Συμβαίνει τώρα!

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
και εκει που χάζευα στο προσωποβιβλίο πέφτω πάνω σε αυτό. Οκ υπερβολικό να το εχεις καθημερινά αλλά σου δίνει ιδέες.

Μετά τα δυσάρεστα γεγονότα της Αττικής οδού, και λόγο προηγούμενης μου εμπειρίας, που λόγο εργασίας, έχει απαιτηθεί να κάτσω «βάρδια» 24ωρη σε άσχημες καιρικές συνθήκες στο αυτοκίνητο, ένας γρήγορος οδηγός για ένα «Σάκο αντιμετώπισης κακοκαιρίας αυτοκινήτου» :
Χωρίζουμε δύο κατηγορίες τα υλικά που έχουν σχέση με το αυτοκίνητο και αυτά που έχουν σχέση με εσάς, έτσι :
1)Για το αυτοκίνητο :
-αλυσίδες /κουβέρτες ή ότι άλλο θέλετε για να εξασφαλίσετε την πρόσφυση του αυτοκινήτου σας σε περίπτωση χιονιού
-φτυάρι . Ένα φτυάρι χιονιού (είναι πτυσσόμενο) ή αν έχετε 4Χ4 συνδυάστε ένα στρατιωτικό πατόφτυαρο (κοντό) με μια αξίνα.
-σπάτουλα πάγου για τα τζάμια
-μπουκάλι(α) με οινόπνευμα. Δεν παγώνει, βοηθά στο ευκολότερο καθάρισμα του παρμπρίζ
-Σημαιάκι κόκκινο . Το τοποθετούμε στην κεραία του ραδιοφώνου για εύκολο εντοπισμό του αυτοκινήτου μας
-τρίγωνο ασφαλείας –τα λόγια είναι περιττά- όμως ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ
-μια «συλλογή» σιαλλούμ – χημικά φώτα. Τα στικ που τα σπάμε κ φωτίζουν, ιδανικά έντονα χρώματα (κόκκινο – κίτρινο –πορτοκαλί) , 10-15 είναι αρκετά
-ένας μικρός φάρος led με σύνδεση στον αναπτήρα , μας κάνει απόλυτα ευδιάκριτους στο σκοτάδι , έχει δε μικρή κατανάλωση
-ένας φακός εργασίας , υπάρχουν προβολείς led με μπαταρίες και με ενσωματωμένο τρίγωνο ασφαλείας κόκκινου χρώματος
-ιμάντα έλξης, προσοχή! Μεγαλύτερου φορτίου από το βάρος του αυτοκινήτου σας , πιθανά να είστε κολλημένοι και να απαιτηθεί μεγαλύτερη δύναμη ή να είστε φορτωμένοι . Ο ιμάντας πρέπει να είναι αρκετά μακρύς (4μ+) ή να υπάρχουν δύο (πχ 3μ+3μ) . Τέλος πρέπει να συνοδεύεται από το απαραίτητα ναυτικά κλειδιά –«αχλάδια» κτλ
ΠΡΟΣΟΧΗ ελέγξτε το σημείο πρόσδεσης. Πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν σημείο πρόσδεσης πορσθαφερούμενο «μάτι» βιδωτό στον προφυλαχτήρα». ΔΕΝ είναι ISO ,δεν ταιριάζουν όλα σε όλα τα αυτοκίνητα. Βεβαιωθείτε ότι έχετε το δικό σας κ που το έχετε,
-Ένα ζευγάρι γάντια αδιάβροχα, εργασίας , θα χρειαστεί να σκάψουμε στο χιόνι για να περάσουμε αλυσίδες κτλ, μην το αμελείτε. Επίσης επιγονατίδες, υπάρχουν ειδικές για όσους ασχολούνται με κηπουρικές εργασίες. Μην τις αμελήσετε , θα χρειαστεί να γονατίσετε στο χιόνι για να βάλετε τις αλυσίδες. Εάν χωράει βάλτε και ένα ζεύγος πλαστικές μπότες.
-Γιλέκο/α high visibility(έντονο χρώμα με ανακλαστικές επιφάνειες)
-ιδανικά ένα jump start φορτισμένο
ΠΡΟΣΟΧΗ : ελέγχουμε το αντιψυκτικό του αυτοκινήτου μας κανονικά πριν τα πρώτα κρύα, αλλά τουλάχιστο αν και όταν ακούσουμε για κακοκαιρία , εάν έχουμε diesel καύσιμο, φροντίζουμε να προσθέσουμε στο ρεζερβουάρ αποπαγωποιητές. Γεμίζουμε antifreeze τη δεξαμενή πλυσίματος των τζαμιών και ελέγχουμε τα λάστιχα των υαλοκαθαριστήρων.
ΠΡΟΣΟΧΗ : όλα τα παραπάνω πρέπει να ταιριάζουν στο αυτοκίνητό μας (αλυσίδες) , και το βασικότερο όλων να μπορούμε-ξέρουμε να τα χειριστούμε!
2)Για εμάς (επιβάτες)
-ένα/δύο σλίπινμπαγκ , ανάλογα πόσοι ήμαστε στο αυτοκίνητο (τα δύο αρκούν κ για 4αδα αφού μπορούν να ανοίξουν» και να σκεπάσουν ένα ζευγάρι το ένα μπρος ένα πίσω το άλλο.
-ιδανικά συμπληρώνουμε κ αι με δυο φλις κουβέρτες
-δεύτερες κάλτσες ιδανικά χονδρές
-μάλλινα γάντια κ σκούφο (βοηθάν στην απώλεια θερμότητας ακόμα και μέσα στο αυτοκίνητο)
-Νερό (1,5λιτ/ατομο)
-ξηρά τροφή (μη πάρετε ΜRE κτλ, μπισκότα είναι αρκετά ) , συμπληρώστε με ατομικές μερίδες μέλι ή/και σακουλάκι με σταφίδες
-αν και έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στην απώλεια θερμότητας, ένα φλασκί με λίγο δυνατό αλκοόλ (ουίσκι ή κονιάκ) βοηθά στη ψυχολογία (λίγο είπαμε)
-φορτιστή για το τηλέφωνό μας (και δύο ακόμα) – βοηθά να περάσουν οι ώρες, να επικοινωνήσουμε με τους οικείους μας , να μάθουμε νέα κτλ )
-ένα μικρό φακό για την καμπίνα του αυτοκινήτου
-ιδανικά αντιολισθηρά «καρφιά πάγου» για τα παπούτσια μας και γκέτες θα μας βοηθήσουν να κινηθούμε γύρο μας για να ελέγξουμε την κατάσταση .
-ένα/δύο αδιάβροχα τύπου «πόντσο», τόσο για πιθανή έξοδο στην κακοκαιρία, αλλά και σαν bivy bag για το πολύ κρύο , πάνω από κουβέρτα-σλίπινμπαγκ.
-Ελέγχουμε το φαρμακείο αυτοκίνητου μας , προσθέτουμε 1-2 κουβέρτες έκτακτης ανάγκης . Προσθέτουμε –όχι μόνο για τώρα αλλά για κάθε εποχή κ χρήση- φάρμακα τα οποία χρησιμοποιούμε ως μακρά/ χρόνια φαρμακευτική αγωγή εμείς ή άλλος επιβάτης του αυτοκινήτου . προσθέτουμε πιθανά φάρμακα άμεσης χρήσης πχ ατιόξινα κτλ , αλλά και αποσυμφορητικά, ελαφριά αντιπυρετικά να προλάβουμε ή να καταπολεμήσουμε ένα πιθανό στα πρώτα του βήματα κρυολόγημα
Όλα τα παραπάνω τα βάζουμε –κατά την άποψη μου- σε ένα πλαστικό κουτί με κλείστρα. Έτσι δεν έχουν πρόβλημα να χτυπηθούν στον χώρο του πορτμπαγκάζ, είναι τακτοποιημένα , αλλά και όταν απαιτηθεί να τα πάρουμε από το αυτοκίνητο, μπορούμε όπως είναι να τα αποθηκεύσουμε εύκολα ως την επόμενη φορά
 

