Τα TKC λοιπον ειναι δικαιως ο αρχοντας της κατηγοριας.
Kαι θα...συμφωνησω!Ειδικα αν μιλαμε για ΕΝΑ ελαστικο για ολες τις δουλειες ενος OnOff.
Δουλευει πολυ καλα στο χωματινο τεραιν,εξαιρετικο σε αισθηση και συμπεριφορα και χανει μονο στα ΠΟΛΥ δυσκολα σημεια και βαρια τεραιν απο πιο χωματινα οπως πχ.Karoo R...ενω και στην ασφαλτο βεντουζα και αφου ξεπερασεις το ψυχολογικο κυριως "ωχ" βλεποντας το τακουνι,το μαθαινεις και πας αερα και χωρις γλυστρηματα(αυτα τα χαζογλυστρηματα που λεμε και που δεν υπολογιζεις εδω απλα δεν παιζουν)...Διαρκεια ζωης στο μεσο ορο των χωματινων.
Το ιδανικοτερο και για μενα,το οδηγικο στυλ μου,τα "θελω"μου,τη μοτοσυκλετα μου,απο ολα οσα σημερα εχω βαλει,ειναι αυτο το TKC80!!!
Σε χωμα κορυφη για χρηση OnOff αλλά και σε ασφαλτο μια χαρα απο κρατημα.Και κυριολεκτω οταν λεω οτι απο κρατημα στην ασφαλτο δεν με φοβισε πουθενα και ποτέ ενω κραταει βεντουζα ακομα και σε οριακες κλισεις "ξυνω"...ζεσταινεται κ ευκολα και γρηγορα για μεσα στην πολη.
Δυστυχως ως τακουνατο δεν αντεχει παρα πολλα χιλιομετρα ειδικα με φορτωμα ή για πολυωρες μεγαλες ΜΩΤ.
Τι δεν μου αρεσε στο TKC80...
Οχι απαραιτητα το ελαστικο καθεαυτου,αφου ηξερα οτι θελει παραχωρησεις αγοραζοντας το ως χωματινο.
Δεν μου αρεσε που επρεπε να ταξιδευω Εγνατια ή Κορινθο-Αθηνα με εως 140χαω ενω με ενα ασφαλτινο θα πηγαινα με 180-200...Με κουραζε δηλαδη αυτο στα μεγαλα ταξιδια-και ξαναλεω δεν φταιει το ελαστικο το ιδιο αλλά ο τυπος γενικοτερα του "ελαστικο τακουνι για ασφαλτινη χρηση"..με ολα αυτο συμβαινει.
Εδω,γλυτωνεις το βαλε-βγαλε και το κρατας πανω συνεχως και πας και χωμα καλο και ασφαλτο.Πλεον παραδοξως βλεπω οτι εχει πεσει και η τιμη του(περυσι τα εβρισκα τοποθετημανε Πατρα 250-260€ ζευγαρι,φετος τα βρηκα 180!!!)
Και εκανα και συνεχιζω και θα συνεχιζω οσο αντεχω και γουσταρω να μπαινω βουνα και χωματα,καλα χωματα με δαυτο και αν με ρωτας παλι αυτο θα βαλω για χωμα με το 800 μου.
Μενει -για μενα- η αναφορα στα Κ60.........
αλλα το σκεφτομαι γιατι θα πεσουν ολοι επανω τους και θα εχουμε ανατιμησεις..
Εγω παντως δεν,οχι τουλαχιστο τοσο ευκολα ...
Τα κρατησα το K60scout κανα 7000 χλμ...ακομα και πιστα στο σχολείο μπηκα με αυτα.
και το διασκεδασα,ηταν αλλωστε φρεσκα και με χαμηλομενες πιεσεις πηγαιναν πολυ καλα...
Ταξιδια πηγαινα με 140-160 χαω και δικαβαλο αλλά και καλα σε πολη και χωμα αποδεκτα ως ενα σημειο...Οσο ειναι φρεσκα μια χαρα κανενα παραπονο...Τρωγονται πιο γρηγορα απ'οτι πιστευα ομως(και διαβαζα...)εφοσον οπως λεω θα χρησιμοποιουνται μικτη χρηση. Ισως μονο χωμα χρηση να ειναι καλυτερα απο θεμα φθορας,αλλά ΚΑΙ εκει εχω μια ενσταση(που με αποθαρρυνει να τα ξαναβαλω) .
Με πεταξε κατω στο Μαιναλο χωρις καμμια προειδοποιηση κ ακομα δεν του εχω συγχωρησει ποσο ευκολα,απροειδοποιητα εντελως και σε ευκολο τεραιν.Και δυστυχως εχει μια ασαφεια στο χωμα το μπροστινο κατι που με το TKC80 δεν εχω ποτέ.Το μπροστινο που δεν σου δινει εμπιστοσυνη ειδικα στο χωμα.Μου εφυγε κατω,χωρις καμμια ενδειξη και χωρις δυσκολο τεραιν ή δικο μου λαθος...με μια ταχυτητα 50-55χλμ...
Ειμαι ΒΕΒΑΙΟΣ σχεδον οτι φταιει η χαραξη και το επιβεβαιωσα διαβαζοντας και το αδερφο ADVrider απο Αμερικανους που ελεγαν τα ιδια ακριβως.
θα μεινω λιγο σε αυτο γιατι ειναι ισως και η ΚΥΡΙΟΤΕΡΗ ΑΙΤΙΑ που δεν θελω να τα ξαναεπιλεξω για τοποθετηση.
