Με F800GS στο χώμα με...ασφάλτινα ελαστικα!

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
περιμένουμε εντυπώσεις μετά από βόλτες:ok:
Μεγειά και περιμένουμε και τις δικές σου εντυπώσεις! :yew:
Θενκς παιδια...ναι ναι εννοειται θα δωσω ενα review...
ΥΓ.Περιμενω και εναν αλλο εδω μεσα να πει καμμια κουβεντα για αυτα...μπα και τα παρω :confused::p,αλλά δε βλεπω να μιλαει κι ας εχει 3 ζευγαρια ως τωρα...Ονοματα δε λεμε...:happy::D

Μαθο καλες βολτες και στους δυο ...και ασφαλτο με ασφαλτινες πιεσεις για να γουσταρετε και σε βαθος χρονου.
θα ειναι δευτερη φορα που βαζω πιεσεις κανονικες σε διπλης χρησης ελαστικο τακουνατο...μετα τα Κ60scout που επισης τα δουλευα ετσι και ηταν οι σωστες πιεσεις.και σε αυτα σημερα 2.2-2.5 εβαλα και δουλευουν...οπότε παμε καλα :friendship:
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Προσωπικά θα μ' ενδιέφερε και μια σύγκριση με τα K60 Scout μιας και τα χεις φορέσει!
Κάνω υπομονή, εδώ θα μαστε! :happy:
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Καλοπάτητα και καλές βόλτες !!!
Μετά από τα ασφάλτινης καταβολής metzeler turance και τα πιο χωματερά dunlop trialmax, ξεκινώ να ψάχνω κάτι πιο χωμάτινο όπως το Karoo3...
Οπότε όποια κριτική θα ήταν ενδιαφέρουσα.
 

man gs

Μέλος
Περιοχή
Kavala
Όνομα
Manolis
Μοτό
Bmw f800gs
Κωστα αν ξαναπας σε mitas δοκιμασε τα Ε-10 που ειναι παρομοια με τα tkc 80 και εμενα και τα δυο με ιδια χρηση με την δικια σου, εβγαλαν και τα δυο 7000χλμ
Εδω και 500χλμ εβαλα και εγω να δοκιμασω πισω τα karoo-3;)
Το μπροστινο το tkc-80 δεν το αλλαζω με κανενα.

Καλογουστα σε ολους.
:)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Κωστα αν ξαναπας σε mitas δοκιμασε τα Ε-10 που ειναι παρομοια με τα tkc 80 και εμενα και τα δυο με ιδια χρηση με την δικια σου, εβγαλαν και τα δυο 7000χλμ
Εδω και 500χλμ εβαλα και εγω να δοκιμασω πισω τα karoo-3;)
Το μπροστινο το tkc-80 δεν το αλλαζω με κανενα.

Καλογουστα σε ολους.
:)
Μανο,αν πιασουμε κουβεντα για ελαστικα...βλεπω να μην σταματαει ποτέ.Δυστυχως και τα λαστιχα ειναι σαν τις γυναικες.Ποτέ δεν σου κανει μια ολα τα χατηρια ποτέ δεν σου αρεσει μια τοσο πολυ που να μην ξαναθες αλλη ενω απο την αλλη καμμία δεν ειναι τέλεια και...φθηνη.
Τα Karoo3 θελω να τα δω ζευγαρι πώς συμπεριφερονται γι'αυτο και προχωρησα σε τοποθετηση μετα απο αρκετη μελετη αποψεων διαδικτυακα και πιο προσωπικα...Βλεπω και γνωριζω οτι δεν θα ειναι Mitas E07 στο καλο χωμα,ομως ισως και να μην με πολυενοχλησει αυτο εαν εχω ενα πιο ισορροπημενο ελαστικο για ολες τις συνθηκες.Να δω επισης την διαρκεια και αντοχη που θα βγαλουν αφου η χρηση που θα τους κανω δεν αλλαζει,ως συνηθως οσο χωμα μπορω οση ασφαλτο μπορω,επι οποιων συνθηκων.
Ως σημερα,για μενα οροσημο ιδανικου ελαστικου ζευγαριου,ειναι τα TKC80.Με απομακρυνε ομως η τελευταια ισχυουσα τιμη στα...280€!!!Πολλα...παρα πολλα...Ομως θα αποτελεσουν το σοβαροτερο "αντιπαλο" ως σημειο αναφορας,για τα συμπερασματα συγκριτικα και με τα Karoo3.

