Καλημέρα.. Φυσικά είναι ωραίο, αλλά ξεφεύγουμε στα χρήματα... Είναι της καινούργιας γενιάς με την 6η ταχύτητα να δίνει άλλη αίσθηση στην οδήγηση... Νομίζω πως το έχει και σε καλή τιμή... Αλλά για μένα είναι πολλά τα χρήματα....ασε που σε αυτά τα χρήματα μπορούν να μπουν και άλλα μοντέλα όπως το hayabusa gen2 abs, Triumph Trophy 1200, BMW s1000xr, multi-player 1200, tenere 1200..
Το συγκεκριμένο μοντέλο που ανέβασες σίγουρα οποίος θα το πάρει θα έχει επιλέξει μια από τις πιο ολοκληρωμένες μηχανες.... Αλλά και τα πιο παλιά μοντέλα της εξίσου είναι πολύ καλά.....απο Αθήνα που ανέβηκα διπλός και φορτωμένο το μηχανακι, το μόνο που με παρεξενεψε ήταν ότι πρωτη μου φορά οδηγούσα πίσω από μια ζελατίνα, τζαμακι παρμπρίζ και μπορώ να πω κάποιες φορές εκεί που έκοβε εντελώς τον αέρα από το κράνος μου, ένιωθα ότι μου κοβόταν η αναπνοή οσπου κάπου στην Λαμία βρήκα την κατάλληλη θέση σε ύψος έτσι ώστε να μην με κάνει αυτά τα κενά αέρος... Το κακό ήταν ότι όταν σβήνεις την μηχανή το τζαμακι κατεβαίνει όλο κάτω, έτσι μετά θέλει να ξαναβρείς την σωστή θέση... Κάποιος από το fjr club έκατσε και ασχολήθηκε και βρήκε την φισα και απομόνωσε την εντολή αυτήν, όταν κλείνεις την μηχανή να κατεβάζει το τζάμι τέρμα κάτω.. Δε ξέρω αν τελικά είναι πρακτικό αυτό η όχι.. Λογικά θα είναι.. Επίσης για μένα ήταν η πρώτη μου φορά ταξίδι με μηχανή που είχε abs, και μπορώ να πω ότι με άρεσε, αν και δε χρειάστηκε να ενεργοποιηθεί, αλλά και στα φρένα το fjr ήταν πολύ καλύτερο από το hayabusa που είχα.. Φώτα όσο θες στο fjr, άνεση σέλας? Μμμμ... Ήταν μαμάς... Θα τις γέμιζα λίγο παραπάνω σφουγγάρι....ακόμα η θέση του οδηγού αν και ρυθμίζεται και την είχα στην θέση την ψηλή, θα ήθελα να είχε και πιο ψηλή, σε τοποθετεί μέσα στην μηχανή (καλό αυτό), αλλά εγώ προσωπικά θα ήθελα ακόμα ένα κλικ πιο ψηλά.. Ένα μείον η ανάρτηση που σίγουρα θα πεις ότι είσαι σε βάρκα... Χρειάζεται αλλαγή... Δε ξέρω στα μοντέλα από το 2013 και μετά... Γι'αυτο λέω ότι στα παλιά μοντέλα μπορείς να βρεις ολοκληρωμένο fjr... Και κάποιοι έχουν ένα δίκιο ότι είναι μηχανή που νομίζεις ότι είσαι χρόνια μαζί της και θα σου βγάλει όλα τα γούστα που τις ζητήσεις....
Τώρα θα ήθελα να βάλω στην συζήτηση το Zzr1400 αλλά πάει πιο πολύ το Gtr1400....
Για αυτό οδηγικα δε ξέρω... Στο μάτι πάντως δείχνει θηρίο, άγριο, σου λέει ότι έχει μέσα του γκάζι ατελείωτο, φρεναρες, ντεπόζιτο νομίζεις τεράστιο, να βάλεις πράμα στις δύο βαλίτσες και να πεις τα λέμε σε ξανά μήνα... Πολλα κιλά... Χαμηλά κάτω οι καθρέφτες.... Πιο μικρό ρεζερβουάρ.... Θέλει πιο ψηλό τζαμακι η έξτρα τζαμακι για τους στροβιλισμους... Λένε δύσκολο σέρβις, για να αλλάξεις μπουζι θέλει λεπτά χεράκια... Ανταλλακτικά ακριβά και πολλές φορές στην αναμονή λόγω αντιπροσωπείας... Δυσκολοπουλητο... Αλλά το μαμημενο είναι άγριο.. Λένε ότι από του 2011 με το σύστημα Ktrc ακόμα καλύτερο... Δε ξέρω, δεν οδήγησα για πω τι με άρεσε και τι όχι...