sugariasgeorge
οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
...
Πρέπει η φώτο να είναι σε κάποιο σέρβερ (photobucket, image suck, FB... Κλπ) από εκεί αντιγραφεις το σύνδεσμο κι έρχεσαι εδώ, επιλέγεις το εικονιδιάκι της φώτο από τη μπάρα εργαλείων, κάνεις επικόλληση και εισαγωγήΝ
Αν μου πει κάποιος πως ανεβαίνει φωτογραφία εδώ έχω το ανάλογο πιστήριο. Δεν αναγνωρίζει το φορμάτ της στο φόρουμ.
Σωστά!Νομίζω ότι τα 220-225χλω τα βλέπεις μόνο στο κοντέρ σου. Στο GPS δεν είναι πάνω από 215χλω τα οποία είναι και τα πραγματικά. Αλλά ακόμη κι έτσι θεωρητικά είσαι εντός ορίων και προδιαγραφών ενός ελαστικού με δείκτη ταχύτητας H. Θεωρητικά όμως και αυτή είναι και η απορία μου άλλωστε. Θα έχω κάποιο όφελος αν χαμηλώσω το δείκτη ταχύτητας από V σε H, αφού το μεγαλύτερο μέρος της χρήσης της μηχανής είναι κάτω από τα 130χλω; Θα έχω ιδανικότερες θερμοκρασίες σε αυτές τις χαμηλότερες ταχύτητες, άρα καλύτερη απόδοση στα ελαστικά;
Αν χρειαστεί για 5 λεπτά να πάω με 200, κινδυνεύω να το πάρω στα χέρια, αν θα χω χέρια ακόμη;
Κι εγώ απορίες θέτω.
Ασχετο αλλα, με αυτες τις ταχυτητες ταξιδευεις με βαλιτσες η χωρις?Κάνω κάθε καλοκαίρι τα ΣΚ τις εξής διαδρομές:
α. Αθήνα - Ζευγολατειο Μεσσηνίας από ΕΟ (220 χλμ)
β. Αθήνα - Ζευγολατειο Μεσσηνίας ΕΟ μέχρι Τρίπολη, ή Νεμέα κι από εκεί παλιά ΕΟ (=το φουλ της στροφής)
γ. Αθήνα - Γαστούνη Ηλείας επίσης με παραπλήσιες επιλογές (φουλ ΕΟ, 285 χλμ και ΕΟ μέχρι Τρίπολη κι από εκεί στον 111 , Λάμπεια κλπ).
Όταν πάω από ΕΟ, η ΜΩΤ μου είναι 110-130 χαω.
Τέρμα συνέχεια δηλαδή. 200 άρες επαναλαμβανόμενες,σταθερές ταχύτητες 190-210 πολλή ώρα και πολλές φορές, κάποια τελικιάσματα στα 220-225, στάση για διόδια-βενζίνη και φουλ επιτάχυσνη σε κάθε περίπτωση , από στάσεις, προσπεράσεις κλπ για να βγει αυτή η ΜΩΤ.
Σ' αυτές τις συνθήκες η μέση κατανάλωση πάει στα 9,5-10 λίτρα /100 χλμ φυσικά, αλλά φτάνω σε 1 και 40' στη Μεσσηνία και σε 2-2:10' στη Γαστούνη, οπότε κάνω και το μπάνιο μου την Παρασκευή και Δευτέρα πρωί γλιτώνω και μισή ώρα ύπνο, οπότε η πληρωμή σε καύσιμο αξίζει.
Τι λάστιχα να έβαζα????
Με δείκτη V? ή με δείκτη Η?
Χωρίς συνήθως, αλλά έχει τύχει με πλαϊνές και σάκο να πηγαίνω το ίδιο περίπου.Ασχετο αλλα, με αυτες τις ταχυτητες ταξιδευεις με βαλιτσες η χωρις?
Η απορία μου ξεκίνησε από 2 λόγους.@Tener-ίσιος , απο που ξεκινησε αυτη η απορια ;;
Θελω να πω, σκεφτεσαι να βαλεις με δεικτη Η>210km μηπως ειναι πιο ευχρηστο ελαστικο-ζεστενεται πιο γρηγορα κλπ ;;
Εχει μεγαλη διαφορα στην τιμη ;;;
τι ;;;
Αυτα φοβαμαι !!![/URL][/IMG]
Επιτέλους τα κατάφερα.
Αυτό λοιπόν συνέβη στο λάστιχο σε καλή άσφαλτο που ενώ είχε ακόμη "ψωμί" επειδή ξεράθηκε από απραξία 1 χρόνο. Η καλή άσφαλτος δε συγχωρεί.
Γιάννη, για πες ηλικία ελαστικού.[/URL][/IMG]
Επιτέλους τα κατάφερα.
Αυτό λοιπόν συνέβη στο λάστιχο σε καλή άσφαλτο που ενώ είχε ακόμη "ψωμί" επειδή ξεράθηκε από απραξία 1 χρόνο. Η καλή άσφαλτος δε συγχωρεί.
έχει καμιά σχέση η βλάβη της φώτο (αποκόλληση πέλματος) με όσα έγραψα εδώ στην τελευταία πρόταση?
Όχι γιατί όπως είπα, ενώ το λάστιχο ήταν V ήταν ήδη ξερό και δεν είχε καμία σημασία πια. Αυτό συνέβη πριν 4 χρόνια.
Ζεσταίνονται από την τριβή τους με την άσφαλτο.Δεν κατάλαβες τι ρώτησα.....
"Υπάρχει και κάτι άλλο! Τα λάστιχα ζεσταίνονται μόνο λόγω τριβής με την άσφαλτο? Επηρεάζονται μόνο από τη θερμοκρασία της ασφάλτου?
Πώς ζεσταίνονται ακόμα κι όταν κινούμαστε σε χιόνι με χιονολάστιχα (για αυτοκίνητα μιλάω..., αλλά το ίδιο είναι).
Πώς ζεσταίνονται στη βροχή, όταν η θερμοκρασία έξω είναι 5° ή 0°C και της ασφάλτου αντίστοιχα????"
Αυτό που ρώτησα και το είδος της βλάβης (αποκόλληση πέλματος) έχουν άμεση σχέση!
Σαφώς η βλάβη συνέβει σε ένα παλιό - πολυκαιρισμένο ελαστικό.
Αλλά υπάρχει σχέση αιτίας / αποτελέσματος εδώ
Σωστή απάντηση, αλλά όχι πλήρης!Ζεσταίνονται από την τριβή τους με την άσφαλτο.
Αν τώρα κάνει κρύο, αυτή η διαδικασία ξεκινά από χαμηλότερες θερμοκρασίες και απαιτεί περισσότερο χρόνο και περισσότερο τριβή μέχρι να φτάσουν σε θερμοκρασίες ικανοποιητικές.
Αν πάλι κάνει ζέστη, τότε μπορεί η άσφαλτος από μόνη της να έχει ανεβάσει υψηλές θερμοκρασίες και το μόνο που μένει είναι αυτές να μεταφερθούν στο λάστιχο. Για αυτό άλλωστε υπάρχουν τουλάχιστον για τα αυτοκίνητα χειμερινά και καλοκαιρινά λάστιχα, τουλάχιστον στη Γερμανία. Γιατί ανάλογα την εποχή συμπεριφέρεται και το αντίστοιχο λάστιχο.
Θεωρητικά στην Γερμανία για τις μηχανές, δεν επιτρέπεται κάτω από 5° κελσίου να κυκλοφορήσει μηχανή αν δεν έχει χειμερινά λάστιχα.
Αυτά που έχουμε στάνταρ στην Ελλάδα είναι κατά 90% καλοκαιρινά λάστιχα που τα χρησιμοποιούμε όλον το χρόνο.