Στο βουνό του ΛΕΩΝΙΔΑ, Κυριακή 12/11/2017-The off-road story

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μιας και λέμε για λάστιχα και μηχανάκια , το εμπρός λάστιχο Michelin wild είχε πρόσφυση συνέχεια , όποτε τις περισσότερες φορές είχα τιμόνι , κάτι που δεν το περίμενα με τίποτα , το πίσω λάστιχο Shinko 805 , έχει το διπλάσιο τακούνι σε σχέση με το pireli str αλλά και πάλι διακοσμητικό είναι , δεν έκανε για αυτό το έδαφος τέτοια εποχή , για καλοκαίρι είναι μια χαρά .

Τώρα το crf1000 ήταν καταπληκτικό , ήρεμο από χαμηλά , χωρίς ξεσπάσματα , πουθενά δεν ήθελα παραπάνω δύναμη , είχα το traction control πάντα στο on , όποτε αναλάμβανε αυτό , ήρεμα και χωρίς γλυστριματα πέρναγα παντού .

Γενικά δεν περίμενα να έχω τόσο θετική εντύπωση μετά από μια βόλτα .
Με λίγη προπόνηση θα μπορώ να το πάω ακόμα καλύτερα ( το μηχανάκι μπορεί αρκεί ο οδηγός να ξερει )


Sent from my iPhone using Tapatalk
Επειδή γνώριζα ότι έκανες πρώτη φορά χώμα με το ΑΤ και σχεδόν σε όλη την διαδρομή σε είχα μπροστά μου.....μπορω να πω με σιγουριά ότι με ένα σωστό λάστιχο θα πηγαινες παραπάνω από "αερα"
Τεχνικά δεν είχες πουθενά πρόβλημα και μόνο στις λάσπες και λόγω του πισω ελαστικού πρόσφερες θέαμα, αλλά χωρίς πτώση!
Και μπραβο σου.....γιατι η οδήγηση στο χωμα δεν είναι Κάτι ηρωικό, που πολλοί νομίζουν!
Μπούρδες.. :D
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Το Michelin wild τελικά θα πρέπει να είναι αρκετά καλό λάστιχο.
Έχοντας να μπω σε τέτοια χώματα πάνω από 10 χρόνια πιστεύω ότι με έβγαλαν από εκεί μέσα πρώτον τα συγκεκριμένα λάστιχα και στην συνεχεία ο Bigουλας.
Γιατί από τεχνική χρειάζομαι δουλειά ...και μια συγνώμη για όποιον μπορεί να καθυστέρησα/έκοψα σε δεδομένη στιγμή.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ο Κωστας με το αφρικα, στην μεση της ανηφορας του αγωγού στην αρχη της βολτας, ξεκινησε μετα απο κολλημα και το crf 1000 εβαλε πολυ γλυκα την δυναμη κατω, ουτε σπινιαρισματα ουτε παντιλικια. Και παρα το ακαταλληλο πισω λαστιχο ανεβηκε εντυπωσιακα ευκολα.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Με ρώτησαν διάφορα παιδιά στην εκδρομή "γιατί με το μικρό και όχι με το gs";

Πλέον στις ονοφάδες πάω με το μικρομεσαίο CCM. Θέλω να ευχαριστιέμαι την οδήγηση στο χώμα χωρίς συμβιβασμούς και χωρίς άγχος για το τι θα συναντήσω ή για το κόστος μιας καλής πτώσης.

Επιπλέον στην χθεσινή βόλτα οι αναρτήσεις του CCM δούλεψαν παντού άψογα με αποκορύφωμα το πέτρινο κομμάτι πριν τον Αυλώνα που απλά πέρασε χωρίς να νιώσω κάτι στα χέρια. Και όχι μόνο στα γκαζερά αλλά και σε χαμηλές ταχύτητες δουλεύουν μια χαρά.
Το δε μπροστινό ειδικά με το dunlop 952 στις λασπουριές ήταν βιδωμένο κάτω. Πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να πέσεις. Ενα σημαντικό πλεονέκτημα των μικρών είναι ότι μπορείς να κατεβάσεις πολύ τις πιέσεις και να βάλεις πιο τακουνάτα ελαστικά οπότε εχεις πολύ καλή πρόσφυση. Ενας φίλος Ιταλός που έτρεχε παγκόσμιο εντούρο παλιά, μου λεγε πάντα πρόσεχε να εχεις t r a c t i o n. Ετσι ακόμα και με πολύ μακρύ γρανάζωμα, ανέβηκε ανηφόρια που κανονικά είναι για καθαρόαιμα.

Και παρότι γράψαμε 400Km δεν κουράστηκα καθόλου. Στην άσφαλτο με την Ελίνα και τον Λάμπρο επιστρέψαμε με σταθερά 100 km/h εως την Θήβα που χωρίσαμε μια και γω πήγα την παλιά προς Μάνδρα. Στα 100 ούτε ο αέρας ενοχλεί, ούτε κινδυνεύεις και επίσης δεν τρώς τα τακούνια λάστιχα. Από το Ζέλι - Τιθορέα εως Γλυφάδα έκανα ενα 3ωρο από την παλιά εθνική και με στάση για βενζίνη.
Εχω βέβαια 2 σέλες, μια ανετη φαρδιά και μια στενή εντουράδικη. Απλά θέλει υπομονή στους ανοιχτούς δρόμους αλλά τι 120 με το μεγάλο και χωμάτινα, τι 100 με το μικρό;

Δεν μου άρεσε το 952 στο ασφάλτινο στροφιλίκι, αλλά ίσως φταίει που πίσω εχω ΜΤ21 σε 90/18 αντί για 100/18. Και θα κλείσω με ένα Tip για τα φωτα των μικρών, χτες χρησιμοποίησα ισχυρό φως ποδηλατικό και πέτυχε το πείραμα, χωρίς να επιβαρύνω το ηλεκτρικό κύκλωμα της μηχανής που ως γνωστόν εχει θέμα με τα πηνία.




Τα λέμε στην επόμενη...
Ειχες ενα απο τα πιο ιδανικα μηχανακια της παρεας. Καποιες στιγμες σε εβλεπα και ηθελα να στο κλεψω!
Ωραιο εντουρακι και μπορει να ταξιδεψει ευκολα με 100 σταθερα για να επιστρεψεις ασφαλτινα απο τα βουνα της Στερεας και της Ευβοιας.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Και ο άλλος τράβηξε φωτο με εσένα μετά και εμένα πριν....:eek:
:ha

παραδέχομαι το fail στις φώτο μου!
Αλλά φταίει η καθυστέρηση στην απόκριση του κινητού!!!:punch::punch::punch::punch::punch:
έπρεπε να το βάλω στο βίδεο...:(:(:(:(
Όπως σας έβλεπα όλους σχεδόν, είσασταν εντυπωσιακοί μέσα στους πίδακες λάσπης :):ok::ok::ok:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Και ένα μικρό βίντεο από εμένα από τη βολτάρα της Κυριακής.
Δυστηχώς σχεδόν όλα τα καλά κομμάτια τα έχασα, γιατί ορισμένες φορές πίστευα ότι γράφει αλλά τελικά δεν έγραφε. Από τρεις ώρες βίντεο κράτησε μόνο τη μία.

Τέσπα, το μοντάρίσα λίγο και βλέπεται κάπως.
*Υπάρχει περίπτωση να μη σας παίζει σε κινητά η τάμπλετ.

:friendship:
Ωραια μουσικη επενδυση
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Με ρώτησαν διάφορα παιδιά στην εκδρομή "γιατί με το μικρό και όχι με το gs";

Πλέον στις ονοφάδες πάω με το μικρομεσαίο CCM. Θέλω να ευχαριστιέμαι την οδήγηση στο χώμα χωρίς συμβιβασμούς και χωρίς άγχος για το τι θα συναντήσω ή για το κόστος μιας καλής πτώσης.
Κωστα, τυπωσε εκεινο το πολυ ωραιο ποστ που ειχες γραψει στο moto.gr οταν πηρες το CCM και μοιραζε το οταν ρωτανε ;) :D

Παντως το πλεονεκτημα μικρων σαν το CCM, τα DRZ, XR250/400 κλπ κλπ φαινεται σε δυσκολοτερες διαδρομες/κομματια οπου τα μεγαλα θα ταλαιπωτηθουν, πιθανα θα πεσουν, κλπ. Απ'οτι ειδα στις φωτο και στα βιδεα, εδω μιλαμε για σχετικα ανετες διαδρομες για τα μεγαλα εκτος απο κατι ανηφορια. Και με το μεγαλο οταν το πραγμα δυσκολευει λιγο, εχεις την αισθηση οτι κατι εκανες, με το μικρο κλεβεις εκκλησια! :D Βεβαια με το τελευταιο εχεις αλλη ευχαριστηση σε καποια κομματια, τεσπα, swings and roundabouts που λεν στο χωριομ.

Στην άσφαλτο με την Ελίνα και τον Λάμπρο επιστρέψαμε με σταθερά 100 km/h εως την Θήβα που χωρίσαμε μια και γω πήγα την παλιά προς Μάνδρα. Στα 100 ούτε ο αέρας ενοχλεί, ούτε κινδυνεύεις και επίσης δεν τρώς τα τακούνια λάστιχα. Από το Ζέλι - Τιθορέα εως Γλυφάδα έκανα ενα 3ωρο από την παλιά εθνική και με στάση για βενζίνη.
Εχω βέβαια 2 σέλες, μια ανετη φαρδιά και μια στενή εντουράδικη. Απλά θέλει υπομονή στους ανοιχτούς δρόμους αλλά τι 120 με το μεγάλο και χωμάτινα, τι 100 με το μικρό;
Με τα μεσαια μεγαλα, βγαζει κανεις ανοιχτα κομματια και την Εθνικη με 130-140χμω - ή και παραπανω αν δε λυπαται λιγο τα λαστιχα και βιαζεται για καποιο λογο. Τα 100χμω για μενα προσωπικα ειναι πολυ λιγα για να βγαλω πχ σχεδον 200χμ απο Καλλιδρομο για να επιστρεψω Αθηνα (τοχω δει το εργο με τα XLR/XR στο παρελθον ;)). Αλλα νομιζω το CCM μπορει να παει με 120χμω σταθερα με αλλο πισω γραναζι και ισως οχι τοσο εντουραδικο λαστιχο μπροστα, κοιταξε το.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Aν κρινω απο την οψη του το Shinko 805, οπως και το pireli str, οπως και το karoo 3, μονο κατ' ιδεαν ειναι χωματινα (παρα πολυ φαρδια τακουνια που πιανουν απο ακρη σε ακρη και καθολου 'η ελαχιστη διαμηκη χαραξη)
Τα δυο πρωτα βεβαια δεν τα εχω δοκιμασει αλλα το karoo 3 που το εχω ειναι απαραδεκτο και μαλιστα ακομα και σε μερικα στεγνα χωματα Τοσο απαραδεκτο που το εμπρος το πεταξα πριν την ωρα του το δε πισω το εχω μονο για ασφαλτο
Ειναι χωματινα που θα πανε τον αναβατη σχεδον παντου αλλα χωρις να το "κυνηγαει" κανεις το μηχανακι στο χωμα. Ετσι πανε/περνανε οι διαφοροι που γραφουν τα διαφορα υπερθετικα σε ξενα φορουμ. Αν ειναι να το κυνηγησει κανεις το μηχανακι - πχ οπως πηγαιναμε στις χωματαδες στο παρελθον - τοτε θελει χωματινο-με-αραιο-τακουνι, εκτος ισως απ'το καλοκαιρι σε αυστηρα ξερα εδαφη οπου μπορει να παει κανεις γρηγορα και μ'αυτα.

Απο τα παραπανω λαστιχα, το μπροστινο Karoo 3 ειναι απαραδεκτο ακομη και στην ασφαλτο, κι'εγω πεταξα το δικο μου πολυ πριν την ωρα του. Αλλα το πισω Rally STR που εχω τωρα πανω στο Αφρικα ειναι μια χαρα σε στεγνα χωματα και πετρωδη κομματια ακομη και στο πολυ σβελτο, και το μεγαλο πλεονέκτημά του για μεγαλα on-off ειναι οτι ταξιδευει κανεις στην ασφαλτο με 160-180χμω χωρις να το χαλαει. Και εκει εγκειται το πλεονεκτημα τετοιων ελαστικων με πολυ φαρδια τακουνια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Και ένα μικρό βίντεο από εμένα από τη βολτάρα της Κυριακής.
Δυστηχώς σχεδόν όλα τα καλά κομμάτια τα έχασα, γιατί ορισμένες φορές πίστευα ότι γράφει αλλά τελικά δεν έγραφε. Από τρεις ώρες βίντεο κράτησε μόνο τη μία.

Τέσπα, το μοντάρίσα λίγο και βλέπεται κάπως.
*Υπάρχει περίπτωση να μη σας παίζει σε κινητά η τάμπλετ.

Ωραίος ο Γιάννος. :l2:
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Αν και οι φωτό δίνουν μια γεύση η βόλτα ήταν απλά καταπληκτική.
Χάρηκα πολύ που ξαναείδα γνώριμες φάτσες και κυρίως γιατί γνώρισα και νέες από κοντά.
Ενα μεγάλο ευχαριστώ στον Θοδωρή και τον Κώστα για τον χρόνο που διέθεσαν ώστε να βολτάρει η παρέα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και ένα μικρό βίντεο από εμένα από τη βολτάρα της Κυριακής.
Δυστηχώς σχεδόν όλα τα καλά κομμάτια τα έχασα, γιατί ορισμένες φορές πίστευα ότι γράφει αλλά τελικά δεν έγραφε. Από τρεις ώρες βίντεο κράτησε μόνο τη μία.

Τέσπα, το μοντάρίσα λίγο και βλέπεται κάπως.
*Υπάρχει περίπτωση να μη σας παίζει σε κινητά η τάμπλετ.

Πολύ ωραία "δεμένο" το βίντεο και με ωραίες μουσικούλες!
Κι εγώ τη πατάω πολλές φορές με την εγγραφή, μου έχει τύχει να νομίζω πως πατάω για "γράψιμο" και να απενεργοποιώ και στη συνέχεια να πατάω για stop και να "γράφω". Ανάποδα δηλαδή. Το πρόβλημα λύνεται αν βάλω το κινητό να λειτουργεί σαν remote control αλλά τότε εξαφανίζεται σύντομα η ενέργεια της μπαταρίας...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πολύ ωραία "δεμένο" το βίντεο και με ωραίες μουσικούλες!
Κι εγώ τη πατάω πολλές φορές με την εγγραφή, μου έχει τύχει να νομίζω πως πατάω για "γράψιμο" και να απενεργοποιώ και στη συνέχεια να πατάω για stop και να "γράφω". Ανάποδα δηλαδή. Το πρόβλημα λύνεται αν βάλω το κινητό να λειτουργεί σαν remote control αλλά τότε εξαφανίζεται σύντομα η ενέργεια της μπαταρίας...
Οποτε το εκανα χωρις κινητο απετυχα παταγωδως, οπως περιγραφεις.
Μονο με το κινητο εισαι σιγουρος.
Αλλα ετσι χανεις φασεις..... Θελει καποιο χρονο να συνδεθουν και το παρατας. Αν ειναι συνεχως συνδεδεμενα αντιο μπαταρια καμερας.... :(
Πρεπει να βρουμε λυση!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Οποτε το εκανα χωρις κινητο απετυχα παταγωδως, οπως περιγραφεις.
Μονο με το κινητο εισαι σιγουρος.
Αλλα ετσι χανεις φασεις..... Θελει καποιο χρονο να συνδεθουν και το παρατας. Αν ειναι συνεχως συνδεδεμενα αντιο μπαταρια καμερας.... :(
Πρεπει να βρουμε λυση!!!
Ο τροπος ειναι να μαθουμε καλα το μενου και να μαθουμε καλα την αισθηση των κουμπιων.

Θελει practice το θεμαααααα. :D

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Πολύ ωραία "δεμένο" το βίντεο και με ωραίες μουσικούλες!
Κι εγώ τη πατάω πολλές φορές με την εγγραφή, μου έχει τύχει να νομίζω πως πατάω για "γράψιμο" και να απενεργοποιώ και στη συνέχεια να πατάω για stop και να "γράφω". Ανάποδα δηλαδή. Το πρόβλημα λύνεται αν βάλω το κινητό να λειτουργεί σαν remote control αλλά τότε εξαφανίζεται σύντομα η ενέργεια της μπαταρίας...
Χαχα, ευχαριστω. Και εγω ετσι ακριβως την πατησα, με αποτελεσμα να γραφω κομματια που δεν ηθελα. Σε μια φαση εβγαλα και κατι φωτογραφιες στο ασχετο, δεν ξερω πως γκενεν αυτο!

Παντως οταν βαζω την καμερα στο πλαι του κρανους, εχω καλυτερη αισθηση του κουμπιου, απο το να τη βαζω στην κορυφη.

Βασικα εχεις τσεκαρει ποσο διαρκει ποσοστιαία η μπαταρια με το wifi ενεργοποιημενο;
Στη δικια μου, στο 1080/30fps χωρις wifi γραφει 1ωρα κ 25 λεπτα.

Να μου πεις, καταναλωνει μπαταρια και η αναμονη μεταξυ των εγγραφών.....αντε βγαλε ακρη...

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom