Μετά το XR τι;

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Κάμποσα ασφάλτινα χιλιόμετρα που έχω κάνει με 1090r και norden είναι ότι το norden υπερέχει στο ζύγισμα με πιο χαμηλό κέντρο βάρους αλλά και στην απόκριση χαμηλά ως πιο smooth χωρίς να πρέπει να έχεις χέρι χειρουργού για να περάσεις το μηχανάκι από δύσκολα τεχνικά κομμάτια, όπως συμβαίνει με 1090 αλλά και 990 το οποίο είναι κουραστικό και αιτία σβησιματων και πτώσεων. Κοινώς με 1090 πρέπει να είσαι με αυξημένες rpm να περάσεις το εμπόδιο, κοινώς να ξέρεις τι κάνεις, κοινώς να μην είσαι κουλαδέισον.
Λίγα με το 1090 φίλος.
:bxr:
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
2 φίλοι πάντως που ειναι και τιμόνια στο χώμα σοβαρά, όταν έκαναν βόλτα το δικό μου είπαν ότι είναι σαν 400 με ορμόνες, οδηγούν 1090 R , και T7 ( είχε και 990) τους άρεσε ότι δεν ένιωσαν το βάρος καθόλου τους φάνηκε παιχνίδι
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
2 φίλοι πάντως που ειναι και τιμόνια στο χώμα σοβαρά, όταν έκαναν βόλτα το δικό μου είπαν ότι είναι σαν 400 με ορμόνες, οδηγούν 1090 R , και T7 ( είχε και 990) τους άρεσε ότι δεν ένιωσαν το βάρος καθόλου τους φάνηκε παιχνίδι
Η αλήθεια είναι αυτή!
Το είχα δει κει εγώ ;)
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Νορντεν και 890 έχουν διαφορές πέραν της θέσης οδήγησης και της σέλας,τα ελατήρια της explore είναι διαφορετικά, κάνοντας το νορντεν αρκετά πιο φιλικό κ μαλακό σε σχέση με το 890.δεν είναι απλά θέμα μάρκετινγκ.επισηε αν δεν κάνω λάθος φοράνε άλλες δαγκάνες. Γενικά η όλη αίσθηση είναι διαφορετική στα 2 μηχανακια
 
Top Bottom