ΜitasE09 vs Continental TKC80
  • Τα Ε09 τα ειδα καλυτερα σε βαριες χωματινες συνθηκες απο τα TKC80,με καλυτερη κατευθυντικοτητα και χωρις χαζογλυστρηματα σε λασπη,γλιτσα,πλαγιές...
  • Στις χωματινες φλαταδουρες το TKC το νοιωθεις πιο ανθεκτικο σε σχεση με τα E09 που ενοιωθα οτι "κοβουν κομματια" σε πετρα και κροκαλα...ξεμπαζωνοντας μεν τα παντα με οσα κι αν πηγαινα...
  • Στην ασφαλτο και τα δυο αυτα τα ευχαριστηθηκα,δεν τα λυπηθηκα,ως 120-130 βαριά 140 σε ταξιδια μονός και φορτωμενος αλλά πραγματικα ΤΕΖΑ χωρις να με φοβισει ή "διωξει' κανενα εκ των δυο.Πολυ καλη συμπεριφορα.Mε τα ΤΚC να υπερτερουν δινοντας πιο συμπαγη αισθηση οταν τα χιλιομετρα σε ΜΩΤ ηταν 110-140...εκει τα Mitas εδιναν και παραπανω κραδασμους.
  • Ζεσταινονται και τα δυο γρηγορα,ακομα και μεσα στην πολη.Γλυστρηματα δυσκολα και τα δυο οσο ηταν "εν ζωη".
  • Τα Mitas εχασαν καθαρα το παιχνιδι της αντοχης σε διαρκεια...Λογικο γιατι ειναι 80-20 ενω τα TKC 50-50(ισως 60-40 χωματινο θα ελεγα...)Τα TKC εβγαλαν με σχεδον ιδια χρηση 2.000-2.500χλμ παραπανω πριν αρχισω να νοιωθω οτι γλυστρανε αρκετα και παντου...Τα Mitas σε 4.500 χλμ τελειωσαν σε ασφαλεια...δεν αφηνω ποτέ βεβαια ελαστικο να "δω τα λινα"...γιατι απλα παιρνεις αυτο που θες και κοιταζεις να μην ξεπερνας το οριο "επικινδυνο"...στις τελευταιες βροχες τα Ε09 πραγματικα ηταν ανασφαλη σε φρενα και επιταχυνσεις πατωντας πολυ επιφυλακτικα και χαλαρα για να μην χανω την "ευθεια"...
  • Τα Mitas εφαγαν πολυ ευκολοτερα το μπροστινο ελαστικο πανω στη GS μου σε σχεση με τα TKC που ισως και να μπορουσα να το κρατησω ακομα παραπανω σε χιλιομετρα και διαρκεια αφου δεν επηρεαστηκε απο φρενα επιταχυνσεις επουδενι οπως τα E09.Aρα 2 πισω 1 μπροστα στα TKC μπορει να παιξει πολυ πιο ευκολα απ'οτι στα Mitas.
  • Σε τιμη ομως τα Mitas με 160€ αγορα-μεταφορα-τοποθετηση κερδιζουν ανετα τα πλεον 280€ των TKC.
MitasE09 vs Heidenau K60scout
  • Mitas στο καλο χωμα ξεκαθαρα...κανεις οτι θελεις και με πιο πολυ γκαζι αφοβα.καλυτερη αισθηση συμπεριφορα προσφυση φρενα...Οσο πιο δυσκολευει το τεραιν τοσο ανοιγει η ψαλιδα υπερ των E09.Και μαλιστα με εμπιστοσυνη που στα heidi χανεις απο καποιο επιπεδο δυσκολιας και μετα.
  • Τα Heidi πιο πολυ θα τα ηθελα για τουριστικο εντουρο και βαρυ φορτωμα.Πιο χαλαροι ρυθμοι και αντοχη σε διαρκεια.Δεν χαμπαριαζουν απο φορτωμα και οποιο ξερο τεραιν κι αν τα περπατας.Δουλευουν και μαλιστα και με πιο μεγαλες πιεσεις φουσκωμα...
  • Mitas μπροστινο λουκούμι για χωμα σε αντιθεση με το K60scout που θεωρω το πιο αναισθητο και ανασφαλες σε πατημα,ακομα και απο ολα οσα τακουνατα εχω δοκιμασει ως σημερα.Ειναι το μοναδικο που αν φυγει...απλα εφυγες και μαλιστα χωρις να σε ειδοποιησει...Για σκαφτικο δεν το συζηταμε...Mitas μακραν.Αυτο ισχυει και για το πισω βεβαια...Λογικο λογω χαρακτηρα των δυο ελαστικων
  • Στην ασφαλτο και στο ταξιδι Heidenau.Καλυτερο πατημα καλυτερη αποδοση σε διαρκεια καλυτερα στα πολλα...απο 110χαω ως 160χαω που τα ταξιδεψα δεν με προδωσαν-ξενεψαν ποτέ...δουλευουν εξαιρετικα,ακομα και απο τα TKC...Οσο πιο πολυ το φορτωμα τοσο τα K60 φευγουν μπροστα συγκριτικα.
  • Ασφαλτο σολο αναβατης με μικρο φορτωμα ΟΛΑ ειναι βεντουζα στο κρατημα.Δεν εχεις θεμα με κανενα αρκει να σεβεσαι τι παταει στο δρομο και την χαραξη σε σχεση με ενα ασφαλτινο καθαρα.Θα πλαγιασεις οσο θες κι οσο...αντεχεις χωρις παρατραγουδα.Και με αυτα και με τα TKC.Οι φθορες βεβαια ειναι αναλογες με το ποσο ελαστικο παταει στο εδαφος...Αρα οσο πιο αραο κ τακουνατο τοσο πιο πολυ το κλαις,κι ας το χαιρεσαι σε συμπεριφορα.
  • Στην πολη και στα κοντινα εννοειται το Mitas ζεσταινεται πιο γρηγορα αλλά με κανενα δεν ειχα θεμα κρατηματος και οσο βεβαια περνουσε ο καιρος και τα χιλιομετρα τα heidi επαιρναν κεφαλι ως καλυτερα,λογω πιο ανθεκτικης γομας και πελματος πιο ασφαλτινου.
  • Να σημειωσω οτι με τα K60scout μπηκα μεγαρα σε CSS και η φθορα ηταν αμελητεα στο τελος της ημερας ενω η συμπεριφορα και η εμπιστοσυνη ΑΨΟΓΗ.Ηταν μεν φρεσκα με 1000κατι χλμ πανω αλλά πραγματικα ηταν "ασφαλτινα"...Με τα Mitas πιθανον να εβλεπα φθορα μεγαλη μετα το τελος...αν κρινω απο αυτο που εδειξαν οσο τα ειχα,απο ασφαλτινο πατημα.
  • Τιμη και παλι τα Mitas εχουν μια 60-70αρα υπερ τους,οπότε υπερ τους αυτο.Βαζεις ενα ακομα πισω(αν δεν θες και μπροστα...).
Continental TKC80

