Μπερδέματα και σκασίματα στο 990Adventure

Aρης

Μέλος
Όνομα
ARHS
Μοτό
KTM 990 Adventure 2009
Πρώτα πρέπει να ξεκινήσεις με το πρόγραμμα και μετά όλα τα άλλα. Έκανες κάτι με αυτό;

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πρώτα πρέπει να ξεκινήσεις με το πρόγραμμα και μετά όλα τα άλλα. Έκανες κάτι με αυτό;

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να το αντικαταστήσω με αυτό τις ακραποβιτσ εννοείς?
 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Τα Ευρωπαϊκα ΚΤΜια δεν έχουν κανιστρο. Αυτό είναι για τους αμερικανους οικολόγους.
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Οι στροφες πεφτουν τι κανουν?μενουν σταθερες και απλα σκαει η αρχιζεις και στροφαρει οπως γουσταρει?
 

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
Να το αντικαταστήσω με αυτό τις ακραποβιτσ εννοείς?
Τελικά είδες καμιά διαφορά στα σκασιματα κτλ; Μου έκανε κι εμένα πολλά σκασιματα και το βράδυ φαινόντουσαν και μικρές φλόγες από τις ακραποβιτς. Κι εμένα μόνο στις χαμηλές στροφές και κυρίως στο κλείσιμο του γκαζιού.
Το πρόβλημα λύθηκε με τη σωστή ρύθμιση των πεταλούδων.
Εσένα βέβαια λες πως δεν έχει πεταλούδες... αλλά ίσως αυτό είναι και το πρόβλημα σου. Με χάρτες κτλ δε νομίζω πως θα βρεις τη λύση στο πρόβλημα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
στο κλείσιμο του γκαζιού, όλα κάνουν σκασίματα. Ακούγονται βέβαια ανάλογα με το πόσο ελεύθερη είναι η εξάτμιση. Πάντως πάντα υπάρχουν , όλοι τα έχουμε κι όχι μόνο στα μηχανάκια ;)
Απορώ γιατί το λέτε πρόβλημα αυτό.
Εκτός κι αν μιλάμε για υπερβολικές καταστάσεις - πυροβολισμούς, οπότε έχετε λάθος μίγμα!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
στο κλείσιμο του γκαζιού, όλα κάνουν σκασίματα. Ακούγονται βέβαια ανάλογα με το πόσο ελεύθερη είναι η εξάτμιση. Πάντως πάντα υπάρχουν , όλοι τα έχουμε κι όχι μόνο στα μηχανάκια ;)
Απορώ γιατί το λέτε πρόβλημα αυτό.
Εκτός κι αν μιλάμε για υπερβολικές καταστάσεις - πυροβολισμούς, οπότε έχετε λάθος μίγμα!
Εχεις κι εσύ κάτι απορίες αδερφέ μου...
Απλούστατον:
ΚΤΜ έχουμε ρε φίλε...ότι κ να δούμε-ακούμε...απλά ψάχνουμε να βρούμε που είναι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ. :D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εχεις κι εσύ κάτι απορίες αδερφέ μου...
Απλούστατον:
ΚΤΜ έχουμε ρε φίλε...ότι κ να δούμε-ακούμε...απλά ψάχνουμε να βρούμε που είναι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ. :D
:he:fun
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εχεις κι εσύ κάτι απορίες αδερφέ μου...
Απλούστατον:
ΚΤΜ έχουμε ρε φίλε...ότι κ να δούμε-ακούμε...απλά ψάχνουμε να βρούμε που είναι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ. :D
Το ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι εγκεφαλικο ;)
 

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
@forester μιλάμε για υπερβολικά σκασιματα. Σε βόλτα με άλλα 8 KTM μόνο το δικό μου έκανε τόσα σκασιματα. Μέχρι εκείνη τη στιγμή δε το θεωρούσα πρόβλημα...
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
@forester μιλάμε για υπερβολικά σκασιματα. Σε βόλτα με άλλα 8 KTM μόνο το δικό μου έκανε τόσα σκασιματα. Μέχρι εκείνη τη στιγμή δε το θεωρούσα πρόβλημα...

Μπας και τραβαει αερα απο καμια εξατμιση ?
 

Aρης

Μέλος
Όνομα
ARHS
Μοτό
KTM 990 Adventure 2009
Τελικά είδες καμιά διαφορά στα σκασιματα κτλ; Μου έκανε κι εμένα πολλά σκασιματα και το βράδυ φαινόντουσαν και μικρές φλόγες από τις ακραποβιτς. Κι εμένα μόνο στις χαμηλές στροφές και κυρίως στο κλείσιμο του γκαζιού.
Το πρόβλημα λύθηκε με τη σωστή ρύθμιση των πεταλούδων.
Εσένα βέβαια λες πως δεν έχει πεταλούδες... αλλά ίσως αυτό είναι και το πρόβλημα σου. Με χάρτες κτλ δε νομίζω πως θα βρεις τη λύση στο πρόβλημα.
Το πρόβλημα δεν είναι τόσο τα σκασιματ
Τελικά είδες καμιά διαφορά στα σκασιματα κτλ; Μου έκανε κι εμένα πολλά σκασιματα και το βράδυ φαινόντουσαν και μικρές φλόγες από τις ακραποβιτς. Κι εμένα μόνο στις χαμηλές στροφές και κυρίως στο κλείσιμο του γκαζιού.
Το πρόβλημα λύθηκε με τη σωστή ρύθμιση των πεταλούδων.
Εσένα βέβαια λες πως δεν έχει πεταλούδες... αλλά ίσως αυτό είναι και το πρόβλημα σου. Με χάρτες κτλ δε νομίζω πως θα βρεις τη λύση στο πρόβλημα.
Εμένα φίλε μου εκτός τα σκασιματα με σταθερό γκάζι στις χαμηλές (μέσα στην πόλη ας πούμε) μου κάνει και αρκετα μπερδέματα. Και αυτές τις στιγμές που μπερδεύει κάνει και τα σκασιματα !!
 

Aρης

Μέλος
Όνομα
ARHS
Μοτό
KTM 990 Adventure 2009
Τελικά είδες καμιά διαφορά στα σκασιματα κτλ; Μου έκανε κι εμένα πολλά σκασιματα και το βράδυ φαινόντουσαν και μικρές φλόγες από τις ακραποβιτς. Κι εμένα μόνο στις χαμηλές στροφές και κυρίως στο κλείσιμο του γκαζιού.
Το πρόβλημα λύθηκε με τη σωστή ρύθμιση των πεταλούδων.
Εσένα βέβαια λες πως δεν έχει πεταλούδες... αλλά ίσως αυτό είναι και το πρόβλημα σου. Με χάρτες κτλ δε νομίζω πως θα βρεις τη λύση στο πρόβλημα.
Σου συμβαίνει κάτι παρόμοιο?
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Δοκίμασες να κάνεις το 15λεπτο μήπως έχει ξερυθμιστεί?
15 λεπτά λειτουργία στο διπλό σταντ, χωρίς να το αγγίξεις.
Αυτορυθμίζεται ο εγκέφαλος. Αυτό γίνεται σε κάθε αλλαγή. Πχ εξατμίσεις, χάρτης, πεταλούδες, φίλτρο.
Εσύ το έκανες;
Πετάγομαι και εγώ σαν την ψωλη να υπενθυμίσω κάτι που έχω ήδη ξαναπεί. ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΕΙ ΠΡΏΤΑ ΣΤΟ PC ΤΖΆΜΠΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΑΙ ΤΑ ΜΗΧΑΝΆΚΙΑ και εκτός αυτού μετά λέτε.. 15 sec restart και μλκιες δεν έκανε τπτ ε φυσικά και δεν έκανε τίποτα... Όλα όπως πάντα φιλικά αγαπημένε Κώστα απλά το λέω για να μην γίνεται παραπληροφόρηση σε καμία περίπτωση, είναι κακό πράμα και μερικές φορές καταστροφικό!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@forester μιλάμε για υπερβολικά σκασιματα. Σε βόλτα με άλλα 8 KTM μόνο το δικό μου έκανε τόσα σκασιματα. Μέχρι εκείνη τη στιγμή δε το θεωρούσα πρόβλημα...
σε τέτοια κατάσταση κοιτάζουμε μίγμα!
επίσης τυχόν σκισίματα σε κολλάρα εισαγωγής, ή κάπου στην εξάτμιση.
Το αυτό και σε καταστάσεις με μπερδέματα (εκεί κοιτάμε και ρεύματα) και σκασίματα με σταθερό γκάζι!
Είπαμε, στο κλείσιμο του γκαζιού, είναι φυσιολογικό, σε λογική ένταση και συχνότητα βέβαια.
Όπως λέει κι ο @Big twin , πρώτα απ' όλα μπρίζωμα σε κάποιον που να ξέρει να ελέγχει σωστά τα πάντα!!! Μην ψάχνετε μόνο τη βλάβη που δείχνει το διαγνωστικό από μόνο του!!! Υπάρχουν πολλές παράμετροι που πρέπει να ελεγχθούν!
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
σε τέτοια κατάσταση κοιτάζουμε μίγμα!
επίσης τυχόν σκισίματα σε κολλάρα εισαγωγής, ή κάπου στην εξάτμιση.
Το αυτό και σε καταστάσεις με μπερδέματα (εκεί κοιτάμε και ρεύματα) και σκασίματα με σταθερό γκάζι!
Είπαμε, στο κλείσιμο του γκαζιού, είναι φυσιολογικό, σε λογική ένταση και συχνότητα βέβαια.
Όπως λέει κι ο @Big twin , πρώτα απ' όλα μπρίζωμα σε κάποιον που να ξέρει να ελέγχει σωστά τα πάντα!!! Μην ψάχνετε μόνο τη βλάβη που δείχνει το διαγνωστικό από μόνο του!!! Υπάρχουν πολλές παράμετροι που πρέπει να ελεγχθούν!
Τεο σωστό και αυτό που λες αλλά εγώ άλλο ήθελα να τονίσω. Απλά λέω ΣΤΑ ΣΊΓΟΥΡΑ πως restart εάν πρώτα δεν κουμπώσει το μηχανάκι στο pc να γίνουν οι κατάλληλες ρυθμίσεις ΔΕΝ γίνεται...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
@forester μιλάμε για υπερβολικά σκασιματα. Σε βόλτα με άλλα 8 KTM μόνο το δικό μου έκανε τόσα σκασιματα. Μέχρι εκείνη τη στιγμή δε το θεωρούσα πρόβλημα...
Ελα ρε'συ! Την ειπες την λυση μονος σου! Το προβλημα το'χουν τα αλλα οκτω ΚΤΜια :p! Εκεινοι να ψαχτουνε.... :D:D:D!!!
 

freco

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χίος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Tracer 9
Πετάγομαι και εγώ σαν την ψωλη να υπενθυμίσω κάτι που έχω ήδη ξαναπεί. ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΕΙ ΠΡΏΤΑ ΣΤΟ PC ΤΖΆΜΠΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΑΙ ΤΑ ΜΗΧΑΝΆΚΙΑ και εκτός αυτού μετά λέτε.. 15 sec restart και μλκιες δεν έκανε τπτ ε φυσικά και δεν έκανε τίποτα... Όλα όπως πάντα φιλικά αγαπημένε Κώστα απλά το λέω για να μην γίνεται παραπληροφόρηση σε καμία περίπτωση, είναι κακό πράμα και μερικές φορές καταστροφικό!
Όταν λες παραπληροφόρηση?
Εννοείται πως το να πας στο δυναμόμετρο να το ρυθμίσεις είναι το πιο σωστό.
Σε τέτοιες ερωτήσεις όπως του φίλου όμως σε ένα φόρουμ, ξεκινάς από τα εύκολα και αυτονόητα. Και το 15λεπτο reset είναι must σε τέτοια πειράγματα.
Όπως είδες στην απάντηση παρακάτω δεν έγινε ποτέ. Υπάρχει περίπτωση να δουλέψει ποτέ σωστά;

Όταν σε ρωτήσει ο άλλος "Με πονάει το πόδι μου τι να κάνω;" δεν του λες αμέσως "Πάρε τηλέφωνο να κλείσεις χειρουργείο".:laugh:
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Όταν λες παραπληροφόρηση?
Εννοείται πως το να πας στο δυναμόμετρο να το ρυθμίσεις είναι το πιο σωστό.
Σε τέτοιες ερωτήσεις όπως του φίλου όμως σε ένα φόρουμ, ξεκινάς από τα εύκολα και αυτονόητα. Και το 15λεπτο reset είναι must σε τέτοια πειράγματα.
Όπως είδες στην απάντηση παρακάτω δεν έγινε ποτέ. Υπάρχει περίπτωση να δουλέψει ποτέ σωστά;

Όταν σε ρωτήσει ο άλλος "Με πονάει το πόδι μου τι να κάνω;" δεν του λες αμέσως "Πάρε τηλέφωνο να κλείσεις χειρουργείο".:laugh:
Φίλε μου άλλο λέω. Είπα και παραπάνω.Μιλάω για το reset και μόνο. Οταν απλά λες σε κάποιον να κάνει το 15min restart καλά είναι να τονίζεις ότι ΠΡΏΤΑ πρέπει από μπει στο pc και να γίνουν οι κατάλληλες ρυθμίσεις και μετά το 15 mins idle restart. Ιδάλως οχι απλά δεν κάνει reset αλλά ούτε στον κόπο μπαίνει να το κάνει :D ... Ο κάθε άνθρωπος το βλέπει διαφορετικά εγώ το θεωρώ παραπληροφόρηση αυτό. Και προς θεού φίλε μου δεν το είπα επειδή το είπες εσύ η ο Ά.Χ.Ψ απλά το είπα επειδή το είπε κάποιος ΛΆΘΟΣ.. Να βοηθείσω θέλω όχι να το παίξω έξυπνος! Προς θεού :friendship:





Τα λέω γιατί και εγώ την πρώτη φορά έτσι έκανα. Άφησα το μοτο να δουλεύει 15min τεσπα έκανα όπως "έπρεπε" και τελικά όταν έτυχε να κάτσω για καφέ με το φίλο και μηχανικό της κατεμ του λέω... Ρε συ έκανα restart αλλά δεν είδα καμία διαφορά, μάλλον δεν θα ήθελε ε? Μου λέει που το έκανες και του λέω.....Σπίτι...


Εε ακόμα γελάει :he
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom