Νέα απο τον χώρο της πλοήγησης

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Είναι "υπηρεσία" αυτή με ετήσια συνδρομή;
Είναι μόνιμα σε "λειτουργία";
Μπορεί να απενεργοποιηθεί; :rolleyes:
ειναι μια νεα πραγματικοτητα. Εχουν υποχρεωσει τις εταιρειες κινητης να λειτουργει δωρεαν απο τα δικτυα τηλεφωνιας. Θεωρικα, γινεται 100% παρακολουθηση του οχηματος και μονο στην περιπτωση ατυχηματος θα γινει αποστολη δεδομενων, αν εντος μικρου χρονου, νομιζω 30 δευτ. δεν πατησει ακυρωση ο οδηγος.
Υπαρχουν πολλοι sensors, ληψη στιγματος απο δορυφορους, κτλ. Καποιοι σημερα προσπαθουν αυτο να γινεται ακομα και πριν το ατυχημα και αποστολη δεδομεων στο κρατος και στην ασφαλιστικη, μερικοι λενε πως γινεται τουλαχιστον στον κατασκευαστη του οχηματος, μπλα μπλα μπλα. Φημες πολλες ... Στο μελλον ειναι 100% σιγουρο
Ας μην ξεχναμε πως στα ηλεκτρικα αυτοκινητα αυτο γινεται 100%. Στα οχηματα πχ της tesla, οι υπαλληλοι ακουνε και βλεπουν σε πραγματικο χρονο. Ουτε να γαμ... δεν μπορουμε πλεον. Τα tesla εχουν καμερες εντος και εκτος οχηματος. Υπαρχουν αναφορες στο ιντερνετ

να το απενεργοποιησει ο οδηγος ??? Δεν νομιζω να μπορει το κινηθει το οχημα.
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
ειναι μια νεα πραγματικοτητα. Εχουν υποχρεωσει τις εταιρειες κινητης να λειτουργει δωρεαν απο τα δικτυα τηλεφωνιας. Θεωρικα, γινεται 100% παρακολουθηση του οχηματος και μονο στην περιπτωση ατυχηματος θα γινει αποστολη δεδομενων, αν εντος μικρου χρονου, νομιζω 30 δευτ. δεν πατησει ακυρωση ο οδηγος.
Υπαρχουν πολλοι sensors, ληψη στιγματος απο δορυφορους, κτλ. Καποιοι σημερα προσπαθουν αυτο να γινεται ακομα και πριν το ατυχημα και αποστολη δεδομεων στο κρατος και στην ασφαλιστικη, μερικοι λενε πως γινεται τουλαχιστον στον κατασκευαστη του οχηματος, μπλα μπλα μπλα. Φημες πολλες ... Στο μελλον ειναι 100% σιγουρο
Ας μην ξεχναμε πως στα ηλεκτρικα αυτοκινητα αυτο γινεται 100%. Στα οχηματα πχ της tesla, οι υπαλληλοι ακουνε και βλεπουν σε πραγματικο χρονο. Ουτε να γαμ... δεν μπορουμε πλεον. Τα tesla εχουν καμερες εντος και εκτος οχηματος. Υπαρχουν αναφορες στο ιντερνετ

να το απενεργοποιησει ο οδηγος ??? Δεν νομιζω να μπορει το κινηθει το οχημα.
Ισως να ειναι χαζη η ερωτηση, αλλα πως καταλαβαινει το συστημα πως προκειται για ατυχημα?
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Ισως να ειναι χαζη η ερωτηση, αλλα πως καταλαβαινει το συστημα πως προκειται για ατυχημα?
Ειναι συνδυασμος απο πολλες μετρησεις που γινονται. Για αρχη να πουμε οταν ανοιξουν οι αεροσακοι, απο την ταχυτητα πριν και μετα, υπαρχουν γυροσκοπια σε 3 αξονες, απο της ζωνες, κτλ
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Honda CRF1100D3
Εξαρτάται τη μάρκα του αυτοκινήτου και τι έξτρας έχεις. Το SΟS κουμπί είναι υποχρεωτικό αλλά αρπάζουν την ευκαιρία οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και χρησιμοποιούν το δίκτυο τηλεφωνίας/ιντερνετ για έξτρα εφαρμογές. Εννοείται ότι η συνδρομή (με τις υπηρεσίες που προσφέρει δεν είναι και τόσο φτηνή).
Για παράδειγμα σε Mercedes (είχα), πληρώνεις συνδρομή για να έχεις πρόσβαση να ανοιγοκλείνεις το αμάξι από εφαρμογή στο κινητό, να ανοιγοκλείνεις τον ντιζελ θερμαντήρα για να ζεσταίνεται το αμάξι, να βλέπεις στίγμα (υποτίθεται για να βρίσκεις που πάρκαρες) και άλλα πολλά (να δείχνει αν έχει ξεχαστεί κανένα παράθυρο ανοιχτό, πίεση ελαστικών, κι άλλα).
Το SOS κουμπί μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για concierge services επίσης. Το πατάς και μιλάς σε άνθρωπο για να σε εξυπηρετήσει και να σου βρει/κάνει κράτηση σε εστιατόριο, κτλ.
Ξέχασα από τα πιο σημαντικά: κάνει αναβαθμίσεις μόνο του όταν χρειάζεται. Επίσης κάνει και ανά 3μηνο σε κάλυψη χαρτών στο GPS, αλλά επειδή είναι γύρω στα 2 GB η Ευρώπη, δεν κατέβαιναν ποτέ, έπρεπε να γίνει μέσω USB stick.
Απ΄όσο γνωρίζω ίδια αντιμετώπιση έχει η BMW και η volvo.

