Συζήτηση περί Κινέζων κατασκευαστών - 关于中国制造商的讨论

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Απλά να σχολιάσω σε αυτό που είπε ο Aldebaran πως φαίνεται η διαφορά ποιότητας στα Κινέζικα με τα Ευρωπαϊκά και Γιαπωνέζικα πώς εν μέρει συμφωνώ εν μέρει διαφωνώ.

Φυσικά ένα S1000XR θα είναι διαστημόπλοιο μπροστά σε ένα 525 voge αλλά αν συγκρίνεις ένα 525 voge με ένα CB500X θα δεις άραγε τόση διαφορά? Ή το 450 Rally θα μπορούσα εύκολα να το δω με μια Ευρωπαική μάρκα επάνω.

Δεν είναι όλα τα Κινέζικα ίδια και δεν μπορούμε να κάνουμε σύγκριση μεταξύ μοτοσυκλετών με μια άβυσσο διαφορά στην τιμή αγοράς!

Αν βάλουμε άραγε ένα Transalp 750 δίπλα στο 900DSX αλήθεια θα πούμε πωπω φαίνεται τόση διαφορά?

Σίγουρα οι Κινέζοι(ειδικά κάποιοι) έχουν πολύ δρόμο μπροστά αλλά κάποιοι Κινέζοι είναι ήδη σε πολύ καλό σημείο και πάντα συγκριτικά με τον άμεσο ανταγωνισμό.

Όταν έρθει η ώρα να βγάλει και η Voge η η CFmoto μοτοσυκλέτα 15+ χιλιάρικα τότε μόνο θα πούμε ναι φαίνεται η διαφορά. Φυσικά μέχρι τότε ένα ακριβότερο κατα πολύ Ευρωπαικό θα φάινεται πολύ μπροστά σε ποιότητα και είναι. Τί να συγκρίνεις? Ducati ή MVagusta με οποιοδήποτε Κινέζικο?!!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τί να συγκρίνεις? Ducati ή MVagusta με οποιοδήποτε Κινέζικο?!!
Η "σωστή" σύγκριση είναι μεταξύ ομοίων κατηγοριών και τιμολογίων.

Η σύγκριση ΤΑ750 με ΜΤ800 και DS900X είναι μέσα στα πλαίσια της λογικής. Και εκεί είναι το θέμα για την Χόντα να πείσει τους όχι φανατικούς ότι αξίζει να δώσεις περισσότερα για να πάρεις λιγότερα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Πάντως Βαγγελη το SR4 max που έχω με το αντίστοιχο της BMW που είδα από κοντά εχθές, μπορεί να μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα αλλά μέχρι εκεί είναι τα κοινά τους στοιχεία. Η ποιότητα των πλαστικών/διακόπτες φαναριών κτλ είναι πολύ ανώτερα της BMW και αυτό φαίνεται αμεσως και θα φανεί πιο έντονα και στην χρήση με τον καιρό πιστεύω. Ήδη στον ένα χρόνο που έχω το μηχανάκι έχω κάποιες μικρές αστοχίες όπως κάποια στίγματα στο κέλυφος της μεταδοσης, σκουρίτσες στα δεσίματα των καθρεπτών και απ'οτι αρχίζω και βλέπω ίσως τα grips να μην αντέξουν όσο πρέπει.

Δεν ασχολήθηκα με περιφερειακά όπως φρένα αναρτήσεις όπου και εκεί ίσως υπάρχουν βελτιώσεις, τώρα να μου πεις αξίζουν τα 2,5Κ νομιζω παραπάνω; Δεν ξέρω.

Θέλω να πω πως, ΔΕΝ είναι ίδιο μηχανάκι απλά αλλάζει το σήμα όπως λένε κάποιοι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως Βαγγελη το SR4 max που έχω με το αντίστοιχο της BMW που είδα από κοντά εχθές, μπορεί να μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα αλλά μέχρι εκεί είναι τα κοινά τους στοιχεία. Η ποιότητα των πλαστικών/διακόπτες φαναριών κτλ είναι πολύ ανώτερα της BMW και αυτό φαίνεται αμεσως και θα φανεί πιο έντονα και στην χρήση με τον καιρό πιστεύω. Ήδη στον ένα χρόνο που έχω το μηχανάκι έχω κάποιες μικρές αστοχίες όπως κάποια στίγματα στο κέλυφος της μεταδοσης, σκουρίτσες στα δεσίματα των καθρεπτών και απ'οτι αρχίζω και βλέπω ίσως τα grips να μην αντέξουν όσο πρέπει.

Δεν ασχολήθηκα με περιφερειακά όπως φρένα αναρτήσεις όπου και εκεί ίσως υπάρχουν βελτιώσεις, τώρα να μου πεις αξίζουν τα 2,5Κ νομιζω παραπάνω; Δεν ξέρω.

Θέλω να πω πως, ΔΕΝ είναι ίδιο μηχανάκι απλά αλλάζει το σήμα όπως λένε κάποιοι.
τα ρεπορτάζ λένε κάτι πολύ συγκεριμένο. Η αντιπροσωπεία δημοσιογράφων που πήγαν στο εργοστάσιο της Voge είχαν να πουν πως τα δύο μηχανακια βγαίνουν στην ίδια ακριβώς γραμμή παραγωγής το ένα πίσω απο το άλλο, ολοκληρώνονται κατα 90% και μετά το τελευταίο 10% γίνονται Voge ή BMW.

Συνεπώς, πράγματι μπορεί η BMW να έχει δώσει προδιαγραφή πώς αυτό το τελευταιο 10% που μπορεί να είναι κάποια πλαστικά ή οι διακόπτες να είναι μιας ποιότητας καλύτερης.

Αν τώρα κάποιος πιστεύει πως αυτές οι διαφορές του 10% της ποιότητας σε κάποια συγκεκριμένα σημεία όπως το φινίρισμα των πλαστικών ενδεχομένως ή κάποιοι διαφορετικοί πιο ποιοτικοί διακόπτες, πράγματα δηλαδή που δεν έχουν να κάνουν με την αξιοπιστία ή δομικά μέρη του σκούτερ αλλά με το φινίρισμα του, μαζί με το σηματάκι της BMW αξίζουν τα 2500€ της διαφοράς στο ταμείο δηλαδή σχεδόν μισό μηχανάκι πάνω σε τιμή ας πάρουν BMW. Είναι τόσο απλό!!

Αλλά το να ακούω απο κάποιους (όχι εσένα) σε κάποιες σκουτερομάδες πώς το BMW ας πουμε πάει καλύτερα στο δρόμο επειδή τους έχει πιασει το Placebo απο το σηματάκι αυτό είναι άλλη κατηγορία παραπόνων που αγγίζουν το παράλογο!
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
τα ρεπορτάζ λένε κάτι πολύ συγκεριμένο. Η αντιπροσωπεία δημοσιογράφων που πήγαν στο εργοστάσιο της Voge είχαν να πουν πως τα δύο μηχανακια βγαίνουν στην ίδια ακριβώς γραμμή παραγωγής το ένα πίσω απο το άλλο, ολοκληρώνονται κατα 90% και μετά το τελευταίο 10% γίνονται Voge ή BMW.

Συνεπώς, πράγματι μπορεί η BMW να έχει δώσει προδιαγραφή πώς αυτό το τελευταιο 10% που μπορεί να είναι κάποια πλαστικά ή οι διακόπτες να είναι μιας ποιότητας καλύτερης.

Αν τώρα κάποιος πιστεύει πως αυτές οι διαφορές του 10% της ποιότητας σε κάποια συγκεκριμένα σημεία όπως το φινίρισμα των πλαστικών ενδεχομένως ή κάποιοι διαφορετικοί πιο ποιοτικοί διακόπτες μαζί με το σηματάκι της BMW αξίζουν τα 2500€ της διαφοράς στο ταμείο δηλαδή σχεδόν μισό μηχανάκι πάνω σε τιμή ας πάρουν BMW. Είναι τόσο απλό!!
Μην λες τέτοια.


Είπαν ότι ο κινητήρας του 900 συναρμολογείται έτσι.


Το σκούτερ έχει κάποια ανταλλακτικά που ταιριάζουν, αλλά φτιάχνεται άλλη ημέρα το BMW και άλλη ημέρα το Voge, ξεκινώντας από "άδεια" γραμμή παραγωγής.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μην λες τέτοια.


Είπαν ότι ο κινητήρας του 900 συναρμολογείται έτσι.


Το σκούτερ έχει κάποια ανταλλακτικά που ταιριάζουν, αλλά φτιάχνεται άλλη ημέρα το BMW και άλλη ημέρα το Voge, ξεκινώντας από "άδεια" γραμμή παραγωγής.
Στο ρεπορτάζ του moto στο μεγάλο βιντεο είπε ο Φελούκας πως είδε κινητήρα 900 απλά να αλλάζουν καπάκια, το ένα να λέει BMW το άλλο Voge. Άρα στον κινητηρα που φοράει το 900DSX με το F900GS αλλάζουν μόνο τα καπάκια (πάει αυτό)

Πράγματι έχουν μια ξεχωριστή γραμμή παραγωγής για τα Voge SR4 και BMW C400GT που επειδή κάποια πλαστικά τους και προφανώς και κάποια επιμέρους εξαρτήματα είναι διαφορετικά καθαρίζουν τη γραμμή παραγωγής πριν φτιάξουν κάθε ξεχωριστή παρτίδα BMW η VOGE. Εϊχα ακούσει όμως καθαρά σε άλλο βιντεο (που δεν μπορω να εντοπίσω) τον αριθμό 90% και αφορούσε πώς το SR4 είναι 90% ίδιο με το BMW και αλλάζουν κάποια πράγματα όπως κάποια πλαστικά η διακοπτες. Και ο Φελούκας λέει μάλιστα πως είδε ίδια πλαστικά ακριβώς να γράφουν το ένα BMW απο πίσω το άλλο Voge.

ΘΑ με κάνεις όμως να ξαναπάω στην έκθεση και να πάρω κομμάτι κομμάτι το καθένα να δουμε λοιπόν πόσο διαφορετικά φαίνονται! Γιατί αν είναι να συζητάμε για κάνα αυτοκόλλητο ή κάναν διακόπτη ή ένα σετ καθρέπτες έιπαμε 2500€ επάνω!

Πάντως στα πλαίσια αυτής της συζήτησης να πουμε πως συζητάμε λοιπόν πως ο Κινέζος μπορεί να φτιάξει ότι θέλει και έχει να κάνει ξεκαθαρα με την παραγγελία? Γιατί φυσικά θελουν να σου πουλάνε μηχανες 6 χιλιαρικα και κάπου πρεπει να κάνουν εκπτώσεις?

Αν όμως έρθουν να σου πουλήσουν μηχανή 15 χιλιαρικα μπορουν να το κάνουν ή επειδή είναι Κινέζοι δεν μπορούν?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
amyroukai Aldebaran

Συγκεκριμένα το VOGE SR4 smart κοστίζει 6.495€ και το αντίστοιχου εξοπλισμού BVMW c400GT μέσα απο τον διαμορφωτη της BMW κοστίζει 9.320€

Φυσικά απο κάπου θα έχουν κάνει και κάποιες περικοπές όπως σε κάποια πλαστικά, διακόπτες κλπ. Σε δομικά στοιχεία πάντως μοτέρ, αναρτήσεις, φρένα και τα περισσότερα απο τα υπολοιπα είναι ίδια. Τώρα πόσο ίδια δεν ξέρω ακριβώς,ο καθένας ας κρίνει και να δώσει αν κρίνει τα 3000€ παραπάνω στην BMW.
 

johny the fox

Μέλος
Όνομα
Γιανης
Μοτό
δουκατιον
Προσπαθώ φιλότιμα να κατανοησω τι επιδιωκει o γιγαντας BMW με το να ταυτιζεται απολυτα και αδιαφοροποιητα σε κοινη γραμμη παραγωγης με ενα πρωτοεμφανιζομενο κινεζικο brand ,ταυτοχρονα ομως με στοχευμενες αναφορες απο τον ''ειδικο τυπο'' για αδικαιολογητο τιμολογιακο χασμα μεταξυ των προιοντων. .Πως δεχονται οι βαυαροι να διασυρονται,οτι πουλανε πανακριβα σε ηλιθιους πελατες,το ιδιο προιον που καποιοι αλλοι αγοραζουν σχεδον στην μιση τιμη Αν καποιος εχει τα στοιχεια που συνθετουν αυτη την λογικη ας τα παραθεσει .
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
amyroukai Aldebaran

Συγκεκριμένα το VOGE SR4 smart κοστίζει 6.495€ και το αντίστοιχου εξοπλισμού BVMW c400GT μέσα απο τον διαμορφωτη της BMW κοστίζει 9.320€

Φυσικά απο κάπου θα έχουν κάνει και κάποιες περικοπές όπως σε κάποια πλαστικά, διακόπτες κλπ. Σε δομικά στοιχεία πάντως μοτέρ, αναρτήσεις, φρένα και τα περισσότερα απο τα υπολοιπα είναι ίδια. Τώρα πόσο ίδια δεν ξέρω ακριβώς,ο καθένας ας κρίνει και να δώσει αν κρίνει τα 3000€ παραπάνω στην BMW.
Πρέπει να παραδεχτείς ότι τα 6500 ευρώ δεν είναι λίγα για σκούτερ
Οπότε σκουριές, πλαστικά του κώλου κλπ που περιγράφει ο καπετάνιος δεν δικαιολογούνται
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Προσπαθώ φιλότιμα να κατανοησω τι επιδιωκει o γιγαντας BMW με το να ταυτιζεται απολυτα και αδιαφοροποιητα σε κοινη γραμμη παραγωγης με ενα πρωτοεμφανιζομενο κινεζικο brand ,ταυτοχρονα ομως με στοχευμενες αναφορες απο τον ''ειδικο τυπο'' για αδικαιολογητο τιμολογιακο χασμα μεταξυ των προιοντων. .Πως δεχονται οι βαυαροι να διασυρονται,οτι πουλανε πανακριβα σε ηλιθιους πελατες,το ιδιο προιον που καποιοι αλλοι αγοραζουν σχεδον στην μιση τιμη Αν καποιος εχει τα στοιχεια που συνθετουν αυτη την λογικη ας τα παραθεσει .
λεγεται λογικη1)της διαφημησης εστω και αρνητικης,2)του απληροφορητου καταναλωτη ηλιθιου πελατη που και τον θεο τον ιδιο να του δειξεις ,θα το αμφισβητησει ,(στην συγκεκριμμενη περιπτωση ,θα αμφισβητησει οτι το μηχανακι ειναι κατα 99,9% το ιδιο,και μονο τα αυτοκολλητα αλλαζουν) 3)Της επιλεκτικης καταναλωσης.Αυτος που για τους δικους του λογους (κυριως πουλ-μουρ)θελει το σηματακι να δειχνει προπελλα ,οτι και να του πεις ,προπελλα θα παρει.
Θυμαμαι και γελαω ακομα, την φαση και την εκφραση στο προσωπο του ιδιοκτητη,σε εξουδιοδοτημενο συνεργειο ΚΑΒΑΣΑΚΙ,οταν του ειπα,και το επιβεβαιωσε και ο μαστορας,οτι το καινουργιο του,μαξι σκουτερ καβασακι που ειχε αγορασει,και ειχε φερει για το πρωτο σερβις,στην πραγματικοτητα ηταν ΚΥΜΚΟ.Ανεπαναληπτη εμπειρια. :ha
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πρέπει να παραδεχτείς ότι τα 6500 ευρώ δεν είναι λίγα για σκούτερ
Οπότε σκουριές, πλαστικά του κώλου κλπ που περιγράφει ο καπετάνιος δεν δικαιολογούνται
Τα ίδια, σκουριές βαψίματα που ξεφλουδίζουν, κάνουν τα premium μοντέλα της Piaggio, όπως επίσης διαβάζω ότι ο HPE αρχίζει και καίει λάδια από τις 10,000 χλμ (βέβαια δεν ξέρω την χρήση, τα είπε σωστότατα ο Βαγγέλης στο ποστ για τους εκκεντροφόρους της ΚΤΜ). Πράγματα που δεν δικαιολογούνται και δεν τα καλύπτει η εγγύηση και που οι κάτοχοι κάνουν ομερτά.


tc-drift το μοτέρ είπαν όλοι ότι απλά αλλάζει καπάκι συμπλέκτη και γράφει Voge ή BMW. Για το σκούτερ δεν ξέρω ποιός είπε 90% ίδιο (και δεν έχει σημασία). Δεν θα πάρω ούτε το ένα ούτε το άλλο. Για το DS900X εναντίον F900GSA που είναι περίπου αντίπαλοι (το F900GS παίζει απλά μόνο του) η διαφορά είναι στα διπλά λεφτά 9500 VS 19000. Αν κάποιος κινηθεί "ευρωπαϊκό στυλ" και πάρει το DS900X και στην διετία το πουλήσει δεν θα προλάβει να το δει να... χαλάει (φαντάζομαι). Τα πλαστικά της BMW πάντως δεν είναι καμιά ιδιαίτερη ποιότητα, δυστυχώς.
 

johny the fox

Μέλος
Όνομα
Γιανης
Μοτό
δουκατιον
@ panavour ...Κάποιο σοβαρο λινκ με τον Κινέζο να κολλάει τα διαφορετικσ αυτοκόλλητα στα ίδια μηχανάκια έχουμε ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Πρέπει να παραδεχτείς ότι τα 6500 ευρώ δεν είναι λίγα για σκούτερ
Οπότε σκουριές, πλαστικά του κώλου κλπ που περιγράφει ο καπετάνιος δεν δικαιολογούνται
Το λίγα είναι σχετικό.

Για μένα όλα τα σκούτερ είναι αδικαιολογητα ακριβά, σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες, και εκτός από ένα μικρό 125 για τα κοντινά τρεχάματα δεν θα έδινα ποτέ 5-6-10-15 χιλιάρικα για σκούτερ αντί για μια μοτοσυκλέτα.

Αναλογικά όμως με το τι ζητάει η αγορά για ανάλογες προδιαγραφές (που είναι και το σωστό κριτήριο για συγκρίσεις) , ναι είναι λίγο.
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Και ο Φελούκας λέει μάλιστα πως είδε ίδια πλαστικά ακριβώς να γράφουν το ένα BMW απο πίσω το άλλο Voge.
ο Φελούκας πως είδε κινητήρα 900 απλά να αλλάζουν καπάκια, το ένα να λέει BMW το άλλο Voge.
Δεν αποκλείεται όμως, και στην ιδια γραμμη παραγωγής, το ένα να είναι απο α,β,γ ποιότητα -υλικά και το άλλο απο ρ,σ,τ,υ,φ,χ,ψ,ω. Την ακριβή σύσταση των υλικων δεν την ξέρουμε και θα την δείξει ο χρόνος .
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα ίδια, σκουριές βαψίματα που ξεφλουδίζουν, κάνουν τα premium μοντέλα της Piaggio, όπως επίσης διαβάζω ότι ο HPE αρχίζει και καίει λάδια από τις 10,000 χλμ (βέβαια δεν ξέρω την χρήση, τα είπε σωστότατα ο Βαγγέλης στο ποστ για τους εκκεντροφόρους της ΚΤΜ). Πράγματα που δεν δικαιολογούνται και δεν τα καλύπτει η εγγύηση και που οι κάτοχοι κάνουν ομερτά.


tc-drift το μοτέρ είπαν όλοι ότι απλά αλλάζει καπάκι συμπλέκτη και γράφει Voge ή BMW. Για το σκούτερ δεν ξέρω ποιός είπε 90% ίδιο (και δεν έχει σημασία). Δεν θα πάρω ούτε το ένα ούτε το άλλο. Για το DS900X εναντίον F900GSA που είναι περίπου αντίπαλοι (το F900GS παίζει απλά μόνο του) η διαφορά είναι στα διπλά λεφτά 9500 VS 19000. Αν κάποιος κινηθεί "ευρωπαϊκό στυλ" και πάρει το DS900X και στην διετία το πουλήσει δεν θα προλάβει να το δει να... χαλάει (φαντάζομαι). Τα πλαστικά της BMW πάντως δεν είναι καμιά ιδιαίτερη ποιότητα, δυστυχώς.
Εδώ μιλάμε για ένα σκούτερ που είναι σχεδόν ίδια και το ένα έβγαλε όλα αυτά που περιγράφει ο Γιάννης.
Βλέπουμε δηλαδή έναν κάτοχο κινεζικού σκούτερ 6500 ευρώ να παραπονιέται για την ποιότητα κατασκευής και λέμε ηλίθιους όσους ψωνίζουν το ίδιο σε καλύτερη ποιότητα
Ότι ναναι δηλαδη
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θυμαμαι και γελαω ακομα, την φαση και την εκφραση στο προσωπο του ιδιοκτητη,σε εξουδιοδοτημενο συνεργειο ΚΑΒΑΣΑΚΙ,οταν του ειπα,και το επιβεβαιωσε και ο μαστορας,οτι το καινουργιο του,μαξι σκουτερ καβασακι που ειχε αγορασει,και ειχε φερει για το πρωτο σερβις,στην πραγματικοτητα ηταν ΚΥΜΚΟ.Ανεπαναληπτη εμπειρια. :ha
όταν αγόραζαν KLVstrom 1000 και ΕΠΕΜΕΝΑΝ ότι είναι ΑΛΛΟ μηχανάκι ήταν καλά. Δεν θα τους λυπηθούμε κιόλας τους ποζεράδες :p

Ούτε τους μερσεντάκηδες με μηχανικά μέρη ρενό :p
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Προσπαθώ φιλότιμα να κατανοησω τι επιδιωκει o γιγαντας BMW με το να ταυτιζεται απολυτα και αδιαφοροποιητα σε κοινη γραμμη παραγωγης με ενα πρωτοεμφανιζομενο κινεζικο brand ,ταυτοχρονα ομως με στοχευμενες αναφορες απο τον ''ειδικο τυπο'' για αδικαιολογητο τιμολογιακο χασμα μεταξυ των προιοντων. .Πως δεχονται οι βαυαροι να διασυρονται,οτι πουλανε πανακριβα σε ηλιθιους πελατες,το ιδιο προιον που καποιοι αλλοι αγοραζουν σχεδον στην μιση τιμη Αν καποιος εχει τα στοιχεια που συνθετουν αυτη την λογικη ας τα παραθεσει .
Ας τα πάρουμε ένα ένα.

Καταρχήν το Group Loncin δεν είναι πρωτοεμφανιζόμενο. Υπάρχει απο το 1993 και είναι ένας κολοσσός. Αν παρακολούθησες τα βιντεο που εβγαλαν και moto και άλλοι θα άκουσες με τα αυτιά σου το εύρος του. Φτιάχνει απο αγροτικά μηχανήματα, γεννήτριες μέχρι μπλόκ μοτέρ για εταιρείες όπως η Volvo η Mazda κλπ. Πάει αυτo. Συνεπώς μιλάμε για μια συνεργασία με ένα πολύ δυνατό παίχτη της βιομηχανίας.

Δεύτερον. Η BMW δεν υπήρξε ΠΟΤΕ κατασκευαστής μονοκύλινδρων και δικύλινδρων μοτέρ και μοτέρ σκούτερ!!! Ποτέ στην ιστορία της σε εργοστάσιο ιδιοκτησίας BMW δεν έχει κατασκευαστεί μοτέρ με ένα ή δυο κυλίνδρους ή σκουτερ! Το 1993 παρουσίασε το F650 (Funduro, ST κλπ), Αυτό μετά έγινε 650GS 650 Dakar Και παράλληλα βγήκε και η σειρά G650. ΟΛΑ φόραγαν μοτέρ αγορασμένο απο την Αυστριακή ROTAX



Στη συνέχεια το 2006, θέλει να παρουσιάσει το F800S και F800ST αγοράζει πάλι δικύλινδρο μοτέρ σε σειρά απο την ROTAX και το βάζει μέχρι και το 2017 στα 800GS



το 2011 φτιάχνει το πρώτο της ENDURO και το μοναδικό! G450X. Σχεδιάζει τον κινητήρα τον εξελίσσει και στέλνει να τον φτιάχνει για λογαριασμό της η KYMCO στην TAIWAN

Και κάπως έτσι αρχίζει το 2005 την συνεργασία με την LONCIN πρώτα δειλά δειλά με τα σχέδια του μοτέρ 654 της ROTAX (το οποίο BTW συνεχίζει να φοράει σήμερα που μιλάμε το VOGE 650DS) και σιγά σιγά την επεκτείνει και σε κινητήρες μεγαλύτερου κυβισμού και σε ολόκληρο μηχανάκι όπως το σκουτερ της.

Ο λόγος είναι ένας και λέγεται ΚΟΣΤΟΣ. Για να κάνει η BMW μια επένδυση στην Γερμανία ή κάπου στην Ευρώπη σε καινούργιες γραμμές παραγωγής ή εργοστάσια πρέπει να βγαίνει οικονομοτεχνικά το Project. Προφανώς πάντα για τα συγκεκριμένα μοτέρ το κόστος ήταν πολύ μικρότερο να τα φτιάχνει σε εξωτερικούς συνεργάτες απο το να τα φτιάχνει η ίδια. Με την ίδια λογική που αγοράζεις φρένα απο την Brembo η την Nissin.

Απλά όταν ακουμε Rotax μας αρέσε ενω όταν ακουμε Loncin όχι! Η δουλεια αυτή γίνεται όμως απο το 1993

Τώρα απο εκεί και πέρα δεν πουλαει το ίδιο προϊον στη διπλασια τιμή, το πουλάει το σκουτερ 40-45% παραπάνω και υποστηρίζει προφανώς πως έχει διαφορές

Οσο για την σύγκριση Voge DSX900 με F900GS απλά δεν υφίσταται. Είναι άλλες μηχανές.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα ίδια, σκουριές βαψίματα που ξεφλουδίζουν, κάνουν τα premium μοντέλα της Piaggio, όπως επίσης διαβάζω ότι ο HPE αρχίζει και καίει λάδια από τις 10,000 χλμ (βέβαια δεν ξέρω την χρήση, τα είπε σωστότατα ο Βαγγέλης στο ποστ για τους εκκεντροφόρους της ΚΤΜ). Πράγματα που δεν δικαιολογούνται και δεν τα καλύπτει η εγγύηση και που οι κάτοχοι κάνουν ομερτά.


tc-drift το μοτέρ είπαν όλοι ότι απλά αλλάζει καπάκι συμπλέκτη και γράφει Voge ή BMW. Για το σκούτερ δεν ξέρω ποιός είπε 90% ίδιο (και δεν έχει σημασία). Δεν θα πάρω ούτε το ένα ούτε το άλλο. Για το DS900X εναντίον F900GSA που είναι περίπου αντίπαλοι (το F900GS παίζει απλά μόνο του) η διαφορά είναι στα διπλά λεφτά 9500 VS 19000. Αν κάποιος κινηθεί "ευρωπαϊκό στυλ" και πάρει το DS900X και στην διετία το πουλήσει δεν θα προλάβει να το δει να... χαλάει (φαντάζομαι). Τα πλαστικά της BMW πάντως δεν είναι καμιά ιδιαίτερη ποιότητα, δυστυχώς.
Δεν υφίσταται σύγκριση 900DSX με F900GS. Μοιράζονται μόνο το μοτέρ. Όπως η AJP πουλάει το PR7 12.500€ με το ίδιο μοτέρ αγορασμένο απο την SWM που το φοράει στο SUPERDUAL Και το χρεώνει 7000€ και δεν έχουν καμία σχέση τα μηχανακια.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
@ panavour ...Κάποιο σοβαρο λινκ με τον Κινέζο να κολλάει τα διαφορετικσ αυτοκόλλητα στα ίδια μηχανάκια έχουμε ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Για του λόγου το αληθές.

(Το οτι δυσφημίζω το μηχανάκι μου ενώ σκοπεύω να το βάλω αγγελία εδώ μέσα σε λίγες μέρες, πρέπει να το κοιτάξω...)











 
Top Bottom