Συμβαίνει τώρα!

Pektis

Μέλος
Όνομα
Janis
Μοτό
Vfr vtec rc 46
Δεν προλαβαίνω...


Και δεν θα οδηγούσα αυτό, νομίζω ότι τα Street εχουν τελειώσει για εμένα. Η katana θα ερχόταν σπίτι μόνο, απλά γιατί μου αρέσει η εμφάνιση.
Το xr σε τι κατηγορία είναι?
Δεν θεωρείται Street?

Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το xr σε τι κατηγορία είναι?
Δεν θεωρείται Street?
Είσαι μικρό γατί και δεν ξέρεις.

Μπες στην σελίδα της πενφέ να δεις. Adventure.
 

Pektis

Μέλος
Όνομα
Janis
Μοτό
Vfr vtec rc 46
Και το gs?
On/off adv.?

Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και το gs?
Δεν μας νοιάζει το gs, μάλλον δεν θα πάμε εκεί. Μάλλον.

Πρώτο και καλύτερο adventure. Γιατί μπορεί.



Αν υπάρχουν παράπονα για την γκάμα οι υπεύθυνοι είναι αυτοί:

Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών της BMW Hellas
Επικοινώνησε μαζί μας.
Σε περίπτωση που έχεις απορίες ή ερωτήσεις σχετικά με την παρούσα ιστοσελίδα ή επιθυμείς να επικοινωνήσεις μαζί μας για οποιοδήποτε λόγο, μπορείς να απευθυνθείς στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:

Τηλ.: +30 210 9118000
Fax: +30 210 9118001


Email:bmwcustomercare@bmw.gr



Αλήθεια, θυμάται κανείς τι κατηγορία ήταν το crossrunner της κοτοφτερης με 17 ιντσών τροχούς; Τα nc και cb-x; Τυχαίο παράδειγμα.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Το xr είναι adve από μόνο του....για πολλούς λόγους.

Πέρα από την πλάκα , είναι ένα ψηλό touring μηχανάκι
Κατά την δική μου άποψη, θα το έλεγα ένα ψηλό ΣΠΟΡ τουρινγκ μηχανάκι :)

Περί GSXS GT τώρα:

Θέση οδήγησης σχετικά άνετη για τέτοιου τύπου μοτό. Κάναμε μια 20λεπτη βόλτα στην Αθήνα και δεν με κούρασε πουθενά. Θα μου πείτε με 20λ τι να κουραστείς αλλά για τον δικό μου σωματότυπο και αυτά δείχνουν κάποια σημάδια σχετικά με την εργονομία. Γωνία γονάτων φυσικά αρκετά μαζεμένη. Επίσης, δεν με τσουρούφλισε. Βασικά δεν με ενόχλησε καθόλου η ζέστη! Εντυπωσιάστηκα τουλάχιστον, ειδικά σε σχέση με το XR που βράζεις. Επίσης έβγαζε κάποιους κραδασμούς στο ντεπόζιτο που με ξένισαν αρχικά, μετά όμως δεν με ενόχλησαν.
Μοτέρ πολύ ελαστικό και χωρίς θορύβους, θα το έλεγα πιο φιλικό σίγουρα από του BMW. Πολύ χαμηλά δεν μπερδεύει/ξεροβήχει, όμως μεσαίες δεν μου έβγαλε την αμεσότητα του ΒMW, φάνηκε πιο φυμωμένο. Άνοιγα φουλ γκάζι (σε κάποια σημεία) με 2-3η και ήταν "τζούφιο". Θεωρώ ότι ίσως φταίει η ρύθμιση των ηλεκτρονικών (δεν ασχολήθηκα καθόλου, όπως μου το έδωσαν το οδήγησα)που μάλλον το έκοβαν σε φουλ γκάζι γιατί όταν το άνοιγα πιο γραμμικά στην απίθανη ελληνική άσφαλτο άφηνε ένα ελαφρό ντριφτ του πίσω τροχού. Σίγουρα γκάζι θα έχει,, μου φάνηκε πάντως αρκετά πιο ήμερο από το BMW.
Η απουσία των ημιενεργητικών αναρτήσεων με ξένισε επίσης, στις μεταφορές βάρους από άνοιγμα/κλείσιμο γκαζιού ένοιωθα τις συμβατικές αναρτήσεις να κινούνται, κάτι που είχα ξεχάσει:)

Συνολικά ένα πολύ συμπαθητικό μηχανάκι, σχετικά άνετο και έυχρηστο. Ωραίο μοτεράκι, όμορφο (κατά την γνώμη μου) εμφανισιακά, εντυπωσιακή η οθόνη lcd. Στην τιμή του είναι καλή επιλογή πιστεύω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κατά την δική μου άποψη, θα το έλεγα ένα ψηλό ΣΠΟΡ τουρινγκ μηχανάκι :)

Περί GSXS GT τώρα:

Θέση οδήγησης σχετικά άνετη για τέτοιου τύπου μοτό. Κάναμε μια 20λεπτη βόλτα στην Αθήνα και δεν με κούρασε πουθενά. Θα μου πείτε με 20λ τι να κουραστείς αλλά για τον δικό μου σωματότυπο και αυτά δείχνουν κάποια σημάδια σχετικά με την εργονομία. Γωνία γονάτων φυσικά αρκετά μαζεμένη. Επίσης, δεν με τσουρούφλισε. Βασικά δεν με ενόχλησε καθόλου η ζέστη! Εντυπωσιάστηκα τουλάχιστον, ειδικά σε σχέση με το XR που βράζεις. Επίσης έβγαζε κάποιους κραδασμούς στο ντεπόζιτο που με ξένισαν αρχικά, μετά όμως δεν με ενόχλησαν.
Μοτέρ πολύ ελαστικό και χωρίς θορύβους, θα το έλεγα πιο φιλικό σίγουρα από του BMW. Πολύ χαμηλά δεν μπερδεύει/ξεροβήχει, όμως μεσαίες δεν μου έβγαλε την αμεσότητα του ΒMW, φάνηκε πιο φυμωμένο. Άνοιγα φουλ γκάζι (σε κάποια σημεία) με 2-3η και ήταν "τζούφιο". Θεωρώ ότι ίσως φταίει η ρύθμιση των ηλεκτρονικών (δεν ασχολήθηκα καθόλου, όπως μου το έδωσαν το οδήγησα)που μάλλον το έκοβαν σε φουλ γκάζι γιατί όταν το άνοιγα πιο γραμμικά στην απίθανη ελληνική άσφαλτο άφηνε ένα ελαφρό ντριφτ του πίσω τροχού. Σίγουρα γκάζι θα έχει,, μου φάνηκε πάντως αρκετά πιο ήμερο από το BMW.
Η απουσία των ημιενεργητικών αναρτήσεων με ξένισε επίσης, στις μεταφορές βάρους από άνοιγμα/κλείσιμο γκαζιού ένοιωθα τις συμβατικές αναρτήσεις να κινούνται, κάτι που είχα ξεχάσει:)

Συνολικά ένα πολύ συμπαθητικό μηχανάκι, σχετικά άνετο και έυχρηστο. Ωραίο μοτεράκι, όμορφο (κατά την γνώμη μου) εμφανισιακά, εντυπωσιακή η οθόνη lcd. Στην τιμή του είναι καλή επιλογή πιστεύω.
Κάλυψη αερα είχες καθόλου?
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Κάλυψη αερα είχες καθόλου?
Τι να σου πω, δεν με ενόχλησε κάτι αλλά μιλάμε για βόλτα μέσα στην Αθήνα με μαξ ταχύτητα 60-70-80? Σίγουρα δεν είχα ενοχλητικούς στροβιλισμούς κτλ αλλά η ζελατίνα ήταν αρκετά χαμηλά για να μου δημιουργήσει κάτι τέτοιο, "έτρωγα" δηλαδή καθαρό αέρα...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τι να σου πω, δεν με ενόχλησε κάτι αλλά μιλάμε για βόλτα μέσα στην Αθήνα με μαξ ταχύτητα 60-70-80? Σίγουρα δεν είχα ενοχλητικούς στροβιλισμούς κτλ αλλά η ζελατίνα ήταν αρκετά χαμηλά για να μου δημιουργήσει κάτι τέτοιο, "έτρωγα" δηλαδή καθαρό αέρα...
Έχει σημασία ένα τέτοιο μηχανάκι να τεσταρετε μέσα στην πόλη?
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Έχει σημασία ένα τέτοιο μηχανάκι να τεσταρετε μέσα στην πόλη?
Ουσιαστικά όχι. Απλά παίρνεις μια πρώτη αίσθηση της μοτοσυκλέτας.
Αν υπάρχει πάντως μαγαζί που δίνει τεστ ράιντ για 1-2 ώρες ώστε να προλάωβεις να πας μια μέχρι Ωρωπό πχ, πες μου. Δεν έχει τυχει μεχρι στιγμης σε μένα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ουσιαστικά όχι. Απλά παίρνεις μια πρώτη αίσθηση της μοτοσυκλέτας.
Αν υπάρχει πάντως μαγαζί που δίνει τεστ ράιντ για 1-2 ώρες ώστε να προλάωβεις να πας μια μέχρι Ωρωπό πχ, πες μου. Δεν έχει τυχει μεχρι στιγμης σε μένα.
Στον Γέρακα παλιά που είχα πάρει ένα lc το είχα ένα δίωρο.
Και ένα xr όταν είχαν πρωτοερθει, είχα ανέβει Πεντέλη,Νέα Μάκρη κλπ.
Νομίζω ότι αν πας σε μαγαζί και ζητήσεις παραπάνω ώρα για τεστ, δεν θα έχεις πρόβλημα
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στον Γέρακα παλιά που είχα πάρει ένα lc το είχα ένα δίωρο.
Και ένα xr όταν είχαν πρωτοερθει, είχα ανέβει Πεντέλη,Νέα Μάκρη κλπ.
Νομίζω ότι αν πας σε μαγαζί και ζητήσεις παραπάνω ώρα για τεστ, δεν θα έχεις πρόβλημα
Στον Γέρακα είσαι χρόνια πελάτης. Τυπικά σου λένε μισή ώρα, άλλες εταιρείες ακόμα λιγότερο.
 

Pektis

Μέλος
Όνομα
Janis
Μοτό
Vfr vtec rc 46
Το xr είναι adve από μόνο του....για πολλούς λόγους.

Πέρα από την πλάκα , είναι ένα ψηλό touring μηχανάκι
sport touring θα το χαρακτηριζα με την δυναμη που εχει!!
 

Pektis

Μέλος
Όνομα
Janis
Μοτό
Vfr vtec rc 46
Κατά την δική μου άποψη, θα το έλεγα ένα ψηλό ΣΠΟΡ τουρινγκ μηχανάκι :)

Περί GSXS GT τώρα:

Θέση οδήγησης σχετικά άνετη για τέτοιου τύπου μοτό. Κάναμε μια 20λεπτη βόλτα στην Αθήνα και δεν με κούρασε πουθενά. Θα μου πείτε με 20λ τι να κουραστείς αλλά για τον δικό μου σωματότυπο και αυτά δείχνουν κάποια σημάδια σχετικά με την εργονομία. Γωνία γονάτων φυσικά αρκετά μαζεμένη. Επίσης, δεν με τσουρούφλισε. Βασικά δεν με ενόχλησε καθόλου η ζέστη! Εντυπωσιάστηκα τουλάχιστον, ειδικά σε σχέση με το XR που βράζεις. Επίσης έβγαζε κάποιους κραδασμούς στο ντεπόζιτο που με ξένισαν αρχικά, μετά όμως δεν με ενόχλησαν.
Μοτέρ πολύ ελαστικό και χωρίς θορύβους, θα το έλεγα πιο φιλικό σίγουρα από του BMW. Πολύ χαμηλά δεν μπερδεύει/ξεροβήχει, όμως μεσαίες δεν μου έβγαλε την αμεσότητα του ΒMW, φάνηκε πιο φυμωμένο. Άνοιγα φουλ γκάζι (σε κάποια σημεία) με 2-3η και ήταν "τζούφιο". Θεωρώ ότι ίσως φταίει η ρύθμιση των ηλεκτρονικών (δεν ασχολήθηκα καθόλου, όπως μου το έδωσαν το οδήγησα)που μάλλον το έκοβαν σε φουλ γκάζι γιατί όταν το άνοιγα πιο γραμμικά στην απίθανη ελληνική άσφαλτο άφηνε ένα ελαφρό ντριφτ του πίσω τροχού. Σίγουρα γκάζι θα έχει,, μου φάνηκε πάντως αρκετά πιο ήμερο από το BMW.
Η απουσία των ημιενεργητικών αναρτήσεων με ξένισε επίσης, στις μεταφορές βάρους από άνοιγμα/κλείσιμο γκαζιού ένοιωθα τις συμβατικές αναρτήσεις να κινούνται, κάτι που είχα ξεχάσει:)

Συνολικά ένα πολύ συμπαθητικό μηχανάκι, σχετικά άνετο και έυχρηστο. Ωραίο μοτεράκι, όμορφο (κατά την γνώμη μου) εμφανισιακά, εντυπωσιακή η οθόνη lcd. Στην τιμή του είναι καλή επιλογή πιστεύω.
Πολυ ομορφο μηχανακι! Εισαι ηδη ετοιμος για την αλλαγη? Απο bmw σε suzuki?
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το xr είναι adve από μόνο του....για πολλούς λόγους.

Πέρα από την πλάκα , είναι ένα ψηλό touring μηχανάκι
Κατά την δική μου άποψη, θα το έλεγα ένα ψηλό ΣΠΟΡ τουρινγκ μηχανάκι :)
O Γουίλιαμ Σαίξπηρ ρώτησε. Το ρόδο μυρίζει αλλιώς αν το πεις με άλλο όνομα;


Κατά βάση, μήπως λίγο αδιάφορο αν το πεις true adventure, Street, GT, sport touring, αν το πεις το πιο άχρηστο μηχανάκι του πλανήτη, αν το πεις ακριβό κουβά;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
sport touring θα το χαρακτηριζα με την δυναμη που εχει!!
Το sport ...το ορίζει το δεξί χέρι και μόνο αυτό.
Όπως και το adventure.
Σχεδιάζω μια δικαβαλη χωμάτινη που έχω κάνει διπλός και φορτωμένος με το γελαδι, τον άλλο μήνα και εκεί θα ξέρω αν είναι έστω και λίγο adve.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Χωματόδρομο περνάει μια χαρά. Διπλός και φορτωμένος... Μήπως υπερβολή.
 
Top Bottom