"ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΓΙΑ GS 1300 (άρχισαν τα όργανα) πάρτε χαρτί και μολύβι και γράφτε..."

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Διαβάζω και κάποια αρνητικά σχόλια στο youtube αλλά και στο advrider. Νομίζω ότι υπάρχει προκατάληψη έναντι του μοντέλου και σε αυτό που αντιπροσωπεύει παρά κάποια ουσιώδη δυσαρέσκεια.
Άλλωστε μιλάμε για μόνο 52 κομμάτια.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σε 52 μοτοσυκλέτες παγκοσμίως παρατηρήθηκε αυτό το φαινόμενο και γίνεται ανάκληση για αντικατάσταση του κινητήρα.

Είναι αυτός αριθμός για τόσα αρνητικά σχόλια;

Για μένα όχι.
Εάν ήσουν ένας από τους 52....θα αισθανοσουν αλλλιως.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Εάν ήσουν ένας από τους 52....θα αισθανοσουν αλλλιως.
Άσε με εμένα, εγώ έχω επιλέξει να οδηγάω μοτοσυκλέτες εταιρείας με το χειρότερο after sales.
Αυτά μου φαίνονται πταίσματα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ενώ αν έχεις δώσει 5-10-15....είναι οκ?
Όλες οι αστοχίες κατασκευαστών έχουν την ίδια αξία.
Εδώ θα διαφωνήσω. Σε μια Premium μάρκα δεν υποτίθεται πως αγοράζεις και μια σιγουριά και έναν ανώτερο ποιοτικό έλεγχο?
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Εδώ θα διαφωνήσω. Σε μια Premium μάρκα δεν υποτίθεται πως αγοράζεις και μια σιγουριά και έναν ανώτερο ποιοτικό έλεγχο?
Όταν σε μια εταιρία υπάρχει η νοοτροπία των γκολντενμποις που όλη μέρα φτιάχνουν εξελοχαρτα και παρουσιάσεις με σκοπό την αύξηση του κέρδους και των μπονους τους..... τι περιμένεις? Ο διαβαθμισμένος ποιοτικός έλεγχος και τα καλοσχεδιασμένα ποιοτικά υλικά πάνε περίπατο. Αυτοί δουλεύουν με συμβιβασμούς και "δημιουργικές" λογιστικές υποθέσεις........
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εδώ θα διαφωνήσω. Σε μια Premium μάρκα δεν υποτίθεται πως αγοράζεις και μια σιγουριά και έναν ανώτερο ποιοτικό έλεγχο?
Εγώ θυμάμαι την πιο πριμιουμ μαρκα που υπάρχει (Ducati), από παλιά να έχει προβληαμτα αξιοπιστίας.
Και τελικά πέρα από τα πριμιουμ, νομίζω ότι σε όλες τις μάρκες και τα χρήματα που δίνουμε οι αστοχίες πονάνε το ίδιο

Τώρα ...στο συγκεκριμένο boxer, έχασαν αυτό που δεν είχαν ποτέ προβλημα
Ασπαστο πραγματικά μοτέρ το μπόξερ, μέχρι τωρα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ θυμάμαι την πιο πριμιουμ μαρκα που υπάρχει (Ducati), από παλιά να έχει προβληαμτα αξιοπιστίας.
Και τελικά πέρα από τα πριμιουμ, νομίζω ότι σε όλες τις μάρκες και τα χρήματα που δίνουμε οι αστοχίες πονάνε το ίδιο

Τώρα ...στο συγκεκριμένο boxer, έχασαν αυτό που δεν είχαν ποτέ προβλημα
Ασπαστο πραγματικά μοτέρ το μπόξερ, μέχρι τωρα
Καλώς ή κακώς η BMW συνδέθηκε με τον Boxer και εξαναγκάστηκε να συνεχίσει να τον εξελίσσει και να τον δυναμώνει.

Όλο το θέμα ξεκινάει με αυτό το άσκοπο απο ένα σημείο και έπειτα κυνήγι των ΄ίππων. Στα 120 άλογα όλα αυτά τα μηχανακια θα ήταν τέλεια και μπόλικη ροπή αλλά όχι, το μάρκετινγκ φωνάζει! Ε πιέζει τον Boxer στο όριο και φυσιολογικά θα γίνουν και αυτά.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Ενώ αν έχεις δώσει 5-10-15....είναι οκ?
Όλες οι αστοχίες κατασκευαστών έχουν την ίδια αξία.
Όχι βέβαια,αν πάρω ένα ραδιοφωνακι των 5 ευρώ με τα μεταφορικά απ' το ali express,δεν θα με πειράξει αν σε 1 χρόνο ξαναπάρω.Αν όμως πάρω ένα sony των 400 ευρώ θα με πειράξει.Μην τα ισιωνουμε όλα.Φυσικα και όταν πληρώνω αδρά,θέλω και 0 βλάβες.Ειδικα αν είναι θέμα ελέγχου ποιότητος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Έχει να κάνει αποκλειστικά με το ταβάνι που μπορεί να φτάσει ο καθένας. Αν μπορώ να φτάσω τα 10κ ,και μου βγάλει βλάβη θα μου χτυπήσει χειρότερα από κάποιον που τα 30κ τα έχει για πλάκα. Η αξία των υλικών δεν έχουν για όλους την ίδια βαρύτητα.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Έχει να κάνει αποκλειστικά με το ταβάνι που μπορεί να φτάσει ο καθένας. Αν μπορώ να φτάσω τα 10κ ,και μου βγάλει βλάβη θα μου χτυπήσει χειρότερα από κάποιον που τα 30κ τα έχει για πλάκα. Η αξία των υλικών δεν έχουν για όλους την ίδια βαρύτητα.
Νομιζω οτι σφαλλεις,συνηθως οι ανθρωποι υψηλοτερου οικονομικου επιπεδου,εχουν περισσοτερες απαιτησεις και διεκδικουν το δικηο τους περισσοτερο.Μπορει να εχουν περισσοτερα χρηματα , αλλα ΔΕΝ τα εχουν για πεταμα,και διεκδικουν τις υψηλες υπηρεσιες που οριζονται απο τα χρηματα που εχουν δωσει.Στο λεω εκ πειρας 40 ετων σε παροχη υπηρεσιων σε private banking πελατες ,στην υπηρεσια που εργαζομουν.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Είστε αιθεροβάμωνες αν πιστεύετε ότι τα μηχανήματα οποιαδήποτε αξίας δεν βγάζουν βλάβες.

Ο ανθρώπινος παράγοντας δεν είναι αλάνθαστος.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Νομιζω οτι σφαλλεις,συνηθως οι ανθρωποι υψηλοτερου οικονομικου επιπεδου,εχουν περισσοτερες απαιτησεις και διεκδικουν το δικηο τους περισσοτερο.Μπορει να εχουν περισσοτερα χρηματα , αλλα ΔΕΝ τα εχουν για πεταμα,και διεκδικουν τις υψηλες υπηρεσιες που οριζονται απο τα χρηματα που εχουν δωσει.Στο λεω εκ πειρας 40 ετων σε παροχη υπηρεσιων σε private banking πελατες ,στην υπηρεσια που εργαζομουν.
Αυτό ακριβώς κάνει η BMW ,ανάκληση με τη πρώτη ευκαιρία και μπράβο της , γιατί ο πελάτης θέλει αντιμετώπιση σύμφωνα με τα λεφτά που έχει δώσει.
Αυτό που είπα είναι ότι εγώ θα μείνω χωρίς μηχανή και πιθανόν χωρίς μεταφορικό αν πάθει κάτι το ''ταβάνι'' μου , ενώ ο ιδιοκτήτης των 30κ σίγουρα έχει κανα 2 μεταφορικά στο garage του ,άρα ναι...εγώ θα ''πονέσω'' λίγο παραπάνω.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Νομιζω οτι σφαλλεις,συνηθως οι ανθρωποι υψηλοτερου οικονομικου επιπεδου,εχουν περισσοτερες απαιτησεις και διεκδικουν το δικηο τους περισσοτερο.Μπορει να εχουν περισσοτερα χρηματα , αλλα ΔΕΝ τα εχουν για πεταμα,και διεκδικουν τις υψηλες υπηρεσιες που οριζονται απο τα χρηματα που εχουν δωσει.Στο λεω εκ πειρας 40 ετων σε παροχη υπηρεσιων σε private banking πελατες ,στην υπηρεσια που εργαζομουν.
"Όπου πληρώνεις, θα έχεις απαιτήσεις"!!!
Αυτό το έχω ακούσει από πολλούς εφοπλιστές (και όχι μόνο). Και έχουν δίκιο.
Είτε πληρώσεις λίγα, είτε πολλα, πρέπει να έχεις απαιτήσεις.
Η βασική διαφορά (εκτός από την χρηματική, η οποία είναι μεγάλη), είναι ότι αυτοί άνθρωποι, έχουν και τους κατάλληλους ανθρώπους για να "κυνηγήσουν" τέτοιες καταστάσεις. Κοινώς, δεν "χαρίζουν κάστανο"!!!
Εμείς οι "μπατήριδες", τι δικηγόρους να βάλουμε, τι να πληρώσουμε, που να βρούμε χρόνο κτλ κτλ!
Σε γενικές γραμμές όμως, έχεις δίκιο!!!!
Απαιτούν να έχουν αυτά, για τα οποία πλήρωσαν, πολύ περισσότερο από "εμάς"!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό ακριβώς κάνει η BMW ,ανάκληση με τη πρώτη ευκαιρία και μπράβο της , γιατί ο πελάτης θέλει αντιμετώπιση σύμφωνα με τα λεφτά που έχει δώσει.
Αυτό που είπα είναι ότι εγώ θα μείνω χωρίς μηχανή και πιθανόν χωρίς μεταφορικό αν πάθει κάτι το ''ταβάνι'' μου , ενώ ο ιδιοκτήτης των 30κ σίγουρα έχει κανα 2 μεταφορικά στο garage του ,άρα ναι...εγώ θα ''πονέσω'' λίγο παραπάνω.
Ισχύει.
Αλλά το ίδιο ισχύει αν κάνει αναστροφή ένας αφηρημένος και βρεθείς με σκραπ/Πρες παπιέ.

Για αυτό λέμε συχνά ότι μην αγοράζεις "ταβάνι", είναι τρελό ρίσκο.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Ισχύει.
Αλλά το ίδιο ισχύει αν κάνει αναστροφή ένας αφηρημένος και βρεθείς με σκραπ/Πρες παπιέ.

Για αυτό λέμε συχνά ότι μην αγοράζεις "ταβάνι", είναι τρελό ρίσκο.
Άλλη κουβέντα το ''γιατί δεν πρέπει να ψωνίζεις ταβάνι''
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Το οικονομικό του καθενός επηρεάζει την άποψή του για όλα τα πράγματα, χωρίς να υπάρχει σωστό ή λάθος εκτός βέβαια από κραυγαλέες περιπτώσεις.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Είστε αιθεροβάμωνες αν πιστεύετε ότι τα μηχανήματα οποιαδήποτε αξίας δεν βγάζουν βλάβες.

Ο ανθρώπινος παράγοντας δεν είναι αλάνθαστος.
Έχεις πάρει αγκαλιά τον Μπαμπινιώτη και μας έχεις μαμησει!!

