Μπερδέματα και σκασίματα στο 990Adventure

Aρης

Μέλος
Όνομα
ARHS
Μοτό
KTM 990 Adventure 2009
Γείά σας, έχω ένα ΚΤΜ 990 adventure του 2009 και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: το μηχανάκι στις χαμηλές μπερδεύει και κάνει σαν πολυβόλο απ τα σκασίματα. Ενημερωτικά αναφέρω πως έχουν βγει οι πεταλούδες, φοράει ακράποβιτσ και το πρόγραμμα από το R. Τι μπορεί να συμβαίνει?
 

freco

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χίος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Tracer 9
Δοκίμασες να κάνεις το 15λεπτο μήπως έχει ξερυθμιστεί?
15 λεπτά λειτουργία στο διπλό σταντ, χωρίς να το αγγίξεις.
Αυτορυθμίζεται ο εγκέφαλος. Αυτό γίνεται σε κάθε αλλαγή. Πχ εξατμίσεις, χάρτης, πεταλούδες, φίλτρο.
Εσύ το έκανες;
 

Aρης

Μέλος
Όνομα
ARHS
Μοτό
KTM 990 Adventure 2009
Δοκίμασες να κάνεις το 15λεπτο μήπως έχει ξερυθμιστεί?
15 λεπτά λειτουργία στο διπλό σταντ, χωρίς να το αγγίξεις.
Αυτορυθμίζεται ο εγκέφαλος. Αυτό γίνεται σε κάθε αλλαγή. Πχ εξατμίσεις, χάρτης, πεταλούδες, φίλτρο.
Εσύ το έκανες;
Όχι δεν το έκανα δεν μου το πρότεινε ο μηχανικός μου το μόνο που μου είπε ειναι ότι μπορεί να το προκαλεί το Πρόγραμμα του r και να θέλει το προγραμα για τις ακραποβιτσ .θα το δοκιμάσω παντός αυτο που μου ειπες σε ευχαριστώ εκ τον προτέρων
 

freco

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χίος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Tracer 9
Λέει αναλυτικά και με εικόνες πως αφαιρείς το SAS και το EPC.
SAS αν γνωρίζω σωστά, είναι η επανατροφοδότηση των καυσαερίων, για κάτι σαν δεύτερη καύση ώστε να είναι πιο οικολογική η μηχανή. Βγαίνει και οι "εξαγωγές" κλείνουν με δύο καπάκια που φαίνονται στα πλάγια των κυλίνδρων.
EPC είναι αισθητήρας που περιορίζει τη δύναμη του κινητήρα στις τρεις πρώτες ταχύτητες για πιο ομαλή και (πάλι) οικολογική εκκίνηση.

Ο @geez996 σε ρώτησε αν έχεις αφαιρέσει το SAS, που σημαίνει πιο καθαρή καύση (αφού δεν ξαναπερνάνε μέσα τα καυσαέρια) και άρα χρειάζεται πλουσιότερο σε καύσιμο μίγμα.

Ελπίζω να σου έδωσα μια εικόνα.
 

Aρης

Μέλος
Όνομα
ARHS
Μοτό
KTM 990 Adventure 2009
Λέει αναλυτικά και με εικόνες πως αφαιρείς το SAS και το EPC.
SAS αν γνωρίζω σωστά, είναι η επανατροφοδότηση των καυσαερίων, για κάτι σαν δεύτερη καύση ώστε να είναι πιο οικολογική η μηχανή. Βγαίνει και οι "εξαγωγές" κλείνουν με δύο καπάκια που φαίνονται στα πλάγια των κυλίνδρων.
EPC είναι αισθητήρας που περιορίζει τη δύναμη του κινητήρα στις τρεις πρώτες ταχύτητες για πιο ομαλή και (πάλι) οικολογική εκκίνηση.

Ο @geez996 σε ρώτησε αν έχεις αφαιρέσει το SAS, που σημαίνει πιο καθαρή καύση (αφού δεν ξαναπερνάνε μέσα τα καυσαέρια) και άρα χρειάζεται πλουσιότερο σε καύσιμο μίγμα.

Ελπίζω να σου έδωσα μια εικόνα.
Το μηχανάκι το έχω 4 μήνες αλά απο τι μου ειπαι Ο μάστορας που το έφτιαχνε το μόνο που έχει κάνει ειναι να αφερεσει τις πεταλούδες για μεγαλύτερη έκρηξη !
 
Τελευταία επεξεργασία:

vaggeezz

Μέλος
Περιοχή
Κορωπί
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
990 Adve
Αν κάνεις χώμα, έλεγξε το κάνιστρο με το φίλτρο αναθυμιάσεων μην έχει γεμίσει καύσιμο απο τις αναταράξεις.
Όταν ανοίγεις τα τεπόζιτα για βενζίνη ακούς τον αέρα να περνάει;
 

Aρης

Μέλος
Όνομα
ARHS
Μοτό
KTM 990 Adventure 2009
Ρε μπας και τρυπισε καπου η εξατμιση και περνει αερα και χαλαει το back pressure;;;
Φίλε μου μου φαίνεται χλωμό το μηχανάκι έχει 18000 χλμ. Και οι εξατμίσεις είναι σαν καινούριες! !
 

Aρης

Μέλος
Όνομα
ARHS
Μοτό
KTM 990 Adventure 2009
Αν κάνεις χώμα, έλεγξε το κάνιστρο με το φίλτρο αναθυμιάσεων μην έχει γεμίσει καύσιμο απο τις αναταράξεις.
Όταν ανοίγεις τα τεπόζιτα για βενζίνη ακούς τον αέρα να περνάει;
Δεν έχει πατήσει καν χώμα !το μόνο αρνητικό ειναι ότι ήταν παρκαρισμένο για πολύ κερο ! Αν δεν σου κάνει κόπο στιλε καμία φοτο για να καταλάβω που βρίσκετε αυτό το φιλτρακι γι να το τσεκάρω .αυτο με τα τεποζιτα θα το δω και θα σου πω.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Για αρχή ,πήγαινε κάπου να σου κάνουν έναν συνολικό διαγνωστικό έλεγχο ,κ να σου φλασάρουν ξανά την ECU με το μαμά πρόγραμμα (ή το Αckrapovich)
 

vaggeezz

Μέλος
Περιοχή
Κορωπί
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
990 Adve
Δεν έχει πατήσει καν χώμα !το μόνο αρνητικό ειναι ότι ήταν παρκαρισμένο για πολύ κερο ! Αν δεν σου κάνει κόπο στιλε καμία φοτο για να καταλάβω που βρίσκετε αυτό το φιλτρακι γι να το τσεκάρω .αυτο με τα τεποζιτα θα το δω και θα σου πω.
Είναι μέσα από το πλαϊνό panel. Υπάρχει τρόπος να το αδειάσεις απο αλλού, χωρίς να λύσεις κάτι.
Από την δεξιά πλευρά υπάρχει σωλήνας μαύρος, με το τελείωμα του να είναι μεταλλικό ταπάκι. Θα το βρεις κοντά στον μαρσπιέ να κρέμεται.
Δεν βρήκα φώτο στον νετ αλλά αν δεν το βρεις το ξανακοιτάω.
Αν το λύσεις και σου βγάλει βενζίνη, είναι αιτία να δουλεύει περίεργα το μηχανάκι λόγω κακού εξαερισμού των τεπόζιτων βενζίνης.
 

Aρης

Μέλος
Όνομα
ARHS
Μοτό
KTM 990 Adventure 2009
Είναι μέσα από το πλαϊνό panel. Υπάρχει τρόπος να το αδειάσεις απο αλλού, χωρίς να λύσεις κάτι.
Από την δεξιά πλευρά υπάρχει σωλήνας μαύρος, με το τελείωμα του να είναι μεταλλικό ταπάκι. Θα το βρεις κοντά στον μαρσπιέ να κρέμεται.
Δεν βρήκα φώτο στον νετ αλλά αν δεν το βρεις το ξανακοιτάω.
Αν το λύσεις και σου βγάλει βενζίνη, είναι αιτία να δουλεύει περίεργα το μηχανάκι λόγω κακού εξαερισμού των τεπόζιτων βενζίνης.
Οκ θα το κοιτάξω σ'ευχαριστώ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aρης

Μέλος
Όνομα
ARHS
Μοτό
KTM 990 Adventure 2009
Όχι δεν το έκανα δεν μου το πρότεινε ο μηχανικός μου το μόνο που μου είπε ειναι ότι μπορεί να το προκαλεί το Πρόγραμμα του r και να θέλει το προγραμα για τις ακραποβιτσ .θα το δοκιμάσω παντός αυτο που μου ειπες σε ευχαριστώ εκ τον προτέρων
Το έκανα αφτο που μου ειπες αλά Δυστυχώς δεν αλαξε τίποτα
 

chaosm

Μέλος
Πρώτα πρέπει να ξεκινήσεις με το πρόγραμμα και μετά όλα τα άλλα. Έκανες κάτι με αυτό;

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom