Aldebaran
Πορτοκαλί μέλος.
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
- KTM 690 Enduro '08
Καλησπέρα στην παρέα, την ανεβάζω εδώ πρώτα, θα χαρώ να πάει σε μέλος του φόρουμ.
Μετά από ώριμη σκέψη, ήρθε η ώρα του αποχωρισμού.
Παρέλαβα τη μοτοσυκλέτα με σχεδόν 37,000 χλμ, και έκτοτε έχω κάνει σχεδόν 20,000 χλμ μερικά από τα οποία σε εκδρομικό endurο και τα υπόλοιπα σε ημερήσιες ή πολυήμερες ασφάλτινες εκδρομές. Δεν έχει δουλέψει σε συνθήκες πόλης, παρά μονο ελάχιστα.
Την έχει δει και ο ήλιος, και η βροχή, και το χώμα και η λάσπη και γενικά έχει κάνει αξιοπρεπώς όλα για όσα την κατασκεύασε η ΚΤΜ, σπέρνοντας χαρά στον ιδιοκτήτη της.
Σαν μοτοσυκλέτα 13 χρόνων με χρήση εντός και εκτός δρόμου, έχει εμφανή σημάδια χρήσης, τα οποία είναι μόνο οπτικά.
Δεν διαθέτει επίσημο βιβλίο σέρβις, υπάρχει όμως φουλ ιστορικό συντήρησης από εμένα.
Η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στη Σαλαμίνα, σε κλειστό γκαράζ και στη φόρτιση.
Τηλ 694 2532 308 (viber + whatsApp)
Γιάννης
Τιμή ADVRIDE = 6500.
Χλμ 57,000.
Πρώτη άδεια 01/2008
Τα έξτρα που έχει, και θα δοθούν μαζί με τη μοτοσυκλέτα, είναι τα εξής:
Μετά από ώριμη σκέψη, ήρθε η ώρα του αποχωρισμού.
Παρέλαβα τη μοτοσυκλέτα με σχεδόν 37,000 χλμ, και έκτοτε έχω κάνει σχεδόν 20,000 χλμ μερικά από τα οποία σε εκδρομικό endurο και τα υπόλοιπα σε ημερήσιες ή πολυήμερες ασφάλτινες εκδρομές. Δεν έχει δουλέψει σε συνθήκες πόλης, παρά μονο ελάχιστα.
Την έχει δει και ο ήλιος, και η βροχή, και το χώμα και η λάσπη και γενικά έχει κάνει αξιοπρεπώς όλα για όσα την κατασκεύασε η ΚΤΜ, σπέρνοντας χαρά στον ιδιοκτήτη της.
Σαν μοτοσυκλέτα 13 χρόνων με χρήση εντός και εκτός δρόμου, έχει εμφανή σημάδια χρήσης, τα οποία είναι μόνο οπτικά.
Δεν διαθέτει επίσημο βιβλίο σέρβις, υπάρχει όμως φουλ ιστορικό συντήρησης από εμένα.
Η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στη Σαλαμίνα, σε κλειστό γκαράζ και στη φόρτιση.
Τηλ 694 2532 308 (viber + whatsApp)
Γιάννης
Τιμή ADVRIDE = 6500.
Χλμ 57,000.
Πρώτη άδεια 01/2008
Τα έξτρα που έχει, και θα δοθούν μαζί με τη μοτοσυκλέτα, είναι τα εξής:
- Εξατμίσεις AKRAPOVIC.
- Πλαϊνές Βαλίτσες Η&Β GOBI 37λτ.
- Πλαϊνές Βάσεις για βαλίτσες Η&Β.
- Κεντρική σχάρα GIVI MONOKEY + Σχάρα φαρδιά noname με τρύπες για δεσίματα για σάκο.
- Topcase GIVI TRECKER OUTBACK 42lt μαύρο.
- Άνω τρόμπα συμπλέκτη από KTM 450 EXC (αλεξίσφαιρη).
- Κάτω τρόμπα συμπλέκτη της OBERON.
- Μεταλλική ποδιά 4χιλ κάρτερ ιταλικής κατασκευής.
- Side Stand Relocator, για το γνωστό πρόβλημα των 950/990 σχετικά με τα κάρτερ.
- Μπαταρία δύο έτών, μάρκας MOTOBATT, συνεχώς σε εξωτερική φόρτιση όταν είναι η μοτό στο γκαράζ.
- Καγκελα πραστασίας ντεπόζιτων και κινητήρα.
- Πρόσφατα σερβαρισμένες μπροστινές αναρτήσεις.
- Σερβαρισμένη μίζα με αλλαγή καρβουνακίων.
- Φίλτρο αέρος της Κ&Ν + προφίλτρο UNIFILTER.
- Σχετικά καινούργια αλυσίδα + γρανάζια μπρος,πίσω 16/42 της AFAM.
- Aftermarket MOSFET ανορθωτής.
- 2ο Βεντιλατέρ SPAL.
- Rally Fairing της RADE GARAGE 2ης γενιάς με προβολείς LED, αξίας 450 ευρώ.
- Κολλάρα σιλικόνης της αγγλικής AS3 (εφάμιλης της SAMCO).
- Αυτοκόλλητα βινυλίου CRISPY DESIGNS, υπερανθεκτικά.
- Βάση προβολακίων της TWALCOM.
- Ουρά rally της ΤWALCOM, με φανάρι led και αφαιρούμενη πινακίδα.
- Τροποποιημένη σέλα από MOTOK (χωρίς gel).
- Κατάργηση SAS.
- Αποστάτες τιμονιού 20χιλ της SW-MOTECH.
- Καινούργια ντίζα γκαζιού της αγγλικής AS3.
- Καινούργιο σωληνάκι συμπλέκτη υψηλής της αγγλικής AS3.
- Βάση GPS πάνω από τα όργανα της TOURATECH.
- Αλλαγμένοι ρυθμιστές αλυσίδας + προστατευτικού.
- Μεταλλική σήτα ψυγείου.
- Αλλαγμένα πίσω φλας.
Τελευταία επεξεργασία: