Εσυ το χοντραίνεις...εμεις είμαστε σε φάση διαιταςΉρθανε λέμε.. σιδερικα για εμπρός στον Γέροντα..
Τελικά μόνο εγώ κ ο Μανιακ gsmaniac ρίχνουμε λεφτά στα ΚΑΠΗ.
Στάλθηκε από το HRY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φοβάται μήν χάσει την γυαλαδα τού...Εσυ το χοντραίνεις...εμεις είμαστε σε φάση διαιτας
Ναι ήθελα να παω , αλλα πηρα ενα χταπόδι στην επιστροφή απο ενα ψαρά κ βιαζόμουνΣτον Άη Γιώργη ανέβα
Τα σχόλια πολυ γελιο εχουνΤεράστια έκπληξη...
MOTO MAGAZINE Fans | Ανάκληση για τα Ducati Multistrada V4, λόγω προβλήματος στους οδηγούς των βαλβίδων, με τις μ�... | Facebook
Ανάκληση για τα Ducati Multistrada V4, λόγω προβλήματος στους οδηγούς των βαλβίδων, με τις μοτοσυκλέτες να επιστρέφουν στο εργοστάσιο!www.facebook.com
Στάλθηκε από τον ηλεκτρονικό μου ρουφιάνο χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι, ειναι βασικα ενδεικτικοτατα της γενικης νοοτροπίας του Ελληνα αναβατη...Τα σχόλια πολυ γελιο εχουν
Sent from my iPhone using Tapatalk
Πες, πες, κάτι καταφέραμε.Θεμα ασφαλειας δεν το βλεπω να ειναι, αλλα οκ. Ετσι θα επρεπε να κανουν ολοι.
Τουλαχιστον δεν το χρεωνουν σε κακη χρηση απο τον ιδιοκτητη οπως κανει κλασσικα η ΚΤΜ ή δεν το αναβαθμιζουν σε "ελα μωρε ολα το κανουν δεν ειναι προβλημα ειναι χαρακτηριστικο" που κανουν καποιοι αλλοι που μου εχει απαγορευτει να αναφερω σε αυτο το φορουμ γιατι κανει τζιζ αλλα μενουν σε νησι του Ειρηνικου.
Να ρωτησω κατι που με τρώει καιρο.Λίγες ώρες νωρίτερα...
Στάλθηκε από το Redmi Note 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για το δικό S2R 1000 μοντ.'08, που είναι ένα παλιάς σχεδίασης 2βάλβιδο αερόψυκτο μοτέρ (Desmodue), το μεγάλο σέρβις, που περιλαμβάνει και αλλαγή στους ιμάντες διανομής, είναι κάθε 24.000χλμ (τυπικά) ή 2 χρόνια και έχει ένα κόστος 400-450€. Προσωπικά αυτά τα χλμ δεν τα φτάνω ποτέ, οπότε το κάνω κάθε 2 ή το πολύ 2,5 χρόνια. Για νεώτερα Ducati δεν ξέρω κατά πόσο αλλάζουν τα παραπάνω νούμερα, όμως είναι βέβαιο ότι οι ιμάντες αλλάζουν με το χρόνο κυρίως.Να ρωτησω κατι που με τρώει καιρο.
Το desmo σερβις γινεται μονο βάση χλμ η και λόγω παλαιότητας;
Δηλαδη Ανα 23.000 χλμ η 6 χρονια πχ;;
Καταλαβα! Ευχαριστω!Για το δικό S2R 1000 μοντ.'08, που είναι ένα παλιάς σχεδίασης 2βάλβιδο αερόψυκτο μοτέρ (Desmodue), το μεγάλο σέρβις, που περιλαμβάνει και αλλαγή στους ιμάντες διανομής, είναι κάθε 24.000χλμ (τυπικά) ή 2 χρόνια και έχει ένα κόστος 400-450€. Προσωπικά αυτά τα χλμ δεν τα φτάνω ποτέ, οπότε το κάνω κάθε 2 ή το πολύ 2,5 χρόνια. Για νεώτερα Ducati δεν ξέρω κατά πόσο αλλάζουν τα παραπάνω νούμερα, όμως είναι βέβαιο ότι οι ιμάντες αλλάζουν με το χρόνο κυρίως.
Όταν με το καλό "επιστρέψεις" στην ενεργό δράση εκπαιδεύσου και σε νέο εξειδικευμένο λεξιλόγιο!
Επιστροφή στην ενεργώ δράση, άρα λέμε σιδερένιος και επίσημα πλέον;
Ι WILL BACK!
Όου γιές! Μια βδομάδα τώρα το έχω δακγώσει επίσημα από το κρύο... πιο επίσημα δε γίνεται!Επιστροφή στην ενεργώ δράση, άρα λέμε σιδερένιος και επίσημα πλέον;
Σωστός! Αν και τιτανένιος ή ανοξειδωτατσαλένιος ακούγονται πιο ματσό!Πες συνθετικός να μην σκουριάζει.
Και σου έχω ξαναγράψει... Άνοιξε το.εχω ξαναγραψει,οτι θα βολευε και ενα thread "συνεβαινε πριν..."
Μπράβο Ορέστη!
Είναι μερικές φορές που η γκαντεμιά βαράει κόκκινα στις πιο άκυρες στιγμές.Έχω κατέβει το "ροζ" με κρός κάντρυ χαρνττέιλ και 30 μέτρα πριν την άσφαλτο, καθιστός πλέον, σκάει λάστιχο, σέρνομαι 4-5 μέτρα και σταματάω ανάμεσα στους νταουνχιλάδες με εξαρθρωμένο παράμεσο. Έχει και συνέχεια αλλά θέλω να πω ότι σε νιώθω απόλυτα Κώστα.