Εμένα η άποψη μου είναι πως όσο πιο premium το προϊόν τόσο υποτίθεται έχει γίνει μεγαλύτερη επένδυση στην ποιότητα των υλικών, στους προμηθευτές,στο R&D, στον ποιοτικό έλεγχο. Αν δεν ισχύει αυτό ας βγει η bmw και κάθε bmw να πει πως κύριοι εμάς τα προϊόντα μας είναι προσανατολισμένα στην απόδοση και η απόδοση πολλές φορές έρχεται με μειωμένη αξιοπιστία. Ουσιαστικά εμμέσως το έκανε βέβαια με το θέμα των αξόνων που τους έβγαλε αναλώσιμα. Και δεν μιλάμε για μοτοσυκλέτες πίστας αλλά ταξιδιού και περιπέτειας. Κάθε αστοχία σημαίνει αποτυχία ξεκάθαρα.

Αν ένα ταξιδιωτικό μηχανάκι περιπέτειας των 30Κ δεν είναι bulletproof τότε η bmw δουλεύει τον κοσμακη ψιλό γαζί! Πάρτο για περιπέτεια και επειδή δεν έχω εξασφαλίσει εγώ με έξοντωτικες δοκιμές πως δεν θα μείνεις κάπου στο πουθενά φρόντισε να μην πας εκεί και μπλέξεις.

Σκέφτεσαι την toyota με τα landcruiser να έβγαινε να έλεγε κάθε τόσο φέρτε τα πίσω ανάκληση?

Ας αγοράσει λοιπόν ο κοσμακης adventure tourer για wallpaper και όχι για ουσία. Και ας συμφωνήσουμε πως premium είναι η ποιότητα στη σέλα και οι μεγάλες οθόνες με τα ωραία γραφικά και όχι ένα απολύτως bulletproof μηχανολογικα άρτιο εργαλείο.

Και να στο πάω και αλλού. Σου λέει η makita. Θες κύριε κρουστικό δράπανο? Έχω 3 σειρές. Την ερασιτεχνική τη μεσαία και την επαγγελματική την ακριβή. Αν πάρεις την ακριβή σου εξασφαλίζω πως θα δουλεύεις σα το σκύλο και δε θα χαλάσει εύκολα

Εδώ η bmw τι υπόσχεται με όλες αυτές τις αστοχίες? Πάρε το πιο ακριβό και είναι όμορφο και καλό στο δρόμο αλλά λίγο ευαίσθητο?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Η ουσία του μοντέλου δεν εντοπίζεται στην χρήση adventure γιατί η πολυπλοκότητα της κατασκευής ακυρώνει τον όρο αυτόν καθεαυτό.

Το πώς βαφτίζει η BMW το μοντέλο και πως το λανσάρει στην αγορά είναι ένα εντελώς διαφορετικό κεφάλαιο.

Το αν πέφτει στον λάκκο του γοήτρου ο επίδοξος αναβάτης είναι πρόβλημά του, ο ίδιος οφείλει να εντοπίσει το παραμύθι και αναλόγως να πράξει.

Η εννοια adventure είναι της μόδας και είναι και ένας όρος ο οποίος πουλάει, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο γνήσιος adventurer τύπος αναβάτη θα σκάσει 30 για να φτάσει Magadan γιατί ξέρει ότι δε θα φτάσει.

Ο συνηδητοποιημένος αναβάτης ξέρει οτι θα σκάσει 30 για όλα τα υπόλοιπα εκτός adventure και όταν λέω adventure εννοώ μεγάλο ταξίδι σε απομακρυσμένα μέρη, μακρυά απ' τον πολιτισμό, εκεί που καλείσαι να ξεπεράσεις τα εμπόδια με ιδία μέσα.
Η ίδια η μοτοσυκλέτα λοιπόν ακυρώνει την ύπαρξή της.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σε αυτή την παγίδα έχουν πέσει όλοι.

Όταν η Ducati σου λέει συνεργείο για τεντωμα αλυσίδα η οποία θέλει ειδικό καρυδάκι και ροπή "γεια σας" και το φίλτρο αέρα για να βγει θες ώρα και κόπο (ίδια παγίδα και το Άφρικα και όχι μόνο) δεν είσαι για "περιπέτεια".
 
Top Bottom