Με F800GS στο χώμα με...ασφάλτινα ελαστικα!

ikontop

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW F800GS
Παιδια ευχαριστω για τα "καλοταξιδα".Ναι ειναι σωστη επιλογη και τα γουσταρω τα TR91.Αλλά τα λυπαμαι να τα ταλαιπωρω σε βαρυ τεραιν και χωμα πετρα και λαγκαδια.εχω ενα σετ TKC80 και το πισω θα με βγαλει μια σεζον ακομα...Οταν με αφησουνε,τοτε λογω ακριβου σετ(τα TKC λεω)θα δω μια λυση ειτε για αμιγως χωματινο(σκεφτομαι τα Dunlop rally Raid 908 για καθαρα χωματινη χρηση)ή ενα σετ 50-50 αναμεσα σε Karoo 3 που τα καλοβλεπω ως φρεσκο λαστιχο ή τα ηδη δοκιμασμενα και καλα για μενα Heidenau K60scout ή τα φθηνοτερα και με καλες κριτικες Mitas E-07 ...θα δειξει...αναλογα πότε θα με αφησει το TKC80(κι αν δεν το βρω σε καλη τιμη το πισω...)και τι θα αποφασισω στην παρουσα εκεινη φαση για δευτερο σετ λαστιχα.
Παντως τα TR91 μαλλον ηρθαν για να μεινουν ως η ασφαλτινη επιλογη μου.
Ευχαριστούμε για τις εντυπώσεις! Τα karoo 3 εξαιρετικα στο χωμα, εγω ειδα αλλο μηχανακι.Στην αςφαλτο συντηρητικα βεβαια! τα αλλαξα την περασμενη εβδομαδα με τα k60 scout.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Τα karoo 3 εξαιρετικα στο χωμα, εγω ειδα αλλο μηχανακι.Στην αςφαλτο συντηρητικα βεβαια! τα αλλαξα την περασμενη εβδομαδα με τα k60 scout.
Tι σε εκανε να τα κανεις αλλαγη με τα scout;Για δωσε λιγο παραπανω εντυπωσεις για τα karoo...ασφαλτο κ χωμα;...
 

ikontop

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW F800GS
Τα αλλαξα για να βρεθει το καλυτερο, δηλ. η καλυτερη ισορροπια ασφαλτο-χωμα, δεν υπηρχε αλλος λογος, αφου ολες οι βολτες και τα ταξιδια ειναι μιξ. Τα karoo στο χωμα τα εμπιστευομουνα απολυτα, καταπινανε πετρες χαλικια ανετα, με βγαλανε απο δυσκολα σημεια! Καμια σχεση βεβαια με anakee 2 και scorpion που ειχα πιο πριν στο χωμα. Στην ασφαλτο ειχα ενα θεμα, δεν ενιωθα ανετα να πλαγιασω οσο θα ηθελα, ειχαν μια αςαφεια σε σχεςη με τα πιο αςφαλτινα. αλλα και παλι ηταν καλυτερα απο αυτο που περιμενα βλεποντας το λαστιχο. Ενιωθα ομως οτι αν κατι στραβωσει δεν θα μπορεσω να το διορθωσω. Μιλαω για συνηθισμενο ελληνικο δρομο βεβαια, με τα γλιστριματα του. Στο βρεγμενο κοτα με τα karoo..:confused: Τα κρατησα λιγο παραπανω απο 20.000, αλλα επρεπε να εχουν αλλαχθει λιγο πριν. Στο τελος ηταν επικινδυνα, ειδικα το πισω, αλλα για αυτο δε φταινε τα λαστιχα! Ακομη πιο χωματινο, π.χ. Tkc δεν εχω βαλει στο 800, οποτε δεν εχω εικονα.
Οποτε περιμενω να δω τα heidenau:ok:
 

