Ποιά Mega On-Off θα επιλέγατε? (μεταχειρισμένη )

Μεταχειρισμένη Mega On - Off 1000+cc

  • 1. Yamaha XTZ 1200 Super Tenere (2010+)

  • 2. Bmw R 1200 gs + gsa (2010+)

  • 3. Ktm 1190 (2013+)

  • 4. Triumph Tiger Explorer 1200 (2012+)

  • 5. Suzuki V-strom 1000 (2017+)

  • 6. Aprilia Caponord 1200 (2012+)

  • 7. Honda crf 1000 Africa Twin


Results are only viewable after voting.

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ο Πραγματικός Leader είναι αυτός που γράφει χιλιόμετρα και νέους δρόμους & ας καβαλάει & Floreta .
Τα λέμε live Κύριε Πέτρο :friendship:
ειπες φλορετα ..................!!!!!!!
ευηχο !!!!!
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μπράβο φίλε, καλοτάξιδο να είναι!

Εντυπωσιάζομαι για τις τόσο θετικές γνώμες για το Super Tenere, τόσα χρόνια πέρναγε κάπως αδιάφορο από την αγορά.
 

Stathis

"όποιος φοβάται ,πέφτει και κοιμάται"
Περιοχή
Λαμία
Όνομα
Στάθης
Μοτό
KTM LC8 990 Adventure '11
είναι καταπληκτικό μηχανάκι ,αλλά παρεξηγημένο (όπως ήταν και το S.T. 750 στην εποχή του).Εγώ προσωπικά , όταν αποφασίσω να το "γυρίσω" στον τουρισμό μεγάλων αποστάσεων , θα το προτιμήσω..........περνάνε και τα χρόνια ,τι να κάνουμε :happy::happy:................όπως και να έχει ,ο Γιώργος , εύχομαι να το χαρεί και να κάνει μαζί του αρκετές χιλιάδες χλμ. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:clp:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Διαφωνω καθετως οτι ειναι παρεξηγημενο, κι εξηγουμαι. Κατα την ταπεινη μου αποψη το ΧΤΖ1200 ηταν η απευθειας απαντηση της Yamaha στο 1200GS που μονοπωλουσε την αγορα στην κατηγορια. Κτηνωδες μαστοδοντο κι αυτο, με σελα-πολυθρονα (οπως το πενφε), αξονα μεταδοσης (οπως το πενφε), δικυλινδρο ροπατο μοτερ με 110 αλογα και 11.5Νm ροπης (οπως το Πενφε απλα μολις 500σαλ πιο ψηλα), με tubeless ακτινωτες ζαντες (οπως το πενφε) και φουλ εξοπλισμο (οπως το πενφε). Το ΧΤΖ δεν ειχε τιποτα να ζηλεψει απο το GS εκτος απο το παραπανω βαρος του (30 kg περισσοτερο απο το απλο, ιδιο με το GSA) , ενω ειχε να αντιπαραθεσει την τρομερη αξιοπιστια του και τη χαμηλοτερη τιμη του. Απλα ειχε την ατυχια να εχει για σημα τα 3 διαπασων και οχι τον ελικα της Βαυαριας, και γι'αυτο ειναι η τρανη αποδειξη οτι 9 στα 10 GS που πουληθηκαν ηταν για το πουλ-μουρ και οχι για τις ικανοτητες τους.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γενικά μιλώντας, 9 στα 10 μεγάλα μηχανάκια όλων των κατηγοριών πωλήθηκαν/πωλούνται για τον ίδιο λόγο. Λες και τα SS έβλεπαν πίστα ή τα SM ή τα "καθαρά" εντούρο ή ή ή.
 
Top Bottom