Μετά τη Χιονάτη τιιι...?

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Άσχετο με την όλη κουβέντα, αλλά μιας και τον ανέφερες Στέφανε STF , τι φοβερή περίπτωση αυτός ο billy84 !!! Δεν τον έχω γνωρίσει από κοντά, αλλά θα άξιζε να υπήρχαν οι "αναβάσεις" του σε αυτό το φόρουμ για όσους δεν τις ξέρουν.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Άσχετο με την όλη κουβέντα, αλλά μιας και τον ανέφερες Στέφανε STF , τι φοβερή περίπτωση αυτός ο billy84 !!! Δεν τον έχω γνωρίσει από κοντά, αλλά θα άξιζε να υπήρχαν οι "αναβάσεις" του σε αυτό το φόρουμ για όσους δεν τις ξέρουν.
Είναι χαμηλών τόνων παλικάρι.
Έχει κάνει δυσανάλογα χωμάτινες διαδρομές με δεδομένο τη μοτοσυκλέτα που έχει και νομίζω πως δικαιούται επάξια τον τίτλο του all round μοτοσυκλετιστή.
Έχουμε εδώ και τον Savvas62 που έχει την ίδια μοτοσυκλέτα στην εξελιγμένη της μορφή (NC750X DCT) και αν και μάλλον δεν το γνωρίζει μαθαίνω νέα του. Δε ξέρω πόσα χιλιόμετρα γράφει στο κοντέρ του, αν θέλει θα μας πει.
Κατά τη γνώμη μου, αν υπάρχει μια μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να δικαιολογεί την ύπαρξη της σε κάθε στάβλο... ξαναλέω ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΤΑΒΛΟ, αυτή είναι το NC750X γιατί πραγματικά μπορείς να κάνεις τα πάντα με αυτήν. Αν έχεις μια τέτοια μετά μπορείς να έχεις ότι άλλο θέλεις για τη διασκέδαση σου, από πίστα μέχρι χώματα, μέχρι ταξίδια. Δεν μιλάμε με όρους οπτικής ομορφιάς αλλά με όρους πρακτικότητας καθώς με DCT ακόμη και στη πόλη είναι σχεδόν παπί.
Επειδή είναι και οπτικό το θέμα όμως εγώ βρίσκω τον αντικαταστάτη του στον εσωτερικό ανταγωνισμό με το "σκούτερ" της HONDA που ακούει στο όνομα X-ADV.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Είναι χαμηλών τόνων παλικάρι.
Έχει κάνει δυσανάλογα χωμάτινες διαδρομές με δεδομένο τη μοτοσυκλέτα που έχει και νομίζω πως δικαιούται επάξια τον τίτλο του all round μοτοσυκλετιστή.
Έχουμε εδώ και τον Savvas62 που έχει την ίδια μοτοσυκλέτα στην εξελιγμένη της μορφή (NC750X DCT) και αν και μάλλον δεν το γνωρίζει μαθαίνω νέα του. Δε ξέρω πόσα χιλιόμετρα γράφει στο κοντέρ του, αν θέλει θα μας πει.
Κατά τη γνώμη μου, αν υπάρχει μια μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να δικαιολογεί την ύπαρξη της σε κάθε στάβλο... ξαναλέω ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΤΑΒΛΟ, αυτή είναι το NC750X γιατί πραγματικά μπορείς να κάνεις τα πάντα με αυτήν. Αν έχεις μια τέτοια μετά μπορείς να έχεις ότι άλλο θέλεις για τη διασκέδαση σου, από πίστα μέχρι χώματα, μέχρι ταξίδια. Δεν μιλάμε με όρους οπτικής ομορφιάς αλλά με όρους πρακτικότητας καθώς με DCT ακόμη και στη πόλη είναι σχεδόν παπί.
Επειδή είναι και οπτικό το θέμα όμως εγώ βρίσκω τον αντικαταστάτη του στον εσωτερικό ανταγωνισμό με το "σκούτερ" της HONDA που ακούει στο όνομα X-ADV.
Συμφωνω σε όλα Στεφανε. Και το καινουργιο πραγματικα όταν το καβαλήσεις δειχνει για 100 κιλα λιγοτερο. Και σταματημενο!!
Το μεταξονιο μονο δεν κανει για την πολη. Σαν συγκριση είναι 44mm περισσοτερο από την Paneuropean που ειχα!! :muted:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
στην τόσο συχνή αλλαγή λαδιών που κάνεις αλλάζεις και το φίλτρο λαδιού?
λέγεται πως οσο το φίλτρο βρίσκεται μέσα στο λάδι αρχίζει και "διογκώνεται" με αποτέλεσμα οι δίοδοι στο φίλτρο να μικραίνουν κ να φιλτράρουν καλύτερα. Με άλλα λόγια, το φίλτρο λαδιού φιλτράρει καλύτερα προς το τέλος της ζωής του απ'όταν είναι καινούργιο.
Άλλο ένα θέμα τεχνικής προδιαγραφής.. Καταρχήν αν υποθέσουμε πώς ισχύει αυτό και η ΄΄γάζα΄΄ που έχει μέσα το φίλτρο διογκώνεται, αλλάζει δηλαδή η σύσταση της και αλλοιώνονται τα τεχνικά της χαρακτηριστικά (καλό δεν το λες αυτό) ταυτόχρονα με το φιλτράρισμα του λαδιού συσσωρεύει βρωμιά που φράζει την δίοδο του λαδιού. Δηλαδή όσο και να ανοίξουν ποιά αυτοί οι πόροι (!!) που κανονικά δεν πρέπει να αλλοιώνεται η σύσταση της γάζας σε καμία περιπτωση αλλιώς θα μιλάμε για εκφυλισμό του υλικού και καταστροφή του, τόσο θα ΄΄φράζει΄΄ με την καρβουνίλα που θα μαζεύει σταδιακά.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Άλλο ένα θέμα τεχνικής προδιαγραφής.. Καταρχήν αν υποθέσουμε πώς ισχύει αυτό και η ΄΄γάζα΄΄ που έχει μέσα το φίλτρο διογκώνεται, αλλάζει δηλαδή η σύσταση της και αλλοιώνονται τα τεχνικά της χαρακτηριστικά (καλό δεν το λες αυτό) ταυτόχρονα με το φιλτράρισμα του λαδιού συσσωρεύει βρωμιά που φράζει την δίοδο του λαδιού. Δηλαδή όσο και να ανοίξουν ποιά αυτοί οι πόροι (!!) που κανονικά δεν πρέπει να αλλοιώνεται η σύσταση της γάζας σε καμία περιπτωση αλλιώς θα μιλάμε για εκφυλισμό του υλικού και καταστροφή του, τόσο θα ΄΄φράζει΄΄ με την καρβουνίλα που θα μαζεύει σταδιακά.
Φαντάζομαι ο Γιώργος αναφέρεται στα φίλτρα τύπου αυτοκινήτου, όπου είχαμε συζήτηση και παλιότερα όπου είχα εξηγήσει πως όλα τα φίλτρα αυτού του τύπου έχουν βαλβίδα εκτόνωσης που ανοίγει όταν κάτι δε πάει καλά (π.χ. σκουπίδια, βρωμιά) ώστε να υπάρχει ροή λαδιού. Επίσης η ίδια βαλβίδα λειτουργεί στην έναρξη του κινητήρα όταν ακόμη το λάδι δεν έχει αποκτήσει τη κατάλληλη θερμοκρασία και ρευστότητα ώστε να περνάει μέσα από το χαρτί του φίλτρου.

Στο άλλο που με ρώτησες σχετικά με το αν υπάρχει κάποιο λινκ στα θέματα που θα μπορούσαν να εξηγούν τη σταδιακή απελευθέρωση αντιτριβικών και απορρυπαντικών κτλ. Είχα βρει κάποτε ένα κείμενο από παλιότερη ιστοσελίδα της Castrol με ειδική αναφορά στα συνθετικά λάδια μοτοσυκλετών. Από εκεί είχα αντλήσει πληροφορίες για να φτιάξω ένα σχετικό με το θέμα κείμενο για τα λάδια. Όχι τώρα, πέντε χρόνια πίσω. Δυστυχώς δεν αντέγραψα αυτό το κείμενο αυτούσιο. Θυμάμαι όμως πολύ καλά τη διαφορά σε περιεκτικότητα φώσφορου που έχει το λάδι μοτοσυκλέτας σε σχέση με το αντίστοιχο του αυτοκινήτου και αυτό γιατί το αυτοκίνητο έχει ξεχωριστή λίπανση για το κιβώτιο ταχυτήτων και η μικρότερη ποσότητα σε φώσφορο ευνοεί την μείωση στη κατανάλωση καυσίμου. Επομένως -θεωρητικά τουλάχιστον- αν κανείς βάζει συνθετικό λάδι μοτοσυκλέτας σε ένα κινητήρα μοτοσυκλέτας Boxer BMW (που επίσης έχει ξεχωριστή λίπανση για το κιβώτιο ταχυτήτων), μπορεί άφοβα να εξαντλήσει της προδιαγραφές που ζητά η BMW. Δε ξέρω βέβαια αν η BMW βάζει και λάδι αυτοκινήτου στις μοτοσυκλέτες με boxer κινητήρες, ειλικρινά δεν έχω ασχοληθεί, δεν το γνωρίζω.
Κατά τα λοιπά όπως υπάρχουν χημικές ενώσεις υπάρχουν και χημικές διασπάσεις, το πως αυτές λειτουργούν δεν το γνωρίζω, δεν είμαι χημικός. Φαντάζομαι ότι η φθορά σε συγκεκριμένα στοιχεία του λαδιού μπορεί να δημιουργεί συνθήκες που να ενεργοποιούν άλλες ωφέλειες.

Από το αρχείο που είχα κρατήσει μεταφέροντας όμως με δικά μου λόγια αυτά που είχα μελετήσει τότε στην ιστσελίδα της Castrol:
Τα Συνθετικά και Ημισυνθετικά λάδια έχουν κατασκευαστεί να έχουν ένα συγκεκριμένο κύκλο ζωής σε συγκεκριμένες εργατώρες. Πολλά χημικά πρόσθετα έχουν προστεθεί ώστε η απόδοση των κυρίων προσθέτων αλλά και του βασικού συστατικού (λάδι) να ενεργοποιούνται ομαλά όπως επίσης και να σβήνουν ομαλά στο τέλος της ζωής τους. Έτσι αν η ζωή τους ορίζεται για παράδειγμα στις 200 ώρες αδιάκοπης εργασίας (περίπου 10.000 χλμ μικτής οδήγησης) με φυσιολογικές συνθήκες η ενεργοποίηση πλήρους απόδοσης μπαίνει ομαλά όπως και «τελειώνει» ομαλά χάρι σε αυτά τα χημικά πρόσθετα. Άρα το μάξιμουμ της απόδοσης τους το αποδίδουν από την 50η ώρα εργασίας μέχρι και την 150η ώρα εργασίας προστατεύοντας επαρκώς και τις πρώτες 50 ώρες και τις τελευταίες 50 ώρες.

Θα παρακαλούσα και πάλι τα παραπάνω να θεωρηθούν προσωπικές απόψεις και όχι κάποια τεκμηριωμένη άποψη τεχνικού ή χημικού. Οπότε εγώ τα καταθέτω μόνο ως τροφή για αναζήτηση ή και για συζήτηση. Όπως έγραψα και νωρίτερα τα υιοθετώ (επί προσωπικού) και δεν μου έχουν βγει ποτέ σε κακό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Ευχαριστούμε για την ανάλυση και τις πληροφορίες Στέφανε.
Μια ερωτηση… Επειδή δεν καταλαβα… Λιγοτερο φώσφορο ποιο λαδι εχει;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ευχαριστούμε για την ανάλυση και τις πληροφορίες Στέφανε.
Μια ερωτηση… Επειδή δεν καταλαβα… Λιγοτερο φώσφορο ποιο λαδι εχει;
Τα λάδια αυτοκινήτου. Ενώ το φώσφορο συμβάλλει δραστικά στη μείωση των φθορών το μειωμένο φώσφορο βοηθάει τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Στα αυτοκίνητα που το κιβώτιο λιπαίνεται ξεχωριστά υπάρχει αυτό το περιθώριο (μειωμένου φωσφόρου), στις μοτοσυκλέτες όχι.

"Το κυριώτερο συστατικό που διαφοροποιεί τη χρήση λιπαντικών μεταξύ κινητήρων αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών είναι η ποσόστοση του φωσφώρου (σημαντικό συστατικό μείωσης φθορών), η οποία είναι μικρότερη για τα λιπαντικά αυτοκινήτων με στόχο την οικονομία στο καύσιμου. Η μοτοσυκλέτα έχει όμως μια σημαντική διαφορά, το ίδιο λιπαντικό μοιράζεται και ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων και η μείωση του φωσφόρου θα μπορούσε να αποβεί μοιραία για όλο το σύστημα σασμάν συμπεριλαμβανομένου του συμπλέκτη".
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Υπάρχει και αυτό το Gucci φόρεμα...
Ο devil φορούσε prada μου είχε πει ένας παππούς. Ο tasmanian devil δεν ξέρω τι έκανε, ήταν και οι ansa τότενες, λες?
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Τα ΓκούΤΖι ,παραδοσιακά ,και καίνε ,και χάνουν ,λάδια.


....:p
Παραδοσιακα τα τελευταία 30 χρονια που εχω γκουτσι, κανενα απο τα δυο δεν μου καεί λαδι....

Πρωτη φορα δε το ακούω αυτό...

Εισαι σίγουρος;
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά, μπράβο STF για την μελέτη και την όρεξη σου να την μοιραστείς.

Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο, που δεν είδα να έχει γραφτεί. Σε ένα μοτέρ που δεν κάνει πολλά χλμ ετησίως, πρέπει να αλλάζονται τα λάδια στον χρόνο? Γιατί το ζητούν αυτό, εφόσον όσο δεν λειτουργούν (και άρα να καταπονούνται). Δεν λέμε να τα κρατήσει κάποιος 5 χρόνια (αν και αυτό επίσης δεν ξέρω αν είναι κακό) αλλά να τα αλλάζει κάθε 2η χρονιά αν δεν συμπληρώνονται τα 5000χλμ ετησίως (που και για μένα είναι ένα όριο, άσχετα αν είναι σωστό ή όχι).
Στο παλιό μου Tuono, που δεν έκανα πάνω από 3000χλμ/έτος, τα άφηνα παραπάνω αν και ποτέ δεν τα τράβηξα στην 2ετία, επίσης για ψυχολογικούς λόγους...
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά, μπράβο STF για την μελέτη και την όρεξη σου να την μοιραστείς.

Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο, που δεν είδα να έχει γραφτεί. Σε ένα μοτέρ που δεν κάνει πολλά χλμ ετησίως, πρέπει να αλλάζονται τα λάδια στον χρόνο? Γιατί το ζητούν αυτό, εφόσον όσο δεν λειτουργούν (και άρα να καταπονούνται). Δεν λέμε να τα κρατήσει κάποιος 5 χρόνια (αν και αυτό επίσης δεν ξέρω αν είναι κακό) αλλά να τα αλλάζει κάθε 2η χρονιά αν δεν συμπληρώνονται τα 5000χλμ ετησίως (που και για μένα είναι ένα όριο, άσχετα αν είναι σωστό ή όχι).
Στο παλιό μου Tuono, που δεν έκανα πάνω από 3000χλμ/έτος, τα άφηνα παραπάνω αν και ποτέ δεν τα τράβηξα στην 2ετία, επίσης για ψυχολογικούς λόγους...
Αυτή η απορία με έχει απασχολήσει κι εμένα. Η γνώμη μου -η οποία δε βασίζεται σε καμία επιστημονική ή τεχνικής ανάλυσης βάση- είναι πως αν μια μοτοσυκλέτα κινείται τακτικά μεν αλλά δε γράφει χιλιόμετρα δε, τα λάδια μπορούν να κρατηθούν και πέρα του έτους. Αν π.χ. η μοτοσυκλέτα κινείται 1-2 φορές την εβδομάδα (και δε μένει 1-2 μήνες ακίνητη) και συμπληρώνει τα 5.000 χλμ στους 18-20 μήνες δε θα τα άλλαζα νωρίτερα. Αν έχει μεγάλα διαστήματα ακινησίας θα φοβόμουν τις τυχόν κατακαθήσεις μικροσωματιδίων στο λιπαντικό που δε περνούν τακτικά από φίλτρο.
Στο μικρό μου των 250cc είναι τόσο μικρό το κόστος που τα αλλάζω σε ετήσια βάση για λόγους προγραμματισμού, είτε έκανα 2.000, είτε 3.000 χλμ το χρόνο. Είναι κάτι παραπάνω από λίτρο (1200 ml χωρίς αντικατάσταση του φίλτρου).
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η δική μου εμπειρία από το bmw 2002 είναι ότι μάλλον χρειάζεται κάθε χρόνο βλέποντας το λάδι που αλλάζω.
Περίπου 300 χλμ κάνω τον χρόνο με αυτό και το λάδι δεν βγαίνει όπως το βάζεις μετά τον χρόνο.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτή η απορία με έχει απασχολήσει κι εμένα. Η γνώμη μου -η οποία δε βασίζεται σε καμία επιστημονική ή τεχνικής ανάλυσης βάση- είναι πως αν μια μοτοσυκλέτα κινείται τακτικά μεν αλλά δε γράφει χιλιόμετρα δε, τα λάδια μπορούν να κρατηθούν και πέρα του έτους. Αν π.χ. η μοτοσυκλέτα κινείται 1-2 φορές την εβδομάδα (και δε μένει 1-2 μήνες ακίνητη) και συμπληρώνει τα 5.000 χλμ στους 18-20 μήνες δε θα τα άλλαζα νωρίτερα. Αν έχει μεγάλα διαστήματα ακινησίας θα φοβόμουν τις τυχόν κατακαθήσεις μικροσωματιδίων στο λιπαντικό που δε περνούν τακτικά από φίλτρο.
Στο μικρό μου των 250cc είναι τόσο μικρό το κόστος που τα αλλάζω σε ετήσια βάση για λόγους προγραμματισμού, είτε έκανα 2.000, είτε 3.000 χλμ το χρόνο. Είναι κάτι παραπάνω από λίτρο (1200 ml χωρίς αντικατάσταση του φίλτρου).
Αν η μοτοσικλέτα σταθμεύει σε κλειστό στεγνό χώρο ναι.

Στην ύπαιθρο ή σε όχι στεγνό υπόγειο γεμίζει υγρασία το φιλτροκούτι και είμαι σίγουρος ότι και το μοτέρ έχει υγροποιήσεις μέσα. Θα φύγουν στο πρώτο καλό ζέσταμα αλλά το λάδι χαλάει. Και το χαρτί από το φίλτρο χαλάει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
η τεχνική οδηγία απο τους κατασκευαστές οχημάτων αλλά και απο τις εταιρείες που τα φτιάχνουν τα λάδια είναι πως πρέπει στον χρόνο ασχέτως της χρήσης να αλλάζονται. Οποιοδήποτε ξεχείλωμα του κανόνα αυτού γίνεται κατα το δοκούν απο εμάς εμπειρικά και με ατομική ευθύνη.

Παράδειγμα: Είχα ένα toyota corolla του 1995 σαν δεύτερο αμάξι για χρόνια και έγραφε λίγα χλμ. Μπορεί να άφηνα μέσα τα λάδια και 1,5 χρόνο, είχε τύχει και 2 χρόνια. Δεν με προβλημάτιζε και δεν με ένοιζα καθώς ήξερα πώς το τελευταίο που θα καταφέρει να χαλάσει ένα Corolla του 95 είναι ένα λίγο παλιό λάδι!! Ένας σεισμός 8 ρίχτερ με ένα κτίριο να πέφτει επάνω του μπορεί να το χάλαγε, το παλιό λάδι όχι πάντως!

Στο ΚΤΜ το 640 που έχω, αγοράζω τα πιο ακριβά λάδια της Denicol και είμαι πιο τυπικός φυσικά και απο το manual!

Στο άλλο αυτοκίνητο ή στο 800 οκ, άμα δεν έχω κλείσει τα χλμ στον χρόνο τα αφήνω και ενα-δυο μήνες δεν με αγχώνει.

Χημεία είναι, το λάδι οξυδώνεται με την επαφή με το περιβάλλον και προφανώς κάποιες ιδιότητες του αλλοιώνονται. Τώρα επειδή δεν έχουμε εργαστήριο να κάνουμε χημική ανάλυση τί συμβαίνει στο λάδι μετά απο 18 ή 24 μήνες ακριβώς όλα αυτά είναι απόψεις..

Βέβαια.. έχουμε άνθρωπο χημικό με βιομηχανία παραγωγής ελαίων και πλήρες εργαστήριο Doc.DD που θα μπορούσαμε κάποια στίγμή αν τύχει να τον παρακαλέσουμε να κάνει μια χημική ανάλυση σε ένα παλιό δουλεμένο λάδι να μας πεί τί ευρήματα έχει αν μπορεί ή να μας πει την επιστημονική του άποψη.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν έχουμε άνθρωπο με χημικό εργαστήριο για λάδια γενικώς, να του πάω ένα δείγμα από το ελάχιστο φετινό να μου πει αν τρώγεται, γιατί στο ελαιοτριβείο είπαν ότι η φωτιά κάνει ζημιά στον καρπό και ίσως δεν είναι κατάλληλο για κατανάλωση.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν έχουμε άνθρωπο με χημικό εργαστήριο για λάδια γενικώς, να του πάω ένα δείγμα από το ελάχιστο φετινό να μου πει αν τρώγεται, γιατί στο ελαιοτριβείο είπαν ότι η φωτιά κάνει ζημιά στον καρπό και ίσως δεν είναι κατάλληλο για κατανάλωση.
Δεν είναι ο άνθρωπος για αυτή τη δουλειά. Μιλάμε για βιομηχανικά έλαια.

Εσύ θες εργαστήριο να κάνει τέτοιες αναλύσεις. Έχουμε κάνει στο παρελθόν στον Πειραιά σε κρασί και λάδι.

 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αν έχουμε άνθρωπο με χημικό εργαστήριο για λάδια γενικώς, να του πάω ένα δείγμα από το ελάχιστο φετινό να μου πει αν τρώγεται, γιατί στο ελαιοτριβείο είπαν ότι η φωτιά κάνει ζημιά στον καρπό και ίσως δεν είναι κατάλληλο για κατανάλωση.
Και με αφορμή αυτό το σχόλιο, είχε γράψει κάποτε ένας φίλος, σε θέμα για λάδια μηχανών, που είχε πάρει «επικές» διαστασεις (αρκετοί τον ξέρετε και πολλοί περισσότεροι θα τον θυμάστε από "παλαιό" φόρουμ) το εξής σατιρικό/καυστικό σχόλιο:
"Ρε παιδιά, εάν ασχολούμασταν τόσο πολύ ΚΑΙ με το λάδι της σαλάτας μας, θα ζούσαμε χίλια χρόνια!!!!" :ha
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και με αφορμή αυτό το σχόλιο, είχε γράψει κάποτε ένας φίλος, σε θέμα για λάδια, που είχε πάρει επικές διαστασεις (αρκετοί τον ξέρετε και πολλοί περισσότεροι θα τον θυμάστε από "παλαιό" φόρουμ) το εξής σατιρικό σχόλιο:
"Ρε παιδιά, εάν ασχολούμασταν τόσο πολύ ΚΑΙ με το λάδι της σαλάτας μας, θα ζούσαμε χίλια χρόνια!!!!" :ha
Μεγάλη αλήθεια γιατί αν έχεις δικό σου, το εμπορικό "αγνό παρθένο" μοιάζει με μηχανής.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Όποτε θετε ανάλυση σε λάδι δουλεμενο να δουμε σε τι κατάσταση είναι μου λετε
 
Top Bottom