Tesla (έχω τώρα): δεν πληρώνεις κάποια συνδρομή. Πληρώνεις αν θέλεις μια συνδρομή των 10€ το μήνα για το λεγόμενο premium connectivity
Εγώ το έχω για live traffic και satellite view maps (να φαίνονται όπως της google maps). Δεν με ενδιαφέρει να βλέπω live από τις κάμερες του αυτοκινήτου, ούτε να κάνω streaming.

H tesla έχει βγει η χειρότερη (ή αν οχι η χειρότερη από τις χειρότερες) εταιρία αντιμετώπισης προσωπικών δεδομένων των χρηστών.
Βασικά είναι ένα μεγάλο iPad σε 4 τροχούς... Όλες τις ρυθμίσεις τις κάνεις από εκεί και από το κινητό σου. Υπάρχει μια κάρτα για κλειδί αλλά δεν χρησιμοποιείται ποτέ, το κινητό παίζει ρόλο κλειδιού, αρκεί να το κουβαλάς μαζί σου.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
ειναι μια νεα πραγματικοτητα. Εχουν υποχρεωσει τις εταιρειες κινητης να λειτουργει δωρεαν απο τα δικτυα τηλεφωνιας. Θεωρικα, γινεται 100% παρακολουθηση του οχηματος και μονο στην περιπτωση ατυχηματος θα γινει αποστολη δεδομενων, αν εντος μικρου χρονου, νομιζω 30 δευτ. δεν πατησει ακυρωση ο οδηγος.
Υπαρχουν πολλοι sensors, ληψη στιγματος απο δορυφορους, κτλ. Καποιοι σημερα προσπαθουν αυτο να γινεται ακομα και πριν το ατυχημα και αποστολη δεδομεων στο κρατος και στην ασφαλιστικη, μερικοι λενε πως γινεται τουλαχιστον στον κατασκευαστη του οχηματος, μπλα μπλα μπλα. Φημες πολλες ... Στο μελλον ειναι 100% σιγουρο
Ας μην ξεχναμε πως στα ηλεκτρικα αυτοκινητα αυτο γινεται 100%. Στα οχηματα πχ της tesla, οι υπαλληλοι ακουνε και βλεπουν σε πραγματικο χρονο. Ουτε να γαμ... δεν μπορουμε πλεον. Τα tesla εχουν καμερες εντος και εκτος οχηματος. Υπαρχουν αναφορες στο ιντερνετ

να το απενεργοποιησει ο οδηγος ??? Δεν νομιζω να μπορει το κινηθει το οχημα.
Το δεκαοκτώ, είχε πάρει γνωστός μου καινούργιο αυτοκίνητο, και αυτή η "υπηρεσία" ήταν δωρεάν για ένα χρόνο! Μετά αν ήθελε να την συνέχιζε, θα πλήρωνε ετήσια συνδρομή.
Αυτό ήξερα για τότε, γι'αυτό ρώτησα. Προφανώς αλλάζουν τα πράγματα.... προς το χειρότερο!!!!!
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Το ecall ειναι απο την ΕΕ και αφορα ολα τα ΙΧ. Το εχει υποχρεωσει για την σωτηρια της ανθρωπινης ζωης. Μαλιστα πριν απο λιγες μερες διαβασα για αναβαθμιση των κινητων απο 4G σε 5G εντος του οχηματος. Μεχρι τωρα το γνωριζα ως δωρεαν. Θα το ρωτησω αυριο σε αντιπροσωπεια και θα επανελθω

