Λαστιχολόγιο Χωμάτινο

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
Δεν ξέρω αν υπάρχει αντίστοιχο θέμα ( αν ναι , sorry :D) , αλλά το είχα στο μυαλό μου μέρες το συγκεκριμένο .

Ένα θέμα δλδ που ο καθένας θα μπορεί να μας δείξει αφενός το χωμάτινο ελαστικό που έχει στη καλή του , αλλά παράλληλα να μας γράψει και δύο λόγια περί συμπεριφοράς , κόστους , διάρκειας ... πλεονεκτήματα / μειονεκτήματα , κτλ

Έτσι θα μπορεί εύκολα ο αναγνώστης να σχηματίσει μια εικόνα βάση των αναφορών των χρηστών . :)


Ξεκινάω πρώτος ,
σήμερα παρέλαβα mitas e10 , αμιγώς χωμάτινο ελαστικό που τοποθετήθηκε σε 2ες ζάντες
που θα μπαίνουν στη μοτοσυκλέτα μόνο σε χωμάτινες εξορμήσεις .
Κόστος 164 € για διαστάσεις 110/80 r19 & 150/70 r17 .

Δεν μπορώ ακόμα να εκφέρω άποψη περί συμπεριφοράς μιας και δεν έχω κάνει ούτε 10 μέτρα ,
αλλά θα γράψω εν καιρό . ;)

 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Ωραιος τιτλος για το θεμα!
Ας αρχισω λοιπον να καταγραφω αυτα που εχω δοκιμασει..

Μολις φετος,τελειωσα ενα ζευγαρι απο τα παραπανω Mitas E 10.
Εξαιρετικη συμπεριφορα σε ασφαλτο και χωμα αθορυβα και οικονομικα.
Μονη παραφωνια οτι στο πισω ξεκινας απο καινουριο με χαμηλο κεντρικο τακουνι
και ετσι ειχα διαρκεια καλης προσφυσης σε ανηφορικη εκκινηση περι τα 3000 χλμ.
Ανετα εκανε αλλες 2000χλμ χωρις ομως ιδιαιτερες απαιτησεις στην παραπανω δοκιμη.

Την ιδια ακριβως εικονα ειχα και απο τα πρωτοεμφανιζομενα Anlas cappra X
που παραχωρηθηκαν στο advride απο την Intramoto για δοκιμη.
Ομοια σχεδιαση στο πισω κεντρικο τακουνι που σχεδον εξαφανιστηκε μετα απο 3000 χλμ.
Και εξαιρετικη προσφυση απο το μπροστινο μαλλον λογω πλαγιας τοποθετησης των πλευρικων τακουνιων.
Αυτο που δεν μαθαμε ειναι η τιμη τους διοτι η εισαγωγη δεν εγινε ακομα επισημα
Περισσοτερες λεπτομερειες και εικονες εδω
http://www.advride.gr/threads/Ελαστικά-Αnlas-capra-x-για-mega-on-off.1620/
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πάμε λοιπόν. ..
Karoo T. ...Πολύ καλα στο χωμα και στην λάσπη.
Στην άσφαλτο ...Ούτε για αστειο:D
Θα χρειαστείς ωτοασπίδες:D

Tkc. ...Ίσως τα πιο καλά χωμάτινα που υπάρχουν για μεγάλες on off.
Θα σε πάνε παντού. ...
Τσιμπημένα σε τιμή, αλλά αξίζουν.

Karoo 3....δανεικα από staga, σε ένα από τα πιο δύσκολα ορεινά περάσματα στην Νιαλα.
Άξιος συνεχιστής του ονόματος. .....
Νομίζω ότι φαγώθηκαν πολύ γρήγορα όμως. ..

Heidenau k60. ...κάνουν αυτό ακριβώς που υπόσχονται.
Μέτρια σε όλα τα τερέν. ..

Ίσως το πιο όμορφο λάστιχο....οπτικα:p

Ωραίος τιτλος ....;)

