"ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΓΙΑ GS 1300 (άρχισαν τα όργανα) πάρτε χαρτί και μολύβι και γράφτε..."

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Σε αυτή την παγίδα έχουν πέσει όλοι.

Όταν η Ducati σου λέει συνεργείο για τεντωμα αλυσίδα η οποία θέλει ειδικό καρυδάκι και ροπή "γεια σας" και το φίλτρο αέρα για να βγει θες ώρα και κόπο (ίδια παγίδα και το Άφρικα και όχι μόνο) δεν είσαι για "περιπέτεια".
Είσαι για περιπέτεια όπου υπάρχει και οδική βοήθεια.
Η πλειοψηφία των πελατών σε αυτή την κατηγορία είναι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
κάποτε ένας μάστορας (που ήταν εξουσιοδοτημένος αλλα μετά βγήκε απο το δίκτυο) είχε πει για μια γνωστή μάρκα για το πως συμπεριφέρεται στους πελάτες της

(το οποίο εμένα βασικά μου έκανε για πολλές εταιρείες του χώρου αλλα τέσπα):

  • πριν αγοράσεις ζητώντας 432.000.000€: "φίλε, με αυτό το μηχανάκι αγοράζεις το καλύτερο που υπάρχει, δεν σπάει δεν χαλάει και είναι σούπερ ντούπερ ουάου"
  • αφού αγοράσεις: "ντάξει φίλε μου μοτοσυκλέτα αγόρασες μην περιμένεις να είναι όλα τέλεια"
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Σε αυτή την παγίδα έχουν πέσει όλοι.

Όταν η Ducati σου λέει συνεργείο για τεντωμα αλυσίδα η οποία θέλει ειδικό καρυδάκι και ροπή "γεια σας" και το φίλτρο αέρα για να βγει θες ώρα και κόπο (ίδια παγίδα και το Άφρικα και όχι μόνο) δεν είσαι για "περιπέτεια".

Εχεις μπει βαθειά στην κβαντομηχανική

Διαφωνώ και συμφωνώ για 1 λόγο.
Η φάση δεν είναι adventure.
Ξεκινάει σαν adventure αλλα κταλήγει rally raid.

οπότε συμφωνώ οτι το φίλτρο αέρα είναι γρήγορα αναλώσιμο (και δεν είναι η τοποθεσία αλλα το κόστος) αλλα διαφωνώ οτι σε αποτρέεπει απο το να πάρεις την μηχανή και αποκλίσεις οποτε θες απο την άσφαλτο.

Οσο αφορά το BMW που είναι το θέμα τί να πώ..
Τα θέλει ο κώλος σας προπελακηδες
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Εχεις μπει βαθειά στην κβαντομηχανική

Διαφωνώ και συμφωνώ για 1 λόγο.
Η φάση δεν είναι adventure.
Ξεκινάει σαν adventure αλλα κταλήγει rally raid.

οπότε συμφωνώ οτι το φίλτρο αέρα είναι γρήγορα αναλώσιμο (και δεν είναι η τοποθεσία αλλα το κόστος) αλλα διαφωνώ οτι σε αποτρέεπει απο το να πάρεις την μηχανή και αποκλίσεις οποτε θες απο την άσφαλτο.

Οσο αφορά το BMW που είναι το θέμα τί να πώ..
Τα θέλει ο κώλος σας προπελακηδες
Με το "κβαντομηχανική" εννοείς ότι συμφωνείς και διαφωνείς ταυτόχρονα;
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Να σοβαρευτούμε λίγο?
Εγώ δεν ξέρω τι είναι μηχανάκι περιπέτειας και ο κάθε ένας το ορίζει ανάλογα τα κέφια του τις δυνατότητες του και τα γούστα του.
Άλλος κάνει τον αγωγό, άλλος πάει ταβέρνα και γονατίζει προβατίνα, άλλος Αλβανία κι άλλος Ν Πόλο και Αλάσκα.

Ανεξάρτητα με το τι θα κάνει ο καθένας το να φύγω διακοπές και να πάρει φωτιά το μηχανάκι γιατί πήρε υγρασία
ο ρελές της μίζας είναι απαράδεκτο.
Ανεξάρτητα αν το φτιάξεις στην εγγύηση, μου δώσεις μηχανάκι αντικατάστασης και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο εμένα μου χάλασες τις διακοπές?
Μου χάλασες το κέφι?
Με ξενέρωσες?

Και όχι δεν είναι λάθος είναι αμέλεια και αδιαφορία.
Βλέπεις όλα τ ανταλλακτικά επιλέγονται από κάποιους
Δεν ψωνίζουν δηλαδή ότι να ναι

Ο λόγος τώρα που κάποιος τα σκάει άγρια για μια τέτοια μηχανή είναι ακριβώς ότι δεν θέλει
να σπάει τ @@ του με τέτοιες μαλκίες!
Αλλιώς έπαιρνε και κινέζικο και τα έτρωγε στο μπαρμπούτι που λέει ο λόγος!

Δυστυχώς πολλά πράγματα (όχι μόνο μηχανάκια αλλά και ρολόγια και άλλα πράγματα) έπαψαν να είναι εργαλεία
κι έγιναν αντικείμενα... Πόθου ή φιγούρας!
Στο λένε και κατάμουτρα μάλιστα
-Όσα δεν φτάνει η αλεπού.....

Για μένα λοιπόν -το τονίζω το για μένα- η αλεπού δεν γουστάρει να φτάσει
και δεν θα σχεδιάσω το απόλυτο ταξίδι για να με κρεμάσει το κάθε λαμόγιο Γερμανοαυστριακός που πουλάει φιγούρα. γκλαμουριά
και φύκια και μεταξωτές κορδέλες
Θέλω να πάω και να ρθω
Μπορείς ή δεν μπορείς....
ΤΕΛΟΣ
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Να σοβαρευτούμε λίγο?
Εγώ δεν ξέρω τι είναι μηχανάκι περιπέτειας και ο κάθε ένας το ορίζει ανάλογα τα κέφια του τις δυνατότητες του και τα γούστα του.
Άλλος κάνει τον αγωγό, άλλος πάει ταβέρνα και γονατίζει προβατίνα, άλλος Αλβανία κι άλλος Ν Πόλο και Αλάσκα.

Ανεξάρτητα με το τι θα κάνει ο καθένας το να φύγω διακοπές και να πάρει φωτιά το μηχανάκι γιατί πήρε υγρασία
ο ρελές της μίζας είναι απαράδεκτο.
Ανεξάρτητα αν το φτιάξεις στην εγγύηση, μου δώσεις μηχανάκι αντικατάστασης και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο εμένα μου χάλασες τις διακοπές?
Μου χάλασες το κέφι?
Με ξενέρωσες?

Και όχι δεν είναι λάθος είναι αμέλεια και αδιαφορία.
Βλέπεις όλα τ ανταλλακτικά επιλέγονται από κάποιους
Δεν ψωνίζουν δηλαδή ότι να ναι

Ο λόγος τώρα που κάποιος τα σκάει άγρια για μια τέτοια μηχανή είναι ακριβώς ότι δεν θέλει
να σπάει τ @@ του με τέτοιες μαλκίες!
Αλλιώς έπαιρνε και κινέζικο και τα έτρωγε στο μπαρμπούτι που λέει ο λόγος!

Δυστυχώς πολλά πράγματα (όχι μόνο μηχανάκια αλλά και ρολόγια και άλλα πράγματα) έπαψαν να είναι εργαλεία
κι έγιναν αντικείμενα... Πόθου ή φιγούρας!
Στο λένε και κατάμουτρα μάλιστα
-Όσα δεν φτάνει η αλεπού.....

Για μένα λοιπόν -το τονίζω το για μένα- η αλεπού δεν γουστάρει να φτάσει
και δεν θα σχεδιάσω το απόλυτο ταξίδι για να με κρεμάσει το κάθε λαμόγιο Γερμανοαυστριακός που πουλάει φιγούρα. γκλαμουριά
και φύκια και μεταξωτές κορδέλες
Θέλω να πάω και να ρθω
Μπορείς ή δεν μπορείς....
ΤΕΛΟΣ
Σωστά τα λες σε γενικές γραμμές, αλλά το πρόβλημα δεν είναι η Γερμανοαυστριακοί, αλλά όλες οι σύγχρονες μηχανές που έχουν γίνει σαν διαστημόπλοια. Αυτό περιλαμβάνει και τους Ιταλούς αλλά και τους Ιάπωνες που για έναν ανεξήγητο λόγο, απολαμβάνουν ασυλίας (στην Ελλάδα μόνο) και παραβλέπονται οι δικές τους "πομπές" επειδή είχαμε στο χωριό παλιά ένα μηχανάκι (οριακά μηχανή ως 600cc το πολύ) χόντα/γιαμάχα/σουζούκι/καβασάκι, που πήγαινε και χωρίς λάδια άμα τα ξεχνούσαμε.
Αν θες να λύσεις όλα αυτά που αναφέρεις ως προβλήματα παραπάνω, απλά κρατάς ή αγοράζεις παλιά μηχανή, άνω 25ετίας και έχεις αυτό που ζητάς σε απλότητα και αξιοπιστία κι ας είναι από όποιον κατασκευαστή θέλει. Το πρόβλημα είναι ότι αυτές οι μμηχανές, δεν πληρούν πολλές από τις σημερινές προδιαγραφές ασφαλείας κι ακόμη χειρότερα, δεν μπορούν να συγκινήσουν έναν 25άρη να επιλέξει μια μηχανή με τεχνολογία από πριν της γέννησής του, όπως και αντοίστοιχα αν είσαι 45/50 και βλέπεις με καλό μάτι της μηχανές του 80 και του 90, δεν πας πιο πίσω όμως όπως το 70 και 60 γιατί τις θεωρείς πολύ παλιές και γηρασμένες.
Δε ζητάνε όλοι τη φιγούρα.
Ζητάνε την εξέλιξη και την ασφάλεια ενός ABS.
Ζητάνε την άνεση και την οδική συμπεριφορά των σύγχρονων αναρτήσεων που ρυθμίζονται πολύ πιο εύκολα και γρήγορα για κάθε περίσταση, γιατί κανείς μας δεν κατεβαινε από τη σέλα του με τον κάβουρα στο χέρι να ρυθμίσει την ανάρτηση on the go, όταν ταξίδευε φορτωμένος στη άσφαλτο και μετά έμπαινε άδειος στο χώμα πχ.
Ζητάνε την ασφάλεια του Traction Control γιατί δεν είναι πλέον μαγκιά να διπλώνεις τον κώλο σου πάνω σε δρόμους "μωσαϊκό" με μηχανές 250 κιλών.
Και γενικά ζητάνε όλα αυτά που θα τον κάνουν να νιώσει ασφάλεια ότι θα γυρίσει πίσω αρτιμελής και χαλαρός, ύστερα από τη βόλτα του.
Όλο αυτό λέγεται εξέλιξη κι έχει το κόστος της.
Όποιος δε θέλει να το επωμιστεί, κρατάει ή ψάχνει παλιά, δοκιμασμένα κι απλά μηχανάκια.
Το παραπάνω αν το τραβήξουμε στα άκρα, καταλήγει για όποιον θέλει να γυρίσει τον κόσμο μπορεί να το κάνει και με ποδήλατο. Πιο δοκιμασμένη τεχνολογία απ'όλες.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Σωστά τα λες σε γενικές γραμμές, αλλά το πρόβλημα δεν είναι η Γερμανοαυστριακοί, αλλά όλες οι σύγχρονες μηχανές που έχουν γίνει σαν διαστημόπλοια. Αυτό περιλαμβάνει και τους Ιταλούς αλλά και τους Ιάπωνες που για έναν ανεξήγητο λόγο, απολαμβάνουν ασυλίας (στην Ελλάδα μόνο) και παραβλέπονται οι δικές τους "πομπές" επειδή είχαμε στο χωριό παλιά ένα μηχανάκι (οριακά μηχανή ως 600cc το πολύ) χόντα/γιαμάχα/σουζούκι/καβασάκι, που πήγαινε και χωρίς λάδια άμα τα ξεχνούσαμε.
Αν θες να λύσεις όλα αυτά που αναφέρεις ως προβλήματα παραπάνω, απλά κρατάς ή αγοράζεις παλιά μηχανή, άνω 25ετίας και έχεις αυτό που ζητάς σε απλότητα και αξιοπιστία κι ας είναι από όποιον κατασκευαστή θέλει. Το πρόβλημα είναι ότι αυτές οι μμηχανές, δεν πληρούν πολλές από τις σημερινές προδιαγραφές ασφαλείας κι ακόμη χειρότερα, δεν μπορούν να συγκινήσουν έναν 25άρη να επιλέξει μια μηχανή με τεχνολογία από πριν της γέννησής του, όπως και αντοίστοιχα αν είσαι 45/50 και βλέπεις με καλό μάτι της μηχανές του 80 και του 90, δεν πας πιο πίσω όμως όπως το 70 και 60 γιατί τις θεωρείς πολύ παλιές και γηρασμένες.
Δε ζητάνε όλοι τη φιγούρα.
Ζητάνε την εξέλιξη και την ασφάλεια ενός ABS.
Ζητάνε την άνεση και την οδική συμπεριφορά των σύγχρονων αναρτήσεων που ρυθμίζονται πολύ πιο εύκολα και γρήγορα για κάθε περίσταση, γιατί κανείς μας δεν κατεβαινε από τη σέλα του με τον κάβουρα στο χέρι να ρυθμίσει την ανάρτηση on the go, όταν ταξίδευε φορτωμένος στη άσφαλτο και μετά έμπαινε άδειος στο χώμα πχ.
Ζητάνε την ασφάλεια του Traction Control γιατί δεν είναι πλέον μαγκιά να διπλώνεις τον κώλο σου πάνω σε δρόμους "μωσαϊκό" με μηχανές 250 κιλών.
Και γενικά ζητάνε όλα αυτά που θα τον κάνουν να νιώσει ασφάλεια ότι θα γυρίσει πίσω αρτιμελής και χαλαρός, ύστερα από τη βόλτα του.
Όλο αυτό λέγεται εξέλιξη κι έχει το κόστος της.
Όποιος δε θέλει να το επωμιστεί, κρατάει ή ψάχνει παλιά, δοκιμασμένα κι απλά μηχανάκια.
Το παραπάνω αν το τραβήξουμε στα άκρα, καταλήγει για όποιον θέλει να γυρίσει τον κόσμο μπορεί να το κάνει και με ποδήλατο. Πιο δοκιμασμένη τεχνολογία απ'όλες.
Αυτά που λες είναι μια παλιά ιστορία που τη λένε κυρίως άνθρωποι στην ηλικία μου
Χάλασε όμως κάποιος από τα προηγμένα συστήματα στo GS?
ABS TC ?
Όχι!
Μια ασφάλεια της δεκάρας (σε σχέση) μια κακή συναρμολόγηση (ίσως) ένα πλαστικό πεντάλ ταχυτήτων.
Ξέρεις τι μου λέει εμένα αυτό? Υπεροψία τσιγκουνιά και αδιαφορία.
Αφού έβαλα πάνω ότι πιο καλό υπάρχει
Αφού έφτιαξα ένα μοτέρ διαμάντι
(ισχύουν αυτά)
Με το ρελέ θ ασχοληθώ?
Έχω φτιάξει στα χαρτιά το καλύτερο μηχανάκι. Θα το πληρώσετε αφού είναι καλύτερο αλλά για να μπει σε γκαράζ
Γιατί εγώ ο γιάπις μέχρι ΕΚΕΙ φτάνω
Κόσμημα και όχι εργαλείο
Για Ιταλικά δεν ομιλώ γιατί δεν έχω εδώ και κάμποσα χρόνια αλλά 2 γιαμάχα που έχω σκίσει στα χλμ δεν με άφησαν ΠΟΤΕ
Δεν ξέρω καν αν υπάρχει κατασκευαστής αυτή τη στιγμή που ακούει έστω τι λέω.
Τώρα πια τα ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΑ
υγ
το να συντηρείς μια μηχανή του 1999 πχ όπως το ΧΤ μου θέλει γνώσεις κόπο χρόνο και λεφτά
Δεν είναι πάντως απλή ιστορία
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εχεις μπει βαθειά στην κβαντομηχανική

Διαφωνώ και συμφωνώ για 1 λόγο.
Η φάση δεν είναι adventure.
Ξεκινάει σαν adventure αλλα κταλήγει rally raid.

οπότε συμφωνώ οτι το φίλτρο αέρα είναι γρήγορα αναλώσιμο (και δεν είναι η τοποθεσία αλλα το κόστος) αλλα διαφωνώ οτι σε αποτρέεπει απο το να πάρεις την μηχανή και αποκλίσεις οποτε θες απο την άσφαλτο.

Οσο αφορά το BMW που είναι το θέμα τί να πώ..
Τα θέλει ο κώλος σας προπελακηδες
Να σου πω ότι συμφωνώ στο ότι δεν είναι αποτρεπτικό για την φάση κάνω χώμα οπότε μου έρθει στο μυαλό.

Η διαφήμιση λέει "πάρε τα και χάσου στο άγνωστο".

Όχι απαραίτητα σε ρυθμούς ράλι. Αλλά φύγε μακριά από τον πολιτισμό. Για μέρες.

Ταυτόχρονα με την Σαχάρα σου κοτσαρει και το εξουσιοδοτημένο.

Ζονκ.

Το να θες να ρίξεις μια ματιά στο φίλτρο δεν είναι τρελή απαίτηση, αλλά βγάλε κάγκελα, λύσε δύο τύπους βίδας, ασφάλειες και λαστιχένιες φωλιές δεν είναι το πιο εργονομικό.


Και να καταλήξω στο ότι

Το πείραγμα το θεωρώ υγιές, αυτή την φάση του "τα ρδελα με την μπιέλα" όχι.

Γιατί άξονα όλα τα GS βγάζουν και θέλει επισκευές (ρουλεμάν σταυροί splines) , θέματα πάντα είχαν ποιότητας (hall sensor δυναμό press direct φλάντζες γλίστρες ευαίσθητο και δύσκολο συμπλέκτη abs και σίγουρα δεν θυμάμαι τα πάντα "έτσι κάνουν αυτά") αλλά όσο μεγαλώνει η τιμή και το εισόδημα μικραίνει, τόσο πιο Κάρεν γίνεται ο ιντερνετικός συνομιλητής.

Θεωρώ λογική την συζήτηση "αυτό και αυτό δεν μου κάνει και δεν ψωνίζω", όχι το μλκια μηχανάκι σάπιο άχρηστο. Γιατί στην μικρή επαφή που είχαμε, απλά κλείνει την συζήτηση χωρίς να πει κάτι. When you know, you know.

Τυχαία λέμε τώρα, ένας Άγγλος τυπικά δεν θα φτάσει τα χιλιόμετρα ούτε της πρώτης αλλαγής άξονα.
 

Giwrgosv

Μέλος
Όνομα
Giwrgos
Μοτό
Tiger 800 xc
Απορώ γιατί κάποιοι συνδέουν το πόσα έδωσαν και αν είναι premium μια μοτοσυκλέτα με την αξιοπιστία της. Αν είναι να πάρουμε κάνα supercar. Σε όλες τις βιομηχανίες υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας, κάποιος κάνει τα στραβά μάτια περνάει μια παρτίδα σκάρτη που δεν έπρεπε να μπει και βγαίνει στη παραγωγή. Υπάρχει σε όλα τα υλικά, απόκει κ πέρα το θέμα είναι να υπάρχει aftersale support
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θανάση όχι ακριβώς έτσι.

Πχ, τυχαίο συμβάν μια παρτίδα εκκεντροφόροι στα LC, μια παρτίδα στα 890 που τρώγονται πολύ πρόωρα.

Το θέμα με το slave cylinder στα 9Χ0 είναι κακό engineering. Η τα κοκοράκια, το doohickey αλλού ιερού τέρατος κλπ.

Αυτά που συζητάμε δεν ξέρουμε αν είναι κακή παρτίδα ή όχι.

Σίγουρα δεν είναι ωραία εικόνα για την BMW αυτή όμως.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Αυτά που λες είναι μια παλιά ιστορία που τη λένε κυρίως άνθρωποι στην ηλικία μου
Χάλασε όμως κάποιος από τα προηγμένα συστήματα στo GS?
ABS TC ?
Όχι!
Μια ασφάλεια της δεκάρας (σε σχέση) μια κακή συναρμολόγηση (ίσως) ένα πλαστικό πεντάλ ταχυτήτων.
Ξέρεις τι μου λέει εμένα αυτό? Υπεροψία τσιγκουνιά και αδιαφορία.
Αφού έβαλα πάνω ότι πιο καλό υπάρχει
Αφού έφτιαξα ένα μοτέρ διαμάντι
(ισχύουν αυτά)
Με το ρελέ θ ασχοληθώ?
Έχω φτιάξει στα χαρτιά το καλύτερο μηχανάκι. Θα το πληρώσετε αφού είναι καλύτερο αλλά για να μπει σε γκαράζ
Γιατί εγώ ο γιάπις μέχρι ΕΚΕΙ φτάνω
Κόσμημα και όχι εργαλείο
Για Ιταλικά δεν ομιλώ γιατί δεν έχω εδώ και κάμποσα χρόνια αλλά 2 γιαμάχα που έχω σκίσει στα χλμ δεν με άφησαν ΠΟΤΕ
Δεν ξέρω καν αν υπάρχει κατασκευαστής αυτή τη στιγμή που ακούει έστω τι λέω.
Τώρα πια τα ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΑ
υγ
το να συντηρείς μια μηχανή του 1999 πχ όπως το ΧΤ μου θέλει γνώσεις κόπο χρόνο και λεφτά
Δεν είναι πάντως απλή ιστορία
Και Abs μου έχει χαλάσει σε μηχανή 14 ετών και 120.000χλμ και ότι γνωρίζω σήμερα από μηχανές και προβλήματα το χρωστάω (καλή τους ώρα) σε όλες τις μηχανές που πέρασαν από τα χέρια μου με το μεγαλύτερο μέρος αυτών να είναι ιαπωνικές από το 80-90. Όλα χαλάνε κι όλα πάνε επ'άπειρο υπό προϋποθέσεις. Για αυτό λέγονται μηχανές. Αν απομονώσουμε ο καθένας την εμπειρία του, θα οδηγηθούμε σε λανθασμένα συμπεράσματα. Από το 2008 έχω να κάνω με άξονες της BMW. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα στα 200.000χλμ που τους είχα. Τι πάει να πει αυτό; Ότι δεν υπήρξε ποτέ ζήτημα;
Ας είμαστε ειλικρινείς και ειδικά οι Honda fans που νομίζουν ότι τα συγκεκριμένα δε παθαίνουν τίποτα ποτέ έχοντας στο μυαλό τους το cub 50. (Το ταυράκι)
Επίσης το ΧΤ είναι σίγουρα πιο απλό και φθηνο από μια Ducati V4 στη συντήρησή του, ειδικά καθ'οδόν.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
230 Nm είναι για τον πίσω τροχό στην Ducati. Θες μοχλό πάνω από 1.5 μέτρο
Δεν είναι όλα για όλους..

Ο Χρήστης Aldebaran (κωδικό όνομα στην Interpol @Handofdeath ) με καστάνια μισή ίντσα ανεβάζει μέχρι 280Nm ροπή σφίξης με το δεξί χέρι σκέτο. Όταν χρειάζεται κρουστικό και δεν έχει βάζει το Πωπωπω της Γωγώ Τσαμπά και λύνει και βολάν με την ίδια καστάνια.

Ο θρύλος λέει πώς τον Δεκέμβριο του 1979 στην είσοδο των Σοβιετικών στο Αφγανιστάν καβαλούσε ένα KTM 400 MC80 (ήταν η εποχή γνωστή για εκείνον ως χρόνια ταξιδιού στον κόσμο) και έπεσε στην προσθιοφυλακή των Σοβιετικών και στραγγάλισε (ταυτόχρονα) 2 αξιωματικούς που του φώναξαν: ΄΄που πας εσύ με το μπ@ρδέλο blyat??΄΄

Πράγματα που δεν θα βρείτε στα βιβλία ιστορίας.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πάντως μην δείτε έναν άνθρωπο που δεν ανοίγει email το πρωί και δεν την σφίγγει την βίδα γιατί δεν ενημερώθηκε, να πέσετε να τον φάτε.

Τόσες συμβουλές πώς θα γίνετε εκατομμυριούχοι "μην βλέπετε οθόνη πριν το μεσημέρι" χαμένες. Να γιατί είστε στην 2.0 και όχι στο Βερολίνο σαξες στορι μπιέλα drain γραμμή παραγωγής.

52 μοτέρ στην βάρδια δεν είναι λίγα πάντως. Και η BMW μαθαίνει από την Ελλάδα που είναι αγαπημένη χώρα, ατομική ευθύνη του υπαλλήλου "σφίξε και ότι βγει".
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Απορώ γιατί κάποιοι συνδέουν το πόσα έδωσαν και αν είναι premium μια μοτοσυκλέτα με την αξιοπιστία της. Αν είναι να πάρουμε κάνα supercar. Σε όλες τις βιομηχανίες υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας, κάποιος κάνει τα στραβά μάτια περνάει μια παρτίδα σκάρτη που δεν έπρεπε να μπει και βγαίνει στη παραγωγή. Υπάρχει σε όλα τα υλικά, απόκει κ πέρα το θέμα είναι να υπάρχει aftersale support
Θα σου πώ ποια είναι η διαφορά με τα Supercar. Ένα Lamborghini των 700hp φυσικά δεν το παίρνεις για να κοιτάξεις την αξιοπιστία. Είναι ένα μηχάνημα επιδόσεων. Το αντίστοιχο σε μοτοσυκλέτα είναι ένα MV agusta F4 ξέρω γω ή κάνα Panigale

το GS εγώ το βλέπω ως ένα θεωρητικά Rugged moto δυνατών επιδόσεων μεν αλλά σαφώς όχι εξωτικών. Αν το συνέκρινα με τον κόσμο των αυτοκινήτων θα το σύγκρινα με ένα Ford F150 Raptor ή ένα Range Rover Sport ή ένα G-Wagen καλύτερα.

Δεν είναι το GS το Supercar των μοτοσυκλετών. Είναι μια θεωρητικά Premium High tech Rugged κατασκευή παντός εδάφους που για μένα το πρώτο χαρακτηριστικό που θα με τράβαγε και με τράβαγε στα παλαιοτερα GS είναι ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας τους, η αντοχή τους στα χλμ και την κακοποίηση. Βλέπεις ένα r1150GS Και λες G-Wagen ας πουμε ένα πράμα.

Τώρα με αυτό το σκεπτικό πρποσωπικά με ενοχλεί να βγαίνουν θέματα και χοντρά αξιοπιστίας που δεν φρόντισαν έστω να τα αντιμετωπίσουν ποιοτικά πριν το λανσάρισμα. Γιατί απο την νοοτροπία του overengineering έχουμε πάει στην εποχή του tablet και του Crash collision detector και του άσκοπου over tuning για τις εντυπωσεις. Καθείς με τα γούστα του και τα κριτήρια του βεβαίως.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom