Συζήτηση περί Κινέζων κατασκευαστών - 关于中国制造商的讨论

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
...μπορεί να υπάρχουν αποδείξεις για την ποιότητα του SR4,
αλλά αντίστοιχες αποδείξεις για την ανώτερη ή μη, ποιότητα του προπελάτου σκούτερ - σε ίδιες συνθήκες "διαβίωσης"- δεν υπάρχουν (αν δεν απατώμαι) ...
__
Δεν είναι "ευχερές" σε μια γραμμή παραγωγής να αλλάζουν προδιαγραφές/προμηθευτές/υλικά, εισέτι τουλάχιστον. Λίαν συντόμως ενδέχεται η ΑΙ να μπορεί να δώσει λύση (το αν θα υιοθετηθεί αυτή η λύση είναι άλλο ανέκδοτο και μένει να αποδειχθεί...).
__
Εν κατακλείδι, για τα μισθολόγια της ημεδαπής: ευτυχώς που υπάρχουν και οι κινέζοι.
/// Β
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
οι Κινέζοι είναι σε πολύ καλό δρόμο. Το οτι έχουν μπροστά τους 10-15 χρόνια να χτίσουν μακροχρόνιο brand και μαζί με αυτό όλα τα παρελκόμενα (αξιοπιστία, brand awareness, ποιότητα κτλ), δεν λεει απολύτως τίποτα στην ιστορία των 200 ετών της μοτοσυκλέτας.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τις φωτογραφίες που έβαλε ο καπτεν, από ένα ολοκαίνουργιο voge σκούτερ, θα της σχολιασουμε?
Ή θα πετάμε το μπαλάκι στην bmw?

Είναι σαν να μου χτυπάνε εκκεντροφόροι στο xr και να λέω δεν πειράζει, αφού χτυπάνε και στο πιο ακριβο multi

Αφού η κινεζική voge είναι υπεύθυνη παραγωγής κλπ κλπ, θα κριθεί αν βγάζει καλά μηχανάκια ή σαπιλα?
Το SR4 max του καπετάνιου είναι μηχανάκι κάποιων μηνών στην εγγύηση. Δεν είμαι εγώ ούτε τεχνικός ούτε δικηγόρος της Voge να σχολιάσω γιατί εμφανίστηκε στο πίσω κέντρο της ζάντας ένα επιφανειακό Pitting Και γιατί το χρώμα στο σταντ έγινε λίγο πιο ματ. Προσωπικά το σταντ θα το πέρναγα ένα σπρέυ επειδή δεν είναι κάτι σπουδαίο και θα πήγαινα στην αντιπροσωπεία να ζητήσω το λόγο για το pitting στο κέντρο της ζάντας και την ενδεχόμενη αντικατάσταση του. Μπορεί να είναι μεμονωμένο περιστατικό. Οι άλλες 2 φωτό δεν δείχνουν κάτι. Ένα χιλιοστο αποχρωματισμός στη βίδα του καθρέπτη και ένα σωληνάκι φρένου που έγινε πιο ματ δεν είναι κάτι μή φυσιολογικό. Στα BMW Αυτά τα σωληνάκια γίνονται έτσι απο τη πρώτη μέρα. Και στο 800 μου έτσι είναι.

Στο ενδιάμεσο επειδή μίλησες για εκκεντροφόρους στις ομάδες των 790-890 ψάχνουν να δουν γιατί διαλύονται οι εκκεντροφόρουι σε μηχανακια με 15.000χλμ,ζημιές χιλιαδων ευρό και η KTM σφυράει κλέφτικα. Χτες διάβαζα σε συνέντευξη ανθρώπου της Motorex πώς το πρώτο 690 2007-2008 είχε ειδικής επιστρωσης ρουλεμάν στροφάλου που δεν είχε ενημερώσει κανέναν η KTM και ήθελε ειδικά λάδια και χάλαγαν τα μηχανακια και δεν ήξερε ο κόσμος γιατί χάλαγε. Πάλι σφύραγε κλέφτικα.

Αν το πρόβλημα του Voge είναι ένα επιφανειακό Pitting στη πίσω ζάντα προσωπικά δεν το θεωρώ σοβαρό και έχω δει πολύ χειρότερα σε πιο ακριβά σκουτερ. Όπως είπα όμως είναι στην εγγύηση και πρέπει να ζητήσει εξηγήσεις απο το σερβις του.

Δεν καταλαβαίνω γιατί το έχεις κάνει τόσο περίπλοκο έρευνα κ ανάπτυξη δεν σταματάει ποτέ και δεν χρειάζεται τόση δουλειά για να αλλάξεις κάποια σεταρισματα στις μηχανές σου. Όλα αυτά που αναφέρεις γίνονται πολύ εύκολα κ γρήγορα στις γραμμές παραγωγής, πόσο μάλλον κάτι να πάρεις κάποιες πιστοποιήσεις κλπ.
Το έχω κάνει πολύπλοκο επειδή κάποιοι το κάνετε απλοϊκό και εύκολο να παίζουν τα εργοστάσια με εναλλαγές ποιότητας και κραμάτων στα υλικά σε ίδια καλούπια σαν να είναι κάτι που γίνεται εύκολα και συμφέρει τα εργοστάσια. Κανενα technical department εργοστασίου δεν θα ενέκρινε μια τέτοια διαδικασία επειδή το κόστος διαχείρισης και Logistics είναι υπερπολλαπλάσιο του όφελους απο ένα ενδεχόμενο λίγο φτηνότερο υλικό. Σιγά τα τιτάνια που ήθελε σαν προδιαγραφή η BMW Που έπρεπε μετά να βάλει σίδερο ο Κινέζος να βγάλει λεφτά. Αν έχεις εσύ κάποια στοιχεία παραπάνω για αυτό μπορείς να τα μοιραστείς. Αν απο αυτά που λέω κάτι σου φαίνεται περίεργο μπορείς να πάς σε μια βιβλιοθήκη ενός Πανεπιστημίου όπως το Πανεπιστήμιο Πειραια και να αναζητήσει τίτλους όπως: Προγραμματισμός παραγωγής, Μελέτες σκοπιμότητας, Βιομηχανικά κόστη, Logistics, συστήματα διαχείρισης παραγγελίων, συστηματα διαχείρισης προμηθευτών και πολλά άλλα και να έχει μια εικόνα πώς δουλευει η βιομηχανία. Σίγουρα πάντως δεν πατάς ένα κουμπί βγάζει το φτηνό μετά πατάς αλλο κουμπί βγάζει το ακριβό.
 

