Η απόφαση ότι το CFmoto 650MT έπρεπε να αντικατασταθεί με άλλη μηχανή η απλά να πωληθεί είχε παρθεί πριν από το ταξίδι στα Βαλκάνια, απλά λόγω του ότι όλα τα έξοδα της ήταν πληρωμένα μέχρι το τέλος του χρόνου δεν υπήρχε λόγος βιασύνης …
Είχε γίνει μια προσπάθεια το καλοκαίρι να αντικατασταθεί με ένα Royal Enfield Interceptor αλλα δεν ευδοκίμησε … και τελικά αγοράστηκε το Imperiale
Και πάλι καλά γιατί μπόρεσα και πήγα το ταξίδι στα Βαλκάνια μαζί της και συνταξίδεψα με καταπληκτικούς ανθρώπους …
H Χιονάτη ήταν ένα ψηλό street μηχανάκι με σφιχτές αναρτήσεις και με 17αρηδες τροχούς
Το μεγαλύτερο πρόβλημα μου ήταν ότι με έβαζε σε ένα τριπάκι να την οδηγώ πάντα πιο γρήγορα από ότι ήθελα …
Στο μυαλό μου ήξερα πως ήθελα την ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα μου …
19αρης τροχός τουλάχιστον (θα προτιμούσα 21).
Όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ρεζερβουάρ.
Αυτονομία γύρω στα 400χλμ (είτε λόγω χαμηλής κατανάλωσης είτε λόγω μεγαλύτερου ρεζερβουάρ).
Ο άξονας πίσω θα ήταν +.
Αερόψυκτο η αεροελαιόψυκτο θα ήταν +.
Οποιαδήποτε καινούρια τεχνολογία η ευκολία που θα έκανε το ταξίδι πιο άνετο θα ήταν + (αλλά όχι απαραίτητη).
Κεντρικός ορθοστάτης (ειδικά αν η μετάδοση γίνονταν με αλυσίδα).
Δυνατότητα χωμάτινης διέλευσης.
Όσο το δυνατόν λιγότερα πλαστικά κουστούμια …
Οπότε έφτιαξα μια λίστα με μηχανές που είτε μου αρέσουν είτε θα ήθελα να είχα …
- bmw r80gs (1990 και μετά με το τετράγωνο φανάρι)
- Moto Guzzi v85tt
- bmw r850gs
- CFmoto 800MT
- swm 650 superdual
- Τίποτα
Η νούμερο 1 είχε ελάχιστες επιλογές
Η νούμερο 2 ήταν ακριβή
Η νούμερο 3 με πολύ δελεαστική τιμή (και το σκεφτόμουν αρκετά μετά την βόλτα με το 1100 του Ακή)
Η νούμερο 4 με καλή τιμή για τον εξοπλισμό της (και χρηματοδοτικό)
Η νούμερο 5 το πιο χωμάτινο από όλα (αλλά νομίζω ότι σταμάτησε η παραγωγή του)
Οι μέρες πέρναγαν είχα 2 κρούσεις για την πώληση της Χιονάτης την πρώτη την απέρριψα …
Η δεύτερη λόγω οικογενειακών προβλημάτων του αγοραστή καθυστέρησε να γίνει …
Οπότε μιας και είχα την επιλογή να δώσω ανταλλαγή την Χιονάτη στην αντιπροσωπεία και να την αντικαταστήσω με το 800 προχώρησα προς αυτή την κατεύθυνση …
Τελικά η Χιονάτη πωλήθηκε και εγώ έχω ησυχάσει μιας και έχω κατασταλάξει με την επιλογή του 800.
Και κανονίζουμε ένα καφέ με τους γνωστούς φίλους και κατέληξα την ίδια μέρα να έχω κανονίσει την αγορά του Guzzi …
Το Guzzi το κοίταζα από τότε που βγήκε το είχα κάνει 2 τεστ και έφτασα αρκετά κοντά να το πάρω πριν 2 καλοκαίρια …
Τελικά απλά έπρεπε να κάνω λίγο παραπάνω υπομονή …
Η οποία είναι μια μηχανή με ιδιαίτερη αισθητική που δεν αρέσει σε όλους, αλλά στα δικά μου τα μάτια και τα θέλω ήταν αυτό που ζητούσα …
Είναι μια μηχανή που συνδιάζει το παρελθόν με το μέλλον …
Την νιώθεις, δεν είσαι αποκομμένος όπως με τις σύγχρονες ραπτομηχανές …
Δεν έχει τις επιδόσεις των μηχανών με σύγχρονο σχεδιασμό αλλά για μένα είναι παραπάνω από αρκετές …
Έχει καλό ζύγισμα και δεν δείχνει το βάρος της (δεν είναι καλλίγραμμη Ιταλίδα του βορρά … μάλλον για πληθωρική Σικελιάνα την κόβω, οπότε τα έχει τα κιλάκια της)
Οι αρχικές εντυπώσεις είναι πάρα πολύ καλές (την έχω βολτάρει μέσα την πόλη μέχρι στιγμής) και όντως έχω κουμπώσει πάνω της …
Μετά από την πρώτη μεγάλη βόλτα κάποια στιγμή τις επόμενες εβδομάδες θα έχω καλύτερη άποψη για την συμπεριφορά της καθώς και για τα γούστα της …
Από ότι φαίνεται η ιδιαίτερη αισθητική της δείχνε να αρέσει στο κόσμο αν κρίνω από τα κομπλιμέντα που δέχομαι στα φανάρια …
Για την αξιοπιστία της Ιταλίδας θα δούμε σε βάθος χρόνου πως θα τα πάει (ήρθε για να μείνει)
Μου κάνει εντύπωση ότι η ποσότητα του λαδιού που θέλει είναι 1.7 λίτρα (και τα παπιά πρέπει να παίρνουν πιο πολύ)
Αλλά τουλάχιστον όλες οι εργασίες για το σέρβις της είναι εύκολες και δεν χρειάζεται να λύσεις το μισό μηχανάκι (όπως σχεδόν σε όλα τα σύγχρονα για να αλλάξεις φίλτρο και μπουζί, για βαλβίδες δεν το συζητάμε… ) ούτε καν το ρεζερβουάρ δεν χρειάζεται να βγει, μόνο μην χρειαστεί να αλλάξεις δίσκο συμπλέκτη εκεί μάλλον τον ήπιες …
Οπότε μόλις τελειώσει η εγγύηση θα κάνουμε παιχνίδι μόνοι μας …
Τα διαστήματα των σέρβις είναι ανά 10.000 χλμ (κάτι που δεν θα τηρήσω τουλάχιστον στα λάδια)
τα υπόλοιπα εν καιρό ....