Συμβαίνει τώρα!

Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Εισπράκτωρ διοδίων;;;;; :eek:

Τι το κάνουμε θέμα τότε;
ΑΥΤΟΝ θα δείρουμε!!!!!! :fun

Korax, ελεύθερος!!!!!!
να τα βρούμε ρε παιδιά δεν χρειάζεται βία :laugh:
 

nvythoul

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R 1200 GS , R 1200 RT
Ναι... Έφτασα το πουλι
Είμαι σταθερά 50 μέρες πίσω, εδώ και 53 χρόνια.
Είναι το μοναδικό πράγμα που με περναει
Χρόνια Πολλά Κώστα !!!
Να τα εκατοστήσεις !!!
Θα περίμενω να με φτάσεις
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Φούρκα pass (το ελληνικό)...


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Σήμερα το πρόγραμμα είχε βολτάρα στα Γεράνεια, φουλ Γερανειάδα, με τον φίλο και συν-ταξιδευτή Τίμο και το χωμάτινο ξεπαρθένισμα του 390 adv. Χωρίς να έχει μεγάλη εμπειρία το 390 τον βοήθησε να περάσει εύκολα από παντού. Μια χαρά πάει το ΚΤΜάκι και στο χώμα και μάλιστα με τα μαμά tkc 70.

Πήρα το GS γιατί το CCM τα κάνει όλα εύκολα και βαριέμαι και γιατί μου έδωσε κάτι τακουνατα λάστιχα ο Ηλίας ibar, (ευχαριστώ πολύ ibar και ouzakia) και ήθελα να θυμηθώ πως είναι τα βαριά στο χώμα (έχουν την πλάκα τους).

Πριν την σαθρή ανηφόρα στο ποτάμι που είναι μετά την Μαυρολίμνη ρίξαμε και μια βουτιά σε ένα κολπάκι να δροσιστούμε.

Το τερέν λόγω καιρού ήταν γλυστερό και σαθρό αλλά άμα έχεις όρεξη κλάϊν μάϊν.


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Φούρκα pass (το ελληνικό)...


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μοναχική βόλτα σήμερα μιας και ο χρόνος ήταν περιορισμένος για κάτι περισσότερο έως της Αρρένες του Γράμμου κοντά στην Αετομηλίτσα στις τοπικές λίμνες Μουτσάλια οι οποίες πλέον έχουνε γίνει τόπος κατασκήνωσης...
Τόση τσίκνα ούτε στα βλάχικα της Βάρης δηλαδή...
Ανέβασμα από Μαυραναίους, Δοτσικό, Επτάλοφο σε φανταστική ασφάλτινη διαδρομή και επιστροφή από Κεράσοβο (Αγ.Παρασκευη), Φούρκα, Σαμαρίνα, Σμίξη κτλ.


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μοναχική βόλτα σήμερα μιας και ο χρόνος ήταν περιορισμένος για κάτι περισσότερο έως της Αρρένες του Γράμμου κοντά στην Αετομηλίτσα στις τοπικές λίμνες Μουτσάλια οι οποίες πλέον έχουνε γίνει τόπος κατασκήνωσης...
Τόση τσίκνα ούτε στα βλάχικα της Βάρης δηλαδή...
Ανέβασμα από Μαυραναίους, Δοτσικό, Επτάλοφο σε φανταστική ασφάλτινη διαδρομή και επιστροφή από Κεράσοβο (Αγ.Παρασκευη), Φούρκα, Σαμαρίνα, Σμίξη κτλ.


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μόνος....με ΚΤΜ...Ριψο-κίνδυνος!! :stm:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μόνος....με ΚΤΜ...Ριψο-κίνδυνος!! :stm:
Βράζει το αίμα μας...:p
Ποιο πολύ με άγχωσε ο άργιλος που μπήκα κάποια στιγμή και βγήκα δύσκολα παρά η αξιοπιστία του μωρού μου...;)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τελευταία μου την έχουν "ματιάσει" κυριολεκτικά... (την έβαλαν στο μάτι και μάλλον πήγαν να μου τη φάνε) αλλά και με το τρόπο που λέει ο λαός (μάτι.... μάτι...). Τελικά αφού δε κατάφεραν να φάνε τη μηχανή μου έφαγαν τα πράγματα που είχα πίσω στο τσαντάκι, δηλαδή μια ηλεκτρική τρόμπα, έξτρα κλειδαριά και τα εργαλεία μου. Συνολική απώλεια χρημάτων άνω των 300 ευρώ. Σήμερα ξεκίνησα διαδικασίες αντικατάστασης με παραγγελία στον Θάνo tripper.gr

Kατά τις διαδικασίες ελέγχου που έκανα μέσα στο ΣΚ για να δω πιθανά σημάδια κλοπής κατάλαβα πως έχω πατήσει και ένα μικρό καρφί. Σήμερα πήγα στο Παναγιώτη Κουζή για αλλαγή πίσω σαμπρέλας.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Έλα ρε Στεφανε, κρίμα.
Ευτυχως που γλίτωσες τα χειρότερα.
 
Reactions: STF

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Είχε η μηχανή τελικά σημάδια παραβίασης;;;
Την έξτρα κλειδαριά, γιατί την πήραν; Είχες και τα κλειδιά μαζί γι'αυτό;
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: STF

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σήμερα το πρόγραμμα είχε βολτάρα στα Γεράνεια, φουλ Γερανειάδα, με τον φίλο και συν-ταξιδευτή Τίμο και το χωμάτινο ξεπαρθένισμα του 390 adv. Χωρίς να έχει μεγάλη εμπειρία το 390 τον βοήθησε να περάσει εύκολα από παντού. Μια χαρά πάει το ΚΤΜάκι και στο χώμα και μάλιστα με τα μαμά tkc 70.

Πήρα το GS γιατί το CCM τα κάνει όλα εύκολα και βαριέμαι και γιατί μου έδωσε κάτι τακουνατα λάστιχα ο Ηλίας ibar, (ευχαριστώ πολύ ibar και ouzakia) και ήθελα να θυμηθώ πως είναι τα βαριά στο χώμα (έχουν την πλάκα τους).

Πριν την σαθρή ανηφόρα στο ποτάμι που είναι μετά την Μαυρολίμνη ρίξαμε και μια βουτιά σε ένα κολπάκι να δροσιστούμε.

Το τερέν λόγω καιρού ήταν γλυστερό και σαθρό αλλά άμα έχεις όρεξη κλάϊν μάϊν.


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Έλα ρε πήρε ο Τίμος 390?Ωραιος!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λυπάμαι για το νέο STF , πως στο καλό έγινε αυτό, μπήκαν σε γκαράζ ή είχες αφήσει το μηχανάκι στο δρόμο με πράγματα και βρήκαν ευκαιρία; Τι στο καλό ρε γμτ...
 
Reactions: STF

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τελευταία μου την έχουν "ματιάσει" κυριολεκτικά... (την έβαλαν στο μάτι και μάλλον πήγαν να μου τη φάνε) αλλά και με το τρόπο που λέει ο λαός (μάτι.... μάτι...). Τελικά αφού δε κατάφεραν να φάνε τη μηχανή μου έφαγαν τα πράγματα που είχα πίσω στο τσαντάκι, δηλαδή μια ηλεκτρική τρόμπα, έξτρα κλειδαριά και τα εργαλεία μου. Συνολική απώλεια χρημάτων άνω των 300 ευρώ. Σήμερα ξεκίνησα διαδικασίες αντικατάστασης με παραγγελία στον Θάνo tripper.gr

Kατά τις διαδικασίες ελέγχου που έκανα μέσα στο ΣΚ για να δω πιθανά σημάδια κλοπής κατάλαβα πως έχω πατήσει και ένα μικρό καρφί. Σήμερα πήγα στο Παναγιώτη Κουζή για αλλαγή πίσω σαμπρέλας.

Το νου σου Στέφανε...
Ελπίζω να μην συνεχίσουν την προσπάθεια...
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έλα ρε Στεφανε, κρίμα.
Ευτυχως που γλίτωσες τα χειρότερα.
Είχε η μηχανή τελικά σημάδια παραβίασης;;;
Την έξτρα κλειδαριά, γιατί την πήραν; Είχες και τα κλειδιά μαζί;
Λυπάμαι για το νέο STF , πως στο καλό έγινε αυτό, μπήκαν σε γκαράζ ή είχες αφήσει το μηχανάκι στο δρόμο με πράγματα και βρήκαν ευκαιρία; Τι στο καλό ρε γμτ...
Το περασμένο ΣΚ (πριν από 8 μέρες δηλαδή) είχα τη μηχανή στο εσωτερικό της πυλωτής στη πολυκατοικία μας. Από τεμπελιά για ένα βράδυ δεν την έβαλα στο γκαράζ όπου κανονικά φυλάσσεται. Στο χώρο της πυλωτής μας έχω άλλο "πέταλο" το οποίο βρίσκεται μόνιμα εκεί, για τις φορές που πρέπει να αφήσω έστω και λίγο τη μηχανή εκεί.

Τη περασμένη Κυριακή λοιπόν "μάζεψα" τη μηχανή στο γκαράζ και εκείνη τη στιγμή διαπίστωσα ότι είχαν ανοίξει το τσαντάκι και πήραν από μέσα την εργαλειοθήκη με όλα τα εργαλεία (τα οποία είχα αγοράσει επιλεκτικά και ένα-ένα), ένα κομπρεσέρ αέρος της airman και μια καλή κλειδαριά της Luma. Προσπάθησαν μάλιστα να πάρουν όλο το τσαντάκι αλλά είτε δεν κατάλαβαν το τρόπο με τον οποίο πιάνει στη σχάρα ή κάτι τους διέκοψε. Τη κλειδαριά της Luma που είχα στο τσαντάκι τη έκλεψαν χωρίς όφελος αφού κλειδιά δεν υπήρχαν αλλά επειδή και αυτή ήταν μέσα στη δική της υφασμάτινη θήκη ίσως δεν κατάλαβαν ότι είναι κλειδαριά και τη πήραν χωρίς έλεγχο. Γενικά η όλη φάση έχει χαρακτηριστικά πολύ βιαστικής "επέμβασης", ίσως ήμουν πολύ τυχερός. Τότε δε κατάλαβα τίποτα κάτι περισσότερο. Την επόμενη μέρα έφυγα για επαγγελματικό ταξίδι.

Προχθές Παρασκευή επέστρεψα από το επαγγελματικό ταξίδι και πήγα μια βόλτα με τη μηχανή να βρω τα φιλαράκια μου. Τότε κατάλαβα πως το τιμόνι δεν ήταν ευθυγραμμισμένο και ενώ αρχικά το κλειδί στο τιμόνι δούλευε κανονικά αργότερα κατάλαβα πως στο τελευταίο στάδιο δυσκολεύεται να φτάσει στη θέση On. Κοιτώντας προσεκτικά στο σημείο που ο πίρος κλειδώνει στο λαιμό παρατήρησα πως υπήρχε μια γυαλάδα από τριβή του πίρου στο σημείο που κλειδώνει. Πιθανά προσπάθησαν να σπάσουν το "κλείδωμα" από το τιμόνι αλλά η κλειδαριά της μηχανής έχει έναν τεράστιο πίρο -και όχι ένα υποτυπώδες λαμάκι που έχω δει σε άλλες- και δεν υποχώρησε. Κατά τα λοιπά δεν υπάρχουν άλλα σημάδια και ο διακόπτης με μια πολύ μικρή δυσκολία είναι λειτουργικός, τόσο που δεν είμαι σίγουρος 100% αν προσπάθησαν να τη "φάνε". Διάβασα το service manual γιατί οπτικά δε μπορούσα να καταλάβω πως θα μπορούσα να λύσω από τη μοτοσυκλέτα τη κλειδαριά για ενδελεχή έλεγχο. Τελικά η γνωστή κινητή εγκυκλοπαίδια του μοτοσυκλετισμού που ακού στο όνομα Λευκάδιος βρήκε φωτογραφία από τις βίδες που "πιάνουν" τη κλειδαριά του τιμονιού πάνω στο πλαίσιο. Τότε κατάλαβα. Είναι βίδες που αφού σφίξουν το κεφάλι τους σπάει και μένουν ακέφαλες ακριβώς για να μη μπορεί να αφαιρεθεί η κλειδαριά από το τιμόνι.

Τώρα παράγγειλα νέα κλειδαριά με συναγερμό για να τη χρησιμοποιώ στο λίγο που την αφήνω στη πυλωτή (πράγμα που έτσι και αλλιώς κάνω σπάνια). Πάντως ο χειρότερος εχθρός μας είναι ο εφησυχασμός και το λέω αυτό γιατί πρέπει να ομολογήσω πως αυτήν τη φορά δεν είχα χρησιμοποιήσει το μόνιμο "πέταλο" που έχω στο χώρο της πυλωτής, πράγμα απαράδεκτο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το νου σου Στέφανε...
Ελπίζω να μην συνεχίσουν την προσπάθεια...
Είμαι υποψιασμένος τώρα Θένο αν και... συνήθως πάντα είμαι γιατί και στο παρελθόν πήγαν να μου φάνε το Tenere. Τότε τους εντόπισε ένας γείτονας που τους άσκησε έλεγχο και λάκισαν. Από τότε τις έβαλα σε γκαράζ επί πληρωμή και το Tenere τότε και το WRR από τότε που το απόκτησα. Όπως είπα ο μεγάλος μας εχθρός είναι ο έστω και πρόσκαιρος εφησυχασμός.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Το περασμένο ΣΚ (πριν από 8 μέρες δηλαδή) είχα τη μηχανή στο εσωτερικό της πυλωτής στη πολυκατοικία μας. Από τεμπελιά για ένα βράδυ δεν την έβαλα στο γκαράζ όπου κανονικά φυλάσσεται. Στο χώρο της πυλωτής μας έχω άλλο "πέταλο" το οποίο βρίσκεται μόνιμα εκεί, για τις φορές που πρέπει να αφήσω έστω και λίγο τη μηχανή εκεί.

Τη περασμένη Κυριακή λοιπόν "μάζεψα" τη μηχανή στο γκαράζ και εκείνη τη στιγμή διαπίστωσα ότι είχαν ανοίξει το τσαντάκι και πήραν από μέσα την εργαλειοθήκη με όλα τα εργαλεία (τα οποία είχα αγοράσει επιλεκτικά και ένα-ένα), ένα κομπρεσέρ αέρος της airman και μια καλή κλειδαριά της Luma. Προσπάθησαν μάλιστα να πάρουν όλο το τσαντάκι αλλά είτε δεν κατάλαβαν το τρόπο με τον οποίο πιάνει στη σχάρα ή κάτι τους διέκοψε. Τη κλειδαριά της Luma που είχα στο τσαντάκι τη έκλεψαν χωρίς όφελος αφού κλειδιά δεν υπήρχαν αλλά επειδή και αυτή ήταν μέσα στη δική της υφασμάτινη θήκη ίσως δεν κατάλαβαν ότι είναι κλειδαριά και τη πήραν χωρίς έλεγχο. Γενικά η όλη φάση έχει χαρακτηριστικά πολύ βιαστικής "επέμβασης", ίσως ήμουν πολύ τυχερός. Τότε δε κατάλαβα τίποτα κάτι περισσότερο. Την επόμενη μέρα έφυγα για επαγγελματικό ταξίδι.

