@
μάθο...
Όσο αφορά στο καλύτερο κράτημα που λέμε πιο πάνω , με πιέσεις στο 1,5 bar, η εξήγηση είναι στην κατασκευή των χωμάτινων και στη βασική τους διαφορά με τα ασφάλτινα.
Τα χωμάτινα έχουν πιο σκληρό σκελετό και μαλακή γόμα. Επίσης έχουν περισσότερη γόμα.
Ο πιο σκληρός σκελετός, είναι σαφώς πιο άκαμπτος. Έτσι όταν πλαγιάζεις, αν είναι φουσκωμένα καλά τα λάστιχα (πάνω από 2 bar), ο σκελετός δεν παραμορφώνεται και τρώει όλο το ζόρι το τακούνι. Εξ ου και η καταστροφή του και τα γλιστρήματα νωρίς, όταν ανοίγεις το γκάζι υπό κλίση.
Αν είναι με πιέσεις χώματος, ο σκελετός δουλεύει υπέρ του τακουνιού! Και σαφώς έχεις περισσότερα περιθώρια πρόσφυσης και δυνατότητα να ανοίξεις περισσότερο γκάζι, ενώ είσαι υπό κλίση.
Το Μαΐο του 2012, πηγαίνοντας προς Αγ. Άννα-Κυριάκι-Δίστομο με TKC , σε κάθε φουρκέτα είχαμε θεαματικές πλαγιολισθήσεις. Είμασταν 2 GS (ο άλλος ήταν ο Γιώργος με το 30years που τον γνώρισες στον Πάρνωνα) και είχαμε ασφάλτινες πιέσεις. Προσπαθούσαμε να πηγαίνουμε μέχρι 120 όλη τη διαδρομή.
Στο Κυριάκι μπήκαμε χώμα και χαμηλώσαμε πιέσεις.
Από εκεί και μετά, όλα άλλαξαν ως δια μαγείας, ακόμα κι όταν βγήκαμε ξανά στην άσφαλτο! Περάσαμε ύστερα Πελοπόνησσο και πήγαμε προς Τρίκαλα Κορινθίας. Τέζα όλη μέρα και τα TKC είχαν πλαγιάσει ως το τέρμα! Κανένα γλίστρημα πουθενά!!!!
Μιλάμε για τεράστια διαφορά στη συμπεριφορά, που την είδαμε κι οι δυο, την ίδια μέρα.
*** Ο λόγος του ρυθμού "τέζα" που είπα, ήταν γιατί κάναμε αναγνωρίσεις για το επερχόμενο "Ακρόπολις" κι έπρεπε να δούμε αν γίνεται να βγει το πρόγραμμα που θέλαμε. Οπότε το "τέζα", ήταν επιβεβλημένο