ριξτε μια ματια σε αυτο
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Αναβαθμισεις

- osmand νεος world base map

- HellasPath 1.9.9
Bug fix
- κατεβαστε τον νεο χαρτη
 
Τελευταία επεξεργασία:

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
ecall
τι ισχυει σημερα στην χωρα μας, μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια με 2 μαρκες αυτοκινητων

  • ηταν και ειναι δωρεαν
  • εχει 2 λειτουργιες. Την αυτοματη σε περιπτωση ατυχηματος που οι επιβατες εχουν χασει τις αισθησεις τους. Και την χειροκινητη, οταν οι επιβατες εχουν κατι να αναφερουν. Οπως μου ειπαν >>> πχ ειδαμε ενα ατυχημα και θελουμε να το αναφερουμε

 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το ecall ειναι απο την ΕΕ και αφορα ολα τα ΙΧ. Το εχει υποχρεωσει για την σωτηρια της ανθρωπινης ζωης. Μαλιστα πριν απο λιγες μερες διαβασα για αναβαθμιση των κινητων απο 4G σε 5G εντος του οχηματος. Μεχρι τωρα το γνωριζα ως δωρεαν. Θα το ρωτησω αυριο σε αντιπροσωπεια και θα επανελθω
ΟΛΑ....... για το καλο μας γινονται!!!!!!! Ευτυχως................
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Map Zoom levels

σε αυτη την σελιδα μπορουμε να καταλαβουμε τα διαφορετικα επιπεδα μεγεθυνσης στους ψηφιακους χαρτες. Παραδειγμα - Τι ακριβως ειναι οταν διαβαζουμε σε ενα χαρτη το μεγεθος 1:25000
Υπαρχει και ενα εργαλειο αντιστοιχισης της κλιμακας αναμεσα στους χαρτες φωτογραφιας και τους διανυσματικους
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
διαφορες αναμεσα σε αρχεια χαρτων Raster ή Vector


στην πραξη για τους χρηστες, οι χαρτες φωτογραφιας απαιτουν τεραστια αποθηκευτικη χωρητικοτητα, Ακομα και για 1 χωρα που θα θελουμε προσβαση και στα 21 zoom levels. Eχουν ομως ελαχιστες απαιτησεις hardware για να αποτυπωθουν στην οθονη κατα την πλοηγηση
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
HellasPath
What's new
- Altitude at map center using DEM

με την νεα αυτη δυνατοτητα, μπορουμε να "δουμε" στον χαρτη το υψομετρο. Δεν χρειαζεται να εχουμε ανοικτο τον δεκτη GNSS, ουτε φυσικα να ειμαστε σε καθε σημειο της ελλαδος. Απλα απο το σπιτι μας, μπορουμε να ξερουμε τι μας περιμενει στις επομενες βολτες που θα παμε.

Υ.Γ.
θα πρεπει να κατεβασουμε τα αρχεια dem απο το μενου της εφαρμογης

 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
HellasPath
μετα την χθεσινη νεα λειτουργια, ειπα να δοκιμασω και με τους χαρτες της αναβασης. Ναι, ολα λειτουργουν και σε αυτους.

 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
HellasPath
What's new
- Altitude at map center using DEM

με την νεα αυτη δυνατοτητα, μπορουμε να "δουμε" στον χαρτη το υψομετρο. Δεν χρειαζεται να εχουμε ανοικτο τον δεκτη GNSS, ουτε φυσικα να ειμαστε σε καθε σημειο της ελλαδος. Απλα απο το σπιτι μας, μπορουμε να ξερουμε τι μας περιμενει στις επομενες βολτες που θα παμε.

Υ.Γ.
θα πρεπει να κατεβασουμε τα αρχεια dem απο το μενου της εφαρμογης

Δεν έχει βάλει το βασικότερο, να δείχνει εκεί που είναι το κέντρο του σταυρονήματος τις συντεταγμένες και με τη μορφή που επιθυμούμε εμείς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Δεν έχει βάλει το βασικότερο, να δείχνει εκεί που είναι το κέντρο του σταυρονήματος τις συντεταγμένες και με τη μορφή που επιθυμούμε εμείς.
αν ηταν το Νο1 οπως αναφερεις, θα υπηρχε. Θα το μεταφερω ....
 
Top Bottom