"ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΓΙΑ GS 1300 (άρχισαν τα όργανα) πάρτε χαρτί και μολύβι και γράφτε..."

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Έγινε η πρώτη ανάκληση από την BMW για την καινούρια GS 1300. Από αλλού το περιμέναμε (Άξονας) κι από αλλού μας ήρθε!
Στις αρχές Νοεμβρίου 2023, κι ενώ η GS 1300 βγήκε στην αγορά προς το κοινό, υπήρχαν μεγάλοι κι αδικαιολόγητοι χρόνοι παράδοσης στους νέους αγοραστές.
Τον ίδιο μήνα, το Αυστριακό μοτοσυκλετιστικό κανάλι και περιοδικό "1000 PS" στο Mega Test του GS 1300, ανέφερε στην BMW ότι παρουσιάστηκε πρόβλημα με το ρελέ της μίζας, με αποτέλεσμα αυτή να ενεργοποιείται από μόνη της σε ανύποπτο χρόνο.
Ευτυχώς ανέδρασαν έγκαιρα και πρόλαβαν να αποσυνδέσουν την μπαταρία για να σταματήσει το πρόβλημα πριν γίνουν όλα στάχτη. Σε ακραία περίπτωση αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει υπερθέρμανση και μετά πρόκληση φωτιάς.
H BMW η οποία με τη σειρά της προέβη αρχικά σε έλεγχο και αντικατάσταση κατά περίσταση, μετά από λίγο καιρό προέβη στην ανάκληση ή αλλιώς Service Aktion όπως αρέσκεται να το λέει τελευταία, για να αποφύγει τον όρο "Ανάκληση". Σύμφωνα με αυτήν αλλάζεται προληπτικά το ελλατωματικό ρελέ σε κάθε περίπτωση, με άλλο καλύτερο
Μέχρι τις 9 Νοεμβρίου 2023 το πρόβλημα (συσσώρευση υγρασίας στο ρελέ αρχικά) καταγράφηκε σε 854 μονάδες στη Γερμανία κι άλλες 85 στην Αυστρία χωρίς ευτυχώς τραγικές συνέπειες.
Η ανάκληση όμως αφορά 2.657 μονάδες στη Γερμανία, από αυτές 1.364 ήταν ήδη σε κυκλοφορία και συνολικά σε όλον τον κόσμο14.698 μονάδες έπρεπε να κάνουν το "Service Aktion" όπου από αυτά τα 6.249 είχαν πινακίδες και κυκλοφορούσαν στους δρόμους.
Μέχρι τέλους Ιανουαρίου 2024 καταγράφηκαν συνολικά μόνο 2 περιπτώσεις υπερθέρμανσης εώς και φωτιάς από αυτήν την αιτία, τα οποία ήταν και τα 2 οχήματα δοκιμών από δημοσιογράφους που κάνουν Mega Test σε Γερμανία και Αυστρία (1000 PS), προφανώς γιατί μέχρι τότε (Νοέμβριος 2023) η μηχανή είχε διατεθεί μόνο σε δημοσιογράφους. Από τις 6 Νοεμβρίου, είχε παγώσει η παράδοση των GS 1300 με το ελλατωματικό ρελέ.
Το νέο ρελέ θα έπρεπε να είναι καλύτερα μονωμένο από την υγρασία, γιατί αυτή ήταν και η αιτία σε συδυασμό με την αρχική θέση τοποθέτησης του ρελέ που δημιούργησε το πρόβλημα.
Σύμφωνα με την BMW, δεν άλλαξε ο προμηθευτής (που δεν κατονομάζει) και το νέο ρελέ έχει διπλό "κέλυφος" με εξαερισμούς που να μην επιτρέπει τη συσσώρευση υγρασίας εκεί.
Όπως είναι φυσικό, αυτό είχε κάποιο αντίκτυπο στους χρόνους παράδοσης, μέχρι να ομαλοποιηθεί η ροή της παραγωγής πάλι που σύμφωνα με το άρθρο ξεκίνησε κανονικά από τις 16 Ιανουαρίου 2024 ξανά, όπου ο προμηθευτής των νέων ρελέ μπόρεσε να παράσχει επαρκείς ποσότητες στην BMW.

Από την Δευτέρα 22 Ιανουαρίου η BMW έχει ενημερώσει τους αντιπροσώπους για το τι μέλει γενέσθαι για τις μηχανές που αφορά το πρόβλημα.


Παραθέτω σύνδεσμο από το άρθρο ΕΔΩ που είναι όμως στα γερμανικά, αλλά στην ουσία είναι ότι γράφω παραπάνω.





Παραθέτω και ένα βίντεο (Δυστυχώς πάλι στα γεμανικά) που λέει πάνω κάτω τα ίδια με το άρθρο.


 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Κακο για το 1300 καλο για μας με τα παλια τα ορθοδοξα που αποτελουν πλεον σταθερη αξια.


Πωλειται gs 2008 12000 ευρα και οποιος προλαβει.:ll:
Πας για Όπελ Κόρσα 16 μοντέλο; :friend:
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Σε αυτό το βίντεο αναλύω το χρονικό αυτής της ανάκλησης και τι αντίκτυπο είχε για τους καταναλωτές και υποψήφιους αγοραστές της GS 1300 και ανφέρω την προσωπική μου άποψη για τη διαχείριση του προβλήματος από την BMW.
 

strofakias

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
Το καλυτερο

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Μια απορία έχω μόνο.
Αυτό το GS των αυστριακών που είχε θέμα με την μπιέλα, είναι το ίδιο που είχε και με το ρελέ;
Πέρα όμως από την πλάκα, παρόλο που το δείγμα είναι μικρό, είναι πρώτη φορά που η BMW κάνει ανάκληση για καθαρά μηχανικό πρόβλημα στον κινητήρα.
Σοβαρευουν τα πράγματα.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Αυτά παθαίνει οποίος σταματάει τον Φρίντριχ να κάνει σωστή δουλειά κ την δίνει στον Μιτσουι από την βόρεια επαρχία της Κίνας..
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Αυτά παθαίνει οποίος σταματάει τον Φρίντριχ να κάνει σωστή δουλειά κ την δίνει στον Μιτσουι από την βόρεια επαρχία της Κίνας..
Δεν φταιει αυτο ρε Γιωργο.Το καραβι δεν εχει καπετανιο να τους αρχισει στα κατακεφαλα να συνελθουν.Εχουν γεμισει απο χαρτογιακαδες που κανουν ασκησεις επι χαρτου και δεν ξερουν τι εστι μοτοσυκλετα.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Δεν διαφωνώ καθόλου Παναγιώτη.
Πάνε αυτά όμως..
Πλέον όσοι πήρανε ποιότητα την βαστάνε..γιατί το μέλλον εξελίσσεται φθαρτο
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
και όταν τα παλιά έβγαζαν βλάβες ποιός έφταιγε ;
:friendship:
Μπορούμε να πούμε ένα σωρό στραβά για τις BMW. Αυτό που δεν μπορούσαμε να πούμε όμως μέχρι τώρα, είναι ότι οι Boxer κινητήρες της ήταν αναξιόπιστοι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτά παθαίνει οποίος σταματάει τον Φρίντριχ να κάνει σωστή δουλειά κ την δίνει στον Μιτσουι από την βόρεια επαρχία της Κίνας..
το 1300 δεν έχει καμία σχέση με Κίνα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Σε 52 μοτοσυκλέτες παγκοσμίως παρατηρήθηκε αυτό το φαινόμενο και γίνεται ανάκληση για αντικατάσταση του κινητήρα.

Είναι αυτός αριθμός για τόσα αρνητικά σχόλια;

Για μένα όχι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για αυτό είναι ρδελο τότε... :hh:
ρδέλα είναι όλα τα BMW!

απλά τις γνήσεις μ@λακίες των Γερμανών μην τις ρίξουμε και στους Κινέζους!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σε 52 μοτοσυκλέτες παγκοσμίως παρατηρήθηκε αυτό το φαινόμενο και γίνεται ανάκληση για αντικατάσταση του κινητήρα.

Είναι αυτός αριθμός για τόσα αρνητικά σχόλια;

Για μένα όχι.
Υποθέτω τα όποια αρνητικά σχόλια προκύπτουν απο το γεγονός πως όταν κάποιος σκάει 25-30 χιλιάρικα περιμένει πως βασικά πράγματα ποιοτικού ελέγχου θα είναι λυμμένα και πως ένα μέρος των χρημάτων σου πάει σε αυτήν ακριβώς την ποιοτική ανωτερότητα. Ένα ρελέ οκ αλλά να ακούς μπιελες τώρα χοντραίνει το πράγμα!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Υποθέτω τα όποια αρνητικά σχόλια προκύπτουν απο το γεγονός πως όταν κάποιος σκάει 25-30 χιλιάρικα περιμένει πως βασικά πράγματα ποιοτικού ελέγχου θα είναι λυμμένα και πως ένα μέρος των χρημάτων σου πάει σε αυτήν ακριβώς την ποιοτική ανωτερότητα. Ένα ρελέ οκ αλλά να ακούς μπιελες τώρα χοντραίνει το πράγμα!
Ενώ αν έχεις δώσει 5-10-15....είναι οκ?
Όλες οι αστοχίες κατασκευαστών έχουν την ίδια αξία.
 
Top Bottom