Είναι χαμηλών τόνων παλικάρι.Άσχετο με την όλη κουβέντα, αλλά μιας και τον ανέφερες Στέφανε STF , τι φοβερή περίπτωση αυτός ο billy84 !!! Δεν τον έχω γνωρίσει από κοντά, αλλά θα άξιζε να υπήρχαν οι "αναβάσεις" του σε αυτό το φόρουμ για όσους δεν τις ξέρουν.
Συμφωνω σε όλα Στεφανε. Και το καινουργιο πραγματικα όταν το καβαλήσεις δειχνει για 100 κιλα λιγοτερο. Και σταματημενο!!Είναι χαμηλών τόνων παλικάρι.
Έχει κάνει δυσανάλογα χωμάτινες διαδρομές με δεδομένο τη μοτοσυκλέτα που έχει και νομίζω πως δικαιούται επάξια τον τίτλο του all round μοτοσυκλετιστή.
Έχουμε εδώ και τον Savvas62 που έχει την ίδια μοτοσυκλέτα στην εξελιγμένη της μορφή (NC750X DCT) και αν και μάλλον δεν το γνωρίζει μαθαίνω νέα του. Δε ξέρω πόσα χιλιόμετρα γράφει στο κοντέρ του, αν θέλει θα μας πει.
Κατά τη γνώμη μου, αν υπάρχει μια μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να δικαιολογεί την ύπαρξη της σε κάθε στάβλο... ξαναλέω ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΤΑΒΛΟ, αυτή είναι το NC750X γιατί πραγματικά μπορείς να κάνεις τα πάντα με αυτήν. Αν έχεις μια τέτοια μετά μπορείς να έχεις ότι άλλο θέλεις για τη διασκέδαση σου, από πίστα μέχρι χώματα, μέχρι ταξίδια. Δεν μιλάμε με όρους οπτικής ομορφιάς αλλά με όρους πρακτικότητας καθώς με DCT ακόμη και στη πόλη είναι σχεδόν παπί.
Επειδή είναι και οπτικό το θέμα όμως εγώ βρίσκω τον αντικαταστάτη του στον εσωτερικό ανταγωνισμό με το "σκούτερ" της HONDA που ακούει στο όνομα X-ADV.
Άλλο ένα θέμα τεχνικής προδιαγραφής.. Καταρχήν αν υποθέσουμε πώς ισχύει αυτό και η ΄΄γάζα΄΄ που έχει μέσα το φίλτρο διογκώνεται, αλλάζει δηλαδή η σύσταση της και αλλοιώνονται τα τεχνικά της χαρακτηριστικά (καλό δεν το λες αυτό) ταυτόχρονα με το φιλτράρισμα του λαδιού συσσωρεύει βρωμιά που φράζει την δίοδο του λαδιού. Δηλαδή όσο και να ανοίξουν ποιά αυτοί οι πόροι (!!) που κανονικά δεν πρέπει να αλλοιώνεται η σύσταση της γάζας σε καμία περιπτωση αλλιώς θα μιλάμε για εκφυλισμό του υλικού και καταστροφή του, τόσο θα ΄΄φράζει΄΄ με την καρβουνίλα που θα μαζεύει σταδιακά.στην τόσο συχνή αλλαγή λαδιών που κάνεις αλλάζεις και το φίλτρο λαδιού?
λέγεται πως οσο το φίλτρο βρίσκεται μέσα στο λάδι αρχίζει και "διογκώνεται" με αποτέλεσμα οι δίοδοι στο φίλτρο να μικραίνουν κ να φιλτράρουν καλύτερα. Με άλλα λόγια, το φίλτρο λαδιού φιλτράρει καλύτερα προς το τέλος της ζωής του απ'όταν είναι καινούργιο.
Φαντάζομαι ο Γιώργος αναφέρεται στα φίλτρα τύπου αυτοκινήτου, όπου είχαμε συζήτηση και παλιότερα όπου είχα εξηγήσει πως όλα τα φίλτρα αυτού του τύπου έχουν βαλβίδα εκτόνωσης που ανοίγει όταν κάτι δε πάει καλά (π.χ. σκουπίδια, βρωμιά) ώστε να υπάρχει ροή λαδιού. Επίσης η ίδια βαλβίδα λειτουργεί στην έναρξη του κινητήρα όταν ακόμη το λάδι δεν έχει αποκτήσει τη κατάλληλη θερμοκρασία και ρευστότητα ώστε να περνάει μέσα από το χαρτί του φίλτρου.Άλλο ένα θέμα τεχνικής προδιαγραφής.. Καταρχήν αν υποθέσουμε πώς ισχύει αυτό και η ΄΄γάζα΄΄ που έχει μέσα το φίλτρο διογκώνεται, αλλάζει δηλαδή η σύσταση της και αλλοιώνονται τα τεχνικά της χαρακτηριστικά (καλό δεν το λες αυτό) ταυτόχρονα με το φιλτράρισμα του λαδιού συσσωρεύει βρωμιά που φράζει την δίοδο του λαδιού. Δηλαδή όσο και να ανοίξουν ποιά αυτοί οι πόροι (!!) που κανονικά δεν πρέπει να αλλοιώνεται η σύσταση της γάζας σε καμία περιπτωση αλλιώς θα μιλάμε για εκφυλισμό του υλικού και καταστροφή του, τόσο θα ΄΄φράζει΄΄ με την καρβουνίλα που θα μαζεύει σταδιακά.
Τα λάδια αυτοκινήτου. Ενώ το φώσφορο συμβάλλει δραστικά στη μείωση των φθορών το μειωμένο φώσφορο βοηθάει τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Στα αυτοκίνητα που το κιβώτιο λιπαίνεται ξεχωριστά υπάρχει αυτό το περιθώριο (μειωμένου φωσφόρου), στις μοτοσυκλέτες όχι.Ευχαριστούμε για την ανάλυση και τις πληροφορίες Στέφανε.
Μια ερωτηση… Επειδή δεν καταλαβα… Λιγοτερο φώσφορο ποιο λαδι εχει;
Ο devil φορούσε prada μου είχε πει ένας παππούς. Ο tasmanian devil δεν ξέρω τι έκανε, ήταν και οι ansa τότενες, λες?Υπάρχει και αυτό το Gucci φόρεμα...
Παραδοσιακα τα τελευταία 30 χρονια που εχω γκουτσι, κανενα απο τα δυο δεν μου καεί λαδι....Τα ΓκούΤΖι ,παραδοσιακά ,και καίνε ,και χάνουν ,λάδια.
....
Αυτή η απορία με έχει απασχολήσει κι εμένα. Η γνώμη μου -η οποία δε βασίζεται σε καμία επιστημονική ή τεχνικής ανάλυσης βάση- είναι πως αν μια μοτοσυκλέτα κινείται τακτικά μεν αλλά δε γράφει χιλιόμετρα δε, τα λάδια μπορούν να κρατηθούν και πέρα του έτους. Αν π.χ. η μοτοσυκλέτα κινείται 1-2 φορές την εβδομάδα (και δε μένει 1-2 μήνες ακίνητη) και συμπληρώνει τα 5.000 χλμ στους 18-20 μήνες δε θα τα άλλαζα νωρίτερα. Αν έχει μεγάλα διαστήματα ακινησίας θα φοβόμουν τις τυχόν κατακαθήσεις μικροσωματιδίων στο λιπαντικό που δε περνούν τακτικά από φίλτρο.Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά, μπράβο STF για την μελέτη και την όρεξη σου να την μοιραστείς.
Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο, που δεν είδα να έχει γραφτεί. Σε ένα μοτέρ που δεν κάνει πολλά χλμ ετησίως, πρέπει να αλλάζονται τα λάδια στον χρόνο? Γιατί το ζητούν αυτό, εφόσον όσο δεν λειτουργούν (και άρα να καταπονούνται). Δεν λέμε να τα κρατήσει κάποιος 5 χρόνια (αν και αυτό επίσης δεν ξέρω αν είναι κακό) αλλά να τα αλλάζει κάθε 2η χρονιά αν δεν συμπληρώνονται τα 5000χλμ ετησίως (που και για μένα είναι ένα όριο, άσχετα αν είναι σωστό ή όχι).
Στο παλιό μου Tuono, που δεν έκανα πάνω από 3000χλμ/έτος, τα άφηνα παραπάνω αν και ποτέ δεν τα τράβηξα στην 2ετία, επίσης για ψυχολογικούς λόγους...
Αν η μοτοσικλέτα σταθμεύει σε κλειστό στεγνό χώρο ναι.Αυτή η απορία με έχει απασχολήσει κι εμένα. Η γνώμη μου -η οποία δε βασίζεται σε καμία επιστημονική ή τεχνικής ανάλυσης βάση- είναι πως αν μια μοτοσυκλέτα κινείται τακτικά μεν αλλά δε γράφει χιλιόμετρα δε, τα λάδια μπορούν να κρατηθούν και πέρα του έτους. Αν π.χ. η μοτοσυκλέτα κινείται 1-2 φορές την εβδομάδα (και δε μένει 1-2 μήνες ακίνητη) και συμπληρώνει τα 5.000 χλμ στους 18-20 μήνες δε θα τα άλλαζα νωρίτερα. Αν έχει μεγάλα διαστήματα ακινησίας θα φοβόμουν τις τυχόν κατακαθήσεις μικροσωματιδίων στο λιπαντικό που δε περνούν τακτικά από φίλτρο.
Στο μικρό μου των 250cc είναι τόσο μικρό το κόστος που τα αλλάζω σε ετήσια βάση για λόγους προγραμματισμού, είτε έκανα 2.000, είτε 3.000 χλμ το χρόνο. Είναι κάτι παραπάνω από λίτρο (1200 ml χωρίς αντικατάσταση του φίλτρου).
Δεν είναι ο άνθρωπος για αυτή τη δουλειά. Μιλάμε για βιομηχανικά έλαια.Αν έχουμε άνθρωπο με χημικό εργαστήριο για λάδια γενικώς, να του πάω ένα δείγμα από το ελάχιστο φετινό να μου πει αν τρώγεται, γιατί στο ελαιοτριβείο είπαν ότι η φωτιά κάνει ζημιά στον καρπό και ίσως δεν είναι κατάλληλο για κατανάλωση.
Και με αφορμή αυτό το σχόλιο, είχε γράψει κάποτε ένας φίλος, σε θέμα για λάδια μηχανών, που είχε πάρει «επικές» διαστασεις (αρκετοί τον ξέρετε και πολλοί περισσότεροι θα τον θυμάστε από "παλαιό" φόρουμ) το εξής σατιρικό/καυστικό σχόλιο:Αν έχουμε άνθρωπο με χημικό εργαστήριο για λάδια γενικώς, να του πάω ένα δείγμα από το ελάχιστο φετινό να μου πει αν τρώγεται, γιατί στο ελαιοτριβείο είπαν ότι η φωτιά κάνει ζημιά στον καρπό και ίσως δεν είναι κατάλληλο για κατανάλωση.
Μεγάλη αλήθεια γιατί αν έχεις δικό σου, το εμπορικό "αγνό παρθένο" μοιάζει με μηχανής.Και με αφορμή αυτό το σχόλιο, είχε γράψει κάποτε ένας φίλος, σε θέμα για λάδια, που είχε πάρει επικές διαστασεις (αρκετοί τον ξέρετε και πολλοί περισσότεροι θα τον θυμάστε από "παλαιό" φόρουμ) το εξής σατιρικό σχόλιο:
"Ρε παιδιά, εάν ασχολούμασταν τόσο πολύ ΚΑΙ με το λάδι της σαλάτας μας, θα ζούσαμε χίλια χρόνια!!!!"