ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Cowboy
να τα βρούμε ρε παιδιά δεν χρειάζεται βίαΕισπράκτωρ διοδίων;;;;;
Τι το κάνουμε θέμα τότε;
ΑΥΤΟΝ θα δείρουμε!!!!!! :fun
Korax, ελεύθερος!!!!!!
να τα βρούμε ρε παιδιά δεν χρειάζεται βίαΕισπράκτωρ διοδίων;;;;;
Τι το κάνουμε θέμα τότε;
ΑΥΤΟΝ θα δείρουμε!!!!!! :fun
Korax, ελεύθερος!!!!!!
Μεταξύ μας, λέγε ποσά δίνεις;;;;;;να τα βρούμε ρε παιδιά δεν χρειάζεται βία
έχεις π.μΜεταξύ μας, λέγε ποσά δίνεις;;;;;;
Χρόνια Πολλά Κώστα !!!Ναι... Έφτασα το πουλι
Είμαι σταθερά 50 μέρες πίσω, εδώ και 53 χρόνια.
Είναι το μοναδικό πράγμα που με περναει
Μοναχική βόλτα σήμερα μιας και ο χρόνος ήταν περιορισμένος για κάτι περισσότερο έως της Αρρένες του Γράμμου κοντά στην Αετομηλίτσα στις τοπικές λίμνες Μουτσάλια οι οποίες πλέον έχουνε γίνει τόπος κατασκήνωσης...Φούρκα pass (το ελληνικό)...
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μόνος....με ΚΤΜ...Ριψο-κίνδυνος!! :stm:Μοναχική βόλτα σήμερα μιας και ο χρόνος ήταν περιορισμένος για κάτι περισσότερο έως της Αρρένες του Γράμμου κοντά στην Αετομηλίτσα στις τοπικές λίμνες Μουτσάλια οι οποίες πλέον έχουνε γίνει τόπος κατασκήνωσης...
Τόση τσίκνα ούτε στα βλάχικα της Βάρης δηλαδή...
Ανέβασμα από Μαυραναίους, Δοτσικό, Επτάλοφο σε φανταστική ασφάλτινη διαδρομή και επιστροφή από Κεράσοβο (Αγ.Παρασκευη), Φούρκα, Σαμαρίνα, Σμίξη κτλ.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βράζει το αίμα μας...Μόνος....με ΚΤΜ...Ριψο-κίνδυνος!! :stm:
Έλα ρε πήρε ο Τίμος 390?Ωραιος!Σήμερα το πρόγραμμα είχε βολτάρα στα Γεράνεια, φουλ Γερανειάδα, με τον φίλο και συν-ταξιδευτή Τίμο και το χωμάτινο ξεπαρθένισμα του 390 adv. Χωρίς να έχει μεγάλη εμπειρία το 390 τον βοήθησε να περάσει εύκολα από παντού. Μια χαρά πάει το ΚΤΜάκι και στο χώμα και μάλιστα με τα μαμά tkc 70.
Πήρα το GS γιατί το CCM τα κάνει όλα εύκολα και βαριέμαι και γιατί μου έδωσε κάτι τακουνατα λάστιχα ο Ηλίας ibar, (ευχαριστώ πολύ ibar και ouzakia) και ήθελα να θυμηθώ πως είναι τα βαριά στο χώμα (έχουν την πλάκα τους).
Πριν την σαθρή ανηφόρα στο ποτάμι που είναι μετά την Μαυρολίμνη ρίξαμε και μια βουτιά σε ένα κολπάκι να δροσιστούμε.
