Κατά την δική μου άποψη, θα το έλεγα ένα ψηλό ΣΠΟΡ τουρινγκ μηχανάκι
Περί GSXS GT τώρα:
Θέση οδήγησης σχετικά άνετη για τέτοιου τύπου μοτό. Κάναμε μια 20λεπτη βόλτα στην Αθήνα και δεν με κούρασε πουθενά. Θα μου πείτε με 20λ τι να κουραστείς αλλά για τον δικό μου σωματότυπο και αυτά δείχνουν κάποια σημάδια σχετικά με την εργονομία. Γωνία γονάτων φυσικά αρκετά μαζεμένη. Επίσης, δεν με τσουρούφλισε. Βασικά δεν με ενόχλησε καθόλου η ζέστη! Εντυπωσιάστηκα τουλάχιστον, ειδικά σε σχέση με το XR που βράζεις. Επίσης έβγαζε κάποιους κραδασμούς στο ντεπόζιτο που με ξένισαν αρχικά, μετά όμως δεν με ενόχλησαν.
Μοτέρ πολύ ελαστικό και χωρίς θορύβους, θα το έλεγα πιο φιλικό σίγουρα από του BMW. Πολύ χαμηλά δεν μπερδεύει/ξεροβήχει, όμως μεσαίες δεν μου έβγαλε την αμεσότητα του ΒMW, φάνηκε πιο φυμωμένο. Άνοιγα φουλ γκάζι (σε κάποια σημεία) με 2-3η και ήταν "τζούφιο". Θεωρώ ότι ίσως φταίει η ρύθμιση των ηλεκτρονικών (δεν ασχολήθηκα καθόλου, όπως μου το έδωσαν το οδήγησα)που μάλλον το έκοβαν σε φουλ γκάζι γιατί όταν το άνοιγα πιο γραμμικά στην απίθανη ελληνική άσφαλτο άφηνε ένα ελαφρό ντριφτ του πίσω τροχού. Σίγουρα γκάζι θα έχει,, μου φάνηκε πάντως αρκετά πιο ήμερο από το BMW.
Η απουσία των ημιενεργητικών αναρτήσεων με ξένισε επίσης, στις μεταφορές βάρους από άνοιγμα/κλείσιμο γκαζιού ένοιωθα τις συμβατικές αναρτήσεις να κινούνται, κάτι που είχα ξεχάσει
Συνολικά ένα πολύ συμπαθητικό μηχανάκι, σχετικά άνετο και έυχρηστο. Ωραίο μοτεράκι, όμορφο (κατά την γνώμη μου) εμφανισιακά, εντυπωσιακή η οθόνη lcd. Στην τιμή του είναι καλή επιλογή πιστεύω.