Να σοβαρευτούμε λίγο?
Εγώ δεν ξέρω τι είναι μηχανάκι περιπέτειας και ο κάθε ένας το ορίζει ανάλογα τα κέφια του τις δυνατότητες του και τα γούστα του.
Άλλος κάνει τον αγωγό, άλλος πάει ταβέρνα και γονατίζει προβατίνα, άλλος Αλβανία κι άλλος Ν Πόλο και Αλάσκα.
Ανεξάρτητα με το τι θα κάνει ο καθένας το να φύγω διακοπές και να πάρει φωτιά το μηχανάκι γιατί πήρε υγρασία
ο ρελές της μίζας είναι απαράδεκτο.
Ανεξάρτητα αν το φτιάξεις στην εγγύηση, μου δώσεις μηχανάκι αντικατάστασης και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο εμένα μου χάλασες τις διακοπές?
Μου χάλασες το κέφι?
Με ξενέρωσες?
Και όχι δεν είναι λάθος είναι αμέλεια και αδιαφορία.
Βλέπεις όλα τ ανταλλακτικά επιλέγονται από κάποιους
Δεν ψωνίζουν δηλαδή ότι να ναι
Ο λόγος τώρα που κάποιος τα σκάει άγρια για μια τέτοια μηχανή είναι ακριβώς ότι δεν θέλει
να σπάει τ @@ του με τέτοιες μαλκίες!
Αλλιώς έπαιρνε και κινέζικο και τα έτρωγε στο μπαρμπούτι που λέει ο λόγος!
Δυστυχώς πολλά πράγματα (όχι μόνο μηχανάκια αλλά και ρολόγια και άλλα πράγματα) έπαψαν να είναι εργαλεία
κι έγιναν αντικείμενα... Πόθου ή φιγούρας!
Στο λένε και κατάμουτρα μάλιστα
-Όσα δεν φτάνει η αλεπού.....
Για μένα λοιπόν -το τονίζω το για μένα- η αλεπού δεν γουστάρει να φτάσει
και δεν θα σχεδιάσω το απόλυτο ταξίδι για να με κρεμάσει το κάθε λαμόγιο Γερμανοαυστριακός που πουλάει φιγούρα. γκλαμουριά
και φύκια και μεταξωτές κορδέλες
Θέλω να πάω και να ρθω
Μπορείς ή δεν μπορείς....
ΤΕΛΟΣ
Σωστά τα λες σε γενικές γραμμές, αλλά το πρόβλημα δεν είναι η Γερμανοαυστριακοί, αλλά όλες οι σύγχρονες μηχανές που έχουν γίνει σαν διαστημόπλοια. Αυτό περιλαμβάνει και τους Ιταλούς αλλά και τους Ιάπωνες που για έναν ανεξήγητο λόγο, απολαμβάνουν ασυλίας (στην Ελλάδα μόνο) και παραβλέπονται οι δικές τους "πομπές" επειδή είχαμε στο χωριό παλιά ένα μηχανάκι (οριακά μηχανή ως 600cc το πολύ) χόντα/γιαμάχα/σουζούκι/καβασάκι, που πήγαινε και χωρίς λάδια άμα τα ξεχνούσαμε.
Αν θες να λύσεις όλα αυτά που αναφέρεις ως προβλήματα παραπάνω, απλά κρατάς ή αγοράζεις παλιά μηχανή, άνω 25ετίας και έχεις αυτό που ζητάς σε απλότητα και αξιοπιστία κι ας είναι από όποιον κατασκευαστή θέλει. Το πρόβλημα είναι ότι αυτές οι μμηχανές, δεν πληρούν πολλές από τις σημερινές προδιαγραφές ασφαλείας κι ακόμη χειρότερα, δεν μπορούν να συγκινήσουν έναν 25άρη να επιλέξει μια μηχανή με τεχνολογία από πριν της γέννησής του, όπως και αντοίστοιχα αν είσαι 45/50 και βλέπεις με καλό μάτι της μηχανές του 80 και του 90, δεν πας πιο πίσω όμως όπως το 70 και 60 γιατί τις θεωρείς πολύ παλιές και γηρασμένες.
Δε ζητάνε όλοι τη φιγούρα.
Ζητάνε την εξέλιξη και την ασφάλεια ενός ABS.
Ζητάνε την άνεση και την οδική συμπεριφορά των σύγχρονων αναρτήσεων που ρυθμίζονται πολύ πιο εύκολα και γρήγορα για κάθε περίσταση, γιατί κανείς μας δεν κατεβαινε από τη σέλα του με τον κάβουρα στο χέρι να ρυθμίσει την ανάρτηση on the go, όταν ταξίδευε φορτωμένος στη άσφαλτο και μετά έμπαινε άδειος στο χώμα πχ.
Ζητάνε την ασφάλεια του Traction Control γιατί δεν είναι πλέον μαγκιά να διπλώνεις τον κώλο σου πάνω σε δρόμους "μωσαϊκό" με μηχανές 250 κιλών.
Και γενικά ζητάνε όλα αυτά που θα τον κάνουν να νιώσει ασφάλεια ότι θα γυρίσει πίσω αρτιμελής και χαλαρός, ύστερα από τη βόλτα του.
Όλο αυτό λέγεται εξέλιξη κι έχει το κόστος της.
Όποιος δε θέλει να το επωμιστεί, κρατάει ή ψάχνει παλιά, δοκιμασμένα κι απλά μηχανάκια.
Το παραπάνω αν το τραβήξουμε στα άκρα, καταλήγει για όποιον θέλει να γυρίσει τον κόσμο μπορεί να το κάνει και με ποδήλατο. Πιο δοκιμασμένη τεχνολογία απ'όλες.