Συζήτηση περί Κινέζων κατασκευαστών - 关于中国制造商的讨论

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Όταν οι πρώτοι Ιταλοί πήραν το 1o άφρικα το 1ο πράγμα που σημείωσαν είναι η χαμηλή ποιότητα κατασκευής
Βάλε το τρανς αλπ το καινούριο δίπλα στο παλιό παλιό και δες τι θέλω να πω
Γιατί βλέπεις στο δρόμο πιο πολλά ΧΤ 600 από 660? (2002 σταμάτησε η παραγωγή)
Ρίξε μια ματιά από κοντά σ ένα ίντιαν να μου πεις τι βλέπεις....
Βάλε ένα τρέισερ δίπλα σ ένα ΤΔΜ

Με λίγα λόγια παίδες εκτός του ότι οι τιμές πήγαν πάνω η ποιότητα πήγε κάααατω.
Μηχανάκι έξω δεν παίζει πια
Κινέζοι και Γιαπωνέζοι και σκ.... κια απόσκ....
Μας παραμυθιάζουν με οθόνες ΤΦΤ και μπλιμπλίκια διάφορα που δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς αυτά
και ΥΠΟΧΡΑΙΩΤΙΚΑ θα μπουν στο μηχανάκι και θα τα πληρώσεις

Πολλοί πια πάμε στις εκθέσεις και δεν μας κάνει κούκου τίποτε
είτε γιατί είναι παρανοϊκά ακριβό
είτε γιατί είναι πλαστικούρα

και κάτι για τους πράσινους υποκριτές
Η αντικατάσταση ενός οχήματος είναι πολύ πιο επιβαρυντική για το περιβάλλον απ ότι η διαφορά στους ρύπους
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Όταν οι πρώτοι Ιταλοί πήραν το 1o άφρικα το 1ο πράγμα που σημείωσαν είναι η χαμηλή ποιότητα κατασκευής
Βάλε το τρανς αλπ το καινούριο δίπλα στο παλιό παλιό και δες τι θέλω να πω
Γιατί βλέπεις στο δρόμο πιο πολλά ΧΤ 600 από 660? (2002 σταμάτησε η παραγωγή)
Ρίξε μια ματιά από κοντά σ ένα ίντιαν να μου πεις τι βλέπεις....
Βάλε ένα τρέισερ δίπλα σ ένα ΤΔΜ

Με λίγα λόγια παίδες εκτός του ότι οι τιμές πήγαν πάνω η ποιότητα πήγε κάααατω.
Μηχανάκι έξω δεν παίζει πια
Κινέζοι και Γιαπωνέζοι και σκ.... κια απόσκ....
Μας παραμυθιάζουν με οθόνες ΤΦΤ και μπλιμπλίκια διάφορα που δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς αυτά
και ΥΠΟΧΡΑΙΩΤΙΚΑ θα μπουν στο μηχανάκι και θα τα πληρώσεις

Πολλοί πια πάμε στις εκθέσεις και δεν μας κάνει κούκου τίποτε
είτε γιατί είναι παρανοϊκά ακριβό
είτε γιατί είναι πλαστικούρα

και κάτι για τους πράσινους υποκριτές
Η αντικατάσταση ενός οχήματος είναι πολύ πιο επιβαρυντική για το περιβάλλον απ ότι η διαφορά στους ρύπους
Έχει αναλυθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια το γιατί έπαψε να υπάρχει over-engineering στα προϊόντα, ειδικά στην παγκόσμια βιομηχανία οχημάτων, και έχουν στραφεί στο μοντέλο του
planned obsolescence. Οι περισσότεροι τείνουν να καταλήγουν στο ότι, πέρα από το κέρδος, έχει να κάνει κυρίως με την έκρηξη της αγοραστικής δύναμης στις ανεπτυγμένες χώρες την τελευταία 20ετία και την μετάλλαξη των καταναλωτικών αναγκών. Με λίγα λόγια στον δυτικό κόσμο πλέον αλλάζουν οχήματα όχι κάθε 20 - 30 χρόνια αλλά κάθε 5-7 χρόνια, και φυσικά αυτό θα επηρέαζε τις βιομηχανίες.

