jocker-t
#Ντανταντιρλάνταντα
Λιθιου?Μην τρελαθουμε κιόλας...
Εδώ οι θερμοκρασίες είναι έως 5°C και σβηστό καμιά βδομάδα παίρνει αμέσως μπρος με πεσμένη μπαταρία και καρμπυρατέρ...
Λιθιου?Μην τρελαθουμε κιόλας...
Εδώ οι θερμοκρασίες είναι έως 5°C και σβηστό καμιά βδομάδα παίρνει αμέσως μπρος με πεσμένη μπαταρία και καρμπυρατέρ...
Δεν νομίζω...Λιθιου?
Βαλε παλι το βιντεακι, γιατι δεν θα σε πιστευουν!!!!!Μην τρελαθουμε κιόλας...
Εδώ οι θερμοκρασίες είναι έως 5°C και σβηστό καμιά βδομάδα παίρνει αμέσως μπρος με πεσμένη μπαταρία και καρμπυρατέρ...
Ισχυει,το γνωριζω.Μπορεί να θέλει φόρτιση.
χρειάζεται άνοιγμα του διακόπτη με φώτα αναμμένα και αναμονή μισό με ένα λεπτό πριν πατήσεις μίζα.
Τί εννοείς με καλώδια?Αλλα ναι.
θα δοκιμασω ενα κρυο πρωινο με καλωδια εξ αρχης.
Και βλεπουμε..
Με αμάξι.Τί εννοείς με καλώδια?
Οι λιθίου έχουν ευαισθησίες ...
Πχ απαγορεύεται το μπουστάρισμα
Γενικά ειναι η ωρα σε λιγα χλμ για το μεγαλο σερβις.jocker-t δεν θελω να σε ανησυχησω αλλα τσεκαρε βαλβιδες... Ειναι το κλασσικο προβλημα των 1Χ90 με το αχρηστο φιλτροκουτι.
Βασικα επειδη μπορει και να μην καταλαβα, ναι , οι λιθιου μπορει να δειχνουν ταση σωστη οταν κανει ψοφο και εχουν περασει κρυα νυχτα, αλλα δεν παραγουν αρκετα αμπερ, ισως να ειναι κι αυτο. Με το μιζαρισμα ζεσταινεται και η μπαταρια και αποδιδει. Επειδη τα 1Χ90 δεν αναβουν λαμπες αν δεν παρει μπροστα το μοτερ, βαλε κατι που τραβαει ρευμα στο πριζακι, πχ καμια τρομπα αερα αν εχεις ή κατι τετοιο, οχι εναν απλο φορτιστη κινητου, και ασ'το να δουλεψει λιγο. Αν δεις σιγα σιγα να παιρνει τα πανω του τοτε ειναι απλα θεμα μπαταριας λιθιου και κρυου.
Αν ειναι να το κανεις με καλωδια απο μπαταρια αυτοκινητου στη λιθιου, ΜΗ βαλεις το αυτοκινητο να δουλευει, οπωσδηποτε σβηστο!Με αμάξι.
Όχι?
Oι λιθιου που δεν εχουν ηλεκτρολυτη εχουν τεραστιο θεμα κατω απο τους 5C.Όλες οι μπαταρίες με το κρύο χάνουν την ισχύ τους!
Κοντά στους 0 βαθμούς κελσίου μπορεί και κάτω από το 50%.
Καλό είναι πριν πατήσουμε την μίζα να αφήσουμε λίγο αναμμένα τα φώτα πχ. για να ζεσταθεί λίγο ο ηλεκρολλήτης.
Έτσι γλυτώνει το σοκ η μπαταρία!
Εννοείται ότι βοηθάει έτσι και στην μακροζωία της!
Ναι, μην συνδεσεις τη λιθίου με αυτοκινητο, και σβηστο να ειναι οι μπαταριες των αυτοκινήτων δίνουν 45+ αμπερ, των μοτο ειναι για 12-14... Εγω δεν θα το ρισκαρα με λιθιου. Αν δε θες να κανεις κάτι τέτοιο βρες τροπο να τραβηξεις ρεύμα απο τη μπαταρια με σβηστο μοτερ, πχ αναψε αλαρμ, προβολακια ή οτι αλλο εχεις πανω για κανα 10λεπτο. Ακομη και τον διακοπτη να ανοιγοκλεισεις 5-6 φορες και φωτα θα ανάψει για λιγο και η τρομπα στο priming που κανει θα τραβηξει ρευμα. Ή βρες ενα πιστολακι μαλλιων και ζεστανε λιγο μονο τη μπαταρια, οχι το μοτερ.Γενικά ειναι η ωρα σε λιγα χλμ για το μεγαλο σερβις.
Με μπουζι και βαλβιδες..
Ειναι προτιμοτερη αυτη η δοκιμη που προτεινεις απ το να δω με καλωδια και κρυο ποσο ευκολοτερα παιρνει?
Οι λιθίου ΔΕΝ έχουν θέμα με το κρύο. Τα ιόντα τους "πέφτουν για ύπνο" για να προστατευτούν όταν η μπαταρία είναι σε αδρανή κατάσταση για πολύ καιρο. Τα "ξυπνάς " και μετά η μπαταρία είναι ok. Τη χρησιμοποίησα σε cbf 1000 σε θερμοκρασία κάτω των -10 και τη μηχανή σε ακινησία για πάνω από ένα μήνα. Κανένα απολύτως πρόβλημα.Oι λιθιου που δεν εχουν ηλεκτρολυτη εχουν τεραστιο θεμα κατω απο τους 5C.
Mε Yuasa παντως ανοιχτου τυπου 3ετιας, φουλ υγρο μεσα κτλ, ο Σουπερτενεκες παιρνει μπρος με 2 στροφες της μιζας ακομη και με χιονια...
Οι λιθίου ΔΕΝ έχουν θέμα με το κρύο. Τα ιόντα τους "πέφτουν για ύπνο" για να προστατευτούν όταν η μπαταρία είναι σε αδρανή κατάσταση για πολύ καιρο. Τα "ξυπνάς " και μετά η μπαταρία είναι ok. Τη χρησιμοποίησα σε cbf 1000 σε θερμοκρασία κάτω των -10 και τη μηχανή σε ακινησία για πάνω από ένα μήνα. Κανένα απολύτως πρόβλημα.
Οσο πιο χαμηλη η εξωτερικη θερμοκρασια τοσο πιο αργα κινούνται τα ιόντα και κατά συνεπεια τοσο πιο μεγαλη η εσωτερική αντίσταση της μπαταριας, με αποτέλεσμα ενω δειχνει σωστη ταση χωρις φορτιο, οταν ζητηθει ρευμα η ταση να πεφτει κατακορυφα, σαν μπαταρια υγρων με καμμένο στοιχειο.Οι λιθίου ΔΕΝ έχουν θέμα με το κρύο. Τα ιόντα τους "πέφτουν για ύπνο" για να προστατευτούν όταν η μπαταρία είναι σε αδρανή κατάσταση για πολύ καιρο. Τα "ξυπνάς " και μετά η μπαταρία είναι ok. Τη χρησιμοποίησα σε cbf 1000 σε θερμοκρασία κάτω των -10 και τη μηχανή σε ακινησία για πάνω από ένα μήνα. Κανένα απολύτως πρόβλημα.
Σε καθημερινή χρήση δε νομίζω να τεθεί καν το θέμα της ταλαιπωρίας. Μιλάμε να μείνει η μοτοσικλέτα για μέρες σε σβηστή σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Εκεί που οι συμβατικές θα χρειαστούν συντηρητή ή booster, η λιθίου θέλει απλά ζέσταμα. Για διάστημα μέχρι και τρεις μέρες , σε θερμοκρασίες Ελλάδας, το πολύ μέχρι -5 δηλαδή, δε χρειάζεται τίποτα. Μίζα και έφυγες.Οσο πιο χαμηλη η εξωτερικη θερμοκρασια τοσο πιο αργα κινούνται τα ιόντα και κατά συνεπεια τοσο πιο μεγαλη η εσωτερική αντίσταση της μπαταριας, με αποτέλεσμα ενω δειχνει σωστη ταση χωρις φορτιο, οταν ζητηθει ρευμα η ταση να πεφτει κατακορυφα, σαν μπαταρια υγρων με καμμένο στοιχειο.
Τον ιδιοκτητη λιγο τον ενδιαφερει η χημεια, αυτο που θελει ειναι να βαλει μπροστα το πρωι και να φυγει χωρις να ταλαιπωρηθει, και αυτο ειναι το θεμα των λιθίου. Μπορει να μην ειναι προβλημα κατασκευαστικο για την μπαταρια αλλα ειναι προβλημα για τον χρηστη.
Ειδικα στα ΚΤΜ 1Χ90 το can bus δεν αναβει τις λαμπες αν δεν δουλεύει το μοτερ, οποτε δεν μπορεις να ξυπνήσεις τις λιθιου με αυτόν τον τρόπο.
Κοιτα, ο λογος που επιμενω ειναι οτι τα 1X90 για τα οποια ρωταει ο jocker-t ειναι πολυ απαιτητικα απο τις μπαταριες τους, φοράνε ηδη σχετικα μικρή μπαταρια ΥΤΖ14 για το ζορι 2 κυλινδρων 600κεκ ο καθενας με 13:1 συμπιεση και ελαχιστες ανοχες , ειδικα στο κρυο. Θελουν ακομη και κανονικη μπαταρια σε αριστη κατασταση και επειδη εχω διαβασει πολλους να εχουν θεμα με λιθιου στο κρυο στα συγκεκριμένα μηχανακια, ας αποκλείσουμε τον παραγοντα μπαταρια λιθίου και κρυο απο την εξισωση, πριν αρχισει να ψαχνεται με κλειστες βαλβιδες που ειναι το αλλο θεμα τους ελεω μαπας φιλτροκουτιου.Σε καθημερινή χρήση δε νομίζω να τεθεί καν το θέμα της ταλαιπωρίας. Μιλάμε να μείνει η μοτοσικλέτα για μέρες σε σβηστή σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Εκεί που οι συμβατικές θα χρειαστούν συντηρητή ή booster, η λιθίου θέλει απλά ζέσταμα. Για διάστημα μέχρι και τρεις μέρες , σε θερμοκρασίες Ελλάδας, το πολύ μέχρι -5 δηλαδή, δε χρειάζεται τίποτα. Μίζα και έφυγες.