Προχθές Παρασκευή επέστρεψα από το επαγγελματικό ταξίδι και πήγα μια βόλτα με τη μηχανή να βρω τα φιλαράκια μου. Τότε κατάλαβα πως το τιμόνι δεν ήταν ευθυγραμμισμένο και ενώ αρχικά το κλειδί στο τιμόνι δούλευε κανονικά αργότερα κατάλαβα πως στο τελευταίο στάδιο δυσκολεύεται να φτάσει στη θέση On. Κοιτώντας προσεκτικά στο σημείο που ο πίρος κλειδώνει στο λαιμό παρατήρησα πως υπήρχε μια γυαλάδα από τριβή του πίρου στο σημείο που κλειδώνει. Πιθανά προσπάθησαν να σπάσουν το "κλείδωμα" από το τιμόνι αλλά η κλειδαριά της μηχανής έχει έναν τεράστιο πίρο -και όχι ένα υποτυπώδες λαμάκι που έχω δει σε άλλες- και δεν υποχώρησε. Κατά τα λοιπά δεν υπάρχουν άλλα σημάδια και ο διακόπτης με μια πολύ μικρή δυσκολία είναι λειτουργικός, τόσο που δεν είμαι σίγουρος 100% αν προσπάθησαν να τη "φάνε". Διάβασα το service manual γιατί οπτικά δε μπορούσα να καταλάβω πως θα μπορούσα να λύσω από τη μοτοσυκλέτα τη κλειδαριά για ενδελεχή έλεγχο. Τελικά η γνωστή κινητή εγκυκλοπαίδια του μοτοσυκλετισμού που ακού στο όνομα Λευκάδιος βρήκε φωτογραφία από τις βίδες που "πιάνουν" τη κλειδαριά του τιμονιού πάνω στο πλαίσιο. Τότε κατάλαβα. Είναι βίδες που αφού σφίξουν το κεφάλι τους σπάει και μένουν ακέφαλες ακριβώς για να μη μπορεί να αφαιρεθεί η κλειδαριά από το τιμόνι.

Τώρα παράγγειλα νέα κλειδαριά με συναγερμό για να τη χρησιμοποιώ στο λίγο που την αφήνω στη πυλωτή (πράγμα που έτσι και αλλιώς κάνω σπάνια). Πάντως ο χειρότερος εχθρός μας είναι ο εφησυχασμός και το λέω αυτό γιατί πρέπει να ομολογήσω πως αυτήν τη φορά δεν είχα χρησιμοποιήσει το μόνιμο "πέταλο" που έχω στο χώρο της πυλωτής, πράγμα απαράδεκτο.
Ε απο εδω και στο εξης 2 φορες μαζεμα και κλειδωμα.. Οπως λες, ο εφησυχασμος ειναι κακο πραγμα.


Να τους κοπεί το χερι.
 
Reactions: STF

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Το περασμένο ΣΚ (πριν από 8 μέρες δηλαδή) είχα τη μηχανή στο εσωτερικό της πυλωτής στη πολυκατοικία μας. Από τεμπελιά για ένα βράδυ δεν την έβαλα στο γκαράζ όπου κανονικά φυλάσσεται. Στο χώρο της πυλωτής μας έχω άλλο "πέταλο" το οποίο βρίσκεται μόνιμα εκεί, για τις φορές που πρέπει να αφήσω έστω και λίγο τη μηχανή εκεί.

Τη περασμένη Κυριακή λοιπόν "μάζεψα" τη μηχανή στο γκαράζ και εκείνη τη στιγμή διαπίστωσα ότι είχαν ανοίξει το τσαντάκι και πήραν από μέσα την εργαλειοθήκη με όλα τα εργαλεία (τα οποία είχα αγοράσει επιλεκτικά και ένα-ένα), ένα κομπρεσέρ αέρος της airman και μια καλή κλειδαριά της Luma. Προσπάθησαν μάλιστα να πάρουν όλο το τσαντάκι αλλά είτε δεν κατάλαβαν το τρόπο με τον οποίο πιάνει στη σχάρα ή κάτι τους διέκοψε. Τη κλειδαριά της Luma που είχα στο τσαντάκι τη έκλεψαν χωρίς όφελος αφού κλειδιά δεν υπήρχαν αλλά επειδή και αυτή ήταν μέσα στη δική της υφασμάτινη θήκη ίσως δεν κατάλαβαν ότι είναι κλειδαριά και τη πήραν χωρίς έλεγχο. Γενικά η όλη φάση έχει χαρακτηριστικά πολύ βιαστικής "επέμβασης", ίσως ήμουν πολύ τυχερός. Τότε δε κατάλαβα τίποτα κάτι περισσότερο. Την επόμενη μέρα έφυγα για επαγγελματικό ταξίδι.

Προχθές Παρασκευή επέστρεψα από το επαγγελματικό ταξίδι και πήγα μια βόλτα με τη μηχανή να βρω τα φιλαράκια μου. Τότε κατάλαβα πως το τιμόνι δεν ήταν ευθυγραμμισμένο και ενώ αρχικά το κλειδί στο τιμόνι δούλευε κανονικά αργότερα κατάλαβα πως στο τελευταίο στάδιο δυσκολεύεται να φτάσει στη θέση On. Κοιτώντας προσεκτικά στο σημείο που ο πίρος κλειδώνει στο λαιμό παρατήρησα πως υπήρχε μια γυαλάδα από τριβή του πίρου στο σημείο που κλειδώνει. Πιθανά προσπάθησαν να σπάσουν το "κλείδωμα" από το τιμόνι αλλά η κλειδαριά της μηχανής έχει έναν τεράστιο πίρο -και όχι ένα υποτυπώδες λαμάκι που έχω δει σε άλλες- και δεν υποχώρησε. Κατά τα λοιπά δεν υπάρχουν άλλα σημάδια και ο διακόπτης με μια πολύ μικρή δυσκολία είναι λειτουργικός, τόσο που δεν είμαι σίγουρος 100% αν προσπάθησαν να τη "φάνε". Διάβασα το service manual γιατί οπτικά δε μπορούσα να καταλάβω πως θα μπορούσα να λύσω από τη μοτοσυκλέτα τη κλειδαριά για ενδελεχή έλεγχο. Τελικά η γνωστή κινητή εγκυκλοπαίδια του μοτοσυκλετισμού που ακού στο όνομα Λευκάδιος βρήκε φωτογραφία από τις βίδες που "πιάνουν" τη κλειδαριά του τιμονιού πάνω στο πλαίσιο. Τότε κατάλαβα. Είναι βίδες που αφού σφίξουν το κεφάλι τους σπάει και μένουν ακέφαλες ακριβώς για να μη μπορεί να αφαιρεθεί η κλειδαριά από το τιμόνι.

Τώρα παράγγειλα νέα κλειδαριά με συναγερμό για να τη χρησιμοποιώ στο λίγο που την αφήνω στη πυλωτή (πράγμα που έτσι και αλλιώς κάνω σπάνια). Πάντως ο χειρότερος εχθρός μας είναι ο εφησυχασμός και το λέω αυτό γιατί πρέπει να ομολογήσω πως αυτήν τη φορά δεν είχα χρησιμοποιήσει το μόνιμο "πέταλο" που έχω στο χώρο της πυλωτής, πράγμα απαράδεκτο.

Ευτυχως γλυτωσες τα χειροτερα Στεφανε! Η πιλοτη παντως ειναι χειροτερη για παρκαρισμα απο το πεζοδρομιο, κρυβονται απο κοινη θεα τα κλεφτρονια και κανουν ανετοι τη δουλεια τους.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ε απο εδω και στο εξης 2 φορες μαζεμα και κλειδωμα.. Οπως λες, ο εφησυχασμος ειναι κακο πραγμα.

Να τους κοπεί το χερι.
Έχεις δίκιο Δημήτρη, δε θέλω να σκεφτώ τη περίπτωση να την "έχανα".

Ευτυχως γλυτωσες τα χειροτερα Στεφανε! Η πιλοτη παντως ειναι χειροτερη για παρκαρισμα απο το πεζοδρομιο, κρυβονται απο κοινη θεα τα κλεφτρονια και κανουν ανετοι τη δουλεια τους.
Ειδικά για διανυκτέρευση Τζιμάρα η πυλωτή είναι.... άστα!

Ρε τώρα που βρήκα "αδελφούς" κυβισμούς θα έμενα ορφανός....
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom