Πρόβλημα με την νεκρά σε GS650f

jimakos

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
GS650F
καλημερα σας!!Ειμαι καινουργιος στην παρεα του ADV και μολις προσφατα ηρθε στην κατοχη μου μια BMWgs650F η οποια ειναι μοντελο 2002.την μηχανη την πηρα απο το συνεργιο που μολις εκανε servise,αλλα οταν ζεσταθει σκληραινει το σασμαν και περνει τη νεκρα πολυ δυσκολα... μηπως καποιος φιλος μπορει να με διαφωτιση πριν την ξαναπαω στο συνεργιο???Σας ευχαριστω & καλος σας βρηκα:)Να ειμαστε ολοι καλα!!!
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
καλως τον Δημητρη,τι εργασιες εκανες?
στο προβλημα σου παιζουν ρολο πολλοι παραγοντες,τυπος λαδιου,ρυθμιση συμπλεκτη,κατασταση δισκων...
 

kostasra

Ncλάτρης
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Nc750x
Καλως μας ηρθες!
Θα ξανα πας στο συνεργειο και θα του το πεις να δει τι συμβαινει.
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Αν και δεν σκαμπάζω με τα μηχανολογικά ..

Περίεργο πάντως Τσημάρα,
Ενώ λειτουργεί κανονικά στην αρχή,
οταν εχει ζεσταθεί στην πορεία να μην ακούει ..



Sent from parallel universe using black holes.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Όταν έχουμε μεταβολή στη συμπεριφορά του συμπλέκτη , ανάλογα με την αύξηση της θερμοκρασίας, η εύκολη αιτία είναι τα λάδια. Αλλάζεις λάδια με άλλη μάρκα, στο προτεινόμενο από τον κατασκευαστή ιξώδες κλπ και βλέπεις.
Μια άλλη αιτία είναι ο συμπλέκτης ο ίδιος. Δισκάκια, ελατήρια κλπ...
Το ότι βγήκε μόλις από service δε λέει τίποτα! Ο συμπλέκτης δε συμπεριλαμβάνεται στην τακτική συντήρηση. Αν παρουσιάσει θέμα, τότε ελέγχεται.
Έχοντας καβαλήσει πάντως 2-3 F650GS κατά καιρούς, το έχω αντιμετωπίσει κι εγώ το να μην βρίσκω τη νεκρά σταματημένος. Αν τη βρω εν κινήσει, όλα καλώς.... Δεν είναι ασυνήθιστο !
Επίσης συμβαίνει και με πολλά μηχανάκια. ΠΧ το Tiger 1050 που είχα, ήταν στάνταρ ότι έπρεπε να βρεις την νεκρά πριν σταματήσεις! Ότι υπήρχε σε λάδι το είχα δοκιμάσει και τα δισκάκια τα είχα αλλάξει και τα ελατήρια. Αυτό πεισματικά επέμενε να μη μου επιτρέπει να βρω τη νεκρά από 2η ή 3η ταχύτητα σταματημένος..... :(
 

jimakos

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
GS650F
Σας ευχαριστω πολυ για το χρονο σας,η συμβουλες σας ειναι πολυ χρησιμες να εχω μια βαση!!να ειστε ολοι καλα!!!:);):)
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
ριξε μια ματια στην αντλια νερου. Αν δακρυζει η εχει υγρασιες αρχισε να πονηρευεσε για νερο μεσα στο λαδι. Υπαρχει μια φλατζα εκει στην αντλια που αλλαζεται σαν σετ.Η αγορα καλυτερα να γινει απο Aprilia γιατι το κοστος ειναι στο μισο απο οτι στην BMW.
Πηγαινε το σε συνεργειο επισκευστη BMW. Πολλα συνεργεια δεν το γνωρζουν.
Αν θελεις περισσοτερες infos εδω ειμαι.
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
ριξε μια ματια στην αντλια νερου. Αν δακρυζει η εχει υγρασιες αρχισε να πονηρευεσε για νερο μεσα στο λαδι. Υπαρχει μια φλατζα εκει στην αντλια που αλλαζεται σαν σετ.Η αγορα καλυτερα να γινει απο Aprilia γιατι το κοστος ειναι στο μισο απο οτι στην BMW.
Πηγαινε το σε συνεργειο επισκευστη BMW. Πολλα συνεργεια δεν το γνωρζουν.
Αν θελεις περισσοτερες infos εδω ειμαι.
Νερό μέσα στο λάδι δεν γίνεται και να φταίει η αντλία νερού.:yew:
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Νερό μέσα στο λάδι δεν γίνεται και να φταίει η αντλία νερού.:yew:
φλαντζα της αντλιας. Με τον καιρο και αν δεν εχει αλλαχτει το σετακι περναει νερο μεσα στο λαδι.;)


ριξε μια ματια σε μια απο τις περιπτωσεις.
http://www.bmwforum.gr/forum/showthread.php?t=8602
 
Τελευταία επεξεργασία:

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
φλαντζα της αντλιας. Με τον καιρο και αν δεν εχει αλλαχτει το σετακι περναει νερο μεσα στο λαδι.;)


ριξε μια ματια σε μια απο τις περιπτωσεις.
http://www.bmwforum.gr/forum/showthread.php?t=8602
Αν διαβάσεις προσεκτικά το παράδειγμα που αναφέρεις, θα καταλάβεις ότι δεν υπάρχει θέμα Φλάνζας της αντλίας νερού.
Η αντλία έχει δύο τσιμούχες,που στεγανοποιεί το λάδι και το νερό αντίστοιχα.
Σε περίπτωση φθοράς των τσιμουχών αυτές αλλάζουν πολύ εύκολα και με ασύμαντο κόστος.
Σε ΑΥΤΟΥΣ τους κινητήρες,οταν υπάρξει διαρροή απο τις τσιμούχες της αντλίας (νερό η λάδι) τότε αυτή αποχετεύετε ΕΚΤΟΣ κινητήρα, μέσω μιας τρύπας στο κάτω μέρος αυτής.
Οπότε μίξη λαδιού και νερού λόγω αντλίας νερού απλά δεν ΓΙΝΕΤΑΙ!
 
Τελευταία επεξεργασία:

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Αν διαβάσεις προσεκτικά το παράδειγμα που αναφέρεις, θα καταλάβεις ότι δεν υπάρχει θέμα Φλάνζας της αντλίας νερού.
Η αντλία έχει δύο τσιμούχες,που στεγανοποιεί το λάδι και το νερό αντίστοιχα.
Σε περίπτωση φθοράς των τσιμουχών αυτές αλλάζουν πολύ εύκολα και με ασύμαντο κόστος.
Σε ΑΥΤΟΥΣ τους κινητήρες,οταν υπάρξει διαρροή απο τις τσιμούχες της αντλίας (νερό η λάδι) τότε αυτή αποχετεύετε ΕΚΤΟΣ κινητήρα, μέσω μιας τρύπας στο κάτω μέρος αυτής.
Οπότε μίξη λαδιού και νερού λόγω αντλίας νερού απλά δεν ΓΙΝΕΤΑΙ!
τσιμουχες ηθελα να πω και απο κεκτημενη ταχυτητα εγραψα φλαντζες και εχεις δικιο σε αυτο.Τωρα αν επιμενεις οτι το νερο δεν περναει οπως λεει και το παραδειγμα αυτο συμβαινει το λεει και ο τυπος στο ποστ του-συνηθως το νερο περναει στα λαδια και οχι το αντιθετο-οπως καθαρα λεει. Δεν ειναι το μοναδικο περιστατικο φυσικα υπαρχουν και αλλα χωρις να υποβαθμιζουν το γεγονος της αξιοπιστιας.Ετσι εξηγειτε και το οτι το σασμαν σκληραινει και δεν "περνει" ευκολα ταχυτητες.
Το σε αυτους τους κινητηρες που γραφεις με κεφαλαια-ακουω καλα ακομα ευτυχως- τους εχω ζησει αρκετα μιας και δυο τετοιοι περασαν απο τα χερια μου.
Καλη συνεχεια να εχεις οπως και ο φιλος που εχει το προβλημα. Η οποια επομενη αντιπαραθεση δεν εχει νοημα.
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Φυσικά και δεν είναι θέμα αντιπαράθεσης.
Οτι γράφω είναι για την αποκατάσταση της αλήθειας, αλλά και αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί μόνος του να ξέρει τη να κάνει!
Στην φωτό φαίνεται η τσιμούχα απο την μεριά του νερού.
Πίσω απο αυτήν τη τσιμούχα βρίσκεται η δεύτερη για το λάδι.
Ανάμεσα στις δυο υπάρχει η τρύπα που αποχετεύει τις όποιες διαρροές εκτός κινητήρα.

Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Φυσικά και δεν είναι θέμα αντιπαράθεσης.
Οτι γράφω είναι για την αποκατάσταση της αλήθειας, αλλά και αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί μόνος του να ξέρει τη να κάνει!
Στην φωτό φαίνεται η τσιμούχα απο την μεριά του νερού.
Πίσω απο αυτήν τη τσιμούχα βρίσκεται η δεύτερη για το λάδι.
Ανάμεσα στις δυο υπάρχει η τρύπα που αποχετεύει τις όποιες διαρροές εκτός κινητήρα.

Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
αυτο το προς αποκατασταση της αληθειας σημαινει οτι λεω ψεματα.Σωστα;
τι λεει ο τυπος στο ποστ;
• Ο σχεδιασμός της τρόμπας νερού. Συγκεκριμένα, ο τρόπος στεγανοποίησης της και η δυσκολία στην αλλαγή της. Προληπτικά άλλαξε τις τσιμούχες ακόμα και στα 35.000 χλμ (θα τις βρεις σκέτες και φυσικά φτηνότερες στα ανταλλακτικά από το αδερφάκι Aprilia Pegaso και όχι από την BMW που το δίνει μαζί με άξονα και φτερωτή, γύρω στα 80€). Εξαιρετική προειδοποίηση πως οι τσιμούχες αναμιγνύουν λάδια με νερό –εκτός από την τρύπα εκτόνωσης στο κατώτερο μέρος του κινητήρα- είναι ο συμπλέκτης. Αν αισθανθείς πως οι ταχύτητες μπαίνουν πιο δύσκολα, με περισσότερη τριβή και λίγη ασάφεια, τότε υπάρχει περίπτωση να έπεσες θύμα του σχεδιασμού της τρόμπας και ο κινητήρας σου να το παίζει μπλέντερ νερόλαδου. Συνήθως το νερό μπαίνει στα λάδια και όχι ανάποδα αλλά ακόμα και έτσι δεν έχει έρθει η καταστροφή, το σύστημα καθαρίζει σχετικά εύκολα και ανέξοδα.
Η τρυπα που υπαρχει αναμεσα που αποχετευει οπως λες τις οποιες διαρροες εκτος κινητηρα δεν ειναι για αυτη την δουλεια αλλα ας υποθεσουμε οτι ειναι και γινει αυτο τοτε σε καποια στιγμη δεν θα υπαρχει ουτε λαδι ουτε παραφλου μεσα στον κινητηρα
Η τρυπα αυτη εχει να κανει με τις αναθυμιασεις και υγροποιησεις του κινητηρα και οι οποιες αποβάλλονται απο εκει.
Την επαθα με ενα pegaso που ειχα και το εμαθα καλα το μαθημα. Βεβαια ο κοιμισμένος μαστορας ισχυριζοταν οτι χτυπησε σασμαν απο τις σουζες.
Ο Ψωμοπουλος στα Καμινια ξερει το θεμα πολυ καλα οποιος ενδιαφερεται ας ρωτησει και θα του εξηγησει ακριβως αν εγω λεω ψεματα και ανακρίβειες.
Θα εχει ενδιαφερον ο φιλος που ειχε το θεμα να απαντουσε για την λυση που ειχε αν ειχε τελικα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
αυτο το προς αποκατασταση της αληθειας σημαινει οτι λεω ψεματα.Σωστα;
τι λεει ο τυπος στο ποστ;
• Ο σχεδιασμός της τρόμπας νερού. Συγκεκριμένα, ο τρόπος στεγανοποίησης της και η δυσκολία στην αλλαγή της. Προληπτικά άλλαξε τις τσιμούχες ακόμα και στα 35.000 χλμ (θα τις βρεις σκέτες και φυσικά φτηνότερες στα ανταλλακτικά από το αδερφάκι Aprilia Pegaso και όχι από την BMW που το δίνει μαζί με άξονα και φτερωτή, γύρω στα 80€). Εξαιρετική προειδοποίηση πως οι τσιμούχες αναμιγνύουν λάδια με νερό –εκτός από την τρύπα εκτόνωσης στο κατώτερο μέρος του κινητήρα- είναι ο συμπλέκτης. Αν αισθανθείς πως οι ταχύτητες μπαίνουν πιο δύσκολα, με περισσότερη τριβή και λίγη ασάφεια, τότε υπάρχει περίπτωση να έπεσες θύμα του σχεδιασμού της τρόμπας και ο κινητήρας σου να το παίζει μπλέντερ νερόλαδου. Συνήθως το νερό μπαίνει στα λάδια και όχι ανάποδα αλλά ακόμα και έτσι δεν έχει έρθει η καταστροφή, το σύστημα καθαρίζει σχετικά εύκολα και ανέξοδα.
Η τρυπα που υπαρχει αναμεσα που αποχετευει οπως λες τις οποιες διαρροες εκτος κινητηρα δεν ειναι για αυτη την δουλεια αλλα ας υποθεσουμε οτι ειναι και γινει αυτο τοτε σε καποια στιγμη δεν θα υπαρχει ουτε λαδι ουτε παραφλου μεσα στον κινητηρα
Η τρυπα αυτη εχει να κανει με τις αναθυμιασεις και υγροποιησεις του κινητηρα και οι οποιες αποβάλλονται απο εκει.
Την επαθα με ενα pegaso που ειχα και το εμαθα καλα το μαθημα. Βεβαια ο κοιμισμένος μαστορας ισχυριζοταν οτι χτυπησε σασμαν απο τις σουζες.
Ο Ψωμοπουλος στα Καμινια ξερει το θεμα πολυ καλα οποιος ενδιαφερεται ας ρωτησει και θα του εξηγησει ακριβως αν εγω λεω ψεματα και ανακρίβειες.
Θα εχει ενδιαφερον ο φιλος που ειχε το θεμα να απαντουσε για την λυση που ειχε αν ειχε τελικα.
Θα μας κάνεις να ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε!!! (Το γράφω στο πληθυντικό για ολους όσους εχουν στοιχειώδη γνώση μηχανολογίας) και αυτός που έγραψε το άρθρο αλλά και εσύ που τον υποστηρίζεις!
:friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Ας δοκιμασει ο φιλος λαδι 15w50 .Οταν πηρα τη δικια μου F650gs του 02 ειχα το ιδιο περιπου θεμα και ειχε λαδι 10w40.Διαβασα λιγα πραγματα σε ξενα φορουμ και προτειναν το 15w50 , το οποιο τελικα το εχει διορθωσει οντως.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Θα μας κάνεις να ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε!!! (Το γράφω στο πληθυντικό για ολους όσους εχουν στοιχειώδη γνώση μηχανολογίας) και αυτός που έγραψε το άρθρο αλλά και εσύ που τον υποστηρίζεις!
:friendship:
να εισαι καλα.:thanx:Ψευτη με ειπες εμμεσα αστοιχείωτο με λες τωρα γιατι δεν μπορεις να παραδεχτεις οτι η οπη αποστράγγισης δεν εχει καμια σχεση με αυτο που λεω. Τελος παντων.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Θεωρώ και ειμαι σιγουρος !!! οτι αυτα που γράφουμε και υποστηρίζουμε, και μερικές φορες με ιδιαίτερα δυναμικό!!τροπο δεν εχουν σαν σκοπό την προσβολή του αλλου αλλα την κατοχύρωση της άποψης μας
Φυσικα η κατοχύρωση του τι ειναι λαθος και τι σωστό μπορει να μας την δώσει ενας επαγγελματιας στην παρούσα φάση
Και ετσι θα μπουν τα πραματα στην θέση τους
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Θεωρώ και ειμαι σιγουρος !!! οτι αυτα που γράφουμε και υποστηρίζουμε, και μερικές φορες με ιδιαίτερα δυναμικό!!τροπο δεν εχουν σαν σκοπό την προσβολή του αλλου αλλα την κατοχύρωση της άποψης μας
Φυσικα η κατοχύρωση του τι ειναι λαθος και τι σωστό μπορει να μας την δώσει ενας επαγγελματιας στην παρούσα φάση
Και ετσι θα μπουν τα πραματα στην θέση τους
Απ οτι φαινεται αυτες οι παρεξηγησεις ειναι λογος αποχης για τους επαγγελματιες ;)
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
να εισαι καλα.:thanx:Ψευτη με ειπες εμμεσα αστοιχείωτο με λες τωρα γιατι δεν μπορεις να παραδεχτεις οτι η οπη αποστράγγισης δεν εχει καμια σχεση με αυτο που λεω. Τελος παντων.
Αν σε στεναχώρησα σου ζητώ συγνώμη.
Αλλά για το θέμα της αντλίας μάλλον έχεις πέσει θύμα παραπληροφόρησης...
:friendship:
 
Top Bottom