Νέα ΚΤΜ 890cc για το 2020

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σώνει και καλά όχι αλλά ουδείς το γκάζι εμισησε!
Υπάρχει το too much is not enough

Υπάρχει και το enough is enough

Το a little goes a long way

Το so many bikes so little time

Τα 100 πάνω κάτω συνήθως είναι αρκετά. Τα νιώθεις λίγα σε κανένα προσπέρασμα κλπ μόνο.

Το κορίτσι λέει πάλι XR να πάρω, αλλά και 890R ενός έτους με 4ψηφια τιμή δεν χάλασε κανέναν.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το R για ασφλατρο?
Ταράχτηκε ο Ηλίας. Ναι, γιατί όχι; μην κολλάς στο γράμμα, η ποιότητα της ανάρτησης είναι "άλλο επίπεδο" και η θέση οδήγησης επίσης, το απλό δεν μου αρέσει ούτε στατικά. Εξάλλου όπως είδαμε τόσα χρόνια με το XR πάντα έχει λίγο χώμα. Και όταν μιλάμε για ίδια χρήματα κιόλας... ;)
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Ταράχτηκε ο Ηλίας. Ναι, γιατί όχι; μην κολλάς στο γράμμα, η ποιότητα της ανάρτησης είναι "άλλο επίπεδο" και η θέση οδήγησης επίσης, το απλό δεν μου αρέσει ούτε στατικά. Εξάλλου όπως είδαμε τόσα χρόνια με το XR πάντα έχει λίγο χώμα. Και όταν μιλάμε για ίδια χρήματα κιόλας... ;)
Το πρώτο 790 που είχα οδηγήσει και το απλό και το ρ το απλό ήταν πολύ καλύτερο στην άσφαλτο με πιο γρήγορη γεωμετρία...
Στο ρ κάθεσαι επάνω πως θά καλύψεις τέτοιο μπόι?
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτά απέχουν πολύ από το δικό μου επίπεδο.


Το 890R μου αρέσει γενικότερα γιατί υπάρχει υλικό για να το κάνω απόλυτη τουριστική πλατφόρμα μεσαίου μεγέθους ΚΑΙ γιατί μπορεί να κάνει αυτά (στα χέρια του Χρήστου). Το ίδιο ισχύει και για το 1100L.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Γιαννη όταν λες τουριστική πλατφόρμα σε ποιες τροποποιήσεις αναφέρεσαι;
Πχ φορτωμα, ανεμοκαλυψη;
Τι αυτονομία εχει ρεαλιστικά ξερουμε;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ανεμοκάλυψη η τελευταία ζελατίνα (δεν ξέρω αν κουμπώνει στο "αλογάκι της παναγίας" μοντέλο που βρίσκεται σε πιο λογικές τιμές... όχι εδώ εννοείται) είναι ας πούμε ΟΚ, όχι για ταξίδι τύπου στα όρια του XR, για φυσιολογικές συνθήκες τύπου ΕΕ.
Από άνεση, η στοκ σέλα είναι ΟΚ αλλά η ψηλότερη/ράλι μου άρεσε περισσότερο. Δεν έχω ιδέα για τις comfort/PP, δεν μου ταίριαξε αυτή του απλού.
Αν βρεθεί μεταχειρισμένο σε επαρκώς χαμηλή τιμή η περίπτωση "μούτρο ράλι" με καλύτερα φώτα και ανεμοκάλυψη είναι στο παιχνίδι.
Φόρτωμα εμένα με υπερκαλύπτει, δεν έχω ανάγκες "τυπικός GSάκιας με όλη την οικοσκευή του". Παίρνει τις ίδιες αποσκευές με οτιδήποτε άλλο σε Givi, SHAD και ΚΤΜ.
Αυτονομία ρεαλιστικά πλησιάζει τα 400 μέχρι να μείνεις. Το έξτρα ντεπόζιτο Rade μπαίνει σε όλες τις γενιές αν κατάλαβα καλά και είναι σε νορμάλ τιμή για +5 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Το κλασικό πρόβλημα των Ελληνικών μεταχειρισμένων υπάρχει, με τους κατόχους 790R να πουλάνε σε τιμές 790 '23 (και όχι σε showroom κατάσταση/εγγύηση). Θα μου πεις άλλες αναρτήσεις και έχεις δίκιο, αλλά δεν δικαιολογεί την κατάσταση στην αγορά, εγώ είμαι βλαμμένος και τις θέλω αλλά άλλος μπορεί να μην νοιάζεται, οπότε περαστικά τους.

'Ολα αυτά που λέω στηρίζονται στο εξωτερικό αν και εφ' όσον. Για την ώρα Ελληνική πινακίδα με τα όσα έχουν ακουστεί εδώ από ανθρώπους που ψώνισαν πρόσφατα απ' έξω απλά δεν αξίζει και τα 890R τα θεωρώ καμένα, δυστυχώς γιατί σαν σύνολο είναι το ελαφρύτερο "δυνατότητες GSA σε μεσαίο μέγεθος" που υπάρχει στην αγορά. Μέχρι το KOVE 800, αν έρθει ποτέ και αν είναι αυτό που διαβάζουμε.

