E, χμμμμ, ενταξει, καλα τωραΤο έχει ο αδερφός μου από 31/12/2009, το πήρε με σχεδόν 6000χλμ, κοντεύει τα 70.000χλμ, μοντέλο 2007.
Του έβγαλε τις παιδικές αρρώστιες στα χέρια του(λόγο μ*λάκα πρώην ιδιοκτήτη που δεν ασχολήθηκε με τις ανακλήσεις και αντικαταστάσεις..) όπως πχ το κοντέρ, σώμα ψεκασμού κα.
Άλλαξε, αν θυμάμαι καλά, γρανάζι τρίτης πριν 20.000χλμ, αυτό ήταν το πιο χοντρό που του συνέβη.
Το θεωρώ σκυλί μαύρο, τρομερό μοτέρ,το πιο δυνατό μονοκύλινδρο παραγωγής που θα σε πάει στην δουλειά άνετα και μέχρι να φτάσεις θα σε κάνει να χαμογελάς!
Λιιιιγο πιο κοντό γρανάζωμα από το μαμά θα το κάνει ακόμα καλύτερο και πιο διασκεδαστικό, είναι αρκετά μακρύ από το εργοστάσιο.
Από σέρβις όπως στα έγραψε ο συνάδελφος από πάνω.
Τα μείον του 690sm κατά την ταπεινή άποψη μου:
Οι εξατμίσεις που δεν σε αφήνουν να του βάλεις σαμάρια και ότι γενικά δεν είναι για πολύ φόρτωμα, εάν είσαι δικάβαλος, λόγο διαστάσεων.
Οι αναρτήσεις του είναι καλες, το πίσω αμορτισέρ βέβαια δεν είναι ρυθμιζόμενο παρά μόνο ως προς την προφόρτιση σε 5-6 θέσεις, την δουλειά του την κάνει πάντως μια χαρά.
Τα θετικά του:
Άπειρα!!!
Αν στα 50000 χλμ κατεβαζει καποιος κινητηρα για βλαβη στο σασμαν δεν νομιζω οτι αυτο ειναι δειγμα αξιοπιστιας