Το τερέν λόγω καιρού ήταν γλυστερό και σαθρό αλλά άμα έχεις όρεξη κλάϊν μάϊν.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Το νου σου Στέφανε...Τελευταία μου την έχουν "ματιάσει" κυριολεκτικά... (την έβαλαν στο μάτι και μάλλον πήγαν να μου τη φάνε) αλλά και με το τρόπο που λέει ο λαός (μάτι.... μάτι...). Τελικά αφού δε κατάφεραν να φάνε τη μηχανή μου έφαγαν τα πράγματα που είχα πίσω στο τσαντάκι, δηλαδή μια ηλεκτρική τρόμπα, έξτρα κλειδαριά και τα εργαλεία μου. Συνολική απώλεια χρημάτων άνω των 300 ευρώ. Σήμερα ξεκίνησα διαδικασίες αντικατάστασης με παραγγελία στον Θάνo tripper.gr
Kατά τις διαδικασίες ελέγχου που έκανα μέσα στο ΣΚ για να δω πιθανά σημάδια κλοπής κατάλαβα πως έχω πατήσει και ένα μικρό καρφί. Σήμερα πήγα στο Παναγιώτη Κουζή για αλλαγή πίσω σαμπρέλας.
Έλα ρε Στεφανε, κρίμα.
Ευτυχως που γλίτωσες τα χειρότερα.
Είχε η μηχανή τελικά σημάδια παραβίασης;;;
Την έξτρα κλειδαριά, γιατί την πήραν; Είχες και τα κλειδιά μαζί;
Το περασμένο ΣΚ (πριν από 8 μέρες δηλαδή) είχα τη μηχανή στο εσωτερικό της πυλωτής στη πολυκατοικία μας. Από τεμπελιά για ένα βράδυ δεν την έβαλα στο γκαράζ όπου κανονικά φυλάσσεται. Στο χώρο της πυλωτής μας έχω άλλο "πέταλο" το οποίο βρίσκεται μόνιμα εκεί, για τις φορές που πρέπει να αφήσω έστω και λίγο τη μηχανή εκεί.Λυπάμαι για το νέο STF , πως στο καλό έγινε αυτό, μπήκαν σε γκαράζ ή είχες αφήσει το μηχανάκι στο δρόμο με πράγματα και βρήκαν ευκαιρία; Τι στο καλό ρε γμτ...
Είμαι υποψιασμένος τώρα Θένο αν και... συνήθως πάντα είμαι γιατί και στο παρελθόν πήγαν να μου φάνε το Tenere. Τότε τους εντόπισε ένας γείτονας που τους άσκησε έλεγχο και λάκισαν. Από τότε τις έβαλα σε γκαράζ επί πληρωμή και το Tenere τότε και το WRR από τότε που το απόκτησα. Όπως είπα ο μεγάλος μας εχθρός είναι ο έστω και πρόσκαιρος εφησυχασμός.Το νου σου Στέφανε...
Ελπίζω να μην συνεχίσουν την προσπάθεια...
Ε απο εδω και στο εξης 2 φορες μαζεμα και κλειδωμα.. Οπως λες, ο εφησυχασμος ειναι κακο πραγμα.Το περασμένο ΣΚ (πριν από 8 μέρες δηλαδή) είχα τη μηχανή στο εσωτερικό της πυλωτής στη πολυκατοικία μας. Από τεμπελιά για ένα βράδυ δεν την έβαλα στο γκαράζ όπου κανονικά φυλάσσεται. Στο χώρο της πυλωτής μας έχω άλλο "πέταλο" το οποίο βρίσκεται μόνιμα εκεί, για τις φορές που πρέπει να αφήσω έστω και λίγο τη μηχανή εκεί.
Τη περασμένη Κυριακή λοιπόν "μάζεψα" τη μηχανή στο γκαράζ και εκείνη τη στιγμή διαπίστωσα ότι είχαν ανοίξει το τσαντάκι και πήραν από μέσα την εργαλειοθήκη με όλα τα εργαλεία (τα οποία είχα αγοράσει επιλεκτικά και ένα-ένα), ένα κομπρεσέρ αέρος της airman και μια καλή κλειδαριά της Luma. Προσπάθησαν μάλιστα να πάρουν όλο το τσαντάκι αλλά είτε δεν κατάλαβαν το τρόπο με τον οποίο πιάνει στη σχάρα ή κάτι τους διέκοψε. Τη κλειδαριά της Luma που είχα στο τσαντάκι τη έκλεψαν χωρίς όφελος αφού κλειδιά δεν υπήρχαν αλλά επειδή και αυτή ήταν μέσα στη δική της υφασμάτινη θήκη ίσως δεν κατάλαβαν ότι είναι κλειδαριά και τη πήραν χωρίς έλεγχο. Γενικά η όλη φάση έχει χαρακτηριστικά πολύ βιαστικής "επέμβασης", ίσως ήμουν πολύ τυχερός. Τότε δε κατάλαβα τίποτα κάτι περισσότερο. Την επόμενη μέρα έφυγα για επαγγελματικό ταξίδι.
Προχθές Παρασκευή επέστρεψα από το επαγγελματικό ταξίδι και πήγα μια βόλτα με τη μηχανή να βρω τα φιλαράκια μου. Τότε κατάλαβα πως το τιμόνι δεν ήταν ευθυγραμμισμένο και ενώ αρχικά το κλειδί στο τιμόνι δούλευε κανονικά αργότερα κατάλαβα πως στο τελευταίο στάδιο δυσκολεύεται να φτάσει στη θέση On. Κοιτώντας προσεκτικά στο σημείο που ο πίρος κλειδώνει στο λαιμό παρατήρησα πως υπήρχε μια γυαλάδα από τριβή του πίρου στο σημείο που κλειδώνει. Πιθανά προσπάθησαν να σπάσουν το "κλείδωμα" από το τιμόνι αλλά η κλειδαριά της μηχανής έχει έναν τεράστιο πίρο -και όχι ένα υποτυπώδες λαμάκι που έχω δει σε άλλες- και δεν υποχώρησε. Κατά τα λοιπά δεν υπάρχουν άλλα σημάδια και ο διακόπτης με μια πολύ μικρή δυσκολία είναι λειτουργικός, τόσο που δεν είμαι σίγουρος 100% αν προσπάθησαν να τη "φάνε". Διάβασα το service manual γιατί οπτικά δε μπορούσα να καταλάβω πως θα μπορούσα να λύσω από τη μοτοσυκλέτα τη κλειδαριά για ενδελεχή έλεγχο. Τελικά η γνωστή κινητή εγκυκλοπαίδια του μοτοσυκλετισμού που ακού στο όνομα Λευκάδιος βρήκε φωτογραφία από τις βίδες που "πιάνουν" τη κλειδαριά του τιμονιού πάνω στο πλαίσιο. Τότε κατάλαβα. Είναι βίδες που αφού σφίξουν το κεφάλι τους σπάει και μένουν ακέφαλες ακριβώς για να μη μπορεί να αφαιρεθεί η κλειδαριά από το τιμόνι.
Τώρα παράγγειλα νέα κλειδαριά με συναγερμό για να τη χρησιμοποιώ στο λίγο που την αφήνω στη πυλωτή (πράγμα που έτσι και αλλιώς κάνω σπάνια). Πάντως ο χειρότερος εχθρός μας είναι ο εφησυχασμός και το λέω αυτό γιατί πρέπει να ομολογήσω πως αυτήν τη φορά δεν είχα χρησιμοποιήσει το μόνιμο "πέταλο" που έχω στο χώρο της πυλωτής, πράγμα απαράδεκτο.
Το περασμένο ΣΚ (πριν από 8 μέρες δηλαδή) είχα τη μηχανή στο εσωτερικό της πυλωτής στη πολυκατοικία μας. Από τεμπελιά για ένα βράδυ δεν την έβαλα στο γκαράζ όπου κανονικά φυλάσσεται. Στο χώρο της πυλωτής μας έχω άλλο "πέταλο" το οποίο βρίσκεται μόνιμα εκεί, για τις φορές που πρέπει να αφήσω έστω και λίγο τη μηχανή εκεί.
