Οχι ομως και τα zzr1200. Αντε να τα βρεις ομως.Καλημέρα... Τα 12αρια είναι για μοναχικούς καβαλάρηδες...
Τα 1200αρια ζουζουρια είναι μια ιστορία μόνα τους.. Για το VFR αυτό το μηχανάκι είναι εντελώς παρεξηγημένο εδώ Ελλάδα αλλά σα να το έβγαλαν βιαστικά στην παραγωγή φαίνεται.... Μικρό ντεπόζιτο και μούτρο που ή θα αρέσει πολύ ή καθόλου... Έχεις οδηγήσει ποτέ σου για πολλά χλμ? Έχεις εντυπώσεις?Οχι ομως και τα zzr1200. Αντε να τα βρεις ομως.
Προσωπικα το αγαπημενο μου σπορτ τουρερ ειναι το vfr1200f dct.
Το εχω οδηγησει αλλα οχι για πολυ, το 2ης γενιας. Ειναι πρωτα σπορ και μετα τουριγκ στη συμπεριφορα του, ειναι ανετο στο σωμα αλλα λιγο στριμωγμενο στα γονατα σε σχεση με αλλα της κατηγοριας, εχει απιστευτη ποιοτητα κατασκευης, το μοτερ του ειναι βελουδινο παντου και στροφαρει πολυ ομορφα, ο v4 εχει τον καλλιτερο ηχο εβερ και το dct ειναι σουπερ στο αυτοματο οταν θες να απολαυσεις την διαδρομη αλλα και πολυ γρηγορο και ευκολο στις αλλαγες του στο μανιουαλ οταν θες να οδηγησεις σπιρτοζικα. Επισης το βρισκω παρα πολυ ομορφο. Το ζυγισμα του σε συνδυασμο με το dct και το μικρο πλατος του, το κανουν επισης πολυ ευπεπτο σε συνθηκες κινησης, σαφως πιο ευκολο απο ολα τα υπολοιπα μεγαλα, zx14, busa, fjr, Κ1300 κλπ.Τα 1200αρια ζουζουρια είναι μια ιστορία μόνα τους.. Για το VFR αυτό το μηχανάκι είναι εντελώς παρεξηγημένο εδώ Ελλάδα αλλά σα να το έβγαλαν βιαστικά στην παραγωγή φαίνεται.... Μικρό ντεπόζιτο και μούτρο που ή θα αρέσει πολύ ή καθόλου... Έχεις οδηγήσει ποτέ σου για πολλά χλμ? Έχεις εντυπώσεις?
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί βγήκε με τόσο μικρό ντεπόζιτο. Αυτό από μόνο του πρέπει να απέτρεψε πολύ κόσμο από να το επιλέξει.Το εχω οδηγησει αλλα οχι για πολυ, το 2ης γενιας. Ειναι πρωτα σπορ και μετα τουριγκ στη συμπεριφορα του, ειναι ανετο στο σωμα αλλα λιγο στριμωγμενο στα γονατα σε σχεση με αλλα της κατηγοριας, εχει απιστευτη ποιοτητα κατασκευης, το μοτερ του ειναι βελουδινο παντου και στροφαρει πολυ ομορφα, ο v4 εχει τον καλλιτερο ηχο εβερ και το dct ειναι σουπερ στο αυτοματο οταν θες να απολαυσεις την διαδρομη αλλα και πολυ γρηγορο και ευκολο στις αλλαγες του στο μανιουαλ οταν θες να οδηγησεις σπιρτοζικα. Επισης το βρισκω παρα πολυ ομορφο. Το ζυγισμα του σε συνδυασμο με το dct και το μικρο πλατος του, το κανουν επισης πολυ ευπεπτο σε συνθηκες κινησης, σαφως πιο ευκολο απο ολα τα υπολοιπα μεγαλα, zx14, busa, fjr, Κ1300 κλπ.
Απετυχε στις πωλησεις γιατι ο κοσμος το ειδε σαν ποτηρι μισοαδειο, δεν ειναι αρκετα σπορ για σπορ και δεν ειναι αρκετα τουριγκ για τουριγκ. Αλλα αν το δεις το ποτηρι σα μισογεματο ειναι γαματο μηχανακι.
Όχι γιατί βλέπω να ανοίγουν θέματα...χωράνε κιθαρίστες και οι κιθάρες τους στο χώρο μας;Καλά κανείς δε θα ρωτήσει αν εχουμε την τιμή να φιλοξενούμε στο φόρουμ, έναν από τους καλύτερους Έλληνες κιθαρίστες, και πολλά πολλά άλλα???
Εάν είναι ο Δημήτρης... Έχει γράψει μουφα ηλικιαΚαλά κανείς δε θα ρωτήσει αν εχουμε την τιμή να φιλοξενούμε στο φόρουμ, έναν από τους καλύτερους Έλληνες κιθαρίστες, και πολλά πολλά άλλα???
Να πούμε καλλλλλώς τον?Καλά κανείς δε θα ρωτήσει αν εχουμε την τιμή να φιλοξενούμε στο φόρουμ, έναν από τους καλύτερους Έλληνες κιθαρίστες, και πολλά πολλά άλλα???
Τενερε 700 και να ρυθμίσει sag..Εάν είναι ο Δημήτρης... Έχει γράψει μουφα ηλικια
Άσε που μόνο με τον μονοδρομο θα έβρισκε αυτό που ψαχνει
Ρώτησα εγώ αλλά με ........απεφυγεΚαλά κανείς δε θα ρωτήσει αν εχουμε την τιμή να φιλοξενούμε στο φόρουμ, έναν από τους καλύτερους Έλληνες κιθαρίστες, και πολλά πολλά άλλα???
ΧαχαχαχαχαχαχαχαΚαλωσηρθες στο advride.
Τον Μήτσο τον χοντρό ,τι τον έχεις;
Φίλε μου έχεις απόλυτο δίκιο.. Έτσι είναι τα πράματα όπως τα λες.. Όλα ωραία είναι... Τι έχεις ανάγκη και πιο σε καλύπτει περισσότερο είναι η πιο σωστή επιλογή.. Ούτως ή άλλως το γκάζι έχει κοπεί, αφού υπάρχει ο κόφτης στην πίσω θέση (γυναίκα) που πάνω από τα 220-230 αρχίζει να χτυπά τα πλευρά μου.. Και αναγκαστικά κόβω... Άρα η άνεση κλείνει πιο που στα τουρισμου.... Fjr, kgt, gtr που μάλλον το τελευταίο θα το αποκλείσω προς στιγμήν...Νομίζω πρεπει λίγο να Κατασταλαξεις στο τι θες. Η θέση οδήγησης κάλυψη από αέρα κλπ σε fjr,gtr, k1200/1300gt σε σχέση με zzr Hayabusa blackbird κλπ δεν έχουν καμία σχέση
Σαν κάτοχος k1200gt και zzr1200 δεν μπορώ να τα συγκρίνω πουθενα. Δυο διαφορετικά μηχανάκια, το καθένα με τις χάρες του. Παίζει ρόλο τα θέλω, ο σωματοτυπος και σε τι είδους βόλτες αποσκοπεις. Πουλησα πριν λίγο καιρό το ζζρ και μπορώ να πω το μετάνιωσα.αλλα και παλι ποσα μηχανάκια να κρατήσεις. Να σου πω ότι το 1200 είναι πολυ καλύτερος τουρίστας από το 1400,και ήταν ένα μηχανάκι κυριολεκτικά αυθραστο.
Εχεις καλη γυναικα...Φίλε μου έχεις απόλυτο δίκιο.. Έτσι είναι τα πράματα όπως τα λες.. Όλα ωραία είναι... Τι έχεις ανάγκη και πιο σε καλύπτει περισσότερο είναι η πιο σωστή επιλογή.. Ούτως ή άλλως το γκάζι έχει κοπεί, αφού υπάρχει ο κόφτης στην πίσω θέση (γυναίκα) που πάνω από τα 220-230 αρχίζει να χτυπά τα πλευρά μου.. Και αναγκαστικά κόβω... Άρα η άνεση κλείνει πιο που στα τουρισμου.... Fjr, kgt, gtr που μάλλον το τελευταίο θα το αποκλείσω προς στιγμήν...
Αυτο με τα πλευρα μου το εκανε κι εμενα, για να μου πει τι ωραια που ειναι. Κι εγω εκοβα.Εχεις καλη γυναικα...
Η δικια μου..αρχιζει το γνωστο με τα πλευρα...καμμια εκατονταδα χλμ...λιγοτερα...
Ευτυχως δεν ακολουθει συχνα κ μπορω να πηγαινω οσο θελω...(λεμε τωρα)...!!!!