ΠΟΙΟ ΝΑ ΠΆΡΩ;ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΎΤΕΡΟ;BMW , KTM , DUCATI ή TRIUMPH;gs1250 tiger1200 mulstistrada v4 1290

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Οκ καλό το βίντεο αλλά σε αυτό το φόρουμ για τακαρισιες διαδρομές παίρνουμε Χονδα Τρανσαλπ 750 ενώ για πιο χαλαρές adventure διαδρομές BMW S1000xr...
Νομίζω ότι το xr, με τα "κατάλληλα λάστιχα" πάει παντού :sneaky:!!! :ha
Άρα, και για τακαρίσιες διαδρομές xr!!! :p
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Θα τα διαβάζουν οι μηχανικοί της πε εν φε στο Μόναχο και θα γελάνε...
Εδώ γελάμε εμείς, απ'την ώρα που το διαβάσαμε ΚΑΙ αυτό!!!! :laugh:
Δεν φταίω εγώ ομως!!!! :happy:
Άλλος το είπε!!!!!! :sneaky:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ωφ ωφ ωφ

Δεν ξέρω ρε παιδιά

Εντάξει, κλισέ φουλ και ουσιαστικά τίποτα που δεν έχουμε χιλιομυριοδει και διαβάσει, εννοείται δεν αντέχω μισή ώρα τέτοιο βιδεο

Καλύτεροι από τον φίλο του Μίστερ Μίστερ αλλά ως εκεί.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για να το καταλάβετε, ο μποξΤερ ο κινητήρας είναι κλασικός της πενφέ

Και σε κλωτσαει η ροπή του χαμηλά.

(Τυχαίο κλικ στο 6ο λεπτό)
Έλα αλήθεια, με cbf125 κυκλοφορούν αυτοί.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Ωφ ωφ ωφ

Δεν ξέρω ρε παιδιά

Εντάξει, κλισέ φουλ και ουσιαστικά τίποτα που δεν έχουμε χιλιομυριοδει και διαβάσει, εννοείται δεν αντέχω μισή ώρα τέτοιο βιδεο

Καλύτεροι από τον φίλο του Μίστερ Μίστερ αλλά ως εκεί.
Είσαι και τσαντισιαρης...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μπαλιτσα από τους Άγγλους που είναι ξενερωτοι και δεν ξέρουν από μηχανάκια, πόσο περισσότερο ενδιαφέρον είναι το βίντεο. Ο σωλήνας είναι αμείλικτος στο πόσο δεν παρακολουθεί τι βλέπουμε...


 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Μπαλιτσα από τους Άγγλους που είναι ξενερωτοι και δεν ξέρουν από μηχανάκια, πόσο περισσότερο ενδιαφέρον είναι το βίντεο.
Εδώ πρέπει να κάνουμε τάμα για να δούνε 20 λεπτά και μάλιστα στην μητρική γλώσσα οι δικοί μας και περιμένεις να δούνε τα διπλά; :rolleyes:

Πάραυτα το είδα για να μπορώ να γράψω..

Μέχρι το 30+ κόβουν βόλτα επαρχιακό και κάνουν κουβέντα εκφράζοντας άποψη που ήδη είχαν διαμορφώσει έτσι κι αλλιώς.

Στην πορεία το BMW ήταν φουλ τριβάλιτσο,το Ducati με πλαϊνές και τα άλλα "σκέτα".Θα ήθελα να τα δω φουλ και τα τέσσερα και να αλλάζουν ώστε να μας πουν πιο στέκεται σταθερό ως οφείλει σαν κατασκευή..

Για το ΚΤΜ τα γνωστά.Στέκονται στην δύναμη,ταχύτητα και τον ενθουσιασμό λόγω των παραπάνω.
Τους είπε ωραία ένας(ειδικά στον ιδιοκτήτη)ότι: Αν ήθελα αυτά που χαιρεστε κι εκθειάζεται γιατί να πάρω αυτό κι όχι ένα super duke; ;)

Λίγο πολύ βλέπω ότι το ΚΤΜ αντιμετωπίζεται ως fun bike.
Το Ducati πιο εξευγενισμένο σαν πακέτο από το ΚΤΜ με συμπεριφορά Sport tourer που όμως θα ήταν καλό να είναι σε έκδοση με μεγαλύτερο τροχό εμπρός.Στάθηκαν στην δίψα του και την αυτονομία του σε σχέση με τα άλλα.
Το BMW άνετος χιλιομετροφάγος που όμως φαίνεται η όχι μεγάλη εξέλιξή του με τα χρόνια.Αναμενουν το 1300 κι αυτοί.

Το Triumph κάπου στη μέση μεταξύ BMW με τα άλλα δύο..

Μετά το 31 λεπτό επί τετραγώνου τραπέζης αυτά που λίγο πολύ ακούσαμε κι από τους Έλληνες..

Ο πιο κοντά στην BMW είπε: adve δεν είναι μόνο ντε και καλά αυτό που οργώνει στο χώμα.Μπορει να είναι αυτό που θα φορτώσεις "μουλάρι" και θα κάνεις 500αρα+ άνετα.

Χώμα δεν είδα λεπτό.. και η ατάκα του τύπου που προτιμά τον Duco ήταν:Το 90% των αγοραστών "adventure" μηχανών ΔΕΝ πρόκειται να δουν χώμα.Να γιατί Ducati.

Ο σωλήνας είναι αμείλικτος στο πόσο δεν παρακολουθεί τι βλέπουμε...
Ε μα ναι...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το χώμα κακώς το συζητάμε στους "μαχητές του δρόμου". Το εξήγησαν στα 38 λεπτό περίπου.

Μου άρεσε (συμφωνώ 100%) η ατάκα the hike is an enabler. Ποιο γεμίζει το όνειρο σου; Αυτό. Η υπόλοιπη κουβέντα είναι μόνο για πασατεμπο.

Για τα κλισέ (και μόνοι τους γελάνε με το top heavy τριουμφ) φταίνε τα γκεμπελάκια των εταιρειών. Δεν βρέθηκε κανείς να τους πει, ας πούμε, άντε ρε αστείοι τύποι μάρκετινγκ ready to race 250 κιλά προ φερ φορζε. Γιατί ωραία φάση το δημοσιογραφικό επάγγελμα, ωραιότερη φάση η Λίτσα πέτσα γουρνοπουλας και το γλυψιμο.


Μένω στο ότι πήγαν βολτουλα Ουαλία και όχι σπάσιμο τύπου κόντρα σε μια ευθεία, ένα πρωί γυρίσματα μέσα στην Αττική, το ότι... Έχουν αγοράσει δύο από αυτά οπότε they have put their money where their mouths are. Και γενικά έχουν υπέροχο γυμνασιακό/beavis and butthead χιούμορ και ξέρουν πάνω από 100 λέξεις στην γλώσσα τους "ρε φίλε".

Εν τω μεταξύ...

The ultimate mile muncher φίλε 50αρη target audience αρνίσιο παϊδακι Ράιντερ, πρέπει να βρω βίντεο σου με το XR που στο mile munching σκουπίζει το πάτωμα με τα τέσσερα αυτά, τα θάβει και χέζει στον τάφο τους (και αφήνει το ερώτημα μετά το XR τι χωρίς απάντηση).


Μετά την απόλυτα αντικειμενική (πιο υποκειμενική δεν υπάρχει, άντε να δεχτώ ότι ο Μίστερ Μίστερ είναι λίγο περισσότερο αντικειμενικός) συζήτηση μας, πάω να δω αγγελίες πάλι.

Δεν θέλω να αλλάξω μηχανάκια γιατί δεν υπάρχουν καλύτερα, αλλά ταυτόχρονα θέλω γιατί υπάρχουν και άλλα που δεν χωράνε στο γκαράζ. Τριουμφ η ΚΤΜ για μετά;
 
Τελευταία επεξεργασία:

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Το χώμα κακώς το συζητάμε στους "μαχητές του δρόμου". Το εξήγησαν στα 38 λεπτό περίπου.

Μου άρεσε (συμφωνώ 100%) η ατάκα the hike is an enabler. Ποιο γεμίζει το όνειρο σου; Αυτό. Η υπόλοιπη κουβέντα είναι μόνο για πασατεμπο.

Για τα κλισέ (και μόνοι τους γελάνε με το top heavy τριουμφ) φταίνε τα γκεμπελάκια των εταιρειών. Δεν βρέθηκε κανείς να τους πει, ας πούμε, άντε ρε αστείοι τύποι μάρκετινγκ ready to race 250 κιλά προ φερ φορζε. Γιατί ωραία φάση το δημοσιογραφικό επάγγελμα, ωραιότερη φάση η Λίτσα πέτσα γουρνοπουλας και το γλυψιμο.


Μένω στο ότι πήγαν βολτουλα Ουαλία και όχι σπάσιμο τύπου κόντρα σε μια ευθεία, ένα πρωί γυρίσματα μέσα στην Αττική, το ότι... Έχουν αγοράσει δύο από αυτά οπότε they have put their money where their mouths are. Και γενικά έχουν υπέροχο γυμνασιακό/beavis and butthead χιούμορ και ξέρουν πάνω από 100 λέξεις στην γλώσσα τους "ρε φίλε".

Εν τω μεταξύ...

The ultimate mile muncher φίλε 50αρη target audience αρνίσιο παϊδακι Ράιντερ, πρέπει να βρω βίντεο σου με το XR που στο mile munching σκουπίζει το πάτωμα με τα τέσσερα αυτά, τα θάβει και χέζει στον τάφο τους (και αφήνει το ερώτημα μετά το XR τι χωρίς απάντηση).


Μετά την απόλυτα αντικειμενική (πιο υποκειμενική δεν υπάρχει, άντε να δεχτώ ότι ο Μίστερ Μίστερ είναι λίγο περισσότερο αντικειμενικός) συζήτηση μας, πάω να δω αγγελίες πάλι.

Δεν θέλω να αλλάξω μηχανάκια γιατί δεν υπάρχουν καλύτερα, αλλά ταυτόχρονα θέλω γιατί υπάρχουν και άλλα που δεν χωράνε στο γκαράζ. Τριουμφ η ΚΤΜ για μετά;
Παρε μηχανακι γρηγορα... :secret::ok: :D
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Παρε μηχανακι γρηγορα... :secret::ok::D
Να πάω καμία βόλτα πρώτα γιατί τελευταία ήταν με την Νατάσσα.


Σωστό αυτό που λες, άσχετο με το γεγονός ότι το ελληνικό βίντεο απευθύνεται σε κόσμο που δεν κάνει βόλτες.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Δεν θέλω να αλλάξω μηχανάκια γιατί δεν υπάρχουν καλύτερα, αλλά ταυτόχρονα θέλω γιατί υπάρχουν και άλλα που δεν χωράνε στο γκαράζ. Τριουμφ η ΚΤΜ για μετά;
Αν και ξέρω ότι είναι καθαρά υποκειμενικό το τι αρέσει στον καθένα μας, νομίζω ότι είσαι λάθος να υποστηρίζεις το XR σαν τον απόλυτο χιλιομετροφάγο. Πίστευω ότι οποίο από τα 2 σου κάτσει καλύτερα (εννοώ Triumph ή KTM) θα είναι καλύτερο από το XR. Ειδικότερα εφόσον η χρήση που κανείς αφορά πολλά και μεικτά χλμ.

My 2 cents

ΥΓ: Θεωρητικά, κι εγώ σε αυτά τα 2 είμαι αν και όταν πουληθεί το GT. Με ένα κλικ πιο κοντά στο ΚΤΜ λόγω adaptive cruise control και λίγο πολύ γνωστής ποσότητας όσον αφορά στήσιμο, μοτέρ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Το χώμα κακώς το συζητάμε στους "μαχητές του δρόμου". Το εξήγησαν στα 38 λεπτό περίπου.

Μου άρεσε (συμφωνώ 100%) η ατάκα the hike is an enabler. Ποιο γεμίζει το όνειρο σου; Αυτό. Η υπόλοιπη κουβέντα είναι μόνο για πασατεμπο.

Για τα κλισέ (και μόνοι τους γελάνε με το top heavy τριουμφ) φταίνε τα γκεμπελάκια των εταιρειών. Δεν βρέθηκε κανείς να τους πει, ας πούμε, άντε ρε αστείοι τύποι μάρκετινγκ ready to race 250 κιλά προ φερ φορζε. Γιατί ωραία φάση το δημοσιογραφικό επάγγελμα, ωραιότερη φάση η Λίτσα πέτσα γουρνοπουλας και το γλυψιμο.


Μένω στο ότι πήγαν βολτουλα Ουαλία και όχι σπάσιμο τύπου κόντρα σε μια ευθεία, ένα πρωί γυρίσματα μέσα στην Αττική, το ότι... Έχουν αγοράσει δύο από αυτά οπότε they have put their money where their mouths are. Και γενικά έχουν υπέροχο γυμνασιακό/beavis and butthead χιούμορ και ξέρουν πάνω από 100 λέξεις στην γλώσσα τους "ρε φίλε".

Εν τω μεταξύ...

The ultimate mile muncher φίλε 50αρη target audience αρνίσιο παϊδακι Ράιντερ, πρέπει να βρω βίντεο σου με το XR που στο mile munching σκουπίζει το πάτωμα με τα τέσσερα αυτά, τα θάβει και χέζει στον τάφο τους (και αφήνει το ερώτημα μετά το XR τι χωρίς απάντηση).


Μετά την απόλυτα αντικειμενική (πιο υποκειμενική δεν υπάρχει, άντε να δεχτώ ότι ο Μίστερ Μίστερ είναι λίγο περισσότερο αντικειμενικός) συζήτηση μας, πάω να δω αγγελίες πάλι.

Δεν θέλω να αλλάξω μηχανάκια γιατί δεν υπάρχουν καλύτερα, αλλά ταυτόχρονα θέλω γιατί υπάρχουν και άλλα που δεν χωράνε στο γκαράζ. Τριουμφ η ΚΤΜ για μετά;
Άντε πάρατα μας και πάρε ένα σύγχρονο μηχανάκι να γουστάρεις και να βγάζεις γούστα !!!
Όσο και να πεταλωνεις τα παλιά μουλάρια ,δεν σε φτιάχνουν περισσότερο!!!:):p
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
To adaptive στην Ελλάδα είναι οριακά άχρηστο δυστυχώς, στο εξωτερικό που το έχω ζήσει σε λειτουργία είναι πολύ καλό.

Γιώργο οι απόψεις είναι προσωπικές, αλήθεια αν ήμουν "σίγουρος" ότι υπάρχει καλύτερη μοτοσικλέτα εκεί έξω για αυτό που μου αρέσει θα ήταν στο σπίτι ήδη, δηλαδή τώρα 8500 λιρίτσες για 1290R και S με λίγα σχετικά μίλια και τριβάλιτσο (όχι με ραντάρ) δεν είναι το τέλος του κόσμου. Δεν. Αλλά κοιτάζω τις λεπτομέρειες και αναρωτιέμαι πόσα θα θυσίαζα από το XR για να κερδίσω εκεί που πιστεύω ότι χάνει. Πχ στο Norden/890 σε καθαρά πρακτικά ζητήματα, το μοτέρ τους χαμηλά είναι άδειο, το QS είναι κακό, η ανεμοκάλυψη είναι πάνω/κάτω εξίσου ελλιπής για το μέγεθος μου και το CC χάνει σε ευχρηστία. Πάρτι στον επαρχιακό, υπομονή στην Εθνική οδό συν το ότι είναι πιο ζεστά από το XR. Θα μου πεις βγάλε καταλύτη εύκολο είναι, τα υπόλοιπα σε ένα δυό μήνες θα τα έχεις συνηθίσει.

Είδα και το βίντεο του LCR με το XR gen2, δεν βοήθησε.

Ο πωλητής της ΚΤΜ είπε "ωραίο πρόβλημα έχετε", γελάσαμε με τον πρώτο κόσμο...
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
To adaptive στην Ελλάδα είναι οριακά άχρηστο δυστυχώς, στο εξωτερικό που το έχω ζήσει σε λειτουργία είναι πολύ καλό.

Γιώργο οι απόψεις είναι προσωπικές, αλήθεια αν ήμουν "σίγουρος" ότι υπάρχει καλύτερη μοτοσικλέτα εκεί έξω για αυτό που μου αρέσει θα ήταν στο σπίτι ήδη, δηλαδή τώρα 8500 λιρίτσες για 1290R και S με λίγα σχετικά μίλια και τριβάλιτσο (όχι με ραντάρ) δεν είναι το τέλος του κόσμου. Δεν. Αλλά κοιτάζω τις λεπτομέρειες και αναρωτιέμαι πόσα θα θυσίαζα από το XR για να κερδίσω εκεί που πιστεύω ότι χάνει. Πχ στο Norden/890 σε καθαρά πρακτικά ζητήματα, το μοτέρ τους χαμηλά είναι άδειο, το QS είναι κακό, η ανεμοκάλυψη είναι πάνω/κάτω εξίσου ελλιπής για το μέγεθος μου και το CC χάνει σε ευχρηστία. Πάρτι στον επαρχιακό, υπομονή στην Εθνική οδό συν το ότι είναι πιο ζεστά από το XR. Θα μου πεις βγάλε καταλύτη εύκολο είναι, τα υπόλοιπα σε ένα δυό μήνες θα τα έχεις συνηθίσει.

Είδα και το βίντεο του LCR με το XR gen2, δεν βοήθησε.

Ο πωλητής της ΚΤΜ είπε "ωραίο πρόβλημα έχετε", γελάσαμε με τον πρώτο κόσμο...
Λέμε για το τελευταίο S, όχι τα προηγούμενα σαν το δικό μου. Που, προσωπικά πάντα, μου φάνηκε καλύτερο από το XR.
Δεν ξέρω, έχεις κουμπώσει πλέον στο BMW και είναι δύσκολη η αλλαγή αλλά αφού σε τρώει, κάνε το βήμα και νομίζω πως δεν θα το μετανιώσεις. Αφού φχαριστιέσαι το 950, τι να λέμε τώρα...

Το Triumph είναι λίγο άγνωστη ποσότητα σε πολλά επίπεδα, οδηγικά μου άρεσε πάντως και δεν θα το απέκλεια. Γενικά, πιστεύω ότι όλα τα τελευταία ονοφφ είναι μηχανάρες με λίγο διαφορετικό χαρακτήρα η κάθε μία και αρκετά καλύτερες από το XR για μεικτές συνθήκες (εθνική και επαρχιακό).
 
Top Bottom