Θα δοκιμάσω λοιπόν την motobatt η οποία είναι τεχνολογίας Odyssey αλλά λόγω κινεζικής παραγωγής τιμή 80 ευρώ.
Κρατώ και την περίπτωση yuasa που χρόνια ολόκληρα κράτησε τα σκήπτρα του leader στο χώρο της μοτοσυκλέτας και στα περισσότερα συνεργεία της Ελλάδας τα κράτα ακόμα...
Δικαιωματικά θεωρείται η κορυφαία μπαταρία για τα περισσότερα ιαπωνικά μοντέλα μοτό ...
Σας μπέρδεψα?
Φυσικό.... και εγώ μπερδεμένος είμαι...
Στα 125 ευρώ που την βρίσκω-ουμε από Γερμανία, την Odyssey και που μας την πουλάνε κάποιοι έμποροι εδώ είναι μια σχέση τίμια....
Η δική μου Odyssey κράτησε 4 χρόνια χρήσης.
Εντυπωσιακό ότι πέθανε όρθια χωρίς καμία προειδοποίηση.
Βέβαια πριν αποβιώσει πέρασε ενάμιση μήνας ακινησία, πράγμα όμως που ήταν τρόπος ζωής για την Odyssey μου...
Αυτό όμως που με προβλημάτισε πολύ επίσης είναι ότι η yuasa των 60 € του cagiva elephant 750e τον οποίο ελέφαντα επανεφερα στη ζωή το 2010 είναι ακμαιότατη.
Ο ελέφαντας αυτά τα 4 χρόνια έχει κάνει 4000 χλμ, να παίζει άραγε ρόλο αυτό?
Ότι δεν δούλεψε-κουράστηκε η yuasa?
Φρέσκα νέα που λέει και μια ψυχή ξενιτεμενη...
Η Odyssey αφού αντιστάθηκε αντιστάθηκε σε τρεις διαφορετικούς φορτιστές, κατ αρχή στου lidl κατά δεύτερον σε αυτόν
ο οποίος είναι ηλεκτρονικός σαν του lidl αλλά με περισσότερα χαρακτηριστικά μπήκε και σε αυτόν :
Αποτέλεσμα μηδέν, και από τους τρεις... Καμία συγκίνηση, σαν να ήταν νεκρή η μπατερι...
Αλλά ο Άγιος Φανούρης μου έδωσε πίσω τον αγαπημένο ρωσικό φορτιστή προχθές
Που τον είχα χαμένο μέσα σε ένα κουτί επάνω στο πάγκο που δουλεύω....
Ο Odyssey as επίσης στον πάγκο έτοιμος για πέταμα....
ρε λες? σκέφτηκα... κάτσε τον βάζω να συνεργαστεί ο Αμερικανός με τον Ρώσος
....