Ξαναλεω,οροσημο ως τωρα ιδανικοτερου απο ολα οσα εχω βαλει ειναι τα TKC80.Πολυ καλη συμπεριφορα παντου,αν δεν ζητησεις ΠΟΛΥ εξτριμ βαρυ χωμα θα σε πανε οπου μα οπου θες και μαλιστα με αισθηση τοση ωστε η εμπιστοσυνη να ειναι απλετη και παντου.Λιγο ζορι ειχαν σε ανηφορικο γρασιδι σε κατι λοφακια που ηθελες λιγο παραπανω ελξη να φυγεις και οχι δεξια αριστερα σπιναρισμα...πολυ πανω απο οσα ζητας απο ενα OnOff βεβαια.Η ασφαλτος δεν σε χαλαει πουθενα με τα TKC και μαλιστα αν τα ζορισεις και τα στριψεις...απιστευτα!Παντου δωσε και φυγε χωρις ανασφαλειες ή παραλογη φθορα.Με χαμηλες πιεσεις ηταν μαζι με τα Mitas αυτα που δουλευαν και πατουσαν πιο καλα και απροβληματιστα στην ασφαλτο.Με πιο μεγαλες πιεσεις ηθελαν με φορτωμα και μεγαλες αποστασεις με πιο χααρο το δεξι χερι.Εβγαλαν κανα 7500χλμ περιπου και να σημειωσω οτι τα ειχα παρει μεταχειρω...με αλλα 1000 και DOT 3 χρονια στην πλατη τους.Θα τα εβαζα ...παντα ΑΝ η τιμη δεν ηταν ακριβοτερη απο ολα ακομα και απο καλα ασφαλτινα.Με τη Mitas να προσφερει 2 ζυεγραι στην τιμη των TKC,γμτ καλα ειστε αλλά...

Εχω βαλει και Karoo 1 ,παλιοτερα σε βαρυ OnOff(Caponord) αλλά δεν τα κρατησα τοσο ωστε να βγουν συμπερασματα για διαρκεια.Απο κρατημα προσφυση και συμπεριφορα σε ασφαλτο-χωμα ηταν πολυ καλα για οσα τούς ζητησα...κι οχι λιγα.Ισως σε χαρακτηρα ειναι πολυ κοντα στα Mitas E09 κι ακομα κ σημερα εκει τα εχω στο μυαλο και σε οσα μου εδειξαν τοτε...Ισως και να εβγαζαν παραπανω χλμ απο τα Ε09.Πλεον ομως πιθανοτατα,τα Ε09 με καλυτερη τιμη θα προτιμηθουν σε σχεση με τα Karoo2 εαν ξαναπαω σε πιο τακουνατο...

Πλεον παταμε με Karoo3 και αισιοδοξω οτι αν αυτα που διαβαζω και ακουω ισχυουν-πιθανο ειναι-να τα αγαπησω...ειδωμεν :)
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Για βαρύ μηχανάκι πιστεύω οτι ειναι άψογα στο χώμα ,κροκαλα κλπ,αλλα!!!!θα βάλω μερικά ερωτηματικά στην λάσπη και γενικως στο βρεγμένο χωμάτινο τερέν λογο των φαρδιων τακουνιών και της πλευστοτητας που επέρχεται !!!!!
Στην άσφαλτο αντιδράει σαν σλικ!!
Μόλις κανει το σκαλοπάτι !!!και κουμπώσει το πλαϊνό κομμάτι του ελαστικού,,,κανεις παπάδες
Φυσικά ολα τα παραπανω με το μαστόδοντο μου και με το κτμ 640
Άσφαλτο και βροχή !!!........τα γνωστά !!!!!!
Κότα !!!!!!
 

Epsime

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
BMW F800GS
Φιλαρακι καλημέρα φοραγα τα anakee II και τώρα τα dunlop μα τα michelen εμπαινα χωρίς φόβο και χωρίς πάθος παντού και τα είχα κατάευχαριστήθει τα dunlop είμαι πολύ μαλακά για τέτοιο πράγμα μια δυο φορες μπήκα το καλοκαίρι στο νησί σε χώμα με πέτρα βατό δρόμο και σχεδόν τα σακατεψα. Γνώμη μου να ξαναφορεσεις τα michelen

Στάλθηκε από το SGH-M919 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μανο,αν πιασουμε κουβεντα για ελαστικα...βλεπω να μην σταματαει ποτέ.Δυστυχως και τα λαστιχα ειναι σαν τις γυναικες.Ποτέ δεν σου κανει μια ολα τα χατηρια ποτέ δεν σου αρεσει μια τοσο πολυ που να μην ξαναθες αλλη ενω απο την αλλη καμμία δεν ειναι τέλεια και...φθηνη.
Τα Karoo3 θελω να τα δω ζευγαρι πώς συμπεριφερονται γι'αυτο και προχωρησα σε τοποθετηση μετα απο αρκετη μελετη αποψεων διαδικτυακα και πιο προσωπικα...Βλεπω και γνωριζω οτι δεν θα ειναι Mitas E07 στο καλο χωμα,ομως ισως και να μην με πολυενοχλησει αυτο εαν εχω ενα πιο ισορροπημενο ελαστικο για ολες τις συνθηκες.Να δω επισης την διαρκεια και αντοχη που θα βγαλουν αφου η χρηση που θα τους κανω δεν αλλαζει,ως συνηθως οσο χωμα μπορω οση ασφαλτο μπορω,επι οποιων συνθηκων.
Ως σημερα,για μενα οροσημο ιδανικου ελαστικου ζευγαριου,ειναι τα TKC80.Με απομακρυνε ομως η τελευταια ισχυουσα τιμη στα...280€!!!Πολλα...παρα πολλα...Ομως θα αποτελεσουν το σοβαροτερο "αντιπαλο" ως σημειο αναφορας,για τα συμπερασματα συγκριτικα και με τα Karoo3.

ΜitasE09 vs Continental TKC80
  • Τα Ε09 τα ειδα καλυτερα σε βαριες χωματινες συνθηκες απο τα TKC80,με καλυτερη κατευθυντικοτητα και χωρις χαζογλυστρηματα σε λασπη,γλιτσα,πλαγιές...
  • Στις χωματινες φλαταδουρες το TKC το νοιωθεις πιο ανθεκτικο σε σχεση με τα E09 που ενοιωθα οτι "κοβουν κομματια" σε πετρα και κροκαλα...ξεμπαζωνοντας μεν τα παντα με οσα κι αν πηγαινα...
  • Στην ασφαλτο και τα δυο αυτα τα ευχαριστηθηκα,δεν τα λυπηθηκα,ως 120-130 βαριά 140 σε ταξιδια μονός και φορτωμενος αλλά πραγματικα ΤΕΖΑ χωρις να με φοβισει ή "διωξει' κανενα εκ των δυο.Πολυ καλη συμπεριφορα.Mε τα ΤΚC να υπερτερουν δινοντας πιο συμπαγη αισθηση οταν τα χιλιομετρα σε ΜΩΤ ηταν 110-140...εκει τα Mitas εδιναν και παραπανω κραδασμους.
  • Ζεσταινονται και τα δυο γρηγορα,ακομα και μεσα στην πολη.Γλυστρηματα δυσκολα και τα δυο οσο ηταν "εν ζωη".
  • Τα Mitas εχασαν καθαρα το παιχνιδι της αντοχης σε διαρκεια...Λογικο γιατι ειναι 80-20 ενω τα TKC 50-50(ισως 60-40 χωματινο θα ελεγα...)Τα TKC εβγαλαν με σχεδον ιδια χρηση 2.000-2.500χλμ παραπανω πριν αρχισω να νοιωθω οτι γλυστρανε αρκετα και παντου...Τα Mitas σε 4.500 χλμ τελειωσαν σε ασφαλεια...δεν αφηνω ποτέ βεβαια ελαστικο να "δω τα λινα"...γιατι απλα παιρνεις αυτο που θες και κοιταζεις να μην ξεπερνας το οριο "επικινδυνο"...στις τελευταιες βροχες τα Ε09 πραγματικα ηταν ανασφαλη σε φρενα και επιταχυνσεις πατωντας πολυ επιφυλακτικα και χαλαρα για να μην χανω την "ευθεια"...
  • Τα Mitas εφαγαν πολυ ευκολοτερα το μπροστινο ελαστικο πανω στη GS μου σε σχεση με τα TKC που ισως και να μπορουσα να το κρατησω ακομα παραπανω σε χιλιομετρα και διαρκεια αφου δεν επηρεαστηκε απο φρενα επιταχυνσεις επουδενι οπως τα E09.Aρα 2 πισω 1 μπροστα στα TKC μπορει να παιξει πολυ πιο ευκολα απ'οτι στα Mitas.
  • Σε τιμη ομως τα Mitas με 160€ αγορα-μεταφορα-τοποθετηση κερδιζουν ανετα τα πλεον 280€ των TKC.
MitasE09 vs Heidenau K60scout
  • Mitas στο καλο χωμα ξεκαθαρα...κανεις οτι θελεις και με πιο πολυ γκαζι αφοβα.καλυτερη αισθηση συμπεριφορα προσφυση φρενα...Οσο πιο δυσκολευει το τεραιν τοσο ανοιγει η ψαλιδα υπερ των E09.Και μαλιστα με εμπιστοσυνη που στα heidi χανεις απο καποιο επιπεδο δυσκολιας και μετα.
  • Τα Heidi πιο πολυ θα τα ηθελα για τουριστικο εντουρο και βαρυ φορτωμα.Πιο χαλαροι ρυθμοι και αντοχη σε διαρκεια.Δεν χαμπαριαζουν απο φορτωμα και οποιο ξερο τεραιν κι αν τα περπατας.Δουλευουν και μαλιστα και με πιο μεγαλες πιεσεις φουσκωμα...
  • Mitas μπροστινο λουκούμι για χωμα σε αντιθεση με το K60scout που θεωρω το πιο αναισθητο και ανασφαλες σε πατημα,ακομα και απο ολα οσα τακουνατα εχω δοκιμασει ως σημερα.Ειναι το μοναδικο που αν φυγει...απλα εφυγες και μαλιστα χωρις να σε ειδοποιησει...Για σκαφτικο δεν το συζηταμε...Mitas μακραν.Αυτο ισχυει και για το πισω βεβαια...Λογικο λογω χαρακτηρα των δυο ελαστικων
  • Στην ασφαλτο και στο ταξιδι Heidenau.Καλυτερο πατημα καλυτερη αποδοση σε διαρκεια καλυτερα στα πολλα...απο 110χαω ως 160χαω που τα ταξιδεψα δεν με προδωσαν-ξενεψαν ποτέ...δουλευουν εξαιρετικα,ακομα και απο τα TKC...Οσο πιο πολυ το φορτωμα τοσο τα K60 φευγουν μπροστα συγκριτικα.
  • Ασφαλτο σολο αναβατης με μικρο φορτωμα ΟΛΑ ειναι βεντουζα στο κρατημα.Δεν εχεις θεμα με κανενα αρκει να σεβεσαι τι παταει στο δρομο και την χαραξη σε σχεση με ενα ασφαλτινο καθαρα.Θα πλαγιασεις οσο θες κι οσο...αντεχεις χωρις παρατραγουδα.Και με αυτα και με τα TKC.Οι φθορες βεβαια ειναι αναλογες με το ποσο ελαστικο παταει στο εδαφος...Αρα οσο πιο αραο κ τακουνατο τοσο πιο πολυ το κλαις,κι ας το χαιρεσαι σε συμπεριφορα.
  • Στην πολη και στα κοντινα εννοειται το Mitas ζεσταινεται πιο γρηγορα αλλά με κανενα δεν ειχα θεμα κρατηματος και οσο βεβαια περνουσε ο καιρος και τα χιλιομετρα τα heidi επαιρναν κεφαλι ως καλυτερα,λογω πιο ανθεκτικης γομας και πελματος πιο ασφαλτινου.
  • Να σημειωσω οτι με τα K60scout μπηκα μεγαρα σε CSS και η φθορα ηταν αμελητεα στο τελος της ημερας ενω η συμπεριφορα και η εμπιστοσυνη ΑΨΟΓΗ.Ηταν μεν φρεσκα με 1000κατι χλμ πανω αλλά πραγματικα ηταν "ασφαλτινα"...Με τα Mitas πιθανον να εβλεπα φθορα μεγαλη μετα το τελος...αν κρινω απο αυτο που εδειξαν οσο τα ειχα,απο ασφαλτινο πατημα.
  • Τιμη και παλι τα Mitas εχουν μια 60-70αρα υπερ τους,οπότε υπερ τους αυτο.Βαζεις ενα ακομα πισω(αν δεν θες και μπροστα...).
Continental TKC80

Ξαναλεω,οροσημο ως τωρα ιδανικοτερου απο ολα οσα εχω βαλει ειναι τα TKC80.Πολυ καλη συμπεριφορα παντου,αν δεν ζητησεις ΠΟΛΥ εξτριμ βαρυ χωμα θα σε πανε οπου μα οπου θες και μαλιστα με αισθηση τοση ωστε η εμπιστοσυνη να ειναι απλετη και παντου.Λιγο ζορι ειχαν σε ανηφορικο γρασιδι σε κατι λοφακια που ηθελες λιγο παραπανω ελξη να φυγεις και οχι δεξια αριστερα σπιναρισμα...πολυ πανω απο οσα ζητας απο ενα OnOff βεβαια.Η ασφαλτος δεν σε χαλαει πουθενα με τα TKC και μαλιστα αν τα ζορισεις και τα στριψεις...απιστευτα!Παντου δωσε και φυγε χωρις ανασφαλειες ή παραλογη φθορα.Με χαμηλες πιεσεις ηταν μαζι με τα Mitas αυτα που δουλευαν και πατουσαν πιο καλα και απροβληματιστα στην ασφαλτο.Με πιο μεγαλες πιεσεις ηθελαν με φορτωμα και μεγαλες αποστασεις με πιο χααρο το δεξι χερι.Εβγαλαν κανα 7500χλμ περιπου και να σημειωσω οτι τα ειχα παρει μεταχειρω...με αλλα 1000 και DOT 3 χρονια στην πλατη τους.Θα τα εβαζα ...παντα ΑΝ η τιμη δεν ηταν ακριβοτερη απο ολα ακομα και απο καλα ασφαλτινα.Με τη Mitas να προσφερει 2 ζυεγραι στην τιμη των TKC,γμτ καλα ειστε αλλά...

Εχω βαλει και Karoo 1 ,παλιοτερα σε βαρυ OnOff(Caponord) αλλά δεν τα κρατησα τοσο ωστε να βγουν συμπερασματα για διαρκεια.Απο κρατημα προσφυση και συμπεριφορα σε ασφαλτο-χωμα ηταν πολυ καλα για οσα τούς ζητησα...κι οχι λιγα.Ισως σε χαρακτηρα ειναι πολυ κοντα στα Mitas E09 κι ακομα κ σημερα εκει τα εχω στο μυαλο και σε οσα μου εδειξαν τοτε...Ισως και να εβγαζαν παραπανω χλμ απο τα Ε09.Πλεον ομως πιθανοτατα,τα Ε09 με καλυτερη τιμη θα προτιμηθουν σε σχεση με τα Karoo2 εαν ξαναπαω σε πιο τακουνατο...

Πλεον παταμε με Karoo3 και αισιοδοξω οτι αν αυτα που διαβαζω και ακουω ισχυουν-πιθανο ειναι-να τα αγαπησω...ειδωμεν :)
Κώστα μια που έχεις χρησιμοποιήσει τα Mitas E-09 έχεις κάνει καθόλου έρευνα για τα Mitas E-07;

Εγώ στο Tenere έχω τα Heidi K60 Scout και σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος είμαι. Με τις απαραίτητες υποχωρήσεις σε χώμα και άσφαλτο έχω μια καλή μέση κατάσταση και στα δυο τεραίν.
Βλέπω όμως το πέλμα στα Mitas E-07 και μου προξενούν το ενδιαφέρον.

edit: Σε προλαβαίνω, διάβασα το σχετικό θέμα για τα E-07 αλλά η αλήθεια είναι πως δεν έβγαλα άκρη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Κώστα μια που έχεις χρησιμοποιήσει τα Mitas E-09 έχεις κάνει καθόλου έρευνα για τα Mitas E-07;

Εγώ στο Tenere έχω τα Heidi K60 Scout και σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος είμαι. Με τις απαραίτητες υποχωρήσεις σε χώμα και άσφαλτο έχω μια καλή μέση κατάσταση και στα δυο τεραίν.
Βλέπω όμως το πέλμα στα Mitas E-07 και μου προξενούν το ενδιαφέρον.

edit: Σε προλαβαίνω, διάβασα το σχετικό θέμα για τα E-07 αλλά η αλήθεια είναι πως δεν έβγαλα άκρη.
Για τα λεφτά τους είναι λαστιχάρες, τα φόραγα στο 800 και έβγαλα κάμποσες καλές βόλτες, συμπεριλαμβανομένου του περσινού TrOFFy χωρίς να δυσκολευτώ πουθενά. Ένα θεματάκι το έχουν με το βρεγμένο όπως όλα τα χωμάτινα...
 
Reactions: STF

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ρε σεις, Anlas δοκιμάσατε? Κι εγώ θεϊκά τα είχα τα TKC, αλλά είδικά στο εμπρός λάστιχο το Anlas είναι ακόμα καλύτερο. Στα 160€ πάνω κάτω για τα GS σαν το δικό μου.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Σημερα λοιπον, πεταξα μπαγκαζιερα, φορεσα εντουρομποτες ,και εβαλα το 800 σε χωματινο εδαφος(γερανεια ), με λαστιχα dunlop traismart .

επαθα πλακα , το μακανακι κανει παπαδες στο χωμα ,εκει που παλεβα με το 1200 αυτο τα κανει μονο του!
ουτε κρακ ουτε γκρουκ ,ουτε βαρος !

σε καποιες διαδρομες λοιπον αφου ξεκινησε να βρεχει,(ενω στην κορινθο ειχε χαρα θεου)(τα ωραια του βουνου) νασου και η λασπη !

αφου μουσκεψα λιγακι (απο ιδρωτα εννοω):happy: σκεφτηκα για χωματινα ελαστικα ,και η οικονομικοτερη λυση ειναι ANLAS τακουνατα.

οι τιμες που μου ειπαν τηλεφωνατα ειναι 180€ τοποθετημενα Η 170€ + ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ μιλαμε για 90/90/21 -150/70/17

αν καποια παιδια ξερουν και μπορουν να βοηθησουν , σε ΜΗΝΥΜΑ εγω στο γαμο τους!!!!!!:friendship:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σημερα λοιπον, πεταξα μπαγκαζιερα, φορεσα εντουρομποτες ,και εβαλα το 800 σε χωματινο εδαφος(γερανεια ), με λαστιχα dunlop traismart .

επαθα πλακα , το μακανακι κανει παπαδες στο χωμα ,εκει που παλεβα με το 1200 αυτο τα κανει μονο του!
ουτε κρακ ουτε γκρουκ ,ουτε βαρος !

σε καποιες διαδρομες λοιπον αφου ξεκινησε να βρεχει,(ενω στην κορινθο ειχε χαρα θεου)(τα ωραια του βουνου) νασου και η λασπη !

αφου μουσκεψα λιγακι (απο ιδρωτα εννοω):happy: σκεφτηκα για χωματινα ελαστικα ,και η οικονομικοτερη λυση ειναι ANLAS τακουνατα.

οι τιμες που μου ειπαν τηλεφωνατα ειναι 180€ τοποθετημενα Η 170€ + ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ μιλαμε για 90/90/21 -150/70/17

αν καποια παιδια ξερουν και μπορουν να βοηθησουν , σε ΜΗΝΥΜΑ εγω στο γαμο τους!!!!!!:friendship:
Καλή αρχή με το εργαλείο. ..στα χώματα.
Είναι γνωστό ότι είμαστε ήρωες οι 1200ρηδες:p

Για πες τώρα τι βοήθεια θέλεις? ?

advφον!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Καλή αρχή με το εργαλείο. ..στα χώματα.
Είναι γνωστό ότι είμαστε ήρωες οι 1200ρηδες:p

Για πες τώρα τι βοήθεια θέλεις? ?

advφον!!
εισαστε !!!εισαστε!!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εσύ το έκανες ασφάλτινο, γιατί είσαι αδιευκρινιστος. .....δεν μετρας:p

advφον!!
κακα τα ψεματα ολα πανε αν ομως θελει να ευχαριστηθεις !!!!παιρνεις ενα κατεμαρο!!!!!!και διασκεδαζεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
κακα τα ψεματα ολα πανε αν ομως θελει να ευχαριστηθεις !!!!παιρνεις ενα κατεμαρο!!!!!!και διασκεδαζεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Υπάρχει και το άλλο. ...αν δεν μπορείς να το πας, ψωνίζεις μικρο:D

advφον!!
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
βρε παλιοπαιδα δεν πεφτει καρφιτσα κατω!!!!!!:D !

ευχαριστω για το αμεσο ενδιαφερον και γουσταρω που ψωφατε ολοι για χωματα!!!:hungry:

κωστα δεν θελω τιποτα σημαντικο, να βρεις καλη τιμη τα takoynoanlas και να τα στειλεις με κτελ στην κορινθο!:ok:

και εγω θα σας παω βολτα το βουνο !:yew:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Υπάρχει και το άλλο. ...αν δεν μπορείς να το πας, ψωνίζεις μικρο:D

advφον!!
οπ....χτυπημα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
σκεφτομαι!!!!!!!!
 
Top Bottom