Σταλθηκε απο advφον!!!
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
κι εγώ μόνο για TKC80 και για heidenau έχω άποψη...
Ψηφίζω TKC για χωμάτινο με καλή συμπεριφορά παντού και με την μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σχέση με τα υπόλοιπα!
Το Heidenau κ60 τα κάνει όλα και συμφέρει! Καλούτσικο στην άσφαλτο, με αρκετό όμως θόρυβο και απροσδόκητα καλό στο στεγνό χώμα αλλά και στην λάσπη...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μόνο TKC 80 έχω βάλει στο GS.
Πολύ καλά, έβγαλαν περίπου 5000 χλμ αξιοπρεπέστατα. Στις 6000 και κάτι πετάχτηκαν.
Στο χώμα γνωστή ποσότητα, λάσπη δεν πήγα (την αποφεύγω σαν το διάολο με τη μπετονιέρα των 230 κιλών).
Στη στεγνή άσφαλτο, ειδικά σε ορεινούς δρόμους, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε κράτημα από ένα καλό ασφάλτινο (σίγουρα ξεπερνάει αρκετά μέτρια λάστιχα της αγοράς), μέχρι τα 160-170 χαω.
Στη βροχή, με προσοχή....:cool:
Θόρυβος και κραδασμοί αναμενόμενα.....

Παλιότερα όμως, στην Άφρικα, είχα δοκιμάσει κι άλλα λαστιχάκια.
Κυρίως ΜΤ 21 (πιρέλια) και Τ 63 (μισλένια).
ΜΤ 21 : μέτρια, σκληρά.... Καλά για κροκάλα, πέτρα κλπ. Αντέχουν. Στην άσφαλτο με προσοχή, στη βροχή κλειδώνεις και πετάς και τα κλειδιά! Εύκολα μπούκωναν στη λασπίτσα....
Τ 63: Λαστιχάρα για Άφρικα, τρανσάλπ, ΧΤ, ΤΤ, XR, 640 LC, klp μεσαία εντουρο-ον/οφια..... Στο χώμα (σε όλα τα χώματα) άριστα, στην άσφαλτο ισχύει ό,τι και για τα TKC . Μόνο μειονέκτημα ότι έβγαζαν κι αυτά 5-6000χλμ και προσοχή στο βρεγμένο. Επίσης προσοχή στη φυτεμένη πέτρα.... Μεγαλύτερη ευπάθεια εκεί, σε σχέση με τα σκληροτράχειλα ΜΤ 21.

Αυτά.
Άμα θυμηθώ κι άλλα, θα γράψω.
Βασικά θέλω να θυμηθώ κάτι απαράδεκτα μισλένια, όχι χωμάτινα... Ψιλοντεμί, σαν τα Χαίντι ένα πράμα....
Και κάτι επίσης απαράδεκτα Sahara, δε θυμάμαι , μάλλον Μετζελερ ήταν.
Τα έχω σβήσει απ τη μνήμη μου...
Τραγικές καταστάσεις πάνω στα DT μου και στα ΧΤακια μου:hungover::hungover::hungover::hungover::hungover:
 

nibo

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
knobs
Να γράψω για τα λάστιχα που έχω βάλει στο 800. Έχω βάλει karoo 2, karoo T, και tkc. Δεν έχω δοκιμάσει τα καινούρια πχ karoo 3, και θα αργήσω να τα δοκιμάσω γιατί έχω κόλλημα με τα karoo 2, και έχω στην αποθήκη τρία karoo 2 ακόμα. Όταν με το καλό τελειώσω και τα karoo 2 που έχω, τότε βλέπουμε, αλλά πάλι θα πάω σε ότι ποιο χωμάτινο βγαίνει τότε στην διάσταση του 800 γιατί δεν μ’αρεσουν τα ντεμι λάστιχα στο χώμα πχ Heidenau


Karoo T – tkc
Τα karoo T και το tkc είναι σχεδόν το ιδία, δεν κατάλαβα διαφορά. Πολύ καλά λάστιχα και τα 2. Στην άσφαλτο κρατανε καλά, και στο χώμα είναι αξιοπρεπέστατα


karoo 2
Στο χώμα… πας πιο εύκολα παντού με καλύτερη αίσθηση και καλύτερο φρενάρισμα.
Στην λάσπη απλά.. μέρα με την νύχτα σε σχέση με τα 2 προηγούμενα, εκεί που τα άλλα 2 θα κολλήσουν το karoo 2 θα συνεχίσει
Στην άσφαλτο… δεν έχουν καμία διαφορά απολυτος σε κράτημα με τα 2 προηγούμενα, και ίσως τα karoo 2 κρατανε λίγο καλύτερα στις στροφές γιατί είναι πιο μαλακά και βεντουζαρουν άψογα. Στην βροχή δεν είδα καμία διαφορά, αλλά έτσι κι αλλιώς στην βροχή πάω πολύ χαλαρά ότι λάστιχο και να φοραω.
Κάνουν πιο πολύ θόρυβο από τα αλλά 2, αλλά αυτό συνηθίζεται και μετά ‘δεν τα ακούς’. Το αρνητικό τους είναι ότι τρώγονται λίγο πιο γρήγορα από τα αλλά 2. Και επίσης αν πάθεις λάστιχο πάνω στο βουνό και πρέπει να το αλλάξεις εκεί, το karoo 2 ξεζανταρεται πολύ πιο δύσκολα από τα άλλα 2. Έχω πάθει λάστιχο στο βουνό και με karoo 2 και με karoo T και με tkc. Τα tkc και karoo T ξεζανταριστηκαν για πλάκα πάνω στο βουνό με τον γνωστό χωμάτινο τρόπο ξεζανταρισματος.. ενώ το πίσω karoo 2 μου έβγαλε κυριολεκτικά την παναγία.. και όταν γύρισα και πήγα στον λάστιχα μου και τον ρώτησα ‘γιατί δεν μπορούσα να ξεζανταρω μόνος μου το karoo 2 ενώ ξεζανταρα tkc και karoo T?’ ..έμαθα τελικά ότι δεν μπορούσα γιατί το έχουν φτιάξει πιο σκληρό στο πλάι το συγκεκριμένο για να έρθει μια η άλλη, επειδή είναι πιο μαλακό στο κέντρο με πιο αραιό τακούνι
Αγαπημένο το karoo 2 κρίμα που σταμάτησε


Και τα 3 λάστιχα πάντως στην άσφαλτο και σε επαρχιακό ορεινό στροφιλικι κρατανε απίστευτα ίσως καλύτερα και από κάποια ασφαλτινα γιατί είναι πολύ μαλακά σαν λάστιχα και τα 3. Βέβαια τα φοραω όλο τον χρόνο τα χωμάτινα και δεν προλαβαίνουν να ‘ξεραθούν’. Σε κάποιους φίλους όμως που τα βάζουν μόνο όταν πάνε χώμα ίσως να μην τους κρατανε το ίδιο στην άσφαλτο στην αρχή ειδικά. Γιατί τα φορεμένα χωμάτινα λάστιχα που έχουν χάσει το αρχικό φιλμ προστασίας τους, όταν μετά βγαίνουν από την μοτό και κάθονται για καιρό ξεραίνονται σε σχέση με μια μηχανή που τα έχει συνέχεια φορεμένα πάνω και τα κρατάει ‘ζεστά’.
Και τα 3 δεν κάνουν για εθνική οδό όπως όλα τα χωμάτινα, εκτός αν συμβιβαστείς με μικρή τελική.


Και στα χωμάτινα λάστιχα δεν υπάρχει συνταγή πόσα χιλιόμετρα θα βγάλουν. Αυτό εξαρτάται από τον οδηγό και το τέρεν. Το ίδιο πισινό μπορεί να βγάλει πχ 5000 χλμ σε κάποιον, και 1500χλμ σε κάποιον άλλο, έχει τύχει να έχω τελειώσει πισινό karoo 2 στο 800 και σε μια ημέρα μόνο μέσα σε πετρωτό αγώνα trailride. Τα πίσω αν το κυνηγαει ο οδηγός ειδικά σε πετρωτά τερέν τελειώνουν πριν το καταλάβεις γιατί είναι θανατηφόρος για το λάστιχο ο συνδυασμός: μαλακό χωμάτινο λάστιχο + μοτο με μεγάλη ιπποδύναμη + πέτρα + τέρμα γκάζι = θεός συγχωρές το λάστιχο


Και στην αλλαγή ελαστικών τα χωμάτινα δεν τα αλλάζουμε ζευγάρι όπως στα ασφαλτινα, αλλά συνήθως 2 πισινά 1 μπροστά. Αυτό βέβαια εξαρτάται από τον τρόπο οδήγησης του οδηγού και από το πόσο συχνά μπαίνει χώμα. Εγώ πχ αλλάζω 3 πίσω 1 μπροστά πάντα. Αλλά μπορεί κάποιος φίλος που δεν μπαίνει πολύ συχνά χώμα και δεν ζορίζει το πίσω να τα αλλάξει και ζευγάρι.
Το χώμα πάντως δεν είναι άσφαλτος για αυτό και τρώει πιο πολύ το πίσω ελαστικό. Και όσο πιο συχνά μπαίνεις χώμα, το κυνηγάς, οδηγείς σε πετρωτά τερέν, ντριφταρεις κ.τ.λ. τόσο πιο εύκολα τρως το πίσω σε σχέση με το μπροστά.
 

ikontop

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW F800GS
και μια παρατήρηση για τα χωμάτινα λάστιχα στην οποίο νομίζω θα συμφωνήσουμε: το καλύτερο λάστιχο είναι αυτό που έχει τη σωστή πίεση!
 

IliADVas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
BMW R1250 GS ADVENTURE
και μια παρατήρηση για τα χωμάτινα λάστιχα στην οποίο νομίζω θα συμφωνήσουμε: το καλύτερο λάστιχο είναι αυτό που έχει τη σωστή πίεση!
Σωστή η παρατήρηση, ειδικά για τα χωμάτινα. Θεωρώ όμως αυτονόητο ότι οι συγκρίσεις των ελαστικών γίνονται πάντα με τη σωστή πίεση για το τεραίν όπου θα δοκιμαστούν.
 

ikontop

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW F800GS
Σωστή η παρατήρηση, ειδικά για τα χωμάτινα. Θεωρώ όμως αυτονόητο ότι οι συγκρίσεις των ελαστικών γίνονται πάντα με τη σωστή πίεση για το τεραίν όπου θα δοκιμαστούν.
Απλως μια υπενθυμιση ηθελα να κανω :rolleyes:
Τωρα στη δικη μου εμπειρια, εχω περασει απο τα karoo 3 και τωρα εχω τα k60. Τα karoo εξαιρετικα στο χωμα, μεγαλη εμπιστοσυνη, κανενα παραπονο. Στην ασφαλτο αρκετα καλα για χωματινα, με προσοχη στο βρεγμενο προφανως. Τα heidenau ο,τι ακριβως υποσχονται και ειπωθηκε παραπανω. Χειροτερα απο τα karoo στο χωμα, καλυτερα στην ασφαλτο, λιγο χειροτερα απο τα ασφαλτινα στην ασφαλτο, πολυ καλυτερα στο χωμα.
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Θα πω και γω 2 λόγια, καθώς από τα 200.000 χλμ της χοντρής, τα 160.000 του"λάστιχον" έχουν γίνει με χωμάτινα.

Είναι γνωστό βέβαια, ότι τα σχόλια για τα λάστιχα, όπως για όλα σχεδόν τα πράγματα σ΄αυτή τη βρωμοζώη, είναι υποκειμενικά.
Συνεχώς ακούμε σχόλια του στύλ " φοβερό λάστιχο το Α" και πετάγεται κάποιος απο τη γαλαρία και φωνάζει
"τρελλαθήκατε, εγώ τα έβαλα για 1000 χλμ, και τα πέταξα ..." συνεπώς τα κριτήρια είναι διαφορετικά :wacky:

Εγώ από ένα χωμάτινο λάστιχο θέλω, να αντέχει περίπου 10.000 χλμ, να μην είναι επικίνδυνο στο βρεγμένο,
και να μην κουνάει στην άσφαλτο μέχρι τα 160 (θα έλεγα 180 γιατί συναντάω ένα Tuono μερικές φορές,
πηγαίνοντας στη δουλειά, και γινόμαστε κωλοτρυπίδα :D αλλά δεν γίνεται)
και επίσης να μην είναι επικίνδυνο στη λάσπη. Ολα τα άλλα αντιμετωπίζονται, ανοίγοντας ή κλείνοντας το γκάζι κατά περίπτωση.

Το καλύτερο λάστιχο που έχω βάλει κατ΄εμέ είναι το Karoo 3, μετά το Karro, γιατί μπορεί μεν να είναι φοβερό στο χώμα,
στην άσφαλτο όμως ο θόρυβος που κάνει είναι σαν Leopard 2.
3o με μικρή διαφορά όμως με τα υπόλοιπα το Karoo T, που υπολείπεται από το 3, ελάχιστα.
Δεν έχω βάλει Heidenau, ενώ 1 φορά έβαλα TKC 80, το οποίο καλό ήταν, αλλά δεν είδα διαφορά, ανάλογη των χρημάτων του.

Τα Karoo 3 τα έβαλα όταν είχαν πρωτοέρθει αντί του ευτελούς ποσού των 230 € :banghead::banghead::banghead:
τώρα όμως βλέπω ότι παίζουν κάτω από 200, οπότε με βλέπω να καταλήγω εκεί, καθώς τα Karoo T, αρχίζουν και σπανίζουν.

Πάντως και τα Mitas Ε 10 που έχει βάλει πιο πάνω ο Γιώργος, φαίνονται ενδιαφέροντα, και πιθανόν να τα δοκιμάσω.

Κλείνοντας, θέλω να πω, ότι όσες φορές (πολύ λίγες) έχω βάλει ασφάλτινα, προσπαθώ να μην κοιτάω το μηχανάκι, γιατί με χαλάει.
Πέστε με μαλάκα, κομπλεξικό, μικροτσούτσουνο, δεν με νοιάζει, θέλω να το βλέπω με χωμάτινα κι ας κανω 9000 στην άσφαλτο, και 1000 στο χώμα.

GS, χωρίς χωμάτινα, (είτε 800, είτε 1200) είναι ρυζόγαλο χωρίς κανέλα, πάστα χωρίς να πιείς νερό μετά ... τέλος
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Τελικα καταληγω...:wacky:τι θελουμε απο ελαστικά ολοι οι χωματινοι;...ΑΠΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ...:DΘελουμε ΟΛΟΙ....3 μηχανακια...ενα κατσικι 250αρι 2Τ για σωστο χωμα και ξεκ@υλωμα,ενα 450 4Τ για εκδρομικο εντουρο και γαϊδουρι χωματινων αποστασεων και ενα 800αρι-1200αρι(αναλογα τα γουστα)OnOff για ασφαλτο ανεση δικαβαλα και ταξιδια...ε να παταει κ κανα πατημενο χωμα αμα μας γυαλισει το ματι σε καμμια εκδρομη...
Και ας παν τα λαστιχα στο καλο...:cool:
Διαφωνει κανενας;...:rolleyes:
Τι ακουσα εκει στο βαθος...."να καει να καει το μπ#@%#@%$#@^4 η Βουλη";...Ντροπη...αλλά εχεις τα δίκια σου :Watching:
 

VKon

Μέλος
Περιοχή
Καβάλα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F 800 GS
Παγωτό δίχως χωνάκι τρώγεται;
Συμφωνώ με dtz ;)


Sent from space
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τελικα καταληγω...:wacky:τι θελουμε απο ελαστικά ολοι οι χωματινοι;...ΑΠΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ...:DΘελουμε ΟΛΟΙ....3 μηχανακια...ενα κατσικι 250αρι 2Τ για σωστο χωμα και ξεκ@υλωμα,ενα 450 4Τ για εκδρομικο εντουρο και γαϊδουρι χωματινων αποστασεων και ενα 800αρι-1200αρι(αναλογα τα γουστα)OnOff για ασφαλτο ανεση δικαβαλα και ταξιδια...ε να παταει κ κανα πατημενο χωμα αμα μας γυαλισει το ματι σε καμμια εκδρομη...
Και ας παν τα λαστιχα στο καλο...:cool:
Διαφωνει κανενας;...:rolleyes:
Τι ακουσα εκει στο βαθος...."να καει να καει το μπ#@%#@%$#@^4 η Βουλη";...Ντροπη...αλλά εχεις τα δίκια σου :Watching:

Εγώ μια χαρά είμαι και με 2.
Το ένα το 'χω κι ένα 640 για τα χώματα. Έτσι κι αλλιώς, enduro δεν κάνω:cool:



ΥΓ: Πώς το είπαμε εκείνο για τα παιδιά με την μπάλα και το ξύλο????:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::thinking::thinking::thinking:
 

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
Τα Mitas e10 μέχρι στιγμή με αφήνουν απόλυτα ικανοποιημένο . :ok:

Στο χώμα κάνουν αυτό που υπόσχονται ,
στην άσφαλτο δε , και αθόρυβα είναι ( μέχρι τα 110 - 120 που τα δοκίμασα )
αλλά και πολύ καλή συμπεριφορά έχουν στις στροφές κάτι που με εξέπληξε ευχάριστα και δεν το περίμενα με τίποτα . :D

Δεν έχω άποψη ακόμα περί διάρκειας , εν καιρώ θα διαμορφωθεί και αυτή .
(πάντως προς στιγμήν τα άφησα μόνιμα επάνω στο raid ) ;)
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Προσπαθω να βρω αρχειο χλμ για τη σειρα Karoo και ΤΚC αλλα δεν..
Απο εντυπωσεις ομως ..εχει ο σκληρος!
Τα TKC λοιπον ειναι δικαιως ο αρχοντας της κατηγοριας.
Διαρκεια πισω απο 5-10.000 χλμ (σε ηπια χερια το δευτερο νουμερο)
Απιθανη συμπεριφορα και ησυχια στην ασφαλτο
σουπερ ελκτικη ικανοτητα για το πισω λογω πολυ μεγαλου υψους κεντρικου τακουνιου.
Στο χωμα εχανε μονο απο τα Karroo 2 -εκτος παραγωγης πλεον- τα οποια ομως ειχαν τοσο θορυβο στην ασφαλτο
που ηθελες ωτοασπιδες για να μεταφερεις τη μηχανη με 80 χαω μεχρι τον πρωτο χωματοδρομο.
Αιτια, το κεντρικο πισω τακουνι αραιο και καθετα τοποθετημενο
( εβγαζε ομως τη μηχανη απο παντου διχως κοπο).
Τα Karroo T -σταματημενη και για αυτα πλεον η παραγωγη-με πιο πυκνο τακουνι
απο τα δυο παραπανω αψογα στην ασφαλτο αλλα αυτο το πυκνο
ειχε το αντιτιμο στο χωμα με γλυστρηματα ειδικα του μπροστινου..
Αντοχη για τα 2 Metzeler αντιστοιχη των TKC 80.

Μενει -για μενα- η αναφορα στα Κ60.........
αλλα το σκεφτομαι γιατι θα πεσουν ολοι επανω τους και θα εχουμε ανατιμησεις..
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Τα TKC λοιπον ειναι δικαιως ο αρχοντας της κατηγοριας.
Kαι θα...συμφωνησω!Ειδικα αν μιλαμε για ΕΝΑ ελαστικο για ολες τις δουλειες ενος OnOff.
Δουλευει πολυ καλα στο χωματινο τεραιν,εξαιρετικο σε αισθηση και συμπεριφορα και χανει μονο στα ΠΟΛΥ δυσκολα σημεια και βαρια τεραιν απο πιο χωματινα οπως πχ.Karoo R...ενω και στην ασφαλτο βεντουζα και αφου ξεπερασεις το ψυχολογικο κυριως "ωχ" βλεποντας το τακουνι,το μαθαινεις και πας αερα και χωρις γλυστρηματα(αυτα τα χαζογλυστρηματα που λεμε και που δεν υπολογιζεις εδω απλα δεν παιζουν)...Διαρκεια ζωης στο μεσο ορο των χωματινων.

Το ιδανικοτερο και για μενα,το οδηγικο στυλ μου,τα "θελω"μου,τη μοτοσυκλετα μου,απο ολα οσα σημερα εχω βαλει,ειναι αυτο το TKC80!!!
Σε χωμα κορυφη για χρηση OnOff αλλά και σε ασφαλτο μια χαρα απο κρατημα.Και κυριολεκτω οταν λεω οτι απο κρατημα στην ασφαλτο δεν με φοβισε πουθενα και ποτέ ενω κραταει βεντουζα ακομα και σε οριακες κλισεις "ξυνω"...ζεσταινεται κ ευκολα και γρηγορα για μεσα στην πολη.
Δυστυχως ως τακουνατο δεν αντεχει παρα πολλα χιλιομετρα ειδικα με φορτωμα ή για πολυωρες μεγαλες ΜΩΤ.
Τι δεν μου αρεσε στο TKC80...
Οχι απαραιτητα το ελαστικο καθεαυτου,αφου ηξερα οτι θελει παραχωρησεις αγοραζοντας το ως χωματινο.
Δεν μου αρεσε που επρεπε να ταξιδευω Εγνατια ή Κορινθο-Αθηνα με εως 140χαω ενω με ενα ασφαλτινο θα πηγαινα με 180-200...Με κουραζε δηλαδη αυτο στα μεγαλα ταξιδια-και ξαναλεω δεν φταιει το ελαστικο το ιδιο αλλά ο τυπος γενικοτερα του "ελαστικο τακουνι για ασφαλτινη χρηση"..με ολα αυτο συμβαινει.
Εδω,γλυτωνεις το βαλε-βγαλε και το κρατας πανω συνεχως και πας και χωμα καλο και ασφαλτο.Πλεον παραδοξως βλεπω οτι εχει πεσει και η τιμη του(περυσι τα εβρισκα τοποθετημανε Πατρα 250-260€ ζευγαρι,φετος τα βρηκα 180!!!)
Και εκανα και συνεχιζω και θα συνεχιζω οσο αντεχω και γουσταρω να μπαινω βουνα και χωματα,καλα χωματα με δαυτο και αν με ρωτας παλι αυτο θα βαλω για χωμα με το 800 μου.

Μενει -για μενα- η αναφορα στα Κ60.........
αλλα το σκεφτομαι γιατι θα πεσουν ολοι επανω τους και θα εχουμε ανατιμησεις..
Εγω παντως δεν,οχι τουλαχιστο τοσο ευκολα ...

Τα κρατησα το K60scout κανα 7000 χλμ...ακομα και πιστα στο σχολείο μπηκα με αυτα.


και το διασκεδασα,ηταν αλλωστε φρεσκα και με χαμηλομενες πιεσεις πηγαιναν πολυ καλα...

Ταξιδια πηγαινα με 140-160 χαω και δικαβαλο αλλά και καλα σε πολη και χωμα αποδεκτα ως ενα σημειο...Οσο ειναι φρεσκα μια χαρα κανενα παραπονο...Τρωγονται πιο γρηγορα απ'οτι πιστευα ομως(και διαβαζα...)εφοσον οπως λεω θα χρησιμοποιουνται μικτη χρηση. Ισως μονο χωμα χρηση να ειναι καλυτερα απο θεμα φθορας,αλλά ΚΑΙ εκει εχω μια ενσταση(που με αποθαρρυνει να τα ξαναβαλω) .
Με πεταξε κατω στο Μαιναλο χωρις καμμια προειδοποιηση κ ακομα δεν του εχω συγχωρησει ποσο ευκολα,απροειδοποιητα εντελως και σε ευκολο τεραιν.Και δυστυχως εχει μια ασαφεια στο χωμα το μπροστινο κατι που με το TKC80 δεν εχω ποτέ.Το μπροστινο που δεν σου δινει εμπιστοσυνη ειδικα στο χωμα.Μου εφυγε κατω,χωρις καμμια ενδειξη και χωρις δυσκολο τεραιν ή δικο μου λαθος...με μια ταχυτητα 50-55χλμ...

Ειμαι ΒΕΒΑΙΟΣ σχεδον οτι φταιει η χαραξη και το επιβεβαιωσα διαβαζοντας και το αδερφο ADVrider απο Αμερικανους που ελεγαν τα ιδια ακριβως.
θα μεινω λιγο σε αυτο γιατι ειναι ισως και η ΚΥΡΙΟΤΕΡΗ ΑΙΤΙΑ που δεν θελω να τα ξαναεπιλεξω για τοποθετηση.
Απο την μερα της χαζοπτωσης,ειχα φαει τον τοπο σε νετ και κειμενα να δω ΤΙ σκ@τα εφταιξε...τα ελαστικα ηταν με πολυ λιγα χιλιομετρα πανω,αρα δεν ειχαν φαει τα ψωμια τους,επισης δεν ετρεχα διαολεμενα,δεν εκανα μαλ@κια δεν ηταν το τεραιν καθολου βαρυ...Να σκεφτειτε λιγο πριν περνουσα απο την πανω μερια αντιθετα οπου δεν υπηρχε καν δρομος και ηταν γρασιδι και χορτα σε ενα απεραντο χωραφι βουνου με πετρα και πηγαινα με τα ...διπλασια χιλιομετρα και παλι ορθιος...Ε το γ@μημενο εκει παταγε πολυ καλα ενω εδω με μισα χιλιομετρα χωρις κανενα λογο προφανη,με τιναξε κατω και ουτε καν που καταλαβα ΓΙΑΤΙ...Μαλλον καταλαβα πώς εγινε αφου ενοιωσα γλυστρημα τού εμπρος τροχου και αναγκαστικά σαβουρδα...
Τιποτα μα τιποτα ρε γμτ ομως δεν δικαιολογουσε την πτωση!Εχω κανει ΠΟΛΥ χειροτερα εκτος δρομου...λεω οχι ρε γμτ ετσι....
Απο τοτε με ετρωγε συνεχως...καθομαι λοιπον κ διαβαζω τα παντα που εβρισκα για τα ελαστικα αυτα....καθομαι και σκεφτομαι μηπως εφταιξε κατι αλλο εκτος απο αυτα...πχ η ζαντα να βρηκε καπου,αλλά ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ αφου την ωρα της πτωσης τραβουσα βιντεο και εφαγα σε slow motion και παγωμα ΟΛΑ τα ενδεχομενα...Δεν υπηρχε κανενα πετραδακι περιεργο ή φυτευτη κροκαλλα που να βρω εκει με τον τροχο...ΜΟΝΟ γρασιδι και βατο πατημενο χωμα....
Εχω λοιπον φαει απο τοτε το νετ...εχω δει και ξαναδει το βιντεο...καθομαι και σκεφτομαι την πτωση και τη φερνω συνεχως στο νου μου...
Και βουαλα!Διαβαζω απο πολλους οτι αλλαζουν το μπροστινο Heidi K60 scout με TKC80...Και εχουν πανω ως ζευγαρι με μπροστα TKC80 και πισω Heidi....Ολοι μιλουν για καλυτερο γκριπ και πατημα...να τι ακριβως λενε.... και το υποστηριζουν σχεδον ολοι!!!

"That is a good set up. TKC front Heidi rear. The worst thing about going off road with heidi's is the front end sliding out in loose stuff."

Ειμαι πλεον πεπεισμενος οτι ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ εγινε και με μενα...Διοτι εκει που πηγαινα ομορφα και ωραια...φσσσσσστ γλυστραει το εμπρος το νοιωθω αποτομα και αμεσα και απλα δεν μπορεσα να διορθωσω και πολλα...Μονο κοιταξα να πεσω οσο πιο μαλακά γινοταν...
Για μενα ΟΧΙ δεν ειναι ενα σετ ελαστικων που θα ξαναεβαζα αβιαστα,αυτο που λεμε χωρις δευτερη σκεψη.

Δευτερη ενσταση η διαρκεια που λενε και ακουγα και δεν ειδα ποτέ...Κατι 15.000χλμ και παραπανω, που ακουω και διαβαζω,για μενα και τα δικα μου χερια-δεν ειμαι rallyman-δεν βγαινουν ποτέ,εφοσον εννοειται δεν τα εχεις και βαλε βγαλε για χωμα μονο αλλά τα παιρνεις για μικτη συνεχομενη χρηση ασφαλτο-χωμα.

Δεν τα εμπιστευτηκα ποτέ οσο τα TKC80 για χωμα,σε ελξη και κυριως σε αισθηση και πληροφορηση(κατι που θες πιο πολυ απ'ολα σε βαρυ OnOff για χωμα),ενω δεν ειδα και ιδιαιτερες διαφορες μεταξυ των δυο αυτων και στην ασφαλτο σε ταχυτητες μεχρι 110-120.

Ενα ελαστικο επισης που με τρωει να δω κατ'ιδιαν πόσο καλα ειναι-και λενε αρκετοι-για μικτη χρηση,ειναι τα Heidenau K76...Διαβαζω πολυ καλες εως εξαιρετικες κριτικες για συμπεριφορα και διαρκεια για αυτα.
..αφηνω ενα ενδεχομενο να δοκιμασω καποια στιγμη τα Karoo 3 που διαβαζω οτι εχει φτιαχτει για "F800GS στυλ" και τού πανε γαντι για μικτη χρηση και θελω να δω αν οντως παιζει αυτο...
Για την ωρα εχω στην αποθηκη ενα TR91 για χρηση Ιουνη-Σεπτεμβρη και τον υπολοιπο Χρονο,μενω στο Βασιλια(για μενα) για μικτη χρηση,στα Continental TKC80 για οδηγηση σε πολη-ταξιδακια και πολυ βουνο .

Αυτα κι απο μενα :friendship:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα λες σωστά Κωστή. .
Τα χαιντε δεν κάνουν τίποτα πολύ καλά.
Ούτε στο χωμα, ούτε στην άσφαλτο.
Δυστυχώς ή ευτυχώς. ...θέλουμε ασφάλτινα ελαστικά για την άσφαλτο και χωμάτινα ελαστικά για χώμα.
Να μην ξεχνάμε και το βάρος των on-off.....που δεν συγχωρούν λάθη στο χωμα.


Σταλθηκε απο advφον!!!
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τους παραπάνω.
Έχω 60.000 χλμ στο 800 και τα μόνα ασφάλτινα που έχουν μπει απάνω ήταν τα Battlewind (γλιστράνε) για τα πρώτα 9.000 χλμ και άλλα 1.500 σε ένα ταξίδι που είχα κάνει. Από τότε έχω βάλει 2 φορές TKC80, 1 φορές Karoo T, μία Karoo 2, μία Heidenau K60 Scout και μία μπροστά TKC80 και πίσω K60 Scout. Ε, αυτός όντως ήταν ο καλύτερος συνδυασμός για τα οδηγητικά μου γούστα. Το μπροστινό διάβαζε καλύτερα στο χώμα και δεν γλίστραγε ενώ με μέγιστες ταχύτητες μέχρι 140-150 κράτησαν ~10.000 χλμ.
Μου λείπουν τα 200άρια με τα Battlewind αλλά στο νησί έτσι κι αλλιώς δεν ενδείκνυνται τέτοιες ταχύτητες...
 
Top Bottom