Giwrgosv

Μέλος
Όνομα
Giwrgos
Μοτό
Tiger 800 xc
Το SR4 max του καπετάνιου είναι μηχανάκι κάποιων μηνών στην εγγύηση. Δεν είμαι εγώ ούτε τεχνικός ούτε δικηγόρος της Voge να σχολιάσω γιατί εμφανίστηκε στο πίσω κέντρο της ζάντας ένα επιφανειακό Pitting Και γιατί το χρώμα στο σταντ έγινε λίγο πιο ματ. Προσωπικά το σταντ θα το πέρναγα ένα σπρέυ επειδή δεν είναι κάτι σπουδαίο και θα πήγαινα στην αντιπροσωπεία να ζητήσω το λόγο για το pitting στο κέντρο της ζάντας και την ενδεχόμενη αντικατάσταση του. Μπορεί να είναι μεμονωμένο περιστατικό. Οι άλλες 2 φωτό δεν δείχνουν κάτι. Ένα χιλιοστο αποχρωματισμός στη βίδα του καθρέπτη και ένα σωληνάκι φρένου που έγινε πιο ματ δεν είναι κάτι μή φυσιολογικό. Στα BMW Αυτά τα σωληνάκια γίνονται έτσι απο τη πρώτη μέρα. Και στο 800 μου έτσι είναι.

Στο ενδιάμεσο επειδή μίλησες για εκκεντροφόρους στις ομάδες των 790-890 ψάχνουν να δουν γιατί διαλύονται οι εκκεντροφόρουι σε μηχανακια με 15.000χλμ,ζημιές χιλιαδων ευρό και η KTM σφυράει κλέφτικα. Χτες διάβαζα σε συνέντευξη ανθρώπου της Motorex πώς το πρώτο 690 2007-2008 είχε ειδικής επιστρωσης ρουλεμάν στροφάλου που δεν είχε ενημερώσει κανέναν η KTM και ήθελε ειδικά λάδια και χάλαγαν τα μηχανακια και δεν ήξερε ο κόσμος γιατί χάλαγε. Πάλι σφύραγε κλέφτικα.

Αν το πρόβλημα του Voge είναι ένα επιφανειακό Pitting στη πίσω ζάντα προσωπικά δεν το θεωρώ σοβαρό και έχω δει πολύ χειρότερα σε πιο ακριβά σκουτερ. Όπως είπα όμως είναι στην εγγύηση και πρέπει να ζητήσει εξηγήσεις απο το σερβις του.



Το έχω κάνει πολύπλοκο επειδή κάποιοι το κάνετε απλοϊκό και εύκολο να παίζουν τα εργοστάσια με εναλλαγές ποιότητας και κραμάτων στα υλικά σε ίδια καλούπια σαν να είναι κάτι που γίνεται εύκολα και συμφέρει τα εργοστάσια. Κανενα technical department εργοστασίου δεν θα ενέκρινε μια τέτοια διαδικασία επειδή το κόστος διαχείρισης και Logistics είναι υπερπολλαπλάσιο του όφελους απο ένα ενδεχόμενο λίγο φτηνότερο υλικό. Σιγά τα τιτάνια που ήθελε σαν προδιαγραφή η BMW Που έπρεπε μετά να βάλει σίδερο ο Κινέζος να βγάλει λεφτά. Αν έχεις εσύ κάποια στοιχεία παραπάνω για αυτό μπορείς να τα μοιραστείς. Αν απο αυτά που λέω κάτι σου φαίνεται περίεργο μπορείς να πάς σε μια βιβλιοθήκη ενός Πανεπιστημίου όπως το Πανεπιστήμιο Πειραια και να αναζητήσει τίτλους όπως: Προγραμματισμός παραγωγής, Μελέτες σκοπιμότητας, Βιομηχανικά κόστη, Logistics, συστήματα διαχείρισης παραγγελίων, συστηματα διαχείρισης προμηθευτών και πολλά άλλα και να έχει μια εικόνα πώς δουλευει η βιομηχανία. Σίγουρα πάντως δεν πατάς ένα κουμπί βγάζει το φτηνό μετά πατάς αλλο κουμπί βγάζει το ακριβό.
Συγνώμη αλλά μάλλον είσαι λίγο εκτός νοοτροπίας μεγάλων βιομηχανιων. Είμαι στον ποιοτικό έλεγχο σε κολοσσό παγκόσμιο και γνωρίζω πολύ καλά πως δουλεύει η παραγωγή. Το να βγάλει κάτι υποδεέστερο δεν εξαρτάται μόνο από τα υλικά πρώτον παίζουν κιαλλες παράμετροι, δεύτερον πάνω από μια μέρα δε θα χρειαστείς να καθαρίσεις μηχανές κ να ξανά σεταρεις εκ νέου τα ήδη υπάρχων δεδομένα σου, δε τα μελετάς εκείνη την ώρα. Το κόστος διαχείρισης πως το ξέρεις εσύ έχεις κάνει κάποια μελέτη και είδες οτι δεν αξίζει; logistics που ακριβώς χωλαινει το πράγμα δεν καταλαβαίνω..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Συγνώμη αλλά μάλλον είσαι λίγο εκτός νοοτροπίας μεγάλων βιομηχανιων. Είμαι στον ποιοτικό έλεγχο σε κολοσσό παγκόσμιο και γνωρίζω πολύ καλά πως δουλεύει η παραγωγή. Το να βγάλει κάτι υποδεέστερο δεν εξαρτάται μόνο από τα υλικά πρώτον παίζουν κιαλλες παράμετροι, δεύτερον πάνω από μια μέρα δε θα χρειαστείς να καθαρίσεις μηχανές κ να ξανά σεταρεις εκ νέου τα ήδη υπάρχων δεδομένα σου, δε τα μελετάς εκείνη την ώρα. Το κόστος διαχείρισης πως το ξέρεις εσύ έχεις κάνει κάποια μελέτη και είδες οτι δεν αξίζει; logistics που ακριβώς χωλαινει το πράγμα δεν καταλαβαίνω..
Εγώ δεν έχω κάνει μελέτη, που να βρώ τα στοιχεία?!! εσύ έχεις κάνει? Όταν κάνεις και έχεις τα οικονομικά στοιχεία στα χέρια σου ή τα ανακτήσεις μέσα απο την Loncin_BMW έλα να το ξανασυζητήσουμε σε επίπεδο οικονομικικών στοιχείων.. Εγώ όσο έχω δουλέψει στην βιομηχανία και ως υπευθυνος production planning σε μεγάλο εργοστάσιο,κρίνω και εκφέρω την άποψη πώς αυτό που βλέπω εγώ με τα μάτια μου μου λέει πώς το SR4 max είναι 90% ίδιο με το C400GT και αλλάζει μόνο σε κάποια πλαστικά, ίσως το όργανο και κάποια επιμέρους περιφερειακά. Η προσωπική μου άποψη είναι πώς δεν βλέπω και δεν έχω αποδείξεις πως τα 2 σκουτερ έχουν άλλες διαφορές και δεν πιστευω πώς η Loncin έχει κάνει εκπτώσεις στην ποιότητα σε άλλα σημεία για να εξοικονομήσει χρήματα απο εκεί. Μπορεί και πουλάει φτηνότερα επειδή είναι ο Producer και οχι Resaler της μοτοσυκλέτας και επειδη λειτουργεί με μικρότερα περιθώρια κέρδους λόγω πιο άγνωστου Brand.

Όποιος έχει αντίθετη άποψη δικαίωμα του και αν πρέπει να πιστέψουμε πώς η BMW χρεώνει 3000€ παραπάνω επειδή έχει 3000€ καλύτερα υλικά επάνω του τότε την ευθύνη της απόδειξης αυτής της αξίωσης την έχει η BMW και οι υποστηρικτες αυτής της άποψης. Αν θες να με πείσεις για κάτι BMW ελα με στοιχεία και όχι πίσω απο κλειστές πόρτες. Εσύ ζητάς 3000€ παραπάνω και εγώ έχω δικαίωμα να ξέρω αλλιώς να πιστευω αυτό που θέλω. Νομίζω περαιτέρω συζήτηση χωρίς άλλα στοιχεία στα χέρια μας δεν έχει νόημα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το SR4 max του καπετάνιου είναι μηχανάκι κάποιων μηνών στην εγγύηση. Δεν είμαι εγώ ούτε τεχνικός ούτε δικηγόρος της Voge να σχολιάσω γιατί εμφανίστηκε στο πίσω κέντρο της ζάντας ένα επιφανειακό Pitting Και γιατί το χρώμα στο σταντ έγινε λίγο πιο ματ. Προσωπικά το σταντ θα το πέρναγα ένα σπρέυ επειδή δεν είναι κάτι σπουδαίο και θα πήγαινα στην αντιπροσωπεία να ζητήσω το λόγο για το pitting στο κέντρο της ζάντας και την ενδεχόμενη αντικατάσταση του. Μπορεί να είναι μεμονωμένο περιστατικό. Οι άλλες 2 φωτό δεν δείχνουν κάτι. Ένα χιλιοστο αποχρωματισμός στη βίδα του καθρέπτη και ένα σωληνάκι φρένου που έγινε πιο ματ δεν είναι κάτι μή φυσιολογικό. Στα BMW Αυτά τα σωληνάκια γίνονται έτσι απο τη πρώτη μέρα. Και στο 800 μου έτσι είναι.

Στο ενδιάμεσο επειδή μίλησες για εκκεντροφόρους στις ομάδες των 790-890 ψάχνουν να δουν γιατί διαλύονται οι εκκεντροφόρουι σε μηχανακια με 15.000χλμ,ζημιές χιλιαδων ευρό και η KTM σφυράει κλέφτικα. Χτες διάβαζα σε συνέντευξη ανθρώπου της Motorex πώς το πρώτο 690 2007-2008 είχε ειδικής επιστρωσης ρουλεμάν στροφάλου που δεν είχε ενημερώσει κανέναν η KTM και ήθελε ειδικά λάδια και χάλαγαν τα μηχανακια και δεν ήξερε ο κόσμος γιατί χάλαγε. Πάλι σφύραγε κλέφτικα.

Αν το πρόβλημα του Voge είναι ένα επιφανειακό Pitting στη πίσω ζάντα προσωπικά δεν το θεωρώ σοβαρό και έχω δει πολύ χειρότερα σε πιο ακριβά σκουτερ. Όπως είπα όμως είναι στην εγγύηση και πρέπει να ζητήσει εξηγήσεις απο το σερβις του.



