Όντως το δεύτερο είναι κορυφή!!!Το δεύτερο είναι πραγματικά πολύ ωραία, διακριτική και έξυπνη ιδέα.
Εχω ξεκινήσει να φτιάχνω ενα σαν το Kaoko και αναλόγος μπορεί να δοκμάσω να φτιάξω και αυτό.
δεν νομιζω να υπαρχει ανθρωπος που θα χρησιμοποιησει το cruise control οπουδηποτε αλλου εκτος τις μεγαλες ευθειες καποιου αυτοκινητοδρομου,που γιαΌσοι χρησιμοποιείτε περιοδικά cruise control τα οποία απαιτούν συγκεκριμένη κίνηση για να κλείσει το γκάζι, η οποία είναι διαφορετική από την κανονική κίνηση άφεσης του γκαζιού, ψάξτε λίγο το θέμα που αφορά τη "μυϊκή μνημη". Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο άνθρωπος βρίσκεται ξαφνικά σε κίνδυνο προς αυτόν( άπειρα παραδείγματα στη μοτοσυκλέτα ,δε χρειάζεται να αναλύσουμε διαφορετικά σενάρια),μπαίνει σε μία συγκεκριμένη λειτουργία το σώμα του.περα από κάποιες λειτουργίες ,όπως η διαστολή της κόρης ματιών για την είσοδο περισσότερου φωτός προς μεγαλύτερη οπτική ανάλυση της απειλης με εστίαση όμως σε αυτή και μείωση της περιμετρικής ορασης ,έκκριση αδρεναλίνης για να προετοιμάσει το σώμα να αντιμετωπίσει την απειλή στο 100+%,εφίδρωση ακροδαχτυλων ,και απώλεια λεπτεπιλεπτων χειρισμών,αυτή που μας ενδιαφέρει στο συγκεκριμένο θέμα είναι ότι το σώμα μας θα εκτελέσει την ενέργεια την οποία έχει "δουλεψει" πιο πολύ.αν κάθε μέρα κλείνεις το γκάζι μέσα στη πόλη αφήνοντας το να γυρίσει μπροστά και σου έχουν τύχει και μερικά απρόοπτα φρεναρίσματα μέσα στη πόλη έτσι, τότε αυτό θα κανει το σώμα σου σε οποιαδήποτε ενέργεια πανικού γιατί θα την κάνεις ασυναίσθητα λόγω μνημης. Υπ'οψιν επίσης ότι για να αποκτήσει το σώμα μας "μυϊκή μνήμη" σε συγκεκριμένη ενέργεια απαιτείται περίπου 2500 επαναλήψεις.
Τώρα το είδα τέλειο μπράβο!!!Τελικά βρήκα λιγο χρόνο και κάθησα και έφτιαξα το δικό μου Καοκο όπου και αποφάσισα να το λέω Rango για να μην εχω και νομικά τρεχάματα..
Το παρατηρώ λίγο σε βιντεάκια στο γιουτιουμπ για να καταλάβω πως δουλεύει και στο χαρτί κάνω ενα πρόχειρο σχέδιο.
Δεν φαίνεται να έχει κάτι το ιδιαίτερο σαν μηχανισμός, ενας αξονας με ανάποδο σπείρωμα, το παξιμάδι, λαστιχένια ροδέλα και σκουλικόβιδα για φρένο και ιδου το αποτέλεσμα..
Τοποθέτηση και δοκιμή και δείχνει να δουλεύει μια χαρά.
Καλά μας και ξεκούραστα χιλιόμετρα
Συγχαρητηρια για την πατεντα.....
Πολυ καλο.....
Προσωπικα ομως ειμαι πολυ κατα ακομα και σε ανοικτους δρομους θελω να εχω αμεση επαφη και ας το χερι μου κουραζεται .
Για μας τιποτε ρε μοναχοφαη;Σε ευχαριστώ πολύ νασαι καλά!
Ειναι το ιδιο ασφαλές οσο σχεδόν και το εργοστασιακό cruise control των μοτο. Απενεροποιείται πανευκολα.
Για μας τιποτε ρε μοναχοφαη;
Τελικά βρήκα λιγο χρόνο και κάθησα και έφτιαξα το δικό μου Καοκο όπου και αποφάσισα να το λέω Rango για να μην εχω και νομικά τρεχάματα..
Το παρατηρώ λίγο σε βιντεάκια στο γιουτιουμπ για να καταλάβω πως δουλεύει και στο χαρτί κάνω ενα πρόχειρο σχέδιο.
Δεν φαίνεται να έχει κάτι το ιδιαίτερο σαν μηχανισμός, ενας αξονας με ανάποδο σπείρωμα, το παξιμάδι, λαστιχένια ροδέλα και σκουλικόβιδα για φρένο και ιδου το αποτέλεσμα..
Τοποθέτηση και δοκιμή και δείχνει να δουλεύει μια χαρά.
Καλά μας και ξεκούραστα χιλιόμετρα
Πάλι καλά που μου το θύμισεςΤελικά βρήκα λιγο χρόνο και κάθησα και έφτιαξα το δικό μου Καοκο όπου και αποφάσισα να το λέω Rango για να μην εχω και νομικά τρεχάματα..
Το παρατηρώ λίγο σε βιντεάκια στο γιουτιουμπ για να καταλάβω πως δουλεύει και στο χαρτί κάνω ενα πρόχειρο σχέδιο.
Δεν φαίνεται να έχει κάτι το ιδιαίτερο σαν μηχανισμός, ενας αξονας με ανάποδο σπείρωμα, το παξιμάδι, λαστιχένια ροδέλα και σκουλικόβιδα για φρένο και ιδου το αποτέλεσμα..
Τοποθέτηση και δοκιμή και δείχνει να δουλεύει μια χαρά.
Καλά μας και ξεκούραστα χιλιόμετρα
Λιγες λεπτομερειες παραπανω για τα υλικα πλιιιιιιιζ!Πάλι καλά που μου το θύμισες
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk