Ξέρει κανείς αυτή την Αφρικανα

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Καλησπέρα παιδιά και καλή χρονιά!!!

Υπάρχουν δυσάρεστα αλλά και ευχάριστα νέα.

Τα ευχάριστα είναι οτι μου ήρθαν τα ψυγεία στις 31/12!

Τα δυσάρεστα είναι οτι ακόμη και σήμερα δεν έχω φτιάξει μια διαρροή από ένα κολλαρο!

Και εδώ είναι που θέλω τα φώτα σας! Τα καινούρια κολλάρα είναι λίγο πιο χοντρά από τα παλιά με αποτέλεσμα ο σφιγκτήρας να "κλωτσάει" και να μην μπορεί να το σφίξει όσο πρέπει.

Μπορώ κάπου να βρω σφιγκτήρα που να λυγίζει ατσάλι;

Που με το μικρό του δαχτυλάκι και κερδίζει σε μπραντεφερ τον Χαλ Χογκαν;

Που να του λες σφίξε και να αλλάζει η τροχιά της γης;

Που να έχει ίδιο DNA με τον Κουταλιανό βρε αδερφέ;;;;

(να πω οτι πήγα σε μαγαζιά με υλικά οικοδομών και δεν έκαναν ούτε εκείνοι)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπέρα παιδιά και καλή χρονιά!!!

Υπάρχουν δυσάρεστα αλλά και ευχάριστα νέα.

Τα ευχάριστα είναι οτι μου ήρθαν τα ψυγεία στις 31/12!

Τα δυσάρεστα είναι οτι ακόμη και σήμερα δεν έχω φτιάξει μια διαρροή από ένα κολλαρο!

Και εδώ είναι που θέλω τα φώτα σας! Τα καινούρια κολλάρα είναι λίγο πιο χοντρά από τα παλιά με αποτέλεσμα ο σφιγκτήρας να "κλωτσάει" και να μην μπορεί να το σφίξει όσο πρέπει.

Μπορώ κάπου να βρω σφιγκτήρα που να λυγίζει ατσάλι;

Που με το μικρό του δαχτυλάκι και κερδίζει σε μπραντεφερ τον Χαλ Χογκαν;

Που να του λες σφίξε και να αλλάζει η τροχιά της γης;

Που να έχει ίδιο DNA με τον Κουταλιανό βρε αδερφέ;;;;

(να πω οτι πήγα σε μαγαζιά με υλικά οικοδομών και δεν έκαναν ούτε εκείνοι)
Σφιγκτήρας βαρέως τύπου δεν σου κάνει?
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Σφιγκτήρας βαρέως τύπου δεν σου κάνει?
Χμμμμ είναι λιγο στριμωγμένα εκεί. Θα δοκιμάσω έναν να δω άμα χωράει


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σφιγκτήρας βαρέως τύπου δεν σου κάνει?
Αυτο, ο βαρεως τυπου ειναι μονοδρ η μονη περιπτωση να κανεις δουλεια σε τετοιες περιπτωσεις.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τι κωλάρα είναι που είναι τόσο σφιχτά; :laugh:
"Χαλασε ο σφικτηρας σε κολλαρα και τα πραγματα ειναι στριμωγμενα εκει..."

Εχω μπει σε λαθος σαϊτ.
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Τελικά το 2019 συνεχίζει να μην μας κάνει τη χάρη! Τουλάχιστον στην αρχή του!

Πήγα αγόρασα ένα σφιγκτηρα βαρέως τύπου. Αλλά μάλλον το παρά ‘κανα.



1. Το σπασμένο κομμάτι της εξαγωγής από την τρόμπα νερού.

2. Τα κομμάτια που λείπουν από το (1) εντός του κολλάρου!

Πάμε λοιπόν για αγορά τρόμπας και αυθεντικών κολλαρων.

Προς δίκη μου υπεράσπιση, όταν έβγαζα τα σπασμένα κομμάτια γινόντουσαν θρύψαλα, όποτε μπορεί να ήταν και εξασθενημένο από τα άλατα.

Ζημιά: 130€


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
δε νομιζω οτι φταις εσυ
απο τη στιγμη που ειχες διαβρωμενο ψυγειο,λογικο να την ακουσε και η αντλια
κριμα για τον κοπο και το εξοδο φυσικα
αλλα τουλαχιστον ξενοιασες και με αυτο
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Το αρνητικό είναι ότι σου βγαίνουν μαζεμένες βλάβες που δεν φανταζόσουν, το θετικό είναι ότι επισκευάζεις δεν θα ξαναασχοληθεις μαζί του και ξέρεις ότι λειτουργεί όπως πρέπει. Υπομονή.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Το ελπίζω να είναι το τελευταίο!

Μέχρι τώρα που ήξερα τι έκανα ήμουν καλά.

Τώρα αρχίζω και τρομάζω λιγο!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Σήμερα ξανά ήρθε ο Άγιος Βασίλης, και αυτή τη φορά ήρθε από το CLUJ-NAPOCA.

Είναι τρελοί αυτοί οι Ρουμάνοι!!!

Ήρθαν λοιπόν μέσα σε 3 μερες από Ρουμανία τα πίσω κάγκελα και το σταντ.

Είπα να πάρω αυτά πρώτου πάω σε βαλίτσες και κάγκελα μπροστά, που είναι τα ακριβά, για να δω ποιότητα υλικων.

Καταρχήν να πούμε ότι σαν πακέτο ήταν πολύ προσεγμένο. Όλα τα αντικείμενα ήταν 2 φορές τυλιγμένα.

Τα πίσω κάγκελα λιγο με δυσκόλεψαν στην τοποθέτηση αλλά γενικά μπήκαν και φαίνονται πολύ στιβαρά.



Μετά συνεχίσαμε με το σταντ, μπήκε για πλάκα. Να πω εδώ ότι στο site το σταντ φαίνεται λιγο ψεύτικο. Παιδια δεν είναι καθόλου. Και αυτό πολύ στιβαρο, πολύ καλες κολλήσεις και ωραια δουλειά στη βαφή.



Σας είπα ότι είναι τρελοί αυτοί οι Ρουμάνοι; Μαζί λοιπόν με βίδες και αυτοκόλλητα στείλανε και 2 σοκολάτες.



Αφου λοιπόν για να τα βάλω μου πήρε 2,5 ωρες (δούλευα μόνος μου, σε πολύ μικρό χώρο με κρύο) ανέβηκα επανω, έκατσα στη σομπα δίπλα και απόλαυσα τη σοκολάτα.



Η οποία να πω ότι είχε και λικέρ, όποτε για χειμώνα ήταν ότι πρέπει!!!

Συνολικό κόστος: 207€ (κάγκελα πίσω 95€, σταντ 90€, 15€ μεταφορικά, 7€ τράπεζα)

Πολύ ευχαριστημένος, στο μέλλον θα αγοράσω σίγουρα κάγκελα μπροστά και πιο μετά και τις βαλίτσες τους.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Επιτέλους έτοιμη!!!!

Μια μικρή δοκιμή έγινε, εντός του γκαράζ.

Δεν έχουμε διαρροές. Βέβαια την πόδια δεν την έχω βαλει ακόμη για να την πάω βολτα να ανεβάσει καλά θερμοκρασία και να δούμε για τυχόν μικρές διαρροές.



Ας ελπίσουμε πως πλέον δεν θα έχουμε άλλες επισκευές παρά μόνο θα συνεχίσω σε αυτό το νήμα να ποστάρω βελτιώσεις της Νουνκι!

Βέβαια με τέτοια παγωνιά έξω ένας μικρός φιλος βρήκε χώρο και έκανε τη φωλιά του. Θα του επιτρέψω να μείνει εκεί με την προϋπόθεση ότι θα μου προσέχει το κορίτσι!!!



Επόμενο ποστ θα είναι η αλλαγή ελαστικών! Ελπίζω τέλος Φλεβάρη να γίνει αυτό (μεγάλε Θεέ του ΕΣΠΑ μην κλείνεις τις κάνουλες) έτσι ώστε να μπω δυναμικά στην άνοιξη!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Επόμενο ποστ θα είναι η αλλαγή ελαστικών! Ελπίζω τέλος Φλεβάρη να γίνει αυτό (μεγάλε Θεέ του ΕΣΠΑ μην κλείνεις τις κάνουλες) έτσι ώστε να μπω δυναμικά στην άνοιξη!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Εδώ γελάμε!!!!!! Χαχαχχαχαχα

Σιγά μην άντεχα εγώ, αφου είδα την ποιότητα των υλικων, να μην αγοράσω τα κάγκελα μπροστά!



Αφου μπήκαν πανεύκολα, είπα να βάλω και τα προβολακια (πιο πολύ για στυλ, παρά για την χρηστικότητα τους)



Σαν σωστος μαστροχαλαστης όμως έπρεπε να σπάσω και κάτι (για να πούμε την αλήθεια τώρα μπορεί και να μην έφταιγα εγώ, αλλά ο κινεζος)



Πάμε στα σοβαρά τώρα! Εδώ και καιρό, αφου της σουλουπωσα, είχα μια μικρή διαρροή λαδιού. Όπου πήγαινα άφηνα το σημαδακι μου. Εκνευρίστηκα άσχημα, καθώς είδα ότι δάκρυζε από το ύψος της φλατζας και για αρκετές μερες απογοητεύτηκα, καθώς πίστεψα ότι δεν έβαλα καλά τη φλατζα.

Μιας που έβαλα τα κάγκελα και την έχω έτσι γυμνή λέω να ρίξω μια μάτια. Όλα ήταν χαλια στο μπροστά γρανάζι, όποτε πηρα παραφινέλαιο και πινέλο και άρχιζα να καθαριζω τα πάντα. Μετά από 2 ωρες έπιασα τον εαυτό μου να καθαριζω το μωσαϊκό με παραφινέλαιο. Τραγικά πράγματα.

Πάμε λοιπόν έξω, την βάζω μπροστά την αφήνω να ζεσταθεί και βλέπω ξανά από το ίδιο σημείο να δακρύζει. Μου κόπηκαν τα πόδια. Όλος ο υπόλοιπος κύλινδρος ηταν καθαρός και δάκρυζε από το ύψος της φλατζας. Ξεκινάω να βγάλω το καπάκι από τις βαλβίδες να αρχίσουμε από εκεί. Όταν έβγαλα τη μπουζοπιπα, ήρθαν ξανά οι κανονικοί παλμοί στην καρδιά μου. Είδα την λαστιχένια φλατζα από το καπάκι των βαλβίδων να μην έχει κάτσει καλά στον θάλαμο από το μπουζί.



Ωραια, γιατί όμως να δακρύζει από το ύψος της φλατζας;;

Η απάντηση ήρθε 2 δευτερόλεπτα μετά. Στο θάλαμο του μπουζί έχει μια μικρό τρύπα για να καθαρίζεται σε περίπτωση που μπει νερό. Αυτήν η τρύπα βγαίνει περίπου στο ίδιο ύψος με την φλατζα κεφαλής!!! Ακριβώς στο σημείο που την είδα να δακρύζει!



Λύθηκε και αυτό το μυστήριο!!!

Πανευτυχής πλέον κάτοχος αφρικανας που μπορούμε να μπούμε στο σαλονι σας χωρίς να σας κάνουμε χαλια!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν τα καγκελα ειναι Heavy Duties (απο το τυλιγμα που βλεπω) τοτε ναι ειναι εξαιρετικα. Ειχα βαλει στο Τενερε καγκελα βαλιτσων, διπλο σταντ και μπροστινα καγκελα απο τον Αλεξ, πολυ ομορφες και γερες κατασκευες. Οι σωληνες που χρησιμοποιει ειναι πιο χοντροι απο ξερω γω Givi ή SW Motech, γιαυτο εκοψε η βαση απο το κινεζοπροβολακι. Επρεπε να ειχες βαλει δυο ροδελες αναμεσα στα δυο μισα ωστε να μην λυγισει τοοσ πολυ το πανω.

Μικρο το κακο, παρε ενα λαμακι συνδεσης επιπλων (μισο ευρω το ενα εχουν) και καμπυλωσε το ωστε να πιασει στα καγκελα αλλα και να σφιξει πανω στην κατω βαση. Αναμεσα στο λαμακι και το καγκελο βαλε ενα κομματι παλιας σαμπρελας, ωστε ουτε γρατσουνιες να κανεις αλλα και να σφιξει και να μην γλυστραει η βαση.

 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Εδώ γελάμε!!!!!! Χαχαχχαχαχα

Σιγά μην άντεχα εγώ, αφου είδα την ποιότητα των υλικων, να μην αγοράσω τα κάγκελα μπροστά!



Αφου μπήκαν πανεύκολα, είπα να βάλω και τα προβολακια (πιο πολύ για στυλ, παρά για την χρηστικότητα τους)



Σαν σωστος μαστροχαλαστης όμως έπρεπε να σπάσω και κάτι (για να πούμε την αλήθεια τώρα μπορεί και να μην έφταιγα εγώ, αλλά ο κινεζος)



Πάμε στα σοβαρά τώρα! Εδώ και καιρό, αφου της σουλουπωσα, είχα μια μικρή διαρροή λαδιού. Όπου πήγαινα άφηνα το σημαδακι μου. Εκνευρίστηκα άσχημα, καθώς είδα ότι δάκρυζε από το ύψος της φλατζας και για αρκετές μερες απογοητεύτηκα, καθώς πίστεψα ότι δεν έβαλα καλά τη φλατζα.

Μιας που έβαλα τα κάγκελα και την έχω έτσι γυμνή λέω να ρίξω μια μάτια. Όλα ήταν χαλια στο μπροστά γρανάζι, όποτε πηρα παραφινέλαιο και πινέλο και άρχιζα να καθαριζω τα πάντα. Μετά από 2 ωρες έπιασα τον εαυτό μου να καθαριζω το μωσαϊκό με παραφινέλαιο. Τραγικά πράγματα.

Πάμε λοιπόν έξω, την βάζω μπροστά την αφήνω να ζεσταθεί και βλέπω ξανά από το ίδιο σημείο να δακρύζει. Μου κόπηκαν τα πόδια. Όλος ο υπόλοιπος κύλινδρος ηταν καθαρός και δάκρυζε από το ύψος της φλατζας. Ξεκινάω να βγάλω το καπάκι από τις βαλβίδες να αρχίσουμε από εκεί. Όταν έβγαλα τη μπουζοπιπα, ήρθαν ξανά οι κανονικοί παλμοί στην καρδιά μου. Είδα την λαστιχένια φλατζα από το καπάκι των βαλβίδων να μην έχει κάτσει καλά στον θάλαμο από το μπουζί.



Ωραια, γιατί όμως να δακρύζει από το ύψος της φλατζας;;

Η απάντηση ήρθε 2 δευτερόλεπτα μετά. Στο θάλαμο του μπουζί έχει μια μικρό τρύπα για να καθαρίζεται σε περίπτωση που μπει νερό. Αυτήν η τρύπα βγαίνει περίπου στο ίδιο ύψος με την φλατζα κεφαλής!!! Ακριβώς στο σημείο που την είδα να δακρύζει!



Λύθηκε και αυτό το μυστήριο!!!

Πανευτυχής πλέον κάτοχος αφρικανας που μπορούμε να μπούμε στο σαλονι σας χωρίς να σας κάνουμε χαλια!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τέλεια! Φτου φτου!!
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Το Project "Nounki" έφτασε στο τέλος του.

Σήμερα τοποθέτησα ελαστικά, Shinko 804/805 και όσο αφορά το κορίτσι μου είναι έτοιμο για όλα!!!

Συνολικές αλλαγές από την αγορά της μέχρι τώρα:
·Φλατζες κίνητρα από κάτω μέχρι πάνω μετά από άνοιγμα και έλεγχο του κινητήρα.
·Μπουζί.
·Αντλία Νερού
·Κολλαρα
·Ψυγεία Νερού
·Υγρά
·Βαλβίδα Βενζίνης μαζί με το διακόπτη
·Αποστάτες Τιμονιού
·Κάγκελα πίσω Heavy Duties Symmetrical
·Διπλό Σταντ Heavy Duties
·Κάγκελα Μπροστά Heavy Duties Adventure
·Προβολακια (Κινέζου, για φώτα ημέρας)
·Ελαστικά Shinko 804/805

2 Πραγνατακια ακόμη (ασήμαντα) έχουν μείνει αλλά έχοντας την σε αυτό το στάδιο θεωρώ ότι τελείωσα και πλέον είμαι κάτοχος μιας κούκλας!



Η πίσω ζάντα είχε τα κακά της τα χαλια. Πινέλο, παραφινέλαιο και σε 2’ έγινε μπιμπελό. Αν μπορούσα να κάνω μπανιο με παραφινέλαιο θα έκανα.







Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom