πωωω δυσκολη φαση χαχα,για το adv μιλαμε; τι χρονολογιας αν επιτρεπεται;;Να πω λοιπόν τότε
Ξεκινάμε με σκουριασμένα ρουλεμάν τιμονιού λόγω άριστης συντήρησης εννοείται, συνεχίζουμε με κολλαρο ψυγείου εκτονωμενο, tps,βαλβίδα πίεσης λαδιού, αντλία πίσω φρένου, φίλτρα αντλίας βενζίνης, δίσκοι συμπλέκτη που ενώ ήταν εντός ορίων φιμπερενιοι και μεταλλικοι πατιναριζε.......δεν ήταν τα λάδια εννοείται....και τέλος....
Πούλημα...
Θα μου λείψει πολύ το ομολογώ
Αντβε ναι 06πωωω δυσκολη φαση χαχα,για το adv μιλαμε; τι χρονολογιας αν επιτρεπεται;;
990 εχω,smt συγκεκριμενα του 2009. Ολα βουτηρο κανονικα, μονο αυτο στην πρωτη φορα που θα κουμπωσω την πρωτη ταχυτητα που μοιραια θα ειναι λιγο κρυο.. Οχι τιποτ τρελο οπως προειπα,απλα ακουγεται λιγο παραπανω..Σε σχετικη επικοινωνια με τον Δημητροπουλο μου εξηγεισαι πως το μηχανακι εχει ισια δοντια σασμαν και ειναι φυσικο να ακουγετια λιγο παραπανω. Απλα θελω να ειμαι για ολα 100% σιγουρος για να αποφευγω θεματα οσο μπορω και να ειμαι ησυχος και γω.Κατσε, σε 990 ειναι το θεμα? Γιατι εγω για 690 καταλαβα.
Αν μιλαμε για 990, η νεκρα μπαινει ευκολα? Οι αλλαγες απο 1η-2α και αναποδα ειναι ευκολες ή θελει ζορι ο λεβιες?
Αυτό τώρα πάλι....με το σατανά που καβαλας....τι το θελες καλέ μου άνθρωπεΑπλα θελω να ειμαι για ολα 100% σιγουρος για να αποφευγω θεματα οσο μπορω και να ειμαι ησυχος και γω.
ΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ ε γιαυτο εβαλα και το "οσο μπορω",να ξερουμε και τι λεμε :funΑυτό τώρα πάλι....με το σατανά που καβαλας....τι το θελες καλέ μου άνθρωπε