Το έχω κάνει πολύπλοκο επειδή κάποιοι το κάνετε απλοϊκό και εύκολο να παίζουν τα εργοστάσια με εναλλαγές ποιότητας και κραμάτων στα υλικά σε ίδια καλούπια σαν να είναι κάτι που γίνεται εύκολα και συμφέρει τα εργοστάσια. Κανενα technical department εργοστασίου δεν θα ενέκρινε μια τέτοια διαδικασία επειδή το κόστος διαχείρισης και Logistics είναι υπερπολλαπλάσιο του όφελους απο ένα ενδεχόμενο λίγο φτηνότερο υλικό. Σιγά τα τιτάνια που ήθελε σαν προδιαγραφή η BMW Που έπρεπε μετά να βάλει σίδερο ο Κινέζος να βγάλει λεφτά. Αν έχεις εσύ κάποια στοιχεία παραπάνω για αυτό μπορείς να τα μοιραστείς. Αν απο αυτά που λέω κάτι σου φαίνεται περίεργο μπορείς να πάς σε μια βιβλιοθήκη ενός Πανεπιστημίου όπως το Πανεπιστήμιο Πειραια και να αναζητήσει τίτλους όπως: Προγραμματισμός παραγωγής, Μελέτες σκοπιμότητας, Βιομηχανικά κόστη, Logistics, συστήματα διαχείρισης παραγγελίων, συστηματα διαχείρισης προμηθευτών και πολλά άλλα και να έχει μια εικόνα πώς δουλευει η βιομηχανία. Σίγουρα πάντως δεν πατάς ένα κουμπί βγάζει το φτηνό μετά πατάς αλλο κουμπί βγάζει το ακριβό.
Το θέμα δεν είναι να πιάσουμε τα σπρέι σε μηχανάκι 6 μηνών βρε Βαγγέλη μου.
6000 σκούτερ είναι και πρέπει να κριθεί για την κακή ποιότητα κατασκευής
Ο ιδιοκτήτης το λέει που το έχει και δεν είναι ευχαριστημένος, γιατί είναι καινουργιο και έχει θέματα.
Αφού όπως λες και έτσι είναι, μιλάμε για έναν κατασκευαστή γίγαντα, οπότε πρέπει να τον κρίνουμε αυστηρα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το θέμα δεν είναι να πιάσουμε τα σπρέι σε μηχανάκι 6 μηνών βρε Βαγγέλη μου.
6000 σκούτερ είναι και πρέπει να κριθεί για την κακή ποιότητα κατασκευής
Ο ιδιοκτήτης το λέει που το έχει και δεν είναι ευχαριστημένος, γιατί είναι καινουργιο και έχει θέματα.
Αφού όπως λες και έτσι είναι, μιλάμε για έναν κατασκευαστή γίγαντα, οπότε πρέπει να τον κρίνουμε αυστηρα
Εγώ δεν σχολίασα πουθενα πώς με ενδιαφέρει ή με αφορά η ποιότητα καθεαυτή του Voge SR4. Την απάντηση μου στην έδωσα παραπάνω. Έχουμε μια ενδεχόμενη αστοχία σε ένα σκουτερ κάποιων μηνών. Ένα επιφανειακό pitting στην ζάντα και ένα ξεθιώριασμα του στάντ. Εγώ προσωπικά θα πήγαινα στην αντιπροσωπεια που το αγόρασα και θα ζητούσα αντικατάσταση. Μπορεί να πρόκειται για μεμονωμένα γεγονότα. Αν βρεθούν και άλλοι ιδιοκτήτες που έχουν τα ίδια ακριβώς θέματα και δεν βρήκαν λύση στην αντιπροσωπεία τότε μπορούμε να συζητήσουμε για μειωμένη ποιότητα στο SR4 σε κάποια σημεία και να δούμε αν δικαιολογουνται απο τα 6000€ της τιμής του ή όχι και ο καθένας να αποκτήσει μια γνώμη. Αν η πίσω ζάντα του Γιάννη είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό και του την αλλάξει η αντιπροσωπεία δεν θα φανούμε σαχλοί να βγάζουμε συμπεράσματα απο μια φωτό? Δεν μπορω στην παρούσα φάση να σχολιάσω πάνω στην γενικότερη ποιοτητα των SR4 επι συνόλω ή της Voge επι συνόλω βλέποντας 4 φωτό. Δεν έχω κάν σωστή ίδια άποψη.

Κι εσένα στο S1000XR των 20 χιλιαδων αν θυμάμαι καλά άλλαξες μπροστά καλάμια στις αναρτήσεις αν θυμαμαι καλά επειδή είχε αποκόλληση υλικού ή αποχρωματισμό? Μπορεσες απο αυτό να καταλήξεις αν η BMW ή το S1000XR είναι ή όχι ποιοτικά και έβγαλες κάποιο καταλυτικό συμπέρασμα? Γύρισε κάποιος να σου πει τώρα πρέπει να κρίνεις αυστηρά την BMW η το έκανες μόνος σου?

Εμένα η απορία μου ήταν αν τελικά το SR4 εμφανίζει όντως κάποια μειωμένη ποιότητα σε κάποια σημεία όπως αυτά που έδειξε ο καπετάνιος μήπως εμφανίζει τα ίδια και το C400 της BMW ή έχουν χρησιμοποιήσει εκεί καλύτερα υλικά και δεν το εμφανίζει? Θα ήταν ένας τρόπος να βλέπαμε στην πράξη αν υπάρχουν σημεία με διαφορές. Γιατί αν το εμφανίζει και το BMW, καλύτερα να σου συμβεί σε μηχανακι των 6000€ και όχι στων 9000€.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ δεν σχολίασα πουθενα πώς με ενδιαφέρει ή με αφορά η ποιότητα καθεαυτή του Voge SR4. Την απάντηση μου στην έδωσα παραπάνω. Έχουμε μια ενδεχόμενη αστοχία σε ένα σκουτερ κάποιων μηνών. Ένα επιφανειακό pitting στην ζάντα και ένα ξεθιώριασμα του στάντ. Εγώ προσωπικά θα πήγαινα στην αντιπροσωπεια που το αγόρασα και θα ζητούσα αντικατάσταση. Μπορεί να πρόκειται για μεμονωμένα γεγονότα. Αν βρεθούν και άλλοι ιδιοκτήτες που έχουν τα ίδια ακριβώς θέματα και δεν βρήκαν λύση στην αντιπροσωπεία τότε μπορούμε να συζητήσουμε για μειωμένη ποιότητα στο SR4 σε κάποια σημεία και να δούμε αν δικαιολογουνται απο τα 6000€ της τιμής του ή όχι και ο καθένας να αποκτήσει μια γνώμη. Αν η πίσω ζάντα του Γιάννη είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό και του την αλλάξει η αντιπροσωπεία δεν θα φανούμε σαχλοί να βγάζουμε συμπεράσματα απο μια φωτό? Δεν μπορω στην παρούσα φάση να σχολιάσω πάνω στην γενικότερη ποιοτητα των SR4 επι συνόλω ή της Voge επι συνόλω βλέποντας 4 φωτό. Δεν έχω κάν σωστή ίδια άποψη.

Κι εσένα στο S1000XR των 20 χιλιαδων αν θυμάμαι καλά άλλαξες μπροστά καλάμια στις αναρτήσεις αν θυμαμαι καλά επειδή είχε αποκόλληση υλικού ή αποχρωματισμό? Μπορεσες απο αυτό να καταλήξεις αν η BMW ή το S1000XR είναι ή όχι ποιοτικά και έβγαλες κάποιο καταλυτικό συμπέρασμα? Γύρισε κάποιος να σου πει τώρα πρέπει να κρίνεις αυστηρά την BMW η το έκανες μόνος σου?

Εμένα η απορία μου ήταν αν το SR4 εμφανίζει όντως κάποια μειωμένη ποιότητα σε κάποια σημεία όπως αυτά που έδειξε ο καπετάνιος εμφανίζει τα ίδια και το C400 της BMW ή έχουν χρησιμοποιήσει εκεί καλύτερα υλικά και δεν το εμφανίζει? Γιατί αν το εμφανίζει και το BMW, καλύτερα να σου συμβεί σε μηχανακι των 6000€ και όχι στων 9000€.
Τα καλάμια στο xr όντως είναι προβληματικά στην επιχρωμίωση, γιατί έχει γραφτεί αρκετά στο ΝΕΤ.

Για να κλείσω και εγώ την κουβέντα μου, το θέμα είναι να είμαστε όσο αυστηροί πρέπει και στους Κινέζους και να μην λέμε έλα μωρέ είναι πιο φθηνό απο τα ευρωπαϊκά και δεν πειράζει.
Αυτό είναι κόμπλεξ κατωτερότητας από μόνο του
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα καλάμια στο xr όντως είναι προβληματικά στην επιχρωμίωση, γιατί έχει γραφτεί αρκετά στο ΝΕΤ.

Για να κλείσω και εγώ την κουβέντα μου, το θέμα είναι να είμαστε όσο αυστηροί πρέπει και στους Κινέζους και να μην λέμε έλα μωρέ είναι πιο φθηνό απο τα ευρωπαϊκά και δεν πειράζει.
Αυτό είναι κόμπλεξ κατωτερότητας από μόνο του
Φυσικά θα είμαστε, όμως η ποιότητα χωρίζεται σε 2 σκέλη. 1)Την ποιότητα των μηχανικών και ενεργών μερών της μοτοσυκλέτας που φροντίζουν για την απρόσκοπτη λειτουργεία και την αξιοπιστία της όπως το μοτέρ και 2)την ποιοτητα βαφών, φινιρίσματος, γενικότερα την απτή ποιότητα.

Προσωπικά έχω ως κύριο κριτήριο το πρώτο. Μπορώ να δεχτώ μια λίγο χειρότερη βαφή ή ένα χειρότερο φινίρισμα αν η τιμή του προϊόντος δικαιολογεί κατι τέτοιο. Στο 300 Rally το δικό μου πλαίσιο και ψαλίδι είναι ατσάλι και έχουν ένα μαυρο στρώμα βαφής. Δεν παίρνουν κανένα βραβείο εμφάνισης ή απόλυτης ποιότητας. Κοστίζοντας όμως 4200€ το μηχανάκι μπορώ και να το αποδεχτώ αυτό και να το δικαιολογήσω. Αν ΄κόστιζε 7000€ θα το θεωρούσα μή αποδεκτό.

Νομίζω αφού όμως έχουμε κανει την καρδιά μας πέτρα και αποδεχόμαστε αστοχίες σε μεγάλα και ακριβά εργαλεία όπως τα 790-890 και τα 1300 και πολλά πολλά άλλα νομίζω πως δεν ήρθε ακόμα η ώρα να αναθεματίσουμε το όνομα της Voge επειδή εμφάνισε pitting η πίσω ζάντα στο SR4.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Τα καλάμια στο xr όντως είναι προβληματικά στην επιχρωμίωση, γιατί έχει γραφτεί αρκετά στο ΝΕΤ.

Για να κλείσω και εγώ την κουβέντα μου, το θέμα είναι να είμαστε όσο αυστηροί πρέπει και στους Κινέζους και να μην λέμε έλα μωρέ είναι πιο φθηνό απο τα ευρωπαϊκά και δεν πειράζει.
Αυτό είναι κόμπλεξ κατωτερότητας από μόνο του
Και φυσικα οι απαιτησεις του καταναλωτη ειναι λιγωτερες,και η κριτικη του ειναι ηπιοτερη,οσο ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ειναι η τιμη που εχει δωσει για ενα προιον.Και το αναποδο φυσικα.Αλλες απαιτησεις ποιοτητας,λειτουργιας,ασφαλειας,εχεις απο μερσεντες και αλλη απο λαντα. Το κακο και η κοροιδια ειναι να σου πουλανε ΛΑΝΤΑ σε τιμη ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ,και ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ με ποιοτητα ΛΑΝΤΑ.
Και γω ψωνιζω απο ΤΕΜU διαφορα μπλιμπλίκια,κυριως για το μαγειρεμα ,που κανουν απο 0,30 -1,50 ευρω,αλλα δεν εχω την απαιτηση να ειναι FISSLER.
ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ νομιζω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και φυσικα οι απαιτησεις του καταναλωτη ειναι λιγωτερες,και η κριτικη του ειναι ηπιοτερη,οσο πιο ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ειναι η τιμη που εχει δωσει για ενα προιον.Και το αναποδο φυσικα.Αλλες απαιτησεις ποιοτητας,λειτουργιας,ασφαλειας,εχεις απο μερσεντες και αλλη απο λαντα. Το κακο και η κοροιδια ειναι να σου πουλανε ΛΑΝΤΑ σε τιμη ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ,και ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ με ποιοτητα ΛΑΝΤΑ.
Και γω ψωνιζω απο ΤΕΜU διαφορα μπλιμπλίκια,κυριως για το μαγειρεμα ,που κανουν απο 0,30 -1,50 ευρω,αλλα δεν εχω την απαιτηση να ειναι FISSLER.
ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ νομιζω.
θα συμφωνήσω. Δεν γίνεται μονά ζυγά δικά μας. Και τσάμπα και ποιότητα 10/10
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και φυσικα οι απαιτησεις του καταναλωτη ειναι λιγωτερες,και η κριτικη του ειναι ηπιοτερη,οσο πιο ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ειναι η τιμη που εχει δωσει για ενα προιον.Και το αναποδο φυσικα.Αλλες απαιτησεις ποιοτητας,λειτουργιας,ασφαλειας,εχεις απο μερσεντες και αλλη απο λαντα. Το κακο και η κοροιδια ειναι να σου πουλανε ΛΑΝΤΑ σε τιμη ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ,και ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ με ποιοτητα ΛΑΝΤΑ.
Και γω ψωνιζω απο ΤΕΜU διαφορα μπλιμπλίκια,κυριως για το μαγειρεμα ,που κανουν απο 0,30 -1,50 ευρω,αλλα δεν εχω την απαιτηση να ειναι FISSLER.
ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ νομιζω.
Τότε να αλλάξουμε τίτλο και να γράψουμε ...κινέζικα τα μηχανάκια για φτωχούς, που συνχωρουν τις αστοχίες επειδή είναι πιο φθηνά από τα ευρωπαικα, γιατί φθηνά δεν είναι

Η αλήθεια είναι ότι αν τα λεφτά περίσσευαν, δεν υπήρχε περίπτωση να ψωνίσεις Κινέζο ούτε εσύ, ούτε κάποιος άλλος.
Λύση οικονομικής ανάγκης είναι και προσπαθούμε να μειώσουμε τα καλύτερα για να καλύψουμε τα κόμπλεξ μας, χαρακτηρίζοντας μάλιστα ηλίθιους όσους δεν ψωνίζουν κινέζικο και έξυπνους όσους δεν φτάνουν οικονομικά κάτι καλυτερο
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Τότε να αλλάξουμε τίτλο και να γράψουμε ...κινέζικα τα μηχανάκια για φτωχούς, που συνχωρουν τις αστοχίες επειδή είναι πιο φθηνά από τα ευρωπαικα, γιατί φθηνά δεν είναι

Η αλήθεια είναι ότι αν τα λεφτά περίσσευαν, δεν υπήρχε περίπτωση να ψωνίσεις Κινέζο ούτε εσύ, ούτε κάποιος άλλος.
Λύση οικονομικής ανάγκης είναι και προσπαθούμε να μειώσουμε τα καλύτερα για να καλύψουμε τα κόμπλεξ μας, χαρακτηρίζοντας μάλιστα ηλίθιους όσους δεν ψωνίζουν κινέζικο και έξυπνους όσους δεν φτάνουν οικονομικά κάτι καλυτερο
Λυπαμαι ειλικρινα που προσλαμβανεις και επεξηγεις αυτα που γραφω, με αυτον τον τροπο,που κατα την ταπεινη μου γνωμη ειναι λαθος, (υπερβολικος,και αυθαιρετος).Βεβαια ο καθεις εχει αυτο το δικαιωμα,και μπορει να εκφραζει την αποψη του.Νομιζω ομως οτι κάνεις λαθος,εκτιμηση ,και κριτικη.Νομιζω οτι ημουν σαφης και αναλυτικος.Οσο για τα κομπλεξ που αναφερεις,και τους χαρακτηρισμους περι εξυπνων και ηλιθίων,ειναι δικα σου συμπερασματα,και καλον ειναι να μην γενικευεις.Αλλωστε κανεις δεν αναγκαζει κανέναν να αγορασει οτιδηποτε.Μονο η τσεπη του και η καύλα του.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τότε να αλλάξουμε τίτλο και να γράψουμε ...κινέζικα τα μηχανάκια για φτωχούς, που συνχωρουν τις αστοχίες επειδή είναι πιο φθηνά από τα ευρωπαικα, γιατί φθηνά δεν είναι

Η αλήθεια είναι ότι αν τα λεφτά περίσσευαν, δεν υπήρχε περίπτωση να ψωνίσεις Κινέζο ούτε εσύ, ούτε κάποιος άλλος.
Λύση οικονομικής ανάγκης είναι και προσπαθούμε να μειώσουμε τα καλύτερα για να καλύψουμε τα κόμπλεξ μας, χαρακτηρίζοντας μάλιστα ηλίθιους όσους δεν ψωνίζουν κινέζικο και έξυπνους όσους δεν φτάνουν οικονομικά κάτι καλυτερο
Ήσυχα ρε... ΄'Ησυχααα!!!

Είμαστε άνθρωποι είπαμε με κατανόηση, αφού μπορούμε να συγχωρήσουμε σε 1000XR χαλασμένα πηρούνια και σε 1300GS χαλασμένα ρελέ μπορούμε να αντέξουμε και λίγο pitting σε ζάντα SR4 χωρίς να βγάλουμε σπυριά! Απλά πράγματα.

Όταν θα έρθει η ώρα για σοβαρές αστοχίες ανεξαρτήτως μάρκας η κριτική και το δικαστήριο θα είναι ανάλογα του εγκλήματος.

Μέχρι τότε και ναι επειδή ψωνίζουμε και Κινέζικα επειδή είναι και φτηνά μπορούμε να αντέξουμε και κάποιες μικροαστοχίες ακριβώς επειδή τα πήραμε φτηνά. Είπε σε κάποιο σημείο κάποιος έξυπνους όποιους ψωνίζουν Κινέζικα ή χαζούς όσους δεν το κάνουν? Εγώ δεν είδα κάτι. Αναφερθήκαμε στο BMW C400 και πόσο Κινέζικο είναι.

Χαζός για μένα είναι όποιος προεξοφλεί ένα προϊόν ή μια μάρκα βασισμένος στη χώρα καταγωγής του. Η απόλυτη απόδειξη είναι μέσα σε αυτό το τοπικ. Υποστηρικτές της BMW να υποστηρίζουν πως το προιόν που βγαίνει ως BMW απο το εργοστάσιο της LONCIN είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ και ΑΝΤΑΞΙΟ του ονόματος της BMW. Κάτι που σημαίνει αν ισχύει πώς και σήμερα ακομα η VOGE βγάζει ότι θέλει σε ποιοτητα και ο μόνος λόγος που δεν το κάνει είναι επειδή δεν είναι ακόμα εκεί ως Brand για να πάρει ταλεφτά που θα ζητήσει για το ακριβότερο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
λεγεται λογικη1)της διαφημησης εστω και αρνητικης,2)του απληροφορητου καταναλωτη ηλιθιου πελατη που και τον θεο τον ιδιο να του δειξεις ,θα το αμφισβητησει ,(στην συγκεκριμμενη περιπτωση ,θα αμφισβητησει οτι το μηχανακι ειναι κατα 99,9% το ιδιο,και μονο τα αυτοκολλητα αλλαζουν) 3)Της επιλεκτικης καταναλωσης.Αυτος που για τους δικους του λογους (κυριως πουλ-μουρ)θελει το σηματακι να δειχνει προπελλα ,οτι και να του πεις ,προπελλα θα παρει.
Θυμαμαι και γελαω ακομα, την φαση και την εκφραση στο προσωπο του ιδιοκτητη,σε εξουδιοδοτημενο συνεργειο ΚΑΒΑΣΑΚΙ,οταν του ειπα,και το επιβεβαιωσε και ο μαστορας,οτι το καινουργιο του,μαξι σκουτερ καβασακι που ειχε αγορασει,και ειχε φερει για το πρωτο σερβις,στην πραγματικοτητα ηταν ΚΥΜΚΟ.Ανεπαναληπτη εμπειρια. :ha
Ηλίθιου πελάτη....γράφεις και γενικά τα γραφόμενα σου, δείχνουν μένος προς τους κατοχους bmw.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ήσυχα ρε... ΄'Ησυχααα!!!

Είμαστε άνθρωποι είπαμε με κατανόηση, αφού μπορούμε να συγχωρήσουμε σε 1000XR χαλασμένα πηρούνια και σε 1300GS χαλασμένα ρελέ μπορούμε να αντέξουμε και λίγο pitting σε ζάντα SR4 χωρίς να βγάλουμε σπυριά! Απλά πράγματα.

Όταν θα έρθει η ώρα για σοβαρές αστοχίες ανεξαρτήτως μάρκας η κριτική και το δικαστήριο θα είναι ανάλογα του εγκλήματος.

Μέχρι τότε και ναι επειδή ψωνίζουμε και Κινέζικα επειδή είναι και φτηνά μπορούμε να αντέξουμε και κάποιες μικροαστοχίες ακριβώς επειδή τα πήραμε φτηνά. Είπε σε κάποιο σημείο κάποιος έξυπνους όποιους ψωνίζουν Κινέζικα ή χαζούς όσους δεν το κάνουν? Εγώ δεν είδα κάτι. Αναφερθήκαμε στο BMW C400 και πόσο Κινέζικο είναι.

Χαζός για μένα είναι όποιος προεξοφλεί ένα προϊόν ή μια μάρκα βασισμένος στη χώρα καταγωγής του. Η απόλυτη απόδειξη είναι μέσα σε αυτό το τοπικ. Υποστηρικτές της BMW να υποστηρίζουν πως το προιόν που βγαίνει ως BMW απο το εργοστάσιο της LONCIN είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ και ΑΝΤΑΞΙΟ του ονόματος της BMW. Κάτι που σημαίνει αν ισχύει πώς και σήμερα ακομα η VOGE βγάζει ότι θέλει σε ποιοτητα και ο μόνος λόγος που δεν το κάνει είναι επειδή δεν είναι ακόμα εκεί ως Brand για να πάρει ταλεφτά που θα ζητήσει για το ακριβότερο.
Βρε βαγγελη....εγώ συνχωρω τους πάντες, γιατί δεν με ενδιαφέρει τι ζημιά θα βγάλει η μηχανή που μου βγάζει γούστα και ταξιδεύει την ψυχούλα μου.
Αν ήμουν αυτής της λογικής θα είχα δώσει τον Γκάντι το πρώτο εξάμηνο.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Ηλίθιου πελάτη....γράφεις και γενικά τα γραφόμενα σου, δείχνουν μένος προς τους κατοχους bmw.
Οχι γενικως ομιλω για καποιον προκατειλημμενο,ειτε αγοραζει bmw ,ειτε i-phone,ειτε voge,που οτι αποδειξη και να του φερεις,ακομα και τον θεο τον ιδιο,εχει θεοποιησει την μαρκα και δεν πιστευει τιποτα.Απλως μιλαγαμε για την bmw εκεινη την στιγμη.Το premium brand name ,και την βαρυτητα που εχει αυτο στον μεσο καταναλωτη,το γνωριζουν πολυ καλα οι αντιστοιχες εταιρειες,και το εκμεταλλευονται αναλογως.Στα τμηματα πωλησεων τους, απασχολουν αρκετους με βαρβάτα διπλωματα μαρκετινγκ.Δεν ειναι χαζές οι εταιρειες αυτης της βαρυτητας και εμβελείας,αλλωστε οι πωλησεις τους το επιβεβαιωνουν.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Βρε βαγγελη....εγώ συνχωρω τους πάντες, γιατί δεν με ενδιαφέρει τι ζημιά θα βγάλει η μηχανή που μου βγάζει γούστα και ταξιδεύει την ψυχούλα μου.
Αν ήμουν αυτής της λογικής θα είχα δώσει τον Γκάντι το πρώτο εξάμηνο.
Ο Ελβετός έχασε , όχι εσύ !
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οχι γενικως ομιλω για καποιον προκατειλημμενο,ειτε αγοραζει bmw ,ειτε i-phone,ειτε voge,που οτι αποδειξη και να του φερεις,ακομα και τον θεο τον ιδιο,εχει θεοποιησει την μαρκα και δεν πιστευει τιποτα.Απλως μιλαγαμε για την bmw εκεινη την στιγμη.Το premium brand name ,και την βαρυτητα που εχει αυτο στον μεσο καταναλωτη,το γνωριζουν πολυ καλα οι αντιστοιχες εταιρειες,και το εκμεταλλευονται αναλογως.Στα τμηματα πωλησεων τους, απασχολουν αρκετους με βαρβάτα διπλωματα μαρκετινγκ.Δεν ειναι χαζές οι εταιρειες αυτης της βαρυτητας και εμβελείας,αλλωστε οι πωλησεις τους το επιβεβαιωνουν.
Σου έχει περάσει ποτέ από το μυαλό, ότι οι πωλήσεις της bmw, Ducati, ktm κλπ, οφείλονται στα πολύ καλά μηχανάκια που έχουν παράγει σε διάρκεια πολλών ετών?
Πρωτοπόροι σε τεχνολογία, ασφάλεια και όχι μόνο, όταν οι αδερφοί Κινέζοι παρήγαγαν πάπια Πεκίνου και ρύζι ατμού.

Δεν οφείλεται λοιπόν μόνο στο μάρκετινγκ η πορεία μιας εταιρείας 50--60-100 χρόνων
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Σου έχει περάσει ποτέ από το μυαλό, ότι οι πωλήσεις της bmw, Ducati, ktm κλπ, οφείλονται στα πολύ καλά μηχανάκια που έχουν παράγει σε διάρκεια πολλών ετών?
Πρωτοπόροι σε τεχνολογία, ασφάλεια και όχι μόνο, όταν οι αδερφοί Κινέζοι παρήγαγαν πάπια Πεκίνου και ρύζι ατμού.

Δεν οφείλεται λοιπόν μόνο στο μάρκετινγκ η πορεία μιας εταιρείας 50--60-100 χρόνων
Εννοειται οτι συμβαινει και αυτο.Βεβαια οταν αυτες οι εταιρειες ξεκινησαν,σαν πρωτοποροι,δεν υπηρχε μεγαλος ανταγωνισμος.Εκτοτε πολλα αλλαξαν,και πρεπει οι πρωτοποροι ,να επιβεβαιωνουν την πρωτοπορια τους ,και να μην εφησυχαζουν στις δαφνες τους.Στην ζωη ολα αλλαζουν,ειδικα στην τεχνολογια.Τωρα τα περι κινέζων και παπιας πεκινου με ρυζι,μην πεφτεις και συ στην ''παγιδα'' του ''οταν εμεις φτιαχναμε Παρθενωνες,εσεις τρωγατε βελανιδια πανω στα δεντρα'',διοτι αποδυναμωνεις απο μονος σου το επιχειρημμα σου.Επισης με το προηγουμενο γραφέν απο εσενα ,'''εγώ συνχωρω τους πάντες, γιατί δεν με ενδιαφέρει τι ζημιά θα βγάλει η μηχανή που μου βγάζει γούστα και ταξιδεύει την ψυχούλα μου. ''' επισης αποδυναμωνεις την επιχειρηματολογια σου,περι ανωτεροτητος της ''αρειας'' και ''λατινου'' φυλης.Νομιζω λοιπον οτι και οι δυο μας εξανλησαμε την επιχειρηματολογια μας ,και αρχιζουμε και επαναλαμβανομαστε.Οποιος και οτι καταλαβε,καταλαβε.Εγω σταματω εδω.Αλλωστε ο καθενας με τις πραξεις του,επιβεβαιωνει τα λεγομενα του.ΕΓΩ ψωνισα κινέζα,και ΔΕΝ το εχω μετανιωσει μεχρις στιγμης.ΑΝ στο μελλον το μετανιωσω να εισαι σιγουρος οτι με ταπεινοτητα θα το μαθετε.:ckg:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom