Tener-ίσιος
Μέλος
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
- BMW R1200 GS LC
Έγινε η πρώτη ανάκληση από την BMW για την καινούρια GS 1300. Από αλλού το περιμέναμε (Άξονας) κι από αλλού μας ήρθε!
Στις αρχές Νοεμβρίου 2023, κι ενώ η GS 1300 βγήκε στην αγορά προς το κοινό, υπήρχαν μεγάλοι κι αδικαιολόγητοι χρόνοι παράδοσης στους νέους αγοραστές.
Τον ίδιο μήνα, το Αυστριακό μοτοσυκλετιστικό κανάλι και περιοδικό "1000 PS" στο Mega Test του GS 1300, ανέφερε στην BMW ότι παρουσιάστηκε πρόβλημα με το ρελέ της μίζας, με αποτέλεσμα αυτή να ενεργοποιείται από μόνη της σε ανύποπτο χρόνο.
Ευτυχώς ανέδρασαν έγκαιρα και πρόλαβαν να αποσυνδέσουν την μπαταρία για να σταματήσει το πρόβλημα πριν γίνουν όλα στάχτη. Σε ακραία περίπτωση αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει υπερθέρμανση και μετά πρόκληση φωτιάς.
H BMW η οποία με τη σειρά της προέβη αρχικά σε έλεγχο και αντικατάσταση κατά περίσταση, μετά από λίγο καιρό προέβη στην ανάκληση ή αλλιώς Service Aktion όπως αρέσκεται να το λέει τελευταία, για να αποφύγει τον όρο "Ανάκληση". Σύμφωνα με αυτήν αλλάζεται προληπτικά το ελλατωματικό ρελέ σε κάθε περίπτωση, με άλλο καλύτερο
Μέχρι τις 9 Νοεμβρίου 2023 το πρόβλημα (συσσώρευση υγρασίας στο ρελέ αρχικά) καταγράφηκε σε 854 μονάδες στη Γερμανία κι άλλες 85 στην Αυστρία χωρίς ευτυχώς τραγικές συνέπειες.
Η ανάκληση όμως αφορά 2.657 μονάδες στη Γερμανία, από αυτές 1.364 ήταν ήδη σε κυκλοφορία και συνολικά σε όλον τον κόσμο14.698 μονάδες έπρεπε να κάνουν το "Service Aktion" όπου από αυτά τα 6.249 είχαν πινακίδες και κυκλοφορούσαν στους δρόμους.
Μέχρι τέλους Ιανουαρίου 2024 καταγράφηκαν συνολικά μόνο 2 περιπτώσεις υπερθέρμανσης εώς και φωτιάς από αυτήν την αιτία, τα οποία ήταν και τα 2 οχήματα δοκιμών από δημοσιογράφους που κάνουν Mega Test σε Γερμανία και Αυστρία (1000 PS), προφανώς γιατί μέχρι τότε (Νοέμβριος 2023) η μηχανή είχε διατεθεί μόνο σε δημοσιογράφους. Από τις 6 Νοεμβρίου, είχε παγώσει η παράδοση των GS 1300 με το ελλατωματικό ρελέ.
Το νέο ρελέ θα έπρεπε να είναι καλύτερα μονωμένο από την υγρασία, γιατί αυτή ήταν και η αιτία σε συδυασμό με την αρχική θέση τοποθέτησης του ρελέ που δημιούργησε το πρόβλημα.
Σύμφωνα με την BMW, δεν άλλαξε ο προμηθευτής (που δεν κατονομάζει) και το νέο ρελέ έχει διπλό "κέλυφος" με εξαερισμούς που να μην επιτρέπει τη συσσώρευση υγρασίας εκεί.
Όπως είναι φυσικό, αυτό είχε κάποιο αντίκτυπο στους χρόνους παράδοσης, μέχρι να ομαλοποιηθεί η ροή της παραγωγής πάλι που σύμφωνα με το άρθρο ξεκίνησε κανονικά από τις 16 Ιανουαρίου 2024 ξανά, όπου ο προμηθευτής των νέων ρελέ μπόρεσε να παράσχει επαρκείς ποσότητες στην BMW.
Από την Δευτέρα 22 Ιανουαρίου η BMW έχει ενημερώσει τους αντιπροσώπους για το τι μέλει γενέσθαι για τις μηχανές που αφορά το πρόβλημα.
Παραθέτω σύνδεσμο από το άρθρο ΕΔΩ που είναι όμως στα γερμανικά, αλλά στην ουσία είναι ότι γράφω παραπάνω.
Παραθέτω και ένα βίντεο (Δυστυχώς πάλι στα γεμανικά) που λέει πάνω κάτω τα ίδια με το άρθρο.
Στις αρχές Νοεμβρίου 2023, κι ενώ η GS 1300 βγήκε στην αγορά προς το κοινό, υπήρχαν μεγάλοι κι αδικαιολόγητοι χρόνοι παράδοσης στους νέους αγοραστές.
Τον ίδιο μήνα, το Αυστριακό μοτοσυκλετιστικό κανάλι και περιοδικό "1000 PS" στο Mega Test του GS 1300, ανέφερε στην BMW ότι παρουσιάστηκε πρόβλημα με το ρελέ της μίζας, με αποτέλεσμα αυτή να ενεργοποιείται από μόνη της σε ανύποπτο χρόνο.
Ευτυχώς ανέδρασαν έγκαιρα και πρόλαβαν να αποσυνδέσουν την μπαταρία για να σταματήσει το πρόβλημα πριν γίνουν όλα στάχτη. Σε ακραία περίπτωση αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει υπερθέρμανση και μετά πρόκληση φωτιάς.
H BMW η οποία με τη σειρά της προέβη αρχικά σε έλεγχο και αντικατάσταση κατά περίσταση, μετά από λίγο καιρό προέβη στην ανάκληση ή αλλιώς Service Aktion όπως αρέσκεται να το λέει τελευταία, για να αποφύγει τον όρο "Ανάκληση". Σύμφωνα με αυτήν αλλάζεται προληπτικά το ελλατωματικό ρελέ σε κάθε περίπτωση, με άλλο καλύτερο
Μέχρι τις 9 Νοεμβρίου 2023 το πρόβλημα (συσσώρευση υγρασίας στο ρελέ αρχικά) καταγράφηκε σε 854 μονάδες στη Γερμανία κι άλλες 85 στην Αυστρία χωρίς ευτυχώς τραγικές συνέπειες.
Η ανάκληση όμως αφορά 2.657 μονάδες στη Γερμανία, από αυτές 1.364 ήταν ήδη σε κυκλοφορία και συνολικά σε όλον τον κόσμο14.698 μονάδες έπρεπε να κάνουν το "Service Aktion" όπου από αυτά τα 6.249 είχαν πινακίδες και κυκλοφορούσαν στους δρόμους.
Μέχρι τέλους Ιανουαρίου 2024 καταγράφηκαν συνολικά μόνο 2 περιπτώσεις υπερθέρμανσης εώς και φωτιάς από αυτήν την αιτία, τα οποία ήταν και τα 2 οχήματα δοκιμών από δημοσιογράφους που κάνουν Mega Test σε Γερμανία και Αυστρία (1000 PS), προφανώς γιατί μέχρι τότε (Νοέμβριος 2023) η μηχανή είχε διατεθεί μόνο σε δημοσιογράφους. Από τις 6 Νοεμβρίου, είχε παγώσει η παράδοση των GS 1300 με το ελλατωματικό ρελέ.
Το νέο ρελέ θα έπρεπε να είναι καλύτερα μονωμένο από την υγρασία, γιατί αυτή ήταν και η αιτία σε συδυασμό με την αρχική θέση τοποθέτησης του ρελέ που δημιούργησε το πρόβλημα.
Σύμφωνα με την BMW, δεν άλλαξε ο προμηθευτής (που δεν κατονομάζει) και το νέο ρελέ έχει διπλό "κέλυφος" με εξαερισμούς που να μην επιτρέπει τη συσσώρευση υγρασίας εκεί.
Όπως είναι φυσικό, αυτό είχε κάποιο αντίκτυπο στους χρόνους παράδοσης, μέχρι να ομαλοποιηθεί η ροή της παραγωγής πάλι που σύμφωνα με το άρθρο ξεκίνησε κανονικά από τις 16 Ιανουαρίου 2024 ξανά, όπου ο προμηθευτής των νέων ρελέ μπόρεσε να παράσχει επαρκείς ποσότητες στην BMW.
Από την Δευτέρα 22 Ιανουαρίου η BMW έχει ενημερώσει τους αντιπροσώπους για το τι μέλει γενέσθαι για τις μηχανές που αφορά το πρόβλημα.
Παραθέτω σύνδεσμο από το άρθρο ΕΔΩ που είναι όμως στα γερμανικά, αλλά στην ουσία είναι ότι γράφω παραπάνω.
Παραθέτω και ένα βίντεο (Δυστυχώς πάλι στα γεμανικά) που λέει πάνω κάτω τα ίδια με το άρθρο.
Τελευταία επεξεργασία: