Ποιο να επιλέξω

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Πρόεδρε, δεν έχεις το ΜΤ τώρα? Γιατί έτσι γράφει το προφίλ.
 

VB90

Μέλος
Περιοχή
ΕΥΒΟΙΑ
Όνομα
Βλάσσης
Μοτό
Loading.....
Αν το Πρόεδρε πάει σε μένα όχι απλός το έβαλα γτ έπρεπε να βάλω κάτι στην επιλογή τον στοιχείων χαχαχα...

Παντός αν το πάρουμε από την λογική σίγουρα το MT09 είναι μονόδρομος. Ξέρω ότι μηχανικά είναι αστακός αν και όσους κατόχους εχω ρωτήσει αμφιταλαντεύεται η άποψης για το αν κουνάει ή όχι... Απο την άλλη το GS απλός ή ADV είναι μια συνταγή που δουλεύει αρκετά χρονια ποσό δε που το είχα για 3 μέρες στην διάθεση μου και με εξέπληξε η κατανάλωση του...

Οπότε αν ξεχωριζα 3 θα ήταν:
Tracer900
F800GS
CROSSRUNNER

Και σαν πασπαρτου θα εβαζα το VSTROM 1000

Απο θεμα τιμής αν το προσεγγίσω
Όπως προ είπα είναι το Tracer 900
Ως περγαμηνές το F800GS
Τωρα το VFR 800X και το VSTROM 1000
Δεν ξέρω αλλά μου έχουν κάτσει πολυ καλά σαν σύνολα θες τα Μπλιμπλικια το Στροματος θέλεις η ποιότητα του Honda... Δεν ξέρω...

Παντός ότι και αν επιλέξω σίγουρα προτεραιότητα θα ήταν κάτι καινούριο παρα μεταχειρισμένο... Η επιλογή μεταχειρισμένο αν και θα με συμφέρει θα πήγαινα μόνο αν ήξερα τον προηγούμενο κάτοχο...

Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τα κουνήματα αφορούσαν τα tracer 1ης γενιάς. Από όσο γνωρίζω στα 2017 δεν υπάρχουν τέτοια θέματα.

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
BMW F800GS το απλό

εκτός ότι (προσωπικά) μ'αρεσει πιο πολύ από τα άλλα, πιστεύω ότι είναι εργαλείο που θα σε χώσει και χώμα άφοβα και θα σε πάει ταξίδι μακρυά και ξεκούραστα (πάντα από αυτά που διαβάζω...δεν έχω άποψη από πρώτο χέρι)
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
BMW F800GS το απλό

εκτός ότι (προσωπικά) μ'αρεσει πιο πολύ από τα άλλα, πιστεύω ότι είναι εργαλείο που θα σε χώσει και χώμα άφοβα και θα σε πάει ταξίδι μακρυά και ξεκούραστα (πάντα από αυτά που διαβάζω...δεν έχω άποψη από πρώτο χέρι)
Μακρυά θα σε πάει, ξεκούραστα όχι.
Υπαρχουν αλλες επιλογές για ξεκουραστα ταξίδια με μεγαλυτερη κάλυψη μικρότερη εμπρός ζάντα και λιγότερα κουνηματα μετα τα 140 - 150, στα υπόλοιπα συμφωνώ.
Μεγάλο συν η μικρη καταναλωση.
 

Spirtas

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW R1200GS LC
Εγώ να πω ότι μιας και σκέφτεσαι καινούριο, το f800gs θα ανανεωθεί φέτος μετά από μια 10ετία στην αγορά...!!
Περίμενε μέχρι την eicma να ανακοινωθεί μπας και σου αρέσει περισσότερο το νέο μοντέλο..
 

vkats

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Triumph Tiger 800
Αντε πάλι με τις προπέλλες....

Ρε παιδιά το Tiger γιατί το έχετε στο πέταμα? Το έχει καβαλήσει κανένας σας? Είναι κλάσεις ανώτερο από το Tracer σε ποιότητα κατασκευής και δεν υστερεί και ιδιαίτερα σε γκάζια. Απο το F800 σίγουρα έχει ελαφρώς μικρότερες εκτός δρόμου ικανότητες (το XRT γιατί το XCX δεν νομίζω οτι υστερεί) αλλά είναι απείρως καλύτερο στην άσφαλτο, εχει κινητήρα διαμάντι και ταξιδεύει ανετότατα δικάβαλος τριβάλιτσος με 150-160 και έχει και επιπλέον γκάζι για προσπεράσεις. Είναι πολύ ευέλικτο μέσα στην πόλη και με μαλακό χέρι έχει καλή κατανάλωση. Το μοντέλο του 14 μέχρι τις 30.000 χλμ που το εχω φτάσει χρειάστηκε μόνο λάδια, φίλτρα και τακάκια.

Το μόνο πλεονέκτημα που βλέπω στο F800 είναι το image BMW, το πρόγραμμα 3easy και η σχετικά μεγαλύτερη ευκολία μεταπώλησης (πάλι λόγω image)
 

VB90

Μέλος
Περιοχή
ΕΥΒΟΙΑ
Όνομα
Βλάσσης
Μοτό
Loading.....
Αντε πάλι με τις προπέλλες....

Ρε παιδιά το Tiger γιατί το έχετε στο πέταμα? Το έχει καβαλήσει κανένας σας? Είναι κλάσεις ανώτερο από το Tracer σε ποιότητα κατασκευής και δεν υστερεί και ιδιαίτερα σε γκάζια. Απο το F800 σίγουρα έχει ελαφρώς μικρότερες εκτός δρόμου ικανότητες (το XRT γιατί το XCX δεν νομίζω οτι υστερεί) αλλά είναι απείρως καλύτερο στην άσφαλτο, εχει κινητήρα διαμάντι και ταξιδεύει ανετότατα δικάβαλος τριβάλιτσος με 150-160 και έχει και επιπλέον γκάζι για προσπεράσεις. Είναι πολύ ευέλικτο μέσα στην πόλη και με μαλακό χέρι έχει καλή κατανάλωση. Το μοντέλο του 14 μέχρι τις 30.000 χλμ που το εχω φτάσει χρειάστηκε μόνο λάδια, φίλτρα και τακάκια.

Το μόνο πλεονέκτημα που βλέπω στο F800 είναι το image BMW, το πρόγραμμα 3easy και η σχετικά μεγαλύτερη ευκολία μεταπώλησης (πάλι λόγω image)
Δεν θα διαφωνήσω για το tiger800 σιγουρα είναι ενα με της ποιο πολλες διαφορετικές έκδοσης σε επίπεδα άνεσης. Το μονο κάτω τον 1.000κ.εκ που βγαίνει με cruise control προσωπικά μου αρέσει αλλά δεν έχω αρκετά feedback ώστε να με κερδίσει. Δεν το εχω οδηγήσει και όπου και αν ρωτώ μου φέρνουν σαν παράδειγμα το 1050 (που τυγχάνει να είχα για κάποιο διάστημα μοντέλο του 2008) που βαραγαν μπιστονια/μπιελες κτλπ για την ιστορία το 1050 που ανάφερα ποιο πανω υπάρχει ακόμα και δεν έχει πάθει τπτ. Πάντος γενικά οπότε άνοιγα κουβέντα για triumph μου λέγανε ότι δεν είναι αξιόπιστα... Τα νέα μοντέλα βέβαια δεν διαβάζω αρνητικά σχόλια ως προς την ποιότητα κατασκευής...

Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

vkats

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Triumph Tiger 800
Δεν θα διαφωνήσω για το tiger800 σιγουρα είναι ενα με της ποιο πολλες διαφορετικές έκδοσης σε επίπεδα άνεσης. Το μονο κάτω τον 1.000κ.εκ που βγαίνει με cruise control προσωπικά μου αρέσει αλλά δεν έχω αρκετά feedback ώστε να με κερδίσει. Δεν το εχω οδηγήσει και όπου και αν ρωτώ μου φέρνουν σαν παράδειγμα το 1050 (που τυγχάνει να είχα για κάποιο διάστημα μοντέλο του 2008) που βαραγαν μπιστονια/μπιελες κτλπ για την ιστορία το 1050 που ανάφερα ποιο πανω υπάρχει ακόμα και δεν έχει πάθει τπτ. Πάντος γενικά οπότε άνοιγα κουβέντα για triumph μου λέγανε ότι δεν είναι αξιόπιστα... Τα νέα μοντέλα βέβαια δεν διαβάζω αρνητικά σχόλια ως προς την ποιότητα κατασκευής...

Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για μια παλιά αμαρτία του 1050 δεν είναι σωστό να αμαυρώνονται τα σημερινά μηχανάκια της Triumph που είναι διαμάντια. Προσπάθησε να κάνεις test ride ένα Tiger για να αποκτήσεις προσωπική άποψη. Δεν λέω οτι είναι το καλύτερο μηχανάκι του κόσμου αλλά είναι πάρα πολύ καλό σε όλους τους τομείς. Εγώ δεν το μετάνιωσα ούτε στιγμή που το πήρα και το απολαμβάνω πραγματικά (και δεν ευλογάω τα γένια μου, πιστεύω οτι είμαι αρκετά αντικειμενικός)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για μια παλιά αμαρτία του 1050 δεν είναι σωστό να αμαυρώνονται τα σημερινά μηχανάκια της Triumph που είναι διαμάντια. Προσπάθησε να κάνεις test ride ένα Tiger για να αποκτήσεις προσωπική άποψη. Δεν λέω οτι είναι το καλύτερο μηχανάκι του κόσμου αλλά είναι πάρα πολύ καλό σε όλους τους τομείς. Εγώ δεν το μετάνιωσα ούτε στιγμή που το πήρα και το απολαμβάνω πραγματικά (και δεν ευλογάω τα γένια μου, πιστεύω οτι είμαι αρκετά αντικειμενικός)
Σωστός.....
 

vkats

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Triumph Tiger 800
Για δες και αυτό το τεστ αντοχής και αξιοπιστίας κινητήρων που μόλις δημοσιεύθηκε στο φόρουμ:

http://advride.gr/threads/Τεστ-αξιοπιστίας-κινητήρα-50-000-χλμ-του-motorrad.8022/

Σε 45 μηχανές που δοκίμασαν το Tiger είναι 8ο και το μόνο ευρωπαϊκό που είναι ψηλότερα αλλά πολύ κοντά είναι το BMW R1200R. Τα GS από 25η θέση και κάτω...
 

VB90

Μέλος
Περιοχή
ΕΥΒΟΙΑ
Όνομα
Βλάσσης
Μοτό
Loading.....
Για μια παλιά αμαρτία του 1050 δεν είναι σωστό να αμαυρώνονται τα σημερινά μηχανάκια της Triumph που είναι διαμάντια. Προσπάθησε να κάνεις test ride ένα Tiger για να αποκτήσεις προσωπική άποψη. Δεν λέω οτι είναι το καλύτερο μηχανάκι του κόσμου αλλά είναι πάρα πολύ καλό σε όλους τους τομείς. Εγώ δεν το μετάνιωσα ούτε στιγμή που το πήρα και το απολαμβάνω πραγματικά (και δεν ευλογάω τα γένια μου, πιστεύω οτι είμαι αρκετά αντικειμενικός)
Θα προσπαθησω να παω να το κάνω και να πάρω και μια προσφορά...

Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

TopGun

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Honda VFR800X crossrunner MY2016
Καλησπέρα Βλάσση,
Επειδή σε γνωρίζω είμαι σίγουρος πως η μηχανή που θα αγοράσεις θα είναι σύμφωνα με τα γούστα σου και με το τι ταιριάζει σε εσένα οπότε το ερώτημά σου θεωρώ πως είναι ρητορικό.
Επομένως η απάντηση είναι ότι σε ‘’φτιάχνει’’ περισσότερο μέσα στα όρια που έχεις θέσει εσύ για την αγορά σου.
Απ εκεί και πέρα θα πω και εγώ τη γνώμη μου η οποία είναι προσωπική και όχι για αντιπαράθεση με τους συμφουρίτες.
Οι μοτοσυκλέτες που παίζουν (με αλφαβητική σειρά) και εργοστασιακές τιμές καταλόγου.
Όλες πάνω κάτω έχουν την ίδια τιμή με μόνη εξαίρεση τη YAMAHA.
BMW F800GS ADVENTURE 85HP ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΣ 21΄ €13310-14620
DUCATI MULTISTRADA 950 113HP ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΣ 19΄ €14300
HONDA VFR800X CROSSRUNNER 106HP ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΣ 17΄ €13890
ΚΤΜ 1090 ADVENTURE 125HP ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΣ 19΄ €13880
SUZUKI VSTROM 1000 100HP ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΣ 19΄€13295
SUZUKI VSTROM 100XT 100HP ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΣ 19΄ €13795
YAMAHA TRACER 900 115HP ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΣ 17΄ €10900
Το BMW έχει ποιότητα αλλά θα το αγόραζα μόνο αν έμπαινα σε χώμα τουλάχιστον 50% και πάνω και για να ‘’γίνει’’ μηχανή θέλει και τα πακέτα της άρα γίνεται και πολύ ακριβή.
Το DUCATI θα το έπαιρνα για αγριάδα, στυλ και όνομα.
Με το ποιοτικό και τεχνολογικό HONDA συμβιώνω ακριβώς ένα χρόνο μέσα στον οποίο έκανα 27000km (εκ των οποίων τουλάχιστον 10000km δικάβαλος) απροβλημάτιστα, ευχάριστα και οικονομικά τόσο σε συντήρηση όσο και σε κατανάλωση (μ.ο 5,6l/100km).
Το KTM αν και ποτέ δεν το είχα σε εκτίμηση, όταν το οδήγησα έμεινα άναυδος σε όλους τους τομείς και θα το αγόραζα με κλειστά τα μάτια. Θεωρώ ότι μόνο στα πλαστικά υστερεί από το δικό μου.
Το SUZUKI είναι μια πολύ καλή και τίμια επιλογή με καλό στήσιμο σαν μηχανή που δεν έχει καμιά σχέση με το μικρό του αδελφό (επιλογή μετά HONDA και KTM).
Το YAMAHA αν και ήμουν πάντοτε φαν, απογοητεύτηκα όταν το οδήγησα (κουνάει) και εκτός από το 3κύλινδρο διαμάντι κινητήρα έχει χαμηλή ποιότητα στα περιφερειακά του πλαστικά, φρένα αναρτήσεις κλπ (το t-max έχει σαφώς καλύτερες αναρτήσεις) γιαυτό άλλωστε και η χαμηλή τιμή σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα. Με ένα χιλιάρικο παίρνεις το μαμά κιτ και βελτιώνεις την ανάρτηση.
Τέλος σκέψου και τη γυναίκα σου να κάθεται άνετα που απ ότι ξέρω σε ακολουθεί στις εξορμήσεις σου.
Ότι και αν πάρεις είμαι σίγουρος ότι θα το ευχαριστηθείς και θα το χαρείς γιατί θα είναι αγορασμένο σύμφωνα με τα γούστα και τις ανάγκες σου.
 

VB90

Μέλος
Περιοχή
ΕΥΒΟΙΑ
Όνομα
Βλάσσης
Μοτό
Loading.....
Γεια σου Πέτρο...

Σιγουρα όλα πρέπει να παίξουν ρολο θα συμφωνήσω στα περι Tracer και ποιότητας
Για θεμα άνεσης σιγουρα δεν είναι και το καλύτερο αλλά οπως καταλαβαίνεις ψάχνω την χρυσή τομή... Ναι μεν θέλω ενα μηχανάκι να μπορώ άνετα να βγω σε ένα ταξίδι άνετα αλλά απο την άλλη να μπορώ να το δουλέψω και καθε μερα σαν κύριο μέσο μετακίνησης.

Βέβαια με ένα απλό test ride δεν μπορείς να βγάλεις και πολλά συμπεράσματα αλλά αυτο που φοβαμε πχ για το CROSSRUNNER είναι μήπως θα εχω θεμα με καταναλωση...

Οπως προ είπα και ποιο πανω το θεωρώ πολυ ποιοτικό μηχανάκι (και είναι δλδ) βέβαια και πάλι θα σταθώ στο γεγονός ότι επειδή κοιτάω με χρηματοδότηση αν υπάρχει κάποιο καλο πρόγραμμα στην honda θα πάρει πολλες ψηφους, βέβαια τώρα θα μου πεις "ρε φίλε θα πάρεις ένα μηχανάκι λογο καλού χρηματοδοτικού και όχι επειδή το γουστάρεις??" για μένα όλα παίζουν ρόλο και για αυτο τα βάζω και όλα στο τραπέζι. Παντός αν με ρωτας θα έβαζα πρώτα στης επιλογές μου Γιαπωνέζικες επιλογές και μετα τα υπόλοιπα...

Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

TopGun

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Honda VFR800X crossrunner MY2016
Γεια σου Πέτρο...

Σιγουρα όλα πρέπει να παίξουν ρολο θα συμφωνήσω στα περι Tracer και ποιότητας
Για θεμα άνεσης σιγουρα δεν είναι και το καλύτερο αλλά οπως καταλαβαίνεις ψάχνω την χρυσή τομή... Ναι μεν θέλω ενα μηχανάκι να μπορώ άνετα να βγω σε ένα ταξίδι άνετα αλλά απο την άλλη να μπορώ να το δουλέψω και καθε μερα σαν κύριο μέσο μετακίνησης.

Βέβαια με ένα απλό test ride δεν μπορείς να βγάλεις και πολλά συμπεράσματα αλλά αυτο που φοβαμε πχ για το CROSSRUNNER είναι μήπως θα εχω θεμα με καταναλωση...

Οπως προ είπα και ποιο πανω το θεωρώ πολυ ποιοτικό μηχανάκι (και είναι δλδ) βέβαια και πάλι θα σταθώ στο γεγονός ότι επειδή κοιτάω με χρηματοδότηση αν υπάρχει κάποιο καλο πρόγραμμα στην honda θα πάρει πολλες ψηφους, βέβαια τώρα θα μου πεις "ρε φίλε θα πάρεις ένα μηχανάκι λογο καλού χρηματοδοτικού και όχι επειδή το γουστάρεις??" για μένα όλα παίζουν ρόλο και για αυτο τα βάζω και όλα στο τραπέζι. Παντός αν με ρωτας θα έβαζα πρώτα στης επιλογές μου Γιαπωνέζικες επιλογές και μετα τα υπόλοιπα...

Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
για να σε διευκολύνω στο θέμα της κατανάλωσης του Honda αν δεν το πρόσεξες παραπάνω είναι 5,6l/100km σε σύνολο 27000χλμ που έχω κάνει. Στο εξωτερικό το καλοκαίρι 2κάβαλος και 3βάλιτσος ήμουν στα 5 λίτρα σε σύνολο 3000χλμ. Εσύ που δεν ζεις Αθήνα και δεν κινήσε μέσα στη πόλη θα είσαι σημαντικά κάτω από το δικό μου μέσο όρο. Εννοείται πως όταν μπεις στο VTEC η κατανάλωση αυξάνει αλλά αυτό γίνεται πάνω από τις 6500 στροφές και τα 155χλμ στο κοντέρ.
Όσο για τους Ευρωπαίους αξίζει να δεις το KTM;)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν δεν μπαίνεις χώμα προγραμματισμένα και σε χωμάτινες εκδρομές δεν βλέπω τον λόγο να πάρεις F800GS και να ζεις με τα μειονεκτήματα του σε σχεση με τα άλλα (άνεση, ανεμοκάλυψη, 21 τροχός κλπ)

Αν λύσαν τα θέματα με τα κουνήματα στο Tracer τότε είναι το πιο VFM, αλλιώς και όλα τα υπόλοιπα είναι εξαιρετικές μηχανές. Καβάλα αν δεν το έχεις κάνει και το Triumph, ίσως εκπλαγείς.
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Εγώ οταν οδήγησα το Tiger 800 ενθουσιάστηκα με τον κινητήρα, την σταθερότητα και την ευελιξία του (το απλό, οχι το XC). Περα απο την μίζα στα πρώτα μοντελα δεν εχει ακουστεί κατι. Νομιζω τρεχει σε προσφορά αυτο τον καιρό. Το XRX με τα ηλεκτρονικα του θα αποτελούσε για εμενα 1η επιλογή.

Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Εγώ οταν οδήγησα το Tiger 800 ενθουσιάστηκα με τον κινητήρα, την σταθερότητα και την ευελιξία του (το απλό, οχι το XC). Περα απο την μίζα στα πρώτα μοντελα δεν εχει ακουστεί κατι. Νομιζω τρεχει σε προσφορά αυτο τον καιρό. Το XRX με τα ηλεκτρονικα του θα αποτελούσε για εμενα 1η επιλογή.

Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τό έχει και έμενα ένας φίλος μου το απλό το 800 είναι πένα μέχρι στιγμής δε του έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα και όντως ο κινητήρας του είναι εκπληκτικός δουλεύει πολύ άρτια και έχει και δύναμη ! Η τιμή τπυ είναι αρκετά ανταγωνιστική και χώμα πάει όπως το σκέφτεται ο φίλος μας άνετα:)
 
Top Bottom