Τη περασμένη Κυριακή λοιπόν "μάζεψα" τη μηχανή στο γκαράζ και εκείνη τη στιγμή διαπίστωσα ότι είχαν ανοίξει το τσαντάκι και πήραν από μέσα την εργαλειοθήκη με όλα τα εργαλεία (τα οποία είχα αγοράσει επιλεκτικά και ένα-ένα), ένα κομπρεσέρ αέρος της airman και μια καλή κλειδαριά της Luma. Προσπάθησαν μάλιστα να πάρουν όλο το τσαντάκι αλλά είτε δεν κατάλαβαν το τρόπο με τον οποίο πιάνει στη σχάρα ή κάτι τους διέκοψε. Τη κλειδαριά της Luma που είχα στο τσαντάκι τη έκλεψαν χωρίς όφελος αφού κλειδιά δεν υπήρχαν αλλά επειδή και αυτή ήταν μέσα στη δική της υφασμάτινη θήκη ίσως δεν κατάλαβαν ότι είναι κλειδαριά και τη πήραν χωρίς έλεγχο. Γενικά η όλη φάση έχει χαρακτηριστικά πολύ βιαστικής "επέμβασης", ίσως ήμουν πολύ τυχερός. Τότε δε κατάλαβα τίποτα κάτι περισσότερο. Την επόμενη μέρα έφυγα για επαγγελματικό ταξίδι.
Προχθές Παρασκευή επέστρεψα από το επαγγελματικό ταξίδι και πήγα μια βόλτα με τη μηχανή να βρω τα φιλαράκια μου. Τότε κατάλαβα πως το τιμόνι δεν ήταν ευθυγραμμισμένο και ενώ αρχικά το κλειδί στο τιμόνι δούλευε κανονικά αργότερα κατάλαβα πως στο τελευταίο στάδιο δυσκολεύεται να φτάσει στη θέση On. Κοιτώντας προσεκτικά στο σημείο που ο πίρος κλειδώνει στο λαιμό παρατήρησα πως υπήρχε μια γυαλάδα από τριβή του πίρου στο σημείο που κλειδώνει. Πιθανά προσπάθησαν να σπάσουν το "κλείδωμα" από το τιμόνι αλλά η κλειδαριά της μηχανής έχει έναν τεράστιο πίρο -και όχι ένα υποτυπώδες λαμάκι που έχω δει σε άλλες- και δεν υποχώρησε. Κατά τα λοιπά δεν υπάρχουν άλλα σημάδια και ο διακόπτης με μια πολύ μικρή δυσκολία είναι λειτουργικός, τόσο που δεν είμαι σίγουρος 100% αν προσπάθησαν να τη "φάνε". Διάβασα το service manual γιατί οπτικά δε μπορούσα να καταλάβω πως θα μπορούσα να λύσω από τη μοτοσυκλέτα τη κλειδαριά για ενδελεχή έλεγχο. Τελικά η γνωστή κινητή εγκυκλοπαίδια του μοτοσυκλετισμού που ακού στο όνομα Λευκάδιος βρήκε φωτογραφία από τις βίδες που "πιάνουν" τη κλειδαριά του τιμονιού πάνω στο πλαίσιο. Τότε κατάλαβα. Είναι βίδες που αφού σφίξουν το κεφάλι τους σπάει και μένουν ακέφαλες ακριβώς για να μη μπορεί να αφαιρεθεί η κλειδαριά από το τιμόνι.
Τώρα παράγγειλα νέα κλειδαριά με συναγερμό για να τη χρησιμοποιώ στο λίγο που την αφήνω στη πυλωτή (πράγμα που έτσι και αλλιώς κάνω σπάνια). Πάντως ο χειρότερος εχθρός μας είναι ο εφησυχασμός και το λέω αυτό γιατί πρέπει να ομολογήσω πως αυτήν τη φορά δεν είχα χρησιμοποιήσει το μόνιμο "πέταλο" που έχω στο χώρο της πυλωτής, πράγμα απαράδεκτο.
Έχεις δίκιο Δημήτρη, δε θέλω να σκεφτώ τη περίπτωση να την "έχανα".Ε απο εδω και στο εξης 2 φορες μαζεμα και κλειδωμα.. Οπως λες, ο εφησυχασμος ειναι κακο πραγμα.
Να τους κοπεί το χερι.
Ειδικά για διανυκτέρευση Τζιμάρα η πυλωτή είναι.... άστα!Ευτυχως γλυτωσες τα χειροτερα Στεφανε! Η πιλοτη παντως ειναι χειροτερη για παρκαρισμα απο το πεζοδρομιο, κρυβονται απο κοινη θεα τα κλεφτρονια και κανουν ανετοι τη δουλεια τους.