Νομίζω ότι το xr, με τα "κατάλληλα λάστιχα" πάει παντού !!!Οκ καλό το βίντεο αλλά σε αυτό το φόρουμ για τακαρισιες διαδρομές παίρνουμε Χονδα Τρανσαλπ 750 ενώ για πιο χαλαρές adventure διαδρομές BMW S1000xr...
Εδώ γελάμε εμείς, απ'την ώρα που το διαβάσαμε ΚΑΙ αυτό!!!!Θα τα διαβάζουν οι μηχανικοί της πε εν φε στο Μόναχο και θα γελάνε...
Είσαι και τσαντισιαρης...Ωφ ωφ ωφ
Δεν ξέρω ρε παιδιά
Εντάξει, κλισέ φουλ και ουσιαστικά τίποτα που δεν έχουμε χιλιομυριοδει και διαβάσει, εννοείται δεν αντέχω μισή ώρα τέτοιο βιδεο
Καλύτεροι από τον φίλο του Μίστερ Μίστερ αλλά ως εκεί.
Μη σου πω ότι ξέρω και τι σημαίνει ροπή από ρελαντί.Είσαι και τσαντισιαρης...
Εδώ πρέπει να κάνουμε τάμα για να δούνε 20 λεπτά και μάλιστα στην μητρική γλώσσα οι δικοί μας και περιμένεις να δούνε τα διπλά;Μπαλιτσα από τους Άγγλους που είναι ξενερωτοι και δεν ξέρουν από μηχανάκια, πόσο περισσότερο ενδιαφέρον είναι το βίντεο.
Ε μα ναι...Ο σωλήνας είναι αμείλικτος στο πόσο δεν παρακολουθεί τι βλέπουμε...
Παρε μηχανακι γρηγορα...Το χώμα κακώς το συζητάμε στους "μαχητές του δρόμου". Το εξήγησαν στα 38 λεπτό περίπου.
Μου άρεσε (συμφωνώ 100%) η ατάκα the hike is an enabler. Ποιο γεμίζει το όνειρο σου; Αυτό. Η υπόλοιπη κουβέντα είναι μόνο για πασατεμπο.
Για τα κλισέ (και μόνοι τους γελάνε με το top heavy τριουμφ) φταίνε τα γκεμπελάκια των εταιρειών. Δεν βρέθηκε κανείς να τους πει, ας πούμε, άντε ρε αστείοι τύποι μάρκετινγκ ready to race 250 κιλά προ φερ φορζε. Γιατί ωραία φάση το δημοσιογραφικό επάγγελμα, ωραιότερη φάση η Λίτσα πέτσα γουρνοπουλας και το γλυψιμο.
Μένω στο ότι πήγαν βολτουλα Ουαλία και όχι σπάσιμο τύπου κόντρα σε μια ευθεία, ένα πρωί γυρίσματα μέσα στην Αττική, το ότι... Έχουν αγοράσει δύο από αυτά οπότε they have put their money where their mouths are. Και γενικά έχουν υπέροχο γυμνασιακό/beavis and butthead χιούμορ και ξέρουν πάνω από 100 λέξεις στην γλώσσα τους "ρε φίλε".
Εν τω μεταξύ...
The ultimate mile muncher φίλε 50αρη target audience αρνίσιο παϊδακι Ράιντερ, πρέπει να βρω βίντεο σου με το XR που στο mile munching σκουπίζει το πάτωμα με τα τέσσερα αυτά, τα θάβει και χέζει στον τάφο τους (και αφήνει το ερώτημα μετά το XR τι χωρίς απάντηση).
Μετά την απόλυτα αντικειμενική (πιο υποκειμενική δεν υπάρχει, άντε να δεχτώ ότι ο Μίστερ Μίστερ είναι λίγο περισσότερο αντικειμενικός) συζήτηση μας, πάω να δω αγγελίες πάλι.
Δεν θέλω να αλλάξω μηχανάκια γιατί δεν υπάρχουν καλύτερα, αλλά ταυτόχρονα θέλω γιατί υπάρχουν και άλλα που δεν χωράνε στο γκαράζ. Τριουμφ η ΚΤΜ για μετά;
Να πάω καμία βόλτα πρώτα γιατί τελευταία ήταν με την Νατάσσα.Παρε μηχανακι γρηγορα...
Αν και ξέρω ότι είναι καθαρά υποκειμενικό το τι αρέσει στον καθένα μας, νομίζω ότι είσαι λάθος να υποστηρίζεις το XR σαν τον απόλυτο χιλιομετροφάγο. Πίστευω ότι οποίο από τα 2 σου κάτσει καλύτερα (εννοώ Triumph ή KTM) θα είναι καλύτερο από το XR. Ειδικότερα εφόσον η χρήση που κανείς αφορά πολλά και μεικτά χλμ.Δεν θέλω να αλλάξω μηχανάκια γιατί δεν υπάρχουν καλύτερα, αλλά ταυτόχρονα θέλω γιατί υπάρχουν και άλλα που δεν χωράνε στο γκαράζ. Τριουμφ η ΚΤΜ για μετά;
Άντε πάρατα μας και πάρε ένα σύγχρονο μηχανάκι να γουστάρεις και να βγάζεις γούστα !!!Το χώμα κακώς το συζητάμε στους "μαχητές του δρόμου". Το εξήγησαν στα 38 λεπτό περίπου.
Μου άρεσε (συμφωνώ 100%) η ατάκα the hike is an enabler. Ποιο γεμίζει το όνειρο σου; Αυτό. Η υπόλοιπη κουβέντα είναι μόνο για πασατεμπο.
Για τα κλισέ (και μόνοι τους γελάνε με το top heavy τριουμφ) φταίνε τα γκεμπελάκια των εταιρειών. Δεν βρέθηκε κανείς να τους πει, ας πούμε, άντε ρε αστείοι τύποι μάρκετινγκ ready to race 250 κιλά προ φερ φορζε. Γιατί ωραία φάση το δημοσιογραφικό επάγγελμα, ωραιότερη φάση η Λίτσα πέτσα γουρνοπουλας και το γλυψιμο.
Μένω στο ότι πήγαν βολτουλα Ουαλία και όχι σπάσιμο τύπου κόντρα σε μια ευθεία, ένα πρωί γυρίσματα μέσα στην Αττική, το ότι... Έχουν αγοράσει δύο από αυτά οπότε they have put their money where their mouths are. Και γενικά έχουν υπέροχο γυμνασιακό/beavis and butthead χιούμορ και ξέρουν πάνω από 100 λέξεις στην γλώσσα τους "ρε φίλε".
Εν τω μεταξύ...
The ultimate mile muncher φίλε 50αρη target audience αρνίσιο παϊδακι Ράιντερ, πρέπει να βρω βίντεο σου με το XR που στο mile munching σκουπίζει το πάτωμα με τα τέσσερα αυτά, τα θάβει και χέζει στον τάφο τους (και αφήνει το ερώτημα μετά το XR τι χωρίς απάντηση).
Μετά την απόλυτα αντικειμενική (πιο υποκειμενική δεν υπάρχει, άντε να δεχτώ ότι ο Μίστερ Μίστερ είναι λίγο περισσότερο αντικειμενικός) συζήτηση μας, πάω να δω αγγελίες πάλι.
Δεν θέλω να αλλάξω μηχανάκια γιατί δεν υπάρχουν καλύτερα, αλλά ταυτόχρονα θέλω γιατί υπάρχουν και άλλα που δεν χωράνε στο γκαράζ. Τριουμφ η ΚΤΜ για μετά;
Λέμε για το τελευταίο S, όχι τα προηγούμενα σαν το δικό μου. Που, προσωπικά πάντα, μου φάνηκε καλύτερο από το XR.To adaptive στην Ελλάδα είναι οριακά άχρηστο δυστυχώς, στο εξωτερικό που το έχω ζήσει σε λειτουργία είναι πολύ καλό.
Γιώργο οι απόψεις είναι προσωπικές, αλήθεια αν ήμουν "σίγουρος" ότι υπάρχει καλύτερη μοτοσικλέτα εκεί έξω για αυτό που μου αρέσει θα ήταν στο σπίτι ήδη, δηλαδή τώρα 8500 λιρίτσες για 1290R και S με λίγα σχετικά μίλια και τριβάλιτσο (όχι με ραντάρ) δεν είναι το τέλος του κόσμου. Δεν. Αλλά κοιτάζω τις λεπτομέρειες και αναρωτιέμαι πόσα θα θυσίαζα από το XR για να κερδίσω εκεί που πιστεύω ότι χάνει. Πχ στο Norden/890 σε καθαρά πρακτικά ζητήματα, το μοτέρ τους χαμηλά είναι άδειο, το QS είναι κακό, η ανεμοκάλυψη είναι πάνω/κάτω εξίσου ελλιπής για το μέγεθος μου και το CC χάνει σε ευχρηστία. Πάρτι στον επαρχιακό, υπομονή στην Εθνική οδό συν το ότι είναι πιο ζεστά από το XR. Θα μου πεις βγάλε καταλύτη εύκολο είναι, τα υπόλοιπα σε ένα δυό μήνες θα τα έχεις συνηθίσει.
Είδα και το βίντεο του LCR με το XR gen2, δεν βοήθησε.
Ο πωλητής της ΚΤΜ είπε "ωραίο πρόβλημα έχετε", γελάσαμε με τον πρώτο κόσμο...