Ποιο να επιλέξω

VB90

Μέλος
Περιοχή
ΕΥΒΟΙΑ
Όνομα
Βλάσσης
Μοτό
Loading.....
Δεν απορρίπτω κανένα. Εννοείται όλες η πρότασης δεκτές... Οδήγησα την εβδομάδα που μας πέρασε το VSTROM 1000 και μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε αρκετά.. Αν και φαινόταν ή μάλλον μου φαινόταν αρκετά βάρη σταματημένο στην ολιγόλεπτη βόλτα που έκανα συμπεριφέρθηκε παρα πολυ νορμάλ... Αν προλάβω σήμερα θα παω και στην τοπική αντιπροσωπία KTM εδώ Χαλκίδα να δω αν έχει και τεστ το 1050

Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το 1050 δεν νομιζω να το εχει !
Αλλα κάνε μια συζήτηση με τον Μιχάλη να σου πει και αυτος την γνωμη του
Εχει εμπεριστατωμένη άποψη για ολες τις μηχανές ασχετως αν πουλαει Ktm
 

VB90

Μέλος
Περιοχή
ΕΥΒΟΙΑ
Όνομα
Βλάσσης
Μοτό
Loading.....
Το 1050 δεν νομιζω να το εχει !
Αλλα κάνε μια συζήτηση με τον Μιχάλη να σου πει και αυτος την γνωμη του
Εχει εμπεριστατωμένη άποψη για ολες τις μηχανές ασχετως αν πουλαει Ktm
Για τον Μιμικο λες?

Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Χαλκιδαίος εισαι συντροχε ;;
 

nfeel

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
Triumph Tiger 800 XC/SE
Πάρτα test ride, οπωσδήποτε.

Ο κινητήρας του f800 δεν έχει καμία σχέση με του tiger.

Στην Ελλάδα τα αγγλικά είναι under rated και έχουμε το συνήθειο να κολλάμε σε στερεότυπα. Επειδή κάποτε πχ το 1050 είχε ένα αρκετά σοβαρό πρόβλημα κινητήρα, στην Ελλάδα βγάζουμε όλα τα triumph προβληματικά. Αυτό αναμασάται και ο κύκλος συνεχίζει..

Η πραγματικότητα είναι πως μιλάμε για ένα στιβαρό μηχανάκι. Τα περισσότερα extra από όλους τους ανταγωνιστές και πολύ καλή σχέση τιμής απόδοσης.
Όλα αυτά αν μπορείς να ξεπεράσεις το κομμάτι της εμπορικότητας και της αναγμωρισιμότητας στην Ελλάδα.

Επίσης αν πας στην κατηγορία των 1200 τελικά, δες και το Explorer.

Καλή επιλογή.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Πάρτα test ride, οπωσδήποτε.

Ο κινητήρας του f800 δεν έχει καμία σχέση με του tiger.

Στην Ελλάδα τα αγγλικά είναι under rated και έχουμε το συνήθειο να κολλάμε σε στερεότυπα. Επειδή κάποτε πχ το 1050 είχε ένα αρκετά σοβαρό πρόβλημα κινητήρα, στην Ελλάδα βγάζουμε όλα τα triumph προβληματικά. Αυτό αναμασάται και ο κύκλος συνεχίζει..

Η πραγματικότητα είναι πως μιλάμε για ένα στιβαρό μηχανάκι. Τα περισσότερα extra από όλους τους ανταγωνιστές και πολύ καλή σχέση τιμής απόδοσης.
Όλα αυτά αν μπορείς να ξεπεράσεις το κομμάτι της εμπορικότητας και της αναγμωρισιμότητας στην Ελλάδα.

Επίσης αν πας στην κατηγορία των 1200 τελικά, δες και το Explorer.

Καλή επιλογή.
Συμφωνώ !!
Ειναι πολυ ωραίο εργαλείο ειδικα αυτο με τον πιο χωμάτινο χαρακτήρα
Θεωρώ οτι ταξιδευτικα ειναι πολυ καλύτερο απο το gs800 λογο τρυκιλινδρου συνόλου στο χωμάτινο κομματι λιγο υποδεέστερο λογο βάρους και γενικού στησίματος
Ειναι μια καλη περίπτωση
Οςο αφορα το 1200 γνωμη μου ειναι οπως για το 800 tiger
 

VB90

Μέλος
Περιοχή
ΕΥΒΟΙΑ
Όνομα
Βλάσσης
Μοτό
Loading.....
Χαλκιδαίος εισαι συντροχε ;;
Λίγο ποιο Νότια, Αλιβέρι
Πάρτα test ride, οπωσδήποτε.

Ο κινητήρας του f800 δεν έχει καμία σχέση με του tiger.

Στην Ελλάδα τα αγγλικά είναι under rated και έχουμε το συνήθειο να κολλάμε σε στερεότυπα. Επειδή κάποτε πχ το 1050 είχε ένα αρκετά σοβαρό πρόβλημα κινητήρα, στην Ελλάδα βγάζουμε όλα τα triumph προβληματικά. Αυτό αναμασάται και ο κύκλος συνεχίζει..

Η πραγματικότητα είναι πως μιλάμε για ένα στιβαρό μηχανάκι. Τα περισσότερα extra από όλους τους ανταγωνιστές και πολύ καλή σχέση τιμής απόδοσης.
Όλα αυτά αν μπορείς να ξεπεράσεις το κομμάτι της εμπορικότητας και της αναγμωρισιμότητας στην Ελλάδα.

Επίσης αν πας στην κατηγορία των 1200 τελικά, δες και το Explorer.

Καλή επιλογή.
Συμφωνώ !!
Ειναι πολυ ωραίο εργαλείο ειδικα αυτο με τον πιο χωμάτινο χαρακτήρα
Θεωρώ οτι ταξιδευτικα ειναι πολυ καλύτερο απο το gs800 λογο τρυκιλινδρου συνόλου στο χωμάτινο κομματι λιγο υποδεέστερο λογο βάρους και γενικού στησίματος
Ειναι μια καλη περίπτωση
Οςο αφορα το 1200 γνωμη μου ειναι οπως για το 800 tiger
Το F800gs η αλήθεια είναι ότι το κοίταγα αρχικά για το 3easy ride πρόγραμμα και μετα για της αρετές του. Δεν θα πω ότι δεν είναι καλο μηχανάκι αλλά είναι 10χρονια στην αγορά απλός είναι μια πετυχημένη συνταγή και μια μοδατι θα συμπλήρωνα. Σε σχέση με το tiger 800 δεν νομίζω ότι μπορεί να συγκριθεί (οπως και κανένα αλλο λογο επιπέδων εξοπλισμού) αν και να πω την αλήθεια εχω κλείσει σε 2 μηχανάκια το VFR800X λογο κυβικών (το βάζω πρώτο) και δεύτερο το VSTROM 1000. Θα τσεκάρω βεβαια και τα KTM που όσους μας όσους κατοχους εχω ρωτήσει μου έχουν πει το ίδιο πράγμα. Ό,τι αν δεν οδηγήσεις ΚΤΜ δεν καταλαβαίνεις...

Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάρτα test ride, οπωσδήποτε.

Ο κινητήρας του f800 δεν έχει καμία σχέση με του tiger.

Στην Ελλάδα τα αγγλικά είναι under rated και έχουμε το συνήθειο να κολλάμε σε στερεότυπα. Επειδή κάποτε πχ το 1050 είχε ένα αρκετά σοβαρό πρόβλημα κινητήρα, στην Ελλάδα βγάζουμε όλα τα triumph προβληματικά. Αυτό αναμασάται και ο κύκλος συνεχίζει..

Η πραγματικότητα είναι πως μιλάμε για ένα στιβαρό μηχανάκι. Τα περισσότερα extra από όλους τους ανταγωνιστές και πολύ καλή σχέση τιμής απόδοσης.
Όλα αυτά αν μπορείς να ξεπεράσεις το κομμάτι της εμπορικότητας και της αναγμωρισιμότητας στην Ελλάδα.

Επίσης αν πας στην κατηγορία των 1200 τελικά, δες και το Explorer.

Καλή επιλογή.
Σωστός! Και πως θα βοηθήσουμε να ξεπεραστούν κάποια στερεότυπα;

Έτσι:

 

VB90

Μέλος
Περιοχή
ΕΥΒΟΙΑ
Όνομα
Βλάσσης
Μοτό
Loading.....
Χαχαχα

Καλα τέτοια χρήση δεν προκειται να κανω με κανενα... Αλλα εννοείται οτι αυτο το Βιντεο αποδεικνύει οτι πας παντου !!!

Επισης οπως εχω ξανα πει, πστευω οτι το Tiger800 (Ιδικά ) ειναι ενα απο τα ποιο φουλ μηχανάκια της κατηγορίας του σε εξοπλισμό και βοηθήματα που συνήθως τα συναντάμε στην ΤΟΠ κατηγορια!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πάρτα test ride, οπωσδήποτε.

Ο κινητήρας του f800 δεν έχει καμία σχέση με του tiger.

Στην Ελλάδα τα αγγλικά είναι under rated και έχουμε το συνήθειο να κολλάμε σε στερεότυπα. Επειδή κάποτε πχ το 1050 είχε ένα αρκετά σοβαρό πρόβλημα κινητήρα, στην Ελλάδα βγάζουμε όλα τα triumph προβληματικά. Αυτό αναμασάται και ο κύκλος συνεχίζει..

Η πραγματικότητα είναι πως μιλάμε για ένα στιβαρό μηχανάκι. Τα περισσότερα extra από όλους τους ανταγωνιστές και πολύ καλή σχέση τιμής απόδοσης.
Όλα αυτά αν μπορείς να ξεπεράσεις το κομμάτι της εμπορικότητας και της αναγμωρισιμότητας στην Ελλάδα.

Επίσης αν πας στην κατηγορία των 1200 τελικά, δες και το Explorer.

Καλή επιλογή.

Γενικά, δίκιο έχεις.
Αλλά σ' αυτό εδώ: "Στην Ελλάδα τα αγγλικά είναι under rated και έχουμε το συνήθειο να κολλάμε σε στερεότυπα. Επειδή κάποτε πχ το 1050 είχε ένα αρκετά σοβαρό πρόβλημα κινητήρα, στην Ελλάδα βγάζουμε όλα τα triumph προβληματικά. Αυτό αναμασάται και ο κύκλος συνεχίζει.."

τα πράγματα είναι έτσι, περίπου έτσι, ή εντελώς ανάποδα....

Εξαρτάται από ποια σκοπιά το βλέπεις, αν έχεις πάθει ο ίδιος κάτι κλπ.

Όταν πήρα το 1050 με 47000 χλμ τον ΜάΙο του 2010, είχα πάθει πλάκα. Μονός και μόνος μου τότες και το χάρηκα όλο το καλοκαίρι και βάλε.
Το μηχανάκι ήταν αστραπή παντού! Ταλαιπωριώταν μέσα στη ζέστη της Αθήνας, αλλά όταν έγβαινα όξω ήταν ολα τα λ7!!!! Κι έβγαινα πολύ συχνά!!! 25000 χλμ σε 10 μήνες έκανα!

Τον επόμενο χειμώνα, όντας διπλός πλέον, χρειάστηκα κάτι πιο ταξιδιάρικο για 2 άτομα. Η γυναίκα δε στεκόταν πάνω του μετά τα 140.... Κι έκλεισα το ακυκλοφόρητο ακόμα 800 XC, στα 12+ χιλιάρικα, με τα πάντα όλα, ταξιδιωτικό και σπορ πακέτο.
Το 1050 είχε πλέον 70 παρά κάτι χιλιάδες χλμ κι έκανα κι ένα βαρβάτο σέρβις, συν κάτι πραγματάκια που ήθελα, συν κάτι ζημιές που μου είχαν κάνει σε απόπειρα κλοπής του....
Ενω περίμενα το 800, σπάει ελατήρια πιστονιού και στους 3 κυλίνδρους μονοκοπανιά το 1050 (ενώ πήγαινα Τρίπολη για παρακολούθηση αγώνα, με ένα βάρα κι ένα 1200gs παρέα και τους έκανα πλάκες... Φαντάσου το δούλεμα όταν έσπασε και ντουμάνιασε το σύμπαν!!)
Οδική, πίσω, συνεργείο (στο επίσημο Triumph στον Πειραιά) και λέω πάρτε το μείον 1500 από όσα είχαμε πει για την ανταλλαγή (1000 ζητούσαν για την επισκευή, φιλική τιμή και καλά....) και περιμένω το 800.

Εκεί λοιπόν, ξαφικά το μηχανάκι απέκτησε "πολλά" χλμ και δεν το ήθελαν πλέον ανταλλαγή! 73000 είχε, πριν ένα μήνα στις 69850 όλα ήταν μια χαρά, έτσι;

Μετά πες εσύ, παίρνεις ξανα Triumph ή τα μαζεύεις όλα και δρόμο όσο μακρύτερα γίνεται?????

Κάπως έτσι ήρθε και το GS στην οικογένεια - πλέον ;)
 
Top Bottom