"Φρεσκα κουλουρια" φωναζει ο κουλουράς!!!!!Όταν το gtr 1400 που είχα, έχει μεταβλητό χρονισμό από το 2007......τίποτα άλλο δεν υπήρχε να κάνουν;; κανένα κλιματιστικό για τις μεγάλες ζέστες....τίποτα καινούρια καλάμια μπροστινού....καμία μονάδα abs σε αντικατάσταση servo, για τον κοσμάκη που του πήραν τα πολλά λεφτά του πριν μερικά χρόνια......
δηλ το gs ειναι αντιπαλος του multistrada?
και το xr τι ειναι,κουμπαρος?
Συμφωνώ μαζι σουΝομίζω το lc εχει ηδη πολυ παραπανω γκαζια και επιδοσεις,
απο αυτα που μπορει να ζητησει και θα χρειαστει καποιος απο μια τετοια μοτοσυκλετα η οποία προσανατολίζεται στην ανεση και αξιοπιστια.
Αβυσσος η ψυχή του R&D.
Θεωρώ οτι το εχουν ετοιμο αλλα το ποτε θα το σερβίρουν ειναι αλλο θεμα που άπτεται του θεματος μάρκετινγκ κλπ κλπέχουμε εικόνα από πότε θα τον δούμε στην παραγωγή ?
Μεχρι εκει δηλαδη 114 αλογα στον τροχο ειναι υπεραρκετά
εισαι λουγκρα ολκης!!!!!!
αυτό ξαναπές το....έχει χαθεί το μέτρο και η ουσία στα ον οφ με τα κυβικά και τα άλογα....
έχει χαθεί το μέτρο και η ουσία στα ον οφ με τα κυβικά και τα άλογα....
Βοηθάω...αυτό ξαναπές το....
Εγώ διαφωνώ ,αλλά είσαι καλό παλουκάρι κ δεν ήθελα να σου χαλάσω το χατήρι.έχει χαθεί το μέτρο και η ουσία στα ον οφ με τα κυβικά και τα άλογα....
Ετσι για την ιστορία...Φιλαράκια οι μεταβλητοί χρονισμοί βαλβίδων (τα διάφορα συστήματα εννοώ) είναι πλέον 30χρονα και βάλε....
Η Honda (v-tec) πρωτοστάτησε κι η BMW (vanos) ακολούθησε (στα αυτοκίνητα πάντα).
Μπαίνει και σ ένα μηχανάκι (BMW πλέον), ε και? Πολλοί τα έβαλαν και σε μηχανάκια πολλά χρόνια πριν.
Καλώς η κακώς (κακώς για μένα) έχουν μπει οι κατασκευαστές στο φαύλο κύκλο των επιδόσεων σε όλες τις κατηγορίες. Το ξέραμε -και το θέλαμε - στα super sport ήρθε και στα on/off. Κι ας μην το θέλουμε και τόσο....