Δύο οι ενστάσεις μου, μαμάει (ας πούμε, χάριν συζήτησης, η τρίτη θεση και με την Σουζούκι να ανεβαίνει συνέχεια δεν είναι και τόσο γαμησερή)
φέτος με:
- Τον πακτωλό της Άουντι, και
- Με τη απομάκρυνση του ξεροκέφαλου Πρετσιόζι.
Την εποχή που πήγε ο Γιατρός η λέξη βιοτεχνία, μια χαρά τους περιγράφει κατ΄ εμέ, σε σχέση με τις ομάδες που εDucati ίχε συνηθίσει να δουλεύει.
Παναγιώτη το παραπάνω που παρέθεσες, το έγραψα 20/4/2015. Και τότε "μαμούσε"....
Ακόμα η Suzuki δεν ήταν πουθενά.
Όπως ξέρουμε όμως, καθε μέρα μας πάει αλλού, ειδικά στον κόΖμο των moto gp!!!
Μέσα στους αγώνες η Ducati δεν είναι βιοτεχνία, ούτε κι όταν ήταν ο Ρόσι εκεί (προ Αουντί εποχή). Άσχετα με τις μονάδες παραγωγής και τις πωλήσεις, οι αγωνιστικές ομάδες είναι πάνω κάτω στημένες το ίδιο.
Στην τελική, και τον πλέον "βαμένο" Χοντάκια ή "γιαπωνέζο" εν γένει, δεν τον συμφέρει κάτι τέτοιο.
Η αξία του ηττημένου, προσδίδει την υπεραξία της νίκης για το νικητή
Στο δια ταύτα:
Μετά και το χθεσινό αγώνα επιβεβαιώθηκαν τα όσα "περί πλαισίου για πέταμα" της Χόντα φέτος. Βάλαν το περσινό και πήγε πάλι αέρα ο Μάρκεθ.
Η ΥΑΜΑΗΑ καλά κρατεί, είναι ένα βήμα μπροστά από τους άλλους κι από κάποιους μια πίστα εμπρός θα έλεγα....
Η SUZUKI ακόμα ψάχνει άλογα.
Η Ducati θέλει οδηγούς...
Ο Ρόσσι είναι ο "γιατρός" του κάποτε! Μπορεί, θέλει, διψάει και βρίσκει τρόπο να βελτιώνει κάθε τομέα που υστερεί (είπαμε να βελτιώσει κάπως τις κατατακτήριες κι ο Θεός πήρε πολ...) !
Ο Χόρχε είναι εδώ... Μην τον ξεγράφετε!
Ο πίτσι δεν ξέχασε να καβαλάει μοτοσακό.... Είπαμε! Κακό το πλαίσο του 2015 για το big H!!! Me toy 2014 και το υπόλοιπο πακέτο το φετινό, θα δούμε μαχες σε κάθε αγώνα, άσχετα που το πρωτάθλημα είναι "εκτός" στόχων για το Μάρκεθ πλέον.
*******Είμαστε τυχεροί που ζούμε αυτή την εποχή των motogp. Τη θεωρώ πιο συναρπαστική ever, με απίστευτους αναβάτες! Φυσικά στην κορυφή και μακράν, ο Βάλε