Προτασεις για χαμηλο μποτακι πολης,αδιαβροχο...?

Απλά, λέω εγώ με το φτωχό μου το μυαλό.. αφού είναι φτιαγμένα για να παρέχουν προστασία σε διαφορετικές περιπτώσεις, πως γίνεται τα ορειβασίας να σε καλύψουν στα μοτοσυκλετιστικά σου δρώμενα;
Δεν είναι μόνο η προστασία στα δάχτυλα (μη σου πέσει καμιά κοτρόνα) και η σφιχτή εφαρμογή (μη γυρίσεις καναν αστράγαλο) που χρειάζεσαι..
Στην ορειβασία πας με 5, στην πόλη με τη μηχανή πας με 50..
Λέω 'γω τώρα..
 
Παίδες, άμα δεν είναι για μηχανή, δεν κάνουν για μηχανή!
Μόνο αυτά που είναι για μηχανή, κάνουν για μηχανή και όχι όλα (πχ κάποια που είδα πιο πάνω με τα 20 γιούρα και άλλα....)
Όταν μου έπεσε το V-Strom σταματημενος και πλάκωσε το πόδι μου, αν δε φορούσα τα κατάλληλα μοτο-μποτάκια με σκληρή κι άκαμπτη σόλα (που κούραζε στο περπατημα...) τώρα δε θα είχα δεξί πόδι. Θα ήταν λιωμένο, αφού έκανα να περπατήσω σωστά πάνω από 1 μήνα.... και τα συγκεκριμένα ήταν 1 κιλό έκαστο και πλήρως άκαμπτα προς τα πίσω και στο πλαι). 200 γιούρα βέβαια, δερμάτινα της Harley ;) . Αλλά το πόδι μου αξίζει πολλά παραπάνω!
Γενικώς ότι είναι άνετο στο περπάτημα, δεν προσφέρει καλή προστασία. Προσοχή! αναφέρομαι στην άνεση της σόλας, όχι στην ευκαμψία στον αστράγαλο. Η σόλα πρέπει να κάμπτεται λίγο προς τη μία κατεύθυνση (όπως περπατάμε) , καθόλου αντίστροφα (όταν πάει το πόδι να γυρίσει ανάποδα προς τα πίσω) και να παρουσιάζει την ελάχιστη έως καθόλου παραμόρφωση σε συμπίεση στα πλάγια (πχ η μια πλευρά στο δρόμο και από πάνω να πιέζει η μοτό).
Αν δεν προσφέρουν αυτά τα απλά, τότε μην παραμυθιάζεστε ότι είναι μηχανής... ;)
Δεν είναι κι ας λανσάρονται ως τέτοια, ακόμα κι από μεγάλες εταιρείες-ονόματα, πχ BMW:D. (έχει κάποια μποτάκια τύπου αθλητικά/μπάσκετ και τα λέει μηχανής επειδή έχουν προστασία για το λεβιέ):roflmao:
 
Tcx x street αβλεπί. Τώρα διανύει τον δεύτερο χειμώνα του με καθημερινή χρήση και έχει βγει παλικάρι. Αδιάβροχο, φοβερά ζεστό, νορμάλ τιμουλα και το πιο βασικό από όλα δεν δείχνει. Από προστασία είναι απλά η βασική (ελάχιστα καλύτερα από ένα απλό μποτάκι). Μικρό μειονέκτημα το δέρμα του που είναι σχετικά ευαίσθητο και γδερνεται εύκολα.
 
Παντως να καταθεσω και την προσωπικη μου αποψη για τα ορειβατικα...Ειχα για χρονια ενα πολυ καλο Salomon(και αρκετα χρηματα παραπανω απο τα μοτοσυκλετιστικα...).Σκυλος αντοχης παντου,Goretex κατασκευη,αναπνεον,ανετο στο βαδισμα ακομα και πεζοπορικα μονοπατια βουνα,παναλαφρο σε βαρος και εξαιρετικη ποιοτητα...Παρα πολλα χρονια στην κατοχη μου και χρηση συχνη.Αδιαβροχοποιηση και μονωση απο κρυα εξαιρετικη.Οταν ομως το φορουσα με μοτοσυκλετα με στενοχωρουσε σε καποια σημεια πολυ.Δεν ειχα αισθηση και καλη επαφη στην αλλαγη ταχυτητων.Το εμπρος μερος στο παπουτσι ηταν τετοιο(φαρδυ και σκληρο)που δυσκολευε την τοποθετηση στο λεβιε ταχυτητων για αλλαγες.Επισης η σολα αν και trekking για περπατημα,με αποκοβε απο το πατητηρι,σαν να μην ενοιωθα που παταω σταθερα...Δεν τα προτιμουσα για μοτοσυκλετα.Προτιμουσα αθλητικο κι ας μην παρειχε ασφαλεια... λαθος μεν αλλά με στεναχωρουσε και δεν το συζηθισα ποτέ...
Αυτος ειναι κ ο λογος που ψαχνω απο τοτε για πιο εξειδικευμενα παπουτσια πολης ειδικα για μοτοσυκλετα.Δεν ξερω αν εχω αδικο...
 
Κάνω 50 χλμ την ημέρα εντός πόλης. Ανεπιφύλακτα έχω να προτείνω το Revit FIGHTER. Βολικό, πολύ πολύ ζεστό για χειμώνα, αδιάβροχο, καλή προστασία, καλή κατασκευη. Γύρω στα 150 γιουρια.
 
Τελικα η επιλογη για το επομενο μποτακι δοθηκε στην Spyke...και το αδιαβροχο μποτακι της WP Sport Tech...
prod104_3819.jpg

Προτιμηθηκε αναμεσα σε ολα,για τα τεχνικα χαρακτηριστικα του,την αδιαβροχοποιηση και την διακριτικη εμφανιση του...οπότε ειμαστε εν αναμονη :)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Τελικα η επιλογη για το επομενο μποτακι δοθηκε στην Spyke...και το αδιαβροχο μποτακι της WP Sport Tech...
prod104_3819.jpg

Προτιμηθηκε αναμεσα σε ολα,για τα τεχνικα χαρακτηριστικα του,την αδιαβροχοποιηση και την διακριτικη εμφανιση του...οπότε ειμαστε εν αναμονη :)
Αντε μεγειεςςς λεπον Μαθο!
 
Τελικά ανέβηκες τιμολογιακά! Καλοφόρετα!
 
Τελικα η επιλογη για το επομενο μποτακι δοθηκε στην Spyke...και το αδιαβροχο μποτακι της WP Sport Tech...
prod104_3819.jpg

Προτιμηθηκε αναμεσα σε ολα,για τα τεχνικα χαρακτηριστικα του,την αδιαβροχοποιηση και την διακριτικη εμφανιση του...οπότε ειμαστε εν αναμονη :)

ωραίο και διακριτικό σύντροχε, καλοτάξιδο! εγώ ζαχαρώνω το scout h2o της revit που είναι ιδια κατηγορία. το ειχες δει καθόλου? αν ναι,τι διαφορές εντόπισες και κατέληξες στο spyke?
 
ωραίο και διακριτικό σύντροχε, καλοτάξιδο! εγώ ζαχαρώνω το scout h2o της revit που είναι ιδια κατηγορία. το ειχες δει καθόλου? αν ναι,τι διαφορές εντόπισες και κατέληξες στο spyke?
Τα Η²Ο της Rev'it,τα ειδα σε μαγαζι και φαινονται πιο χοντροκομμενα απο τα Spyke.Δινουν μια αισθηση σαν να εχεις παρει τη μποτα της Rev'it την Apache και να την εχεις κοψει πιο χαμηλη...Και ακριβα αρκετα...Ηθελα κατι πιο "σικ" πιο διακριτικο για καθε μερα.
Τα συγκεκριμενα Spyke τελικα ειναι διακριτικα και απο τις πρωτες ημερες χρησης εχω να δωσω τα ευσημα για την ανεση που παρεχουν-ξεχνας οτι φορας τεχνικο παπουτσι μοτοσυκλετας μεσ'την πολη- ενω η vibram σολα δινει πολυ καλη μονωση σε κραδασμους οταν οδηγεις.Μια συνηθεια απαιτει στο βαδισμα εχει μια αισθηση αρχικα αλλά θα συνηθιστει...Εχει ενα σκρατς που καλυπτει και τα κορδονια για αδιαβροχοποιηση και για να μην κρεμονται στον αερα,εκει λιγο θελει συνηθειο στο βαλε-βγαλε γιατι κουμπωνει πιο δυσκολα απο ενα απλο μποτακι.Δεν γλυστραει στο εδαφος ή στο νερο,τωρα που εφαγα μια βροχα το διαπιστωσα(αφου διαπιστωσα βεβαια οτι ειναι αδιαβροχα σε αντιθεση με το τζην που τα ψαρακια μονο δεν μπηκαν μεσα χχαχα).Το σχημα τους επισης,κανει πολυ ευκολη τη χρηση λεβιε ταχυτητων-κατι που τα χοντροκομμενα μποτακια απαιτουν ζορι πχ.ορειβατικα-.Με τζηνακι μια χαρα τα κοβω οπτικα,απο κατασκευη παλι δινουν καλη αισθηση Καλα δειχνουν και ποιοτικα,θα τα δουμε κι απο αντοχες και βλεπουμε...Ειναι μεσα σε αυτα που θελω για καθε μερα,οποτε παμε και ειδωμεν...
 
Τελευταία επεξεργασία:
πως παει με την συμβιωση; τι λεει το μποτακι;
 
πως παει με την συμβιωση; τι λεει το μποτακι;
Μετα απο 8 Μηνες συμβιωσης,και φορεμενο μεσα στην πολη καμμια 15αρια φορες,χωρις χτυπηματα ή ταλαιπωρια,εβγαλε ενα θεμα...:cautious:Πιθανον να ευθυνεται το δερμα του λογω πολυκαιριας,ισως ηταν στοκ σε καμμια βιτρινα τι να πω δεν ξερω......Στο ενα παπουτσι,εσκασε στα δαχτυλα εμπρος εξωτερικα το δερμα...σαν ξεφλουδισμα...
jFfldsk.jpg

7OmFiIZ.jpg

L9WFPeW.jpg

και πιθανο να ειναι ελλατωμα του συγκεκριμενου γιατι και συμφορουμιτης που πηρε τα ιδια ειναι σαν καινουρια...Μονο εκει το προβλημα ολο το υπολοιπο τιποτα...και μονο στο ενα...:eek:
Εστειλα ενα mail βεβαια στον πωλητη ο οποιος ανευ καμμιας αντιλογιας αν κ ειχαν περασει 8 Μηνες μού ζητησε να τα στειλω πισω και μου επεστρεψε τα χρηματα αγορας...Οπότε παμε γι'αλλα...;)

Σαν μποτακι,στη χρηση ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ,ανετο και μπορεις να το φορας ολη μερα,δεν ενοχλει στο παραμικρο.Σολα ανετη,προστασιες επαρκεις για πολη μικρες αποστασεις και εξαερισμο επαρκη.Πληρως αδιαβροχο δοκιμασμενο σε 2 βροχες οπου το τζην πηρε ψάρια κ το παπουτσι τιποτα...Ημουν ατυχος...εβγαλε αυτο το θεμα κ το εστειλα...:rolleyes:
 
θενκς μαθο :friendship:
 
Ωραίος !!!


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Εστειλα ενα mail βεβαια στον πωλητη ο οποιος ανευ καμμιας αντιλογιας αν κ ειχαν περασει 8 Μηνες μού ζητησε να τα στειλω πισω και μου επεστρεψε τα χρηματα αγορας...Οπότε παμε γι'αλλα...;)

Ωραιος, σωστος και πανω απ'ολα, επαγγελματιας!!!
Πως να μην ειναι η πρωτη σου επιλογη αυτο το μαγαζι, σε μελλοντικη αγορα;
Πως γινεται να μην το προτεινεις και σε φιλους σου;

Ωραιος! Γραψε το ονομα του μαγαζιου να το'χουμε στο μυαλο μας και εμεις. Αυτοι οι επαγγελματιες, αξιζουν τη διαφημιση ;)!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Επισης καλοβλεπω και τα TCX X-Square Sport Waterproof... κι αυτα αν τα εχει κανείς ας γραψει δυο λογια μπας και...:rolleyes:
tcx_9502W_X-SQUARE_SPORT_WP_black_2016.jpg
 
Απο Forma ειδα καποια που μου αρεσουν,τα forma urban touch hi-dry.Μπας και τα εχει κάποιος να δωσει ενα review αν αξιζουν ως αγορα για καθημερινη χρηση Πολης και μικρα ταξιδακια;...:cool:
-Forma-URBAN-TOUCH-HI-DRY-1.jpg

Εχω forma οχι ομως αυτα.

Ενω ελεγε οτι ειναι αδιαβροχα ΔΕΝ ειναι.Επισης ειναι το μοναδικο παπουτσι που κανει τα ποδια μου να μυριζουνε.Δεν ξερω αν εχει να κανει με ολα τα προιοντα της φιρμας η με αυτα που ετυχε να παρω εγω.
 
Back
Top Bottom