Ένα ωραίο βίντεο είναι αυτό:
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Πρωτου αρχισουμε την διεισδηση σε θεματα που δεν εχουν σχεση με αυτο που ρωτησα

...
εαν γινομαι κατανοητος ,δεν ρωταω για τους Κινεζους ,αλλα για την πολιτικη της BMW .
Σόρυ που πήγα και παρακάτω. Η πολιτική της ΒΜW δεν πρωτοτυπεί. Είναι να βγάλει όσο περισσότερα λεφτά μπορεί. Με κάθε τρόπο; Με κάθε τρόπο. It is called Capitalism.
H κουβέντα δεν είναι πρωτότυπη ούτε και οι ενστάσεις σου. Θυμάμαι τι "σκάνδαλο" είχε παίξει όταν καταδέχθηκε η μεγάλη και σίγουρη BMW να βγάλει τα μονοκύλινδρα F και μετά και GS. Aρχαία ελληνική τραγωδία μιλάμε. Ιταλική και αυστριακή σχεδίαση... μέρος της μηχανής και περιφερειακών ιταλικά... και "γιατί το έκαναν αυτό;". Για να σκυλοκονομήσουν. Όπως και σκυλοκονόμησαν. Αντίστοιχα γιαυτό δεν έβγαλαν και Κ-GS. Γιατί είχαν που άρμεγαν την γραμμή των boxer -που ακόμα αρμέγουν- μέχρι αίματος. Και κονόμαγαν περισσότερο.Οι Κ ήτανακριβότερες ανα κομμάτι και όσοι τις πήραν δεν τις άλλαξαν και ποτέ.

Θες να στο πούν; Δεν θα στο πουν. Σιγά μην αυτομαστιγωθούν κιόλας. Οι τύποι στα τμήματα marketing και στα ΔΣ κολοσσών εδώ και δεκαετίες δεν καβαλάνε καν μοτό. Αποφασίζουν με βάση μελέτες, δημογραφικά και σχέση κόστους /κέρδους. Μετά πληρώνουν το τμήμα διαφήμισης να σε ψήσει.

Δουλειά δικιά μας είναι να μάθουμε να διαβάζουμε ανάμεσα στις γραμμές. Ο συνειδητοποιημένος "διαβάζει" την κατάσταση και αναλόγως της σχέσης του με την πραγματικότητα κάνει και τις επιλογές του από ότι έχει διαθέσιμο και φτάνει η τσέπη του.

Αλλιώς μουχαμπέτι στο νετ και να χαμε να λέγαμε. Παράδειγμα περί πολιτικής εταιρίας: 20 Χρόνια διαβάζω που σκίζουνε όλοι τα πουκάμισα τους που δεν ξαναβγάλανε ένα σύγχρονο R80 G/S σύγχρονο, αθάνατο και made in germany. Και αναρωτιέμαι "γιατί άμα το βγάζανε έχετε να το πληρώσετε; που παίρνεται το ένα πέμπτο ημερομίσθιο από το Γερμανό εργάτη που θα το μόνταρε;". Οχι. Ε πάρτε κάνα r nine t και κάντε ότι είναι ίδιο.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
που παίρνετε το ένα πέμπτο ημερομίσθιο από το Γερμανό εργάτη που θα το μόνταρε;". Οχι. Ε πάρτε κάνα r nine t και κάντε ότι είναι ίδιο.
Ε και το r9-t ,21000 εχει δεν το λες φθηνο,φθηνοτερο ομως, εν σχεσει με τα 25-40 των gs1250-1300, και που εχουν σπασει ταμειο στην Ελλαδα,παρ οτι εχει το 1/5 μεροκαμματο του γερμανου οπως λες.Η μηπως οχι??? :thnkg:
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Σωστά. Το έβαλα γιατί είναι η "φτηνή" βερσιόν σε κάτι όσο πιο κοντά στο "απλό λιτό γερμανικό". Ξεκινάει και απο χαμηλότερα -κάνα 16-18χιλιαρόπουλα νομίζω- και πάει.

Ε μετά σου λέει ο Χανς από τις πωλήσεις "άμα είσαι γαμώφτωχος πάρε ένα φτηνιάρικο εκεί πέρα F 850 GS, στη βασική και απλά μη ρωτάς που βρήκα το μοτέρ και τα περιφερειακά". Beggers can't be choosers.
 
Top Bottom