Και Πολύ Καλά κάνεις !!! :l2:Ευχαριστώ για τις ευχές και εύχομαι να είμαστε όλοι γεροί.
Να μεγαλώνουμε χωρίς να γερνάμε.
Αυτή την εποχή είμαι στα γυρίσματα της ταινίας.... Η ξεκούραση μιας εντουρομποτας.
Advphone....
Μου κάνει πιστοποιημένο περσοναλ μέσω webΞεπερασες και τον riemman!!!!!!!!!
Θα ανεβεις Μαμαλη?Έτοιμο και ανανεωμένο το πιστακι μας! Θα φάει η μύγα σίδερο. Μια Κυριακή μας έμενε να κοιμηθούμε πάει και αυτή
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όχι Δημήτρη Δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος. Παίζει πήξιμο στην δουλειάΘα ανεβεις Μαμαλη?
Και εγω αυτό πάθαινα όταν έπαιρνα αλλά μηχανάκια ειδικά μετά από ένα tiger 800..Αλλά έβαλα μυαλό θα κάνω test ride μόνο όταν θα μπορώ να πάω και στο ταμείο..Πριν καμιά ώρα κάναμε την τσάρκα μας.
Την άποψη μου θα την γράψω κάποια άλλη στιγμή,αυτό που με τρελαίνει είναι πως όταν κάνω τεστ ραιντ κάνα μηχανάκι της προκοπής και μετά ανεβαίνω στο στρωμ,θέλω να παω να το παρατήσω σπίτι και να κυκλοφορώ με τα πόδια
Ειδικά όταν πατάω φρένο και δεν σταματάει με τίποτα.
Στάλθηκε από το Redmi 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
2 δαγκάνες - 2 σωληνάκια - 1 τρόμπα -μεταχείρω - από Τουόνο κατά προτίμηση - κ καθάρισες με λίγα €υρά.Fazer, δεν υπάρχει μηχανάκι που να ανεβαίνω μετά από αυτό και να μην είναι λίγο.
Τα μοντέρνα φρένα όντως έχουν διαφορά, εκεί φαίνονται τα χρόνια.
Διαβαζω εν τω μεταξυ παντου οτι οι αλγόριθμοι στα ηλεκτρονικα ABS/TC κτλ σε ολα τα καινουρια ειναι τοσο μπροστα που κανουν παπαδες, ειναι πανω 10 επιπεδα απο τις προηγουμενες γενιες και πραγματικα αξιζουν.Ανοίγεις μεγάλη συζήτηση τώρα.
Ο κινητήρας της Yam πιθανολογώ ότι της έτυχε, κρίνοντας από το πόσο αποτυχημένο "γενικής χρήσης" μοτέρ ήταν της δεύτερης γενιάς με τον ψεκασμό τόσο στο 600 όσο και στο 1000.
Κατανάλωση, φρένα, ABS, τράξιον, ποιότητα λειτουργίας αναρτήσεων, το κρουζ που το δοκίμασα σε αυτοκίνητο και ήταν ένα μικρό σοκ, φώτα, μηχανικοί θόρυβοι, αεροδυναμικοί, θέση οδήγησης, είναι πολλά που αξίζουν 15Κ απλά για το peace of mind που λένε εδώ στο χωριό. Όσο πέφτουν οι τιμές στα LC, θα σπρώξουν και τις τιμές στα άλλα μονοδρομικά, το μάτι κοιτάει γενικότερα παντού
Αμυρου, αν κρινω σωστα απ'τα συμφραζομενα εχεις το 1000αρι με τα καρμπς, οποτε καταλαβαινω γιατι εχεις κολλησει, ητανε εξαιρετικο sport touring all round μηχανακι, οπως και τα αντιστοιχα 600αρια. Τα μεταγενεστερα ψεκαστα 600 και 1000 ητανε πολυ πιο focused, μειωνοντας αρκετα τον φιλικο all round χαρακτηρα των προηγουμενων. Εχω ενα φιλο με 1000αρι με καρμπς και δεν το αλλαζει με τιποτα, εχει κι'ενα XTZ660 για χωμα και ορεινα χαλασμενα στροφιλικια και ειναι sorted.Ο κινητήρας της Yam πιθανολογώ ότι της έτυχε, κρίνοντας από το πόσο αποτυχημένο "γενικής χρήσης" μοτέρ ήταν της δεύτερης γενιάς με τον ψεκασμό τόσο στο 600 όσο και στο 1000.
Αυτά τα φρένα λες ότι δεν είναι καλά? Kαι για αυτό το μοτό? Τόσο καλό είναι. Το έχει ο ξάδερφος, βέβαια είναι χρέπι με άλλα μπροστινά κλπ κ δεν θα έλεγα τα καλύτερα. Βέβαια ίσως είναι το συγκεκριμένο.Fazer, δεν υπάρχει μηχανάκι που να ανεβαίνω μετά από αυτό και να μην είναι λίγο.
Τα μοντέρνα φρένα όντως έχουν διαφορά, εκεί φαίνονται τα χρόνια.
Ναι για αυτό το μηχανάκι λέω.Αυτά τα φρένα λες ότι δεν είναι καλά? Kαι για αυτό το μοτό? Τόσο καλό είναι. Το έχει ο ξάδερφος, βέβαια είναι χρέπι με άλλα μπροστινά κλπ κ δεν θα έλεγα τα καλύτερα. Βέβαια ίσως είναι το συγκεκριμένο.
Yamaha FZ1 Fazer '2004 - 3100.0 EUR - Car.gr