Μοτοσυκλέτα για όλες τις δουλειές θα βρώ (?)

motostoic

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Cb400 super four ProjectBigOne
Καλησπέρα σε όλους .Όπως διαβάσατε και από το τίτλο θα ξεκινήσω μια κουβέντα ,από αυτές που ανοίγονται στα forums
και γίνεται από κάτω ένας ωραίος χαμός ,ανταλλαγή απόψεων και τρώγοντας popcorn ,αυτή της ιδανικής μότο για όλα.

Κλείνω δυο χρόνια με το superfour που αγαπώ πολύ αλλά με δυσχεραίνει και θέλω να αλλάξω κατηγορία. Δεν έχω αποφασίσει αν θα τη δώσω (ακόμα),πρώτη μηχανή μου γαρ.
Ας ξεκινήσω λοιπόν τι ψάχνω:
Θέλω μια μοτοσυκλέτα να μπορώ να την χρησιμοποιώ κάθε μέρα κάνοντας από 5 εως 50 χιλιόμετρα στην Αττική και την κίνηση της.
Να μπορώ να κάνω ταξίδια τα σκ μου της τάξης των 200-600χλμ ,φορτωμένος με μπαγκάζια και τη σύντροφο και να ταξιδεύω άνετα στα 140 χλμ/ω.
Να μη φοβάμαι να γλιστρήσω διασχίζοντας χώμα/χαλίκι,δεν είμαι σε φάση να κάνω εντουράδες ωστόσο.
Να νιώθω άνετος και ασφαλής στο ελληνικό οδόστρωμα.
Να μην έχει πάνω από 40κ χιλιόμετρα.
Η τιμή της μεταχειρισμένη να κυμαίνεται στα 6-6.5κ ευρώ.

Έχω διαβάσει πολλά άρθρα τον τελευταίο καιρό αλλά μια σταθερή κατεύθυνση δεν έχω αποκτήσει και απευθύνομαι σε εσάς.
Οι μοτοσυκλέτες που έχω καταλήξει στο νου μου διαφέρουν και σε κατηγορία και σε χαρακτηριστικά:

1.ΚΤΜ 990 Adventure ,μου αρέσει πάρα πολύ, με ιντριγκάρει.Με φοβίζει η κατανάλωση του που δεν έχω δει κάποιον να την φτιάχνει ούτε με PC+Autotune.Επίσης δε μου αρέσει που δεν έχω δει πολλά με 100κ + χιλιόμετρα γιατί δε σκοπεύω να κρατήσω τη μηχανή 2 χρόνια αλλά να βγάλω 5 χρόνια τουλάχιστον .Δεν ξέρω επίσης πόσο άνετο είναι για το συνοδηγό (η γυναίκα δε το θέλει της θυμίζει ήδη αγωνιστικό).Ξέρω ότι είναι φτιαγμένα για χώμα τα KTM αλλά πάνε πολύ καλά και στην άσφαλτο.

2.TRIUMPH TIGER 1050 2009 +.Με φοβίζει αυτό το θέμα με τα πιστόνια και που τα έχουν λιώσει οι πιτσιρικάδες. Ξέρω ότι δεν είναι On/off αλλά δε θεωρώ ότι θα είχα τόσο θέμα να διασχίσω χωματόδρομο(με διορθώνετε).Με φοβίζει το ζήτημα με το support της triumph στην Ελλάδα επίσης.

3.BMW 1200 gs 2007-2009 Η μπέμπα μπαίνει σαν guest entry μόνο και μόνο επειδή την έχω δει σε αυτά τα χρήματα μπας και κάποιος με μεταπείσει και να με ωθήσει προς Γερμανία μεριά .
(δεν παραθέτω κάτι από Ιαπωνία μεριά γιατί δεν έχω βρει δυστυχώς κάτι να με συγκινήσει από τα μηχανάκια της προηγούμενης δεκαετίας που παίζουν τα ποσά που διαθέτω)

Έχετε κάποια άποψη για κάποιο από τα μοντέλα που ανέφερα,ή κάποιο άλλο να προτείνετε ;
Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων ,και σας παρακαλώ να εκφράσετε τις απόψεις σας άφοβα και απρόσκοπτα.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Σκέπτεσαι πολύ ώριμα για 29 ετών!

Το μόνο που θα σε καλύψει σε αυτά που ζητάς είναι το gs 1200

Δικάβαλο άνετα
Χαμηλή κατανάλωση (έως 6.5λιτρα τα 100 χλμ)
Φθηνό σε συντήρηση
Μπορείς να κάνεις μαζί του πολλάαααα χλμ
Στα λέω ως κάτοχος και 1200 και 990
Τo Triumph δεν είναι on off

Θα βρείς ένα καλό διατηρημένο με λίγα χλμ και θα το λιώσεις!!!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

motostoic

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Cb400 super four ProjectBigOne
Nα και το Νο 4...
BMW 800 GS. Πιο εύκολο στην κίνηση της πόλης, καλοτάξιδο, λογική κατανάλωση.
Το έχω οδηγήσει και μου φάνηκε λίγο ψόφιο και έχει ένα κενό χαμηλά...


Σκέπτεσαι πολύ ώριμα για 29 ετών!

Το μόνο που θα σε καλύψει σε αυτά που ζητάς είναι το gs 1200

Δικάβαλο άνετα
Χαμηλή κατανάλωση (έως 6.5λιτρα τα 100 χλμ)
Φθηνό σε συντήρηση
Μπορείς να κάνεις μαζί του πολλάαααα χλμ
Στα λέω ως κάτοχος και 1200 και 990
Τo Triumph δεν είναι on off

Θα βρείς ένα καλό διατηρημένο με λίγα χλμ και θα το λιώσεις!!!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε ευχαριστώ σύντροχε για τα λόγια σου. Δεν το περίμενα οι πρώτες προτάσεις να είναι για τις Γερμανίδες .Είναι όντως φθηνό στη συντήρηση του;
Κάποια ζητήματα που είχαν οι προηγούμενες γενιές μέχρι το 2006 εξαλείφθηκαν ;
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Δεν χρειάζεσαι 1200 κυβικά για αυτά που περιγράφεις.
Κοίτα το F800gs. Αλλά εγώ θα έψαχνα και CB 500x για αξιοπιστία, πολύ λίγα χιλιόμετρα, σχεδόν 1-3 ετών.
Θα μου πεις πάλι Honda?.
To KTM είναι μηχαναρα αλλά θα σε γονατίσει οικονομικά ( κατανάλωση και "μικροζημιες").
Το Tiger επίσης . Γνώμη μου: κοίτα το 800 xc.
Το 1200 αρε το όταν φτάσεις στην ηλικία μου ( 50)
Υ.Γ Τώρα είδα ότι θες γκάζι...ξανασκεψου το όμως
Υ.γ
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Το έχω οδηγήσει και μου φάνηκε λίγο ψόφιο και έχει ένα κενό χαμηλά...



Σε ευχαριστώ σύντροχε για τα λόγια σου. Δεν το περίμενα οι πρώτες προτάσεις να είναι για τις Γερμανίδες .Είναι όντως φθηνό στη συντήρηση του;
Κάποια ζητήματα που είχαν οι προηγούμενες γενιές μέχρι το 2006 εξαλείφθηκαν ;
Έχει κάποια μικρό ζητήματα τα οποία θα τα έχει λύσει ο προηγούμενος (εάν το πήγαινε σε γνωστές)
Η θα τα λύσεις εσύ ψάχνοντας

Μην κολλάς, ότι μάρκα μότο να πάρεις, εάν σου ζητήσει βαρύ ανταλλακτικό θα είναι ακριβό.
Επειδή όμως το gs έχει κυκλοφορήσει πολύ υπάρχουν λύσεις!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θα έβλεπα και TDM900 το οποίο κουβαλά τη ρετσινιά του καγκουροκατόχου αλλά είναι μια πολύ τίμια μοτοσυκλέτα και κάνει όλα τα παραπάνω που αναφέρεις.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Συμφωνω με τον ztakisg16 , το DL650 με 4000€ και με τα ρεστα απο τα εξιμισι χιλιαρικα παρε και ενα μικρο για να παιζεις.

Κανει ολα αυτα που περιγραφεις και με το παραπανω. Βασικα θα τολμουσα να πω οτι οι επιλογες σου 990, Τιγρης και 1200GS ΔΕΝ εχουν καμια σχεση με αυτα που περιγραφεις.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Καλησπέρα σε όλους .Όπως διαβάσατε και από το τίτλο θα ξεκινήσω μια κουβέντα ,από αυτές που ανοίγονται στα forums
και γίνεται από κάτω ένας ωραίος χαμός ,ανταλλαγή απόψεων και τρώγοντας popcorn ,αυτή της ιδανικής μότο για όλα.

Κλείνω δυο χρόνια με το superfour που αγαπώ πολύ αλλά με δυσχεραίνει και θέλω να αλλάξω κατηγορία. Δεν έχω αποφασίσει αν θα τη δώσω (ακόμα),πρώτη μηχανή μου γαρ.
Ας ξεκινήσω λοιπόν τι ψάχνω:
Θέλω μια μοτοσυκλέτα να μπορώ να την χρησιμοποιώ κάθε μέρα κάνοντας από 5 εως 50 χιλιόμετρα στην Αττική και την κίνηση της.
Να μπορώ να κάνω ταξίδια τα σκ μου της τάξης των 200-600χλμ ,φορτωμένος με μπαγκάζια και τη σύντροφο και να ταξιδεύω άνετα στα 140 χλμ/ω.
Να μη φοβάμαι να γλιστρήσω διασχίζοντας χώμα/χαλίκι,δεν είμαι σε φάση να κάνω εντουράδες ωστόσο.
Να νιώθω άνετος και ασφαλής στο ελληνικό οδόστρωμα.
Να μην έχει πάνω από 40κ χιλιόμετρα.
Η τιμή της μεταχειρισμένη να κυμαίνεται στα 6-6.5κ ευρώ.

Έχω διαβάσει πολλά άρθρα τον τελευταίο καιρό αλλά μια σταθερή κατεύθυνση δεν έχω αποκτήσει και απευθύνομαι σε εσάς.
Οι μοτοσυκλέτες που έχω καταλήξει στο νου μου διαφέρουν και σε κατηγορία και σε χαρακτηριστικά:

1.ΚΤΜ 990 Adventure ,μου αρέσει πάρα πολύ, με ιντριγκάρει.Με φοβίζει η κατανάλωση του που δεν έχω δει κάποιον να την φτιάχνει ούτε με PC+Autotune.Επίσης δε μου αρέσει που δεν έχω δει πολλά με 100κ + χιλιόμετρα γιατί δε σκοπεύω να κρατήσω τη μηχανή 2 χρόνια αλλά να βγάλω 5 χρόνια τουλάχιστον .Δεν ξέρω επίσης πόσο άνετο είναι για το συνοδηγό (η γυναίκα δε το θέλει της θυμίζει ήδη αγωνιστικό).Ξέρω ότι είναι φτιαγμένα για χώμα τα KTM αλλά πάνε πολύ καλά και στην άσφαλτο.

2.TRIUMPH TIGER 1050 2009 +.Με φοβίζει αυτό το θέμα με τα πιστόνια και που τα έχουν λιώσει οι πιτσιρικάδες. Ξέρω ότι δεν είναι On/off αλλά δε θεωρώ ότι θα είχα τόσο θέμα να διασχίσω χωματόδρομο(με διορθώνετε).Με φοβίζει το ζήτημα με το support της triumph στην Ελλάδα επίσης.

3.BMW 1200 gs 2007-2009 Η μπέμπα μπαίνει σαν guest entry μόνο και μόνο επειδή την έχω δει σε αυτά τα χρήματα μπας και κάποιος με μεταπείσει και να με ωθήσει προς Γερμανία μεριά .
(δεν παραθέτω κάτι από Ιαπωνία μεριά γιατί δεν έχω βρει δυστυχώς κάτι να με συγκινήσει από τα μηχανάκια της προηγούμενης δεκαετίας που παίζουν τα ποσά που διαθέτω)

Έχετε κάποια άποψη για κάποιο από τα μοντέλα που ανέφερα,ή κάποιο άλλο να προτείνετε ;
Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων ,και σας παρακαλώ να εκφράσετε τις απόψεις σας άφοβα και απρόσκοπτα.
Budget ?
 

motostoic

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Cb400 super four ProjectBigOne
Παιδιά αλήθεια ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση!
6-6500
Συμφωνω με τον ztakisg16 , το DL650 με 4000€ και με τα ρεστα απο τα εξιμισι χιλιαρικα παρε και ενα μικρο για να παιζεις.

Κανει ολα αυτα που περιγραφεις και με το παραπανω. Βασικα θα τολμουσα να πω οτι οι επιλογες σου 990, Τιγρης και 1200GS ΔΕΝ εχουν καμια σχεση με αυτα που περιγραφεις.
Τα βλέπω παντού μωρε τα άτιμα ,δε με γεμίζει αισθητικά τόσο πολύ.


Versys 650...τα κάνει ΟΛΑ και συμφέρει..
To ζήτημα με τις κεφαλές που έχω διαβάσει στο φορουμ μας και ολας ;
Έχει κάποια μικρό ζητήματα τα οποία θα τα έχει λύσει ο προηγούμενος (εάν το πήγαινε σε γνωστές)
Η θα τα λύσεις εσύ ψάχνοντας

Μην κολλάς, ότι μάρκα μότο να πάρεις, εάν σου ζητήσει βαρύ ανταλλακτικό θα είναι ακριβό.
Επειδή όμως το gs έχει κυκλοφορήσει πολύ υπάρχουν λύσεις!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για πες κάποιο θέμα αν σου είναι έυκολο!
 

NikolasA

Μέλος
Όνομα
Nikolas
Μοτό
Ducati Desertx
Ktm 950 sm 2007
Ktm exc 450 six days 2013
Καθαρά υποκειμενική άποψη. 1! Δαγκωτο
Δεν είναι λίγα αυτά με 100k+ απλώς οι κάτοχοι τους δεν τα δίνουμε. Το δικό μου εχει 150k. Ναι η κατανάλωση, ναι κάτι τρομπες κάτι φλατζουλες, κάτι ο ανορθωτης, άντε και λίγο κάνα ηλεκτρικό και ολίγον από tps... αυτά και τελείωσες. Μια σελιτσα custom ή aftermarket και το ταξίδι γίνεται ξεκούραστη απόλαυση από σκέτη απόλαυση. Και κάποια στιγμή λίγο παίξιμο με αναρτήσεις.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ένα Βε στρομ χρειάζεσαι ,ειδικά αν ανέβεις λιιιιιιιγο στο 7χιλιαρο παίζουν και τα τελευταία μοντέλα του
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
ειχα τιγρη εχω gs και τα δυο σε καλυπτουν μια χαρα
και μια απλη διελευση την κανεις πολυ ανετα ο τιγρης
στο gs κανεις και μονος σου πολυ ευκολα σερβις
αν ημουν 29 θα επερνα τιγρη η τδμ900
 
Top Bottom