Νόντα καλημέρα, βασική προϋπόθεση για οποιαδήποτε μοτοσικλέτα σου ,... να έχεις εξασφαλίσει τα σέρβις της. Τα περί ακριβά σέρβις και ότι σπάνε τα Ducati είναι μύθος και από τους μύθους δημιουργούν ευχάριστες π@π@ροσυζητήσεις οι μη κάτοχοι των ducati . Για την σύγκριση του multi με το xr, όπου είναι και η βασική σου ερώτηση , ξεκόλλα με τις μάρκες γιατί είναι τελείως διαφορετικές μοτοσικλέτες. Έχουν πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και οι δύο, με σύγχρονους κινητήρες επιδόσεων και τελευταίας τεχνολογίας σε ηλεκτρονικά..... (και συναγωνισμό όλων των εταιρειών) στην τεχνογνωσία!!!. Από την εμπειρία μου μέχρι τώρα θα σου πω προς μεγάλη μου έκπληξη (κ ας μην με πιστεύουν) ότι είναι πιο άνετη στο ταξίδι απτό gs και πιο πολυτελείας (ξέρω ότι το θεωρούν απίθανο και γελάνε)... και το απίστευτο;;;πάει γ@μι@ντ@ς στο χώμα όπως ένα Motard. Πιθανόν να θέλουν πολύ να αντιγράψουν το multistrada!!!! Όπως υποψιάζομαι και ότι το Multi enduro (καινούργια έκδοση) θέλει να μοιάσει το KTM 1190. Το gs 1200 το έχω σε εκτίμηση, σαν φιλοσοφία μηχανής (ένσταση για την αξιοπιστία της) για τόσο adv . Το xr πρέπει να μας απόδειξη την αξία του σ αυτό που θέλει να είναι,.... Έχει έναν υπέροχο πολύστροφο τετρακύλινδρο κινητήρα (ένσταση για τον χαρακτήρα της, ).
Υ. Γ λόγω δουλειάς θα συνεχίσουμε την κουβέντα μας άλλη ώρα και μέχρι τότε.... Εσύ κανέναν δεν θα ακούς, εμένα μόνο (όπως λέει και το τραγούδι)