Και για αυτό η επόμενη καλύτερη λύση είναι Africa 1100L με acerbis (ευελπιστώ ότι θα βγει και για το μοντέλο 24 δηλαδή). Ακριβώς ίδιο αποτέλεσμα με πιθανότατα καλύτερη οθόνη, με πέναλτι σε κιλά.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Ανεμοκάλυψη η τελευταία ζελατίνα (δεν ξέρω αν κουμπώνει στο "αλογάκι της παναγίας" μοντέλο που βρίσκεται σε πιο λογικές τιμές... όχι εδώ εννοείται) είναι ας πούμε ΟΚ, όχι για ταξίδι τύπου στα όρια του XR, για φυσιολογικές συνθήκες τύπου ΕΕ.
Από άνεση, η στοκ σέλα είναι ΟΚ αλλά η ψηλότερη/ράλι μου άρεσε περισσότερο. Δεν έχω ιδέα για τις comfort/PP, δεν μου ταίριαξε αυτή του απλού.
Αν βρεθεί μεταχειρισμένο σε επαρκώς χαμηλή τιμή η περίπτωση "μούτρο ράλι" με καλύτερα φώτα και ανεμοκάλυψη είναι στο παιχνίδι.
Φόρτωμα εμένα με υπερκαλύπτει, δεν έχω ανάγκες "τυπικός GSάκιας με όλη την οικοσκευή του". Παίρνει τις ίδιες αποσκευές με οτιδήποτε άλλο σε Givi, SHAD και ΚΤΜ.
Αυτονομία ρεαλιστικά πλησιάζει τα 400 μέχρι να μείνεις. Το έξτρα ντεπόζιτο Rade μπαίνει σε όλες τις γενιές αν κατάλαβα καλά και είναι σε νορμάλ τιμή για +5 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Το κλασικό πρόβλημα των Ελληνικών μεταχειρισμένων υπάρχει, με τους κατόχους 790R να πουλάνε σε τιμές 790 '23 (και όχι σε showroom κατάσταση/εγγύηση). Θα μου πεις άλλες αναρτήσεις και έχεις δίκιο, αλλά δεν δικαιολογεί την κατάσταση στην αγορά, εγώ είμαι βλαμμένος και τις θέλω αλλά άλλος μπορεί να μην νοιάζεται, οπότε περαστικά τους.

'Ολα αυτά που λέω στηρίζονται στο εξωτερικό αν και εφ' όσον. Για την ώρα Ελληνική πινακίδα με τα όσα έχουν ακουστεί εδώ από ανθρώπους που ψώνισαν πρόσφατα απ' έξω απλά δεν αξίζει και τα 890R τα θεωρώ καμένα, δυστυχώς γιατί σαν σύνολο είναι το ελαφρύτερο "δυνατότητες GSA σε μεσαίο μέγεθος" που υπάρχει στην αγορά. Μέχρι το KOVE 800, αν έρθει ποτέ και αν είναι αυτό που διαβάζουμε.

Και για αυτό η επόμενη καλύτερη λύση είναι Africa 1100L με acerbis (ευελπιστώ ότι θα βγει και για το μοντέλο 24 δηλαδή). Ακριβώς ίδιο αποτέλεσμα με πιθανότατα καλύτερη οθόνη, με πέναλτι σε κιλά.
Ενδιαφέρον ολα αυτα που παραθέτεις.
Γενικοτερα ειναι σε μια φαση να το αλλαξω να μην το αλλαξω.
Θελω κατι πιο ελαφρύ γιατι τα 66 κιλα μου και το 170 ύψος δεν βοηθανε και τοσο.
Απο την αλλη το 1200 μου εχει κανει ολες τις χαρές και στα ταξίδια με την συμβία ειναι οτι πρεπει.
Στραβόκοιταω ΚΤΜ 890r, και Ducati απο το νησι μιας και θα ξαναπαω γιατι το λάτρεψα.
Η Αφρικα ειναι το μονο μηχανακι που μου εχει κινήσει το ενδιαφέρον απο τα νεα μοντέλα και σιγουρα θα το δω απο κοντα.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Γιάννη με μια ματιά από Αγγλία βρίσκεις 890r σε πολύ χαμηλή τιμή.νομίζω αξίζει φουλ
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιάννη με μια ματιά από Αγγλία βρίσκεις 890r σε πολύ χαμηλή τιμή.νομίζω αξίζει φουλ
11500+2500 τα διαδικαστικά ισον
14000 ευρώ για μηχανή χωρίς εγγύηση και με την καινούργια πολύ κοντά σε χρήματα και την Άφρικα σχεδόν ίδια τιμή. Με αγγλική πινακίδα αξίζει μόνο, αν και οσο γιατί χωρίς MOT δεν έχει ασφάλεια και δεν ξέρω πόσο στοιχίζει κιόλας για expats.
 
Top Bottom