Διαφωνω καθετως οτι ειναι παρεξηγημενο, κι εξηγουμαι. Κατα την ταπεινη μου αποψη το ΧΤΖ1200 ηταν η απευθειας απαντηση της Yamaha στο 1200GS που μονοπωλουσε την αγορα στην κατηγορια. Κτηνωδες μαστοδοντο κι αυτο, με σελα-πολυθρονα (οπως το πενφε), αξονα μεταδοσης (οπως το πενφε), δικυλινδρο ροπατο μοτερ με 110 αλογα και 11.5Νm ροπης (οπως το Πενφε απλα μολις 500σαλ πιο ψηλα), με tubeless ακτινωτες ζαντες (οπως το πενφε) και φουλ εξοπλισμο (οπως το πενφε). Το ΧΤΖ δεν ειχε τιποτα να ζηλεψει απο το GS εκτος απο το παραπανω βαρος του (30 kg περισσοτερο απο το απλο, ιδιο με το GSA) , ενω ειχε να αντιπαραθεσει την τρομερη αξιοπιστια του και τη χαμηλοτερη τιμη του. Απλα ειχε την ατυχια να εχει για σημα τα 3 διαπασων και οχι τον ελικα της Βαυαριας, και γι'αυτο ειναι η τρανη αποδειξη οτι 9 στα 10 GS που πουληθηκαν ηταν για το πουλ-μουρ και οχι για τις ικανοτητες τους.