Πρώτη μοτοσυκλέτα+ανύπαρκτη εμπειρία=πολλές απορίες

trav

Μέλος
Περιοχή
Άλιμος, Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Πρώτα απ΄ όλα σας ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις και τώρα ας τα παρούμε με τη σειρά.
Καλώς τον. Μακάρι να είχα συνειδητοποιήσει κι εγώ στην ηλικία σου ότι τελικά μου αρέσει το χώμα (και να μην έμπλεκα με τα τσόπερ, χαχαχα).

Είσαι στο καταλληλότερο μέρος για να σε τρελλ συμβουλέψουμε! :D
Δες όπως σου λένε οι αποπάνω για εξοπλισμό (εκεί μην κάνεις συμβιβασμούς).
Πες και από πού είσαι (μπορείς να το γράψεις και στο προφίλ σου - από pc).

Ας μπει ίσως και το Honda Dominator στο παιχνίδι, το 650 έχει 43hp (το όριο των 35kw είναι 46,93 hp).
Από Αθήνα είμαι αρχικά και οσ΄ αναφορά το dominator το είχα σκεφτεί και στο περελθόν έχω ακούσει ότι είναι σκυλί κτλ απλώς τα χαλάμε λίγο στην εμφάνιση αλλά ας το κρατήσουμε και βλέπουμε...
Οπότε πας πιο πολύ σε on-off...
Καλές επιλογές επίσης είναι:
TTR 250 Raid, σε πιο μικρό μεν, αλλά με 16λιτρο ρεζερβουάρ, μηχάνημα σχολείο.
BETA Alp 400...
Dominator 650 που ανέφερε ο yns πιο πάνω...
αυτό μου έχει περάσει και έμενα από το μυαλό για κάποιο 250αρι είτε honda είτε yamaha ή ακόμα και suzuki το βάζουμε και αυτό στην εξίσωσ...
Συμφωνω με τα παραπανω.
Οχι μανιβελα,περασανε αρκετα χρονια αλλα τα κοπανηματα στο ποδι ακομη τα νοιωθω.
Το XR400 καλη επιλογη,δεν ξερω ομως ποσο θα σε βολεψει στο ταξιδι.70αρης σακκος χρειαζεται αν πας με γυναικα,αλλως 40αρης και εισαι μια χαρα.Αναφερθηκε το dominator το οποιο ειναι αρκετα καλη επιλογη και σε καλα λεφτα.Να προσθεσω και το τελευταιο funduro του 99(?).Αξιολογη μηχανη ,ευκολοσυντηρητη και σε καλα λεφτα.

Οταν καταληξεις,θα βρεις αρκετα ατομα προθυμα να σε βοηθησουνε.

Καλως ηρθες.
το φουντουρο το γλυκοκοιταζα και παλαιοτερα και τωρα επανερχεται στο προσκηνιο
Kαλησπερα και πρωτ'απ'ολα συγχαρητηρια στο Δασκαλο.

Εχεις καθαρο στοχο και τα πρωτα δυο διτροχα που μου ερχονται στο μυαλο ειναι το DRZ και το Dominator.
Να μην ξεχναμε πως η περιηγηση με μοτοσυκλετα στην επαρχια της Ελλαδας ειναι σκετη απολαυση
αλλα θα πρεπει να ακολουθουμε ολους τους κανονες ασφαλειας στον εξοπλισμο αναβατη
για να μεινει η απολαυση αυτη χωρις απροοπτα.
Χαιρομαι που μας καλυψες σε αυτον τον τομεα γραφοντας ποιο ποσο εχεις για την μοτοσυκλετα
αναφεροντας παραλληλα πως εχεις και ενα ξεχωριστο για τα περι ασφαλειας.
Το θεμα του τροπου εκκινησης το εχει απαντησει ο Βροχιδης επιλεγοντας για το δευτερο ταξιδι αυτο της Αφρικης μηχανη με μανιβελα και με μιζα.
Αυτο βεβαια δεν προσφερεται σε ολα τα μοντελα που προτεινεις-προτεινουμε αλλα κρατα το ως πληροφορια.

Στη Θεσσαλονικη μαζευομαστε σχεδον καθε Τεταρτη για μπιρι μπιρι παντος κυβικων και τερραιν.
Να μη διστασεις να ερθεις και να μονοπωλησεις τη συζητηση διοτι θα ειναι μεγαλη μας χαρα να πουμε οσα λιγα μαθαμε καβαλωντας
σε εναν φιλο που θελει να ξεκινησει απο το μηδεν στους ιδιους δρομους.


:)
μιζα+μανιβελα ειναι λιγο δυσκολη εξισωση αποτι εχω καταλαβει για να βρεις μοτοσυκλετα που τα συνδιαζει
 

trav

Μέλος
Περιοχή
Άλιμος, Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Λοιπόν μετά από τις απόψεις που ακούστηκαν μου δημιουργήθηκαν μερικά διλήμματα. Από τη μια έχω τα enduro στην κατηγορία αυτή όμως δημιουργείτε και άλλο δίλημμα: μικρού κυβισμού ή πιο μεγάλου. Άρα έχουμε αν πάω σε μεγάλου κυβισμού-αποδόσεων το yamaha ttr 600, το honda xr 400, το suzuki drz 400, το kawasaki klx 650 και αν πάω σε μικρού κυβισμού το yamaha ttr 250 raid ή μη, το honda xr 250, το suzuki dr 250 ή 350, το kawasaki klx 250. Τα θετικά με τα παραπάνω μηχανάκια θεωρώ ότι είναι η αξιοπιστία, η ευκολία στη συντήρηση την οποία και θα κάνω εγώ όταν μάθω λίγο το μηχανάκι, η λιτότητα και απλότητα των μοτερ των ανώτερο μοτοσυκλετών, οι οποίες σχεδόν στο συνολό τους είναι και αερόψυκτες, με ότι συνεπάγεται αυτό, η δυνατότητα επισκευής της μοτοσυκλέτας οπού και αν βρίσκεσαι με την προϋπόθεση ότι γνωρίζεις μερικά πράγματα και οι πολύ μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου. Από την άλλη στα αρνητικά η απουσία άνεσης και η μεγάλη δυσκολία κάλυψης μεγάλων ασφάλτινων κυρίως χιλιομετρικών αποστάσεων. Τώρα αν πάω σε κάτι πιο on-off που διατηρεί βέβαια πολλά χαρακτηριστικά από την ανωτέρο κατηγορία μου έρχονται 3 μηχανάκια στο μυαλό το suzuki dr 650, το yamaha xt 600E και το honda dominator 650 τα οποία πιστεύω ότι έχουν περίπου τα ίδια χαρακτηριστικά με τα enduro με λίγο χαμηλότερες αξιώσεις στο χώμα και λίγο πιο καλή συμπεριφορά στο χώμα (το dominator δε μου αρέσει καθόλου:sneaky:). Τέλος, αν πάω σε κάτι καθαρά on-off το μόνο που μου επιτρέπει το δίπλωμα αλλά και η τσέπη μου είναι το bmw f650 cs funduro το οποίο θεωρώ ότι θα έχει αρκετά καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο και μειωμένες απαιτήσεις στο χώμα. Μετά από αυτόhttp://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7252454/ οφείλω να ομολογήσω ότι ανέβηκε πολύ στην υπόληψή μου:wacky:. Τελικά αν κατασταλάξω ποία ακριβώς θα είναι η χρήση που θα κάνω στη μοτοσυκλέτα θα καταλήξω και στο μοντέλο πολύ εύκολα μετά. Αν έχετε να προτείνετε και άλλα μοντέλα ευχαρίστως. Περιμένω τις απόψεις, τις ενστάσεις και γενικά να κάνουμε κουβέντα πάνω σε αυτά που έγραψα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Αν και την ειδα απο κινητο μου φανιεται καμμενη η εξατμιση και το φαναρι δεν ειναι δικο του.Αρα μπορει να εχει φαει στουκα.Με 1500 ευρω βρισκεις σε καλη κατασταση.
Τελος τα χλμ η ειναι το ανεκδοτο της αγγελιας η ξεχασε να βαλει αυτα που γινανε ανοιξη,φθινοπωρο και καλοκαρι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

trav

Μέλος
Περιοχή
Άλιμος, Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Αν και την ειδα απο κινητο μου φαιεται καμενη η εξατμιση και το φαναρι δεν ειναι δικο του.Αρα μπορει ναεχει φαει στουκα.Με 1500 ευρω βρισκεις σε καλη κατασταση.
Τελος τα χλμ η ειναι το ανεκδοτο της αγγελιας η ξεχασε να βαλει αυτα που γινανε ανοιξη,φθινοπωρο και καλοκαρι.
Δε το σκέφτηκα καν για τη συγκεκριμένη γιατί ξέφευγε και στην τιμή απλώς μου άρεσαν πολύ οι αλλαγές που είχε κάνει και δώσαν μια πιο adventure νότα στη μηχανή. Πάντως όσο περνάνε οι μέρες σκέφτομαι όλο και πιο πολύ το funduro, μήπως τελικά είναι αυτό που χρειάζομαι και με βολέψει περισσότερο και εμφανισιακά τα βρίσκουμε αρκετά μπορώ να πω. Αν κάποιος μπορεί να δώσει σημαντικές πληροφορίες για το funduro θα ήθελα να τις ακούσω.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
εγω παλι οσο αφορα το παραπανω φουντουρο το βλεπω οτι ειναι πολυ καλη προσπαθεια αναδιαταξης του σε κατι αλλο!!η τιμη βεβαια δε παιζει!!!αλλα αν παλι εχει κανει ολικη ανακατασκευη και μπορει να το αποδειξη κατα καποιο τροπο μην νομιζεις οτι αν παρεις καποιο με 1500 ευρω δε θα θελει αλλο ενα 500αρι συν και παραπανω
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δε το σκέφτηκα καν για τη συγκεκριμένη γιατί ξέφευγε και στην τιμή απλώς μου άρεσαν πολύ οι αλλαγές που είχε κάνει και δώσαν μια πιο adventure νότα στη μηχανή. Πάντως όσο περνάνε οι μέρες σκέφτομαι όλο και πιο πολύ το funduro, μήπως τελικά είναι αυτό που χρειάζομαι και με βολέψει περισσότερο και εμφανισιακά τα βρίσκουμε αρκετά μπορώ να πω. Αν κάποιος μπορεί να δώσει σημαντικές πληροφορίες για το funduro θα ήθελα να τις ακούσω.
Αν τα χρηματα που θα κινηθεις ειναι τα 1500......ασε το funduro και κοιτα gs650 μοντελο 2000 και πανω
Τα μονομπουζα κυμαινονται εκει γυρω και ειναι πολυ καλα

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6782610/
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
σοφε γεροντα !!!!!
Ετσι.....:friend:
Να σημειωθει οτι ειναι πολυ καλυτερο και συγχρονο απο το funduro.
Καταπληκτικο σε ολα τα τερεν και ιδανικο για να μαθει καποιος να οδηγαει μηχανη κι οχι μηχανακι:D
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ετσι.....:friend:
Να σημειωθει οτι ειναι πολυ καλυτερο και συγχρονο απο το funduro.
Καταπληκτικο σε ολα τα τερεν και ιδανικο για να μαθει καποιος να οδηγαει μηχανη κι οχι μηχανακι:D
αν εχει και abs ακομα καλυτερα!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πάντως, κάπου - κάπου σκάνε κι ευκαιρίες σ' αυτά τα χρήματα το dakar που είναι πληρέστερο και πιο ικανό στα χωμάτινα ταξίδια...;)
θελουν αρκετα μαζεματα....για καλο dakar γυρω στα 2000-2500
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Αν τα χρηματα που θα κινηθεις ειναι τα 1500......ασε το funduro και κοιτα gs650 μοντελο 2000 και πανω
Τα μονομπουζα κυμαινονται εκει γυρω και ειναι πολυ καλα

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6782610/
Αν φτασανε εκει οι τιμες τοτε αυτο ειναι καλυτερη λυση.Μηχανικα δεν πρεπει να εχουνε διαφορες,αλλα σιγουρα ειναι πιο φρεσκο.
 

trav

Μέλος
Περιοχή
Άλιμος, Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Παιδιά το bmw που προτείνεται έχω διαβάσει διάφορα για τις αρετές του αλλά δυστυχώς νομίζω ότι δε το πιάνω για 2 άλογα. Αν το έχει κάποιος ας το δει στην άδεια.

βρηκα και αυτο http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_f650gs 04.htm που πιστευω οτι ειναι αξιοπιστο και δύστυχος για 3 αλογα δε με καλυπτει το διπλωμα
 
Τελευταία επεξεργασία:

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Ετσι.....:friend:
Να σημειωθει οτι ειναι πολυ καλυτερο και συγχρονο απο το funduro.
Καταπληκτικο σε ολα τα τερεν και ιδανικο για να μαθει καποιος να οδηγαει μηχανη κι οχι μηχανακι:D
Ένα μεγάλο παπί !!:biker::ok:
 

trav

Μέλος
Περιοχή
Άλιμος, Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
το προβλημα ομως το ανεφερα παραπανω με το διπλωμα και νομιζω οτι δεν υπαρχει καποια λυση εκτος και αν εχει να προτεινει καποιος κατι που να γινεται...
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Εγώ πάλι από την πλευρά μου θα πρότεινα να μην ανέβεις και τόσο πολύ σε κιλά. Ξεκινήσεις να κοιτάς μηχανάκια με 160 kg το πολύ και έχεις φτάσει να βλέπεις 200άρια. Θεωρητικά για αυτό που λες οτι θέλεις να κάνεις το μεγάλο βάρος δεν θα σε βολέψει.
 

trav

Μέλος
Περιοχή
Άλιμος, Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Καλησπέρα και καλή χρονιά να έχουμε με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα. Καθώς ο καιρός πλησιάζει και λογικά σε 1μισή μήνα θα έχω το δίπλωμα στα χέρια μου πιστεύω ότι κατέληξα σε κατηγορία τουλάχιστον και μάλλον και σε μοτοσυκλέτα αλλά θέλω την άποψη σας. Σε κατηγορία αποφάσισα να πάω σε ον-οφ μηχανές γιατί τα σκέφτηκα αρκετά και νομίζω ότι θα με βολέψει πιο πολύ και πάω προς την bmw 650 funduro. Θέλω την άποψη σας για τη μοτοσυκλέτα αλλά και αλλές προτάσεις με όριο τα 35kw λόγω διπλώματος. Και πλεον αν έχετε κάτι συγκεκριμένο στο μυαλο σας και καποιός γνωστος σας δινεί τη μοτοσυκλέτα του με ενδιαφέρει. Τώρα κοιτάω και για εξοπλισμό αναβάτη αλλά θα ανοίξω άλλο θέμα για αυτό. Ακούω τις απόψεις σας και πάλι καλή χρονία και πλεον ο είμαι πιο κοντά απο πότε στην παρέα σας. Ευχαριστώ πολύ.
 

trav

Μέλος
Περιοχή
Άλιμος, Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
επανερχομαι στο θεμα καθως τις τελευταιες μερες το ψαχνω αρκετα. στην αναζητηση του παλιου 650 παρατηρω οτι ειναι αρκετα δυσκολο να βρεθει κατι καλο και οτι καλο υπαρχει το εχουν τσιμπημενο και μετα απο κανα 2-3 συζητησεις με μηχανικους εχω αποθαρυνθει λιγο και ξενερωνω που για 4 αλογα δε μπορω να παω στο πιο καινουργιο 650. σε μια αναζητηση που εκανα για το αν μπορω να βαλω κοφτη και να οδηγω νομιμα το πιο καινουργιο 650 επεσα πανω σε αυτο και αναπτεροθηκαν λιγο οι ελπιδες μου:

Σύμφωνα με υπουργική απόφαση, είναι δυνατόν ιδιώτης να περιορίσει μοτοσυκλέτα που βρίσκεται στα όρια του Α2.

Εάν είναι μεταχειρισμένη: μόνο εάν και εφόσον η νέα ιπποδύναμη δεν διαφέρει πάνω από 25% σε σχέση με την παλιά (στο yme.gov υπάρχει σχετική φόρμα συμπλήρωσης στον οδηγό για τους πολίτες). Το CB400sf εμπίπτει σε αυτά τα όρια, αλλά πρέπει να κοιτάξεις αν αναγράφεται στην άδειά του η (αρχική) ιπποδύναμη ώστε να μπορείς να το αποδείξεις. Υπάρχει ένα ισπανικό site http://www.atimpex.com/europe/ όπου εμπορεύεται εγκεκριμένους περιοριστές. Επιλέγεις τον κατάλληλο και προχωράς. Η διαδικασία όπως σου είπα, περιγράφεται στο site του Υπουργείου Μεταφορών.
Εάν είναι καινούργια: πρέπει να έρθει περιορισμένη στα 35kw ήδη από το εργοστάσιο. Η ισχύς των 35kw αναγράφεται στην έγκριση τύπου. Σημείωσε πως ακόμη και όταν βγάλεις απεριόριστο, η άδεια της μοτοσυκλέτας δεν θα μπορέσει ΠΟΤΕ να επαναφερθεί στην αρχική της ισχύ. Στα χαρτιά θα είναι πάντα 35kw. Στην πράξη μπορείς πολύ εύκολα να την επαναφέρεις, βγάζοντας τον όποιο περιορισμό (ηλεκτρονικό ή μηχανικό). Στο λέω αυτό για να είμαι ξεκάθαρος απέναντί σου σε θέματα ασφάλισης στο μέλλον κτλ.

Οι μόνες τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες που έρχονται περιορισμένες από το εργοστάσιο αυτή τη στιγμή (αλλά δεν μπορούν να περιορισθούν ως μετέχειρες) είναι: Yamaha xj6 (57kw->35kw), Kawazaki Z800e(70kw->35kw), Honda CB650/CBR650F και ΙΣΩΣ (δεν το έχω διασταυρώσει) μετά από ειδική παραγγελία και εφόσον υπάρχει έγγριση τύπου, η Triumph Street Triple -τρικύλινδρη- (70kw->35kw).

Μία φτηνή σχετικά λύση είναι το xt660x/r (ας λέει η άδεια σε μερικά 35.3kw) και μία φτηνή το παλιότερο xt600. Σε δικύλινδρο φτηνό street (αλλά και παλιό με ό,τι συνεπάγεται) μπορείς να κοιτάξεις Honda bros400

το αποσπασμα ειναι απο το moto

αν εχει κανεις καποια ιδεα θα βοηθουσε μηπως τελικα καταφερω να παρω το dakar.
ευχαριστω πολυ και συγνωμη αν κουραζω
 
Top Bottom