Πάρτα test ride, οπωσδήποτε.
Ο κινητήρας του f800 δεν έχει καμία σχέση με του tiger.
Στην Ελλάδα τα αγγλικά είναι under rated και έχουμε το συνήθειο να κολλάμε σε στερεότυπα. Επειδή κάποτε πχ το 1050 είχε ένα αρκετά σοβαρό πρόβλημα κινητήρα, στην Ελλάδα βγάζουμε όλα τα triumph προβληματικά. Αυτό αναμασάται και ο κύκλος συνεχίζει..
Η πραγματικότητα είναι πως μιλάμε για ένα στιβαρό μηχανάκι. Τα περισσότερα extra από όλους τους ανταγωνιστές και πολύ καλή σχέση τιμής απόδοσης.
Όλα αυτά αν μπορείς να ξεπεράσεις το κομμάτι της εμπορικότητας και της αναγμωρισιμότητας στην Ελλάδα.
Επίσης αν πας στην κατηγορία των 1200 τελικά, δες και το Explorer.
Καλή επιλογή.
Γενικά, δίκιο έχεις.
Αλλά σ' αυτό εδώ: "Στην Ελλάδα τα αγγλικά είναι under rated και έχουμε το συνήθειο να κολλάμε σε στερεότυπα. Επειδή κάποτε πχ το 1050 είχε ένα αρκετά σοβαρό πρόβλημα κινητήρα, στην Ελλάδα βγάζουμε όλα τα triumph προβληματικά. Αυτό αναμασάται και ο κύκλος συνεχίζει.."
τα πράγματα είναι έτσι, περίπου έτσι, ή εντελώς ανάποδα....
Εξαρτάται από ποια σκοπιά το βλέπεις, αν έχεις πάθει ο ίδιος κάτι κλπ.
Όταν πήρα το 1050 με 47000 χλμ τον ΜάΙο του 2010, είχα πάθει πλάκα. Μονός και μόνος μου τότες και το χάρηκα όλο το καλοκαίρι και βάλε.
Το μηχανάκι ήταν αστραπή παντού! Ταλαιπωριώταν μέσα στη ζέστη της Αθήνας, αλλά όταν έγβαινα όξω ήταν ολα τα λ7!!!! Κι έβγαινα πολύ συχνά!!! 25000 χλμ σε 10 μήνες έκανα!
Τον επόμενο χειμώνα, όντας διπλός πλέον, χρειάστηκα κάτι πιο ταξιδιάρικο για 2 άτομα. Η γυναίκα δε στεκόταν πάνω του μετά τα 140.... Κι έκλεισα το ακυκλοφόρητο ακόμα 800 XC, στα 12+ χιλιάρικα, με τα πάντα όλα, ταξιδιωτικό και σπορ πακέτο.
Το 1050 είχε πλέον 70 παρά κάτι χιλιάδες χλμ κι έκανα κι ένα βαρβάτο σέρβις, συν κάτι πραγματάκια που ήθελα, συν κάτι ζημιές που μου είχαν κάνει σε απόπειρα κλοπής του....
Ενω περίμενα το 800, σπάει ελατήρια πιστονιού και στους 3 κυλίνδρους μονοκοπανιά το 1050 (ενώ πήγαινα Τρίπολη για παρακολούθηση αγώνα, με ένα βάρα κι ένα 1200gs παρέα και τους έκανα πλάκες... Φαντάσου το δούλεμα όταν έσπασε και ντουμάνιασε το σύμπαν!!)
Οδική, πίσω, συνεργείο (στο επίσημο Triumph στον Πειραιά) και λέω πάρτε το μείον 1500 από όσα είχαμε πει για την ανταλλαγή (1000 ζητούσαν για την επισκευή, φιλική τιμή και καλά....) και περιμένω το 800.
Εκεί λοιπόν, ξαφικά το μηχανάκι απέκτησε "πολλά" χλμ και δεν το ήθελαν πλέον ανταλλαγή! 73000 είχε, πριν ένα μήνα στις 69850 όλα ήταν μια χαρά, έτσι;
Μετά πες εσύ, παίρνεις ξανα Triumph ή τα μαζεύεις όλα και δρόμο όσο μακρύτερα γίνεται?????
Κάπως έτσι ήρθε και το GS στην οικογένεια - πλέον