Ironbutt

Μέλος
Περιοχή
2ο Πουδαρ Χαλκιδικης...
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
BMW 1200 GSA
Τα αλλαξα για να βρεθει το καλυτερο, δηλ. η καλυτερη ισορροπια ασφαλτο-χωμα, δεν υπηρχε αλλος λογος, αφου ολες οι βολτες και τα ταξιδια ειναι μιξ. Τα karoo στο χωμα τα εμπιστευομουνα απολυτα, καταπινανε πετρες χαλικια ανετα, με βγαλανε απο δυσκολα σημεια! Καμια σχεση βεβαια με anakee 2 και scorpion που ειχα πιο πριν στο χωμα. Στην ασφαλτο ειχα ενα θεμα, δεν ενιωθα ανετα να πλαγιασω οσο θα ηθελα, ειχαν μια αςαφεια σε σχεςη με τα πιο αςφαλτινα. αλλα και παλι ηταν καλυτερα απο αυτο που περιμενα βλεποντας το λαστιχο. Ενιωθα ομως οτι αν κατι στραβωσει δεν θα μπορεσω να το διορθωσω. Μιλαω για συνηθισμενο ελληνικο δρομο βεβαια, με τα γλιστριματα του. Στο βρεγμενο κοτα με τα karoo..:confused: Τα κρατησα λιγο παραπανω απο 20.000, αλλα επρεπε να εχουν αλλαχθει λιγο πριν. Στο τελος ηταν επικινδυνα, ειδικα το πισω, αλλα για αυτο δε φταινε τα λαστιχα! Ακομη πιο χωματινο, π.χ. Tkc δεν εχω βαλει στο 800, οποτε δεν εχω εικονα.
Οποτε περιμενω να δω τα heidenau:ok:
Συγνωμη αλλα κρατησες Καροο 3 20.000χλμ?????????????
αντεξαν τοσο πολυ?????????
 

ikontop

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW F800GS
Συγνωμη αλλα κρατησες Καροο 3 20.000χλμ?????????????
αντεξαν τοσο πολυ?????????
όχι, δεν άντεξαν! το πίσω σχεδόν δεν είχε τακούνια και το μπροστά είχε ρωγμές. αλλά σέρβις+ αλυσίδα/γρανάζια+ λάστιχα= :banghead: o_Oοπότε έπρεπε να περιμένω!
εσύ στα πόσα τα αλλάζεις;
 

Ironbutt

Μέλος
Περιοχή
2ο Πουδαρ Χαλκιδικης...
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
BMW 1200 GSA
δεν εβαλα καμια φορα Καροο 3 αν και μου αρεσαν σαν σχεδιο και ιδεα,αλλα τα εβαλε ο κολλητος σε ΚΤΜ 990 και με "κακη" χρηση βεβαια του εβγαλε περιπου το πισω 3.000χλμ.
Τελικα και οι 2 μας εχουμε βολευτει με τα Κ 60 Heidenau σαν 50-50 λαστιχο.
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Τα πίσω TKC τα κρατάω εγώ περίπου 6-7000 χλμ και τα karoo 2 ~5000... Έχουμε πολύ πέτρα εδώ κάτω.. ;) Και βεβαια δεν πάω πάντα με τα όρια του ΚΟΚ.:D

σεντ φρομ κουζουλοφόν
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Είχα Karoo3 στο 950 (από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη). Το πίσω λάστιχο το "έλιωσε" σε
3 μήνες με κάτι του στυλ λιγότερο από 4000χλμ! Βέβαια το χρησιμοποιούσε και κάθε
μέρα το μηχανάκι...

Όταν ήρθε στα χέρια μου, αναρωτιώμουν αν θα ταν καλή επιλογή να άλλαζα
απλώς το πίσω (το μπροστά έχει ακόμα σπυρια!) ή να άλλαζα εντελώς το ζευγάρι. Τελικά,
άλλαξα το ζευγάρι σε ΜΤ90Scorpion γιατί τους επόμενους μήνες θα κάναμε με την (ασφάλτινη)
παρέα γύρες και το Karoo3 μου προκαλούσε μια αίσθηση ανασφάλειες στην άσφαλτο (σαν να
"έπαιζε" το τιμόνι)... Τώρα πάλι κοιτάω για (πιο) χωμάτινα (αν και τα άλλα τα φοράω 2000χλμ :p)
και προσανατολίζομαι σε K60Scout. Βέβαια, ψάχνομαι μήπως βρω ένα πίσω Karoo3 για τις
χωμάτινες και κρατήσω τα Scorpion για αλλαγή!
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Αν οδηγας το ΚΤΜ σαν ΚΤΜ 4000 χλμ ειναι καλα,τοσα εχω βαλει στοχο να μου βγαλει κ στο πιο ομαλο gs.Το μπροστινο Scout δεν κουναει σε κανενα τερραιν αλλα ειναι χειροτερο στην κατευθυντικοτητα στο χωμα.Φωναζει το ιδιο στην ασφαλτο κ οταν ερθει η ωρα να διωξει...εχεις πεσει.Αν ξαναβαλεις τα Karroo βαζε στην ασφαλτο πιεσεις σαν κανονικα ασφαλτινα , αυτο το -κοινο- μυστικο τους το εμαθα εδω μεσα

adv phone
 

ΚΟΥΤΑΚΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
THIS IS ΠΑΤΡΑΑΑΑΑ
Όνομα
ΑΝΔΡΕΑΣ
Μοτό
YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE
Βρε λες να τα βαλω κι εγω;;; Εχω την ιδια σκεψη! Εχουμε κουβεντιασει με το Μαθο γιατι θα βαλουμε λαστιχα απο το ιδιο καταστημα αλλα εγω κοιταζω κι αλλα. Για πειτε καμια αποψη για αυτα ακομη παρακαλω!!! Και αν τα εχει-ειχε και καποιος σε SUPER TENERE 750 ή σε AFRICA η και καποιο ον-οφφ της εποχης εκεινης,να μην ανοιξω αλλο θεμα!!! Κωστα με συμπαθας ετσι;;;
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Μυρισε φρεσκούμπα...:hungry:


στο μαστορα γΛΛΛηγορα για παπουτσια:happy:


κι απο σημερα και για οσο,παταμε με τα νεα μας Karoo3...;)


αντικαθιστωντας μετα απο 3744km και 7 Μηνες τα Mitas E09...τα οποια σαν 80-20 χωματινο λαστιχο το ευχαριστηθηκα στο χωμα για την πολυ καλη αισθηση και προσφυση,περασα απο πολλα σημεια και δυσκολα ανετα και γρηγορα χωρις παρατραγουδα,αλλά στην ασφαλτο η Γερμανιδα το εφαγε αρκετα νωριτερα απο οτι υπολογιζα...το τιμημα της χωματινης μαλακής γομας θα μου πεις.Οκ θα συμφωνησω,αλλά δυσκολα θα ξαναμπουν αφου κρατανε μεν(σε προσφυση και ελξη χωμα)αλλά δεν κρατανε δε(σε διαρκεια κ αποδοση...για μικτη χρηση).Αν τα ειχα μονο για χωμα θα τα σκεφτομουν για μονιμως μονο αυτα για τετοια χρηση.Αλλά για διπλη χρηση και ασφαλτο σε τετοια μοτο,μαλλον κοστιζουν σε αναλογια αποδοσης/αντοχης...και απορριπτονται ως επανατοποθετηση.Προτεινεται ανεπιφυλακτα σε οσους εχουν το OnOff ια χρηση αναλογη(80%+ χωμα και λιγη ασφαλτο...).
Για τα Karoo3 ειδα καποιους απο δω μεσα να λενε τα καλυτερα,διαβασα κι αλλου τα καλυτερα και παμε να δουμε τι λενε...το ΣΟΚ βεβαια οταν στα πρωτα κιολας μετρα κυλισης καταλαβα οτι τα Ε09 ειχαν οντως φαγωθει και δεν ειχα κρατημα στην ασφαλτο πουθενα τελευταια 500κατι χλμ...αλλου πατουσα αλλου ημουν,τρεμουλο μπροστα ποοοολυ,γλυστρηματα παντου και στο βρεγμενο η κοτα ειναι πολυ γρηγορη για να την επιανα:D...επιβεβαιωσα τωρα με τα "καινουργιλα" αν και ντακουνια και αυτα...παρασαγκας αλλού...τουλαχιστο δε φταιει κατι αλλο οπως περασαν και κατι σκεψεις...χοχο...κατι ειναι κ αυτο!
Παμε να δουμε τι θα κανουνε :)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom