Όταν έχουμε μεταβολή στη συμπεριφορά του συμπλέκτη , ανάλογα με την αύξηση της θερμοκρασίας, η εύκολη αιτία είναι τα λάδια. Αλλάζεις λάδια με άλλη μάρκα, στο προτεινόμενο από τον κατασκευαστή ιξώδες κλπ και βλέπεις.
Μια άλλη αιτία είναι ο συμπλέκτης ο ίδιος. Δισκάκια, ελατήρια κλπ...
Το ότι βγήκε μόλις από service δε λέει τίποτα! Ο συμπλέκτης δε συμπεριλαμβάνεται στην τακτική συντήρηση. Αν παρουσιάσει θέμα, τότε ελέγχεται.
Έχοντας καβαλήσει πάντως 2-3 F650GS κατά καιρούς, το έχω αντιμετωπίσει κι εγώ το να μην βρίσκω τη νεκρά σταματημένος. Αν τη βρω εν κινήσει, όλα καλώς.... Δεν είναι ασυνήθιστο !
Επίσης συμβαίνει και με πολλά μηχανάκια. ΠΧ το Tiger 1050 που είχα, ήταν στάνταρ ότι έπρεπε να βρεις την νεκρά πριν σταματήσεις! Ότι υπήρχε σε λάδι το είχα δοκιμάσει και τα δισκάκια τα είχα αλλάξει και τα ελατήρια. Αυτό πεισματικά επέμενε να μη μου επιτρέπει να βρω τη νεκρά από 2η ή 3η ταχύτητα σταματημένος.....