Απο την μερα της χαζοπτωσης,ειχα φαει τον τοπο σε νετ και κειμενα να δω ΤΙ σκ@τα εφταιξε...τα ελαστικα ηταν με πολυ λιγα χιλιομετρα πανω,αρα δεν ειχαν φαει τα ψωμια τους,επισης δεν ετρεχα διαολεμενα,δεν εκανα μαλ@κια δεν ηταν το τεραιν καθολου βαρυ...Να σκεφτειτε λιγο πριν περνουσα απο την πανω μερια αντιθετα οπου δεν υπηρχε καν δρομος και ηταν γρασιδι και χορτα σε ενα απεραντο χωραφι βουνου με πετρα και πηγαινα με τα ...διπλασια χιλιομετρα και παλι ορθιος...Ε το γ@μημενο εκει παταγε πολυ καλα ενω εδω με μισα χιλιομετρα χωρις κανενα λογο προφανη,με τιναξε κατω και ουτε καν που καταλαβα ΓΙΑΤΙ...Μαλλον καταλαβα πώς εγινε αφου ενοιωσα γλυστρημα τού εμπρος τροχου και αναγκαστικά σαβουρδα...
Τιποτα μα τιποτα ρε γμτ ομως δεν δικαιολογουσε την πτωση!Εχω κανει ΠΟΛΥ χειροτερα εκτος δρομου...λεω οχι ρε γμτ ετσι....
Απο τοτε με ετρωγε συνεχως...καθομαι λοιπον κ διαβαζω τα παντα που εβρισκα για τα ελαστικα αυτα....καθομαι και σκεφτομαι μηπως εφταιξε κατι αλλο εκτος απο αυτα...πχ η ζαντα να βρηκε καπου,αλλά ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ αφου την ωρα της πτωσης τραβουσα βιντεο και εφαγα σε slow motion και παγωμα ΟΛΑ τα ενδεχομενα...Δεν υπηρχε κανενα πετραδακι περιεργο ή φυτευτη κροκαλλα που να βρω εκει με τον τροχο...ΜΟΝΟ γρασιδι και βατο πατημενο χωμα....
Εχω λοιπον φαει απο τοτε το νετ...εχω δει και ξαναδει το βιντεο...καθομαι και σκεφτομαι την πτωση και τη φερνω συνεχως στο νου μου...
Και βουαλα!Διαβαζω απο πολλους οτι αλλαζουν το μπροστινο Heidi K60 scout με TKC80...Και εχουν πανω ως ζευγαρι με μπροστα TKC80 και πισω Heidi....Ολοι μιλουν για καλυτερο γκριπ και πατημα...να τι ακριβως λενε.... και το υποστηριζουν σχεδον ολοι!!!
"That is a good set up. TKC front Heidi rear. The worst thing about going off road with heidi's is the front end sliding out in loose stuff."
Ειμαι πλεον πεπεισμενος οτι ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ εγινε και με μενα...Διοτι εκει που πηγαινα ομορφα και ωραια...φσσσσσστ γλυστραει το εμπρος το νοιωθω αποτομα και αμεσα και απλα δεν μπορεσα να διορθωσω και πολλα...Μονο κοιταξα να πεσω οσο πιο μαλακά γινοταν...
Για μενα ΟΧΙ δεν ειναι ενα σετ ελαστικων που θα ξαναεβαζα αβιαστα,αυτο που λεμε χωρις δευτερη σκεψη.
Δευτερη ενσταση η διαρκεια που λενε και ακουγα και δεν ειδα ποτέ...Κατι 15.000χλμ και παραπανω, που ακουω και διαβαζω,για μενα και τα δικα μου χερια-δεν ειμαι rallyman-δεν βγαινουν ποτέ,εφοσον εννοειται δεν τα εχεις και βαλε βγαλε για χωμα μονο αλλά τα παιρνεις για μικτη συνεχομενη χρηση ασφαλτο-χωμα.
Δεν τα εμπιστευτηκα ποτέ οσο τα TKC80 για χωμα,σε ελξη και κυριως σε αισθηση και πληροφορηση(κατι που θες πιο πολυ απ'ολα σε βαρυ OnOff για χωμα),ενω δεν ειδα και ιδιαιτερες διαφορες μεταξυ των δυο αυτων και στην ασφαλτο σε ταχυτητες μεχρι 110-120.
Ενα ελαστικο επισης που με τρωει να δω κατ'ιδιαν πόσο καλα ειναι-και λενε αρκετοι-για μικτη χρηση,ειναι τα Heidenau K76...Διαβαζω πολυ καλες εως εξαιρετικες κριτικες για συμπεριφορα και διαρκεια για αυτα.
..αφηνω ενα ενδεχομενο να δοκιμασω καποια στιγμη τα Karoo 3 που διαβαζω οτι εχει φτιαχτει για "F800GS στυλ" και τού πανε γαντι για μικτη χρηση και θελω να δω αν οντως παιζει αυτο...
Για την ωρα εχω στην αποθηκη ενα TR91 για χρηση Ιουνη-Σεπτεμβρη και τον υπολοιπο Χρονο,μενω στο Βασιλια(για μενα) για μικτη χρηση,στα Continental TKC80 για οδηγηση σε πολη-ταξιδακια και πολυ βουνο .
Αυτα κι απο μενα