socrates

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Σωκράτης
Μοτό
dl650
Αρκετοί που ήταν εγκλωβισμένοι στην ΑΟ πήγαν και γεμισαν μπετονάκια βενζίνης απο κοντινά βενζινάδικα.

Το πιο κρύο μέρος του αυτοκινήτου είναι το πάτωμα, ακόμα και με διπλές κάλτσες έχεις θέμα. Θυμάμαι τυλιγα τα πόδια με κουβέρτα.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Παιδιά το πτυσσόμενο φτυάρι στ αλήθεια είναι πολύ χρήσιμο γενικά, εγώ άρχισα να το κουβαλάω από τις εξορμήσεις που έκανα με το jimny και από τότε το έχω πάντα μαζί. Αν μιλάμε όμως για χιόνι είναι απαραίτητο για σκάψιμο από κάτω και γύρω από τις ρόδες μπας και κουνηθεί το ρημάδι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν χωράνε όλα αυτά στο τζίμνι.


Όταν πάρω jeep wrangler τετράπορτο το συζητάμε. Αν έχει μεγάλο πορτμπαγκάζ δηλαδή, δεν έχω περιεργαστεί κανένα.
 

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
Δεν χωράνε όλα αυτά στο τζίμνι.


Όταν πάρω jeep wrangler τετράπορτο το συζητάμε. Αν έχει μεγάλο πορτμπαγκάζ δηλαδή, δεν έχω περιεργαστεί κανένα.
Εχω ενα στο χώρο μου ,το παλιό τετράγωνο.ΤΑΝΚΣ.Θέλει λάστιχα και κανα 5χιλ. Έτοιμο.ΑΛΛΑ 2000cc ΒΕΝΖΊΝΗ
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Η αλήθεια είναι ότι όλα αυτά τα χρόνια που ανακατεύομαι με αυτό που λένε τα κανάλια " ακραία καιρικά φαινόμενα " έχω διαπιστώσει ότι η κλασσική αντιμετώπιση του νεοέλληνα είναι ότι πιστεύει ότι σε αυτόν δεν θα συμβεί ποτέ η στραβή και όταν του συμβεί πάντα σχεδόν φταίει το κράτος...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Εν προκειμένω έφταιγε όμως.

Ο "πάω για σκι χωρίς αλυσίδες" είναι αυτός που λες.
Αυτός που λέω είναι τουλάχιστον 10 διαφορετικές εκδοχές του ίδιου τρόπου σκεψηςΚαι μιλάω πάντα από προσωπική εμπειρία .
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ρε παιδιά οκ.

Αλλά δεν είναι τρελοί όλοι οι Αθηναίοι που μπλοκαραν παντού μέσα στην πόλη. Ο Αθηναίος είναι ο κλασικός entitled ηλίθιος παντού, ναι. Τώρα δεν έφταιγε. Τα γερόντια από την αιμοκάθαρση, οι άλλοι δύο παππούδες που μάζεψε ο στρατός, μικρά παιδιά, πολύς κόσμος που δεν είναι Μπερ γκριλς, απλά πήγε στην δουλειά του. 5000+ άνθρωποι έπρεπε να είναι έτοιμοι για μάχη μέσα σε κεντρική αρτηρία στην πρωτεύουσα; Πόσες χιλιάδες ακόμα στους υπόλοιπους δρόμους; Και φτυάρια και κουβέρτες να είχαν, δεν παίζει το σενάριο.

Οι άνθρωποι που τους έβαλαν μέσα στην παγίδα θέλουν τιμωρία σοβαρή, όχι δήθεν ευθιξία και παραίτηση. Ο Πατούλης ακόμα και σήμερα απλά δεν έχει νιώσει. Ούτε κάποιος άλλος δηλαδή. Θα φτιάξουν war room λέει. Ποιο πόλεμο ρε σεις, 20 πόντοι χιόνι και τέλος η μισή χώρα.


Μαγική εικόνα σήμερα, ο αρχηγός της πυροσβεστικής που ήταν αυτός που επί ευθύνης του κάηκε το Μάτι και όλη η Ελλάδα αντικαταστάθηκε...
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Σόρρυ αλλά στη φωτό βλέπω έναν γεωργικό ελκυστήρα, δεν βλέπω πουθενά bmw.

:p
Πες μου τι μηχανή έχεις για να σου πω ποιος είσαι :D
 

sot econ

Μέλος
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
xl650v
Απίστευτο ξεφτιλίκι της πολιτειας.
Σημερινή κατάσταση, 4 μέρες μετά την χιονόπτωση, δρόμος στο κέντρο της Αθήνας.
Παράδρομος του νοσοκομείου Ελπίς και στον Άγιο Σάββα.
Δεν συζητώ για την κατάσταση στα πεζοδρομια για προσβαση στα νοσοκομεία, κανονικός μεγάλος περιπατος.
Εγώ ντράπηκα.


Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το διάβαζα χθες...
Είναι στα πρότυπα του Wankel αλλά με λιγότερα κινούμενα μέρη..
Ενδιαφέρον φαίνεται πάντως...
Παρεμπιπτόντως, ο Wankel γιατί δεν προχώρησε, ξέρει κανείς;
 

Διαμαντής

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
TRANSALP XL650V
Παρεμπιπτόντως, ο Wankel γιατί δεν προχώρησε, ξέρει κανείς;
Καταναλώνει πολλή βενζίνη και παλαιότεροι αυτοκινητιστικοί έβγαζαν προβλήματα με τα ελλατήρια σφράγισης του εκάστοτε θαλάμου. Είναι πολύ καλοί για μικρά UAV πολιτικά και στρατιωτικά.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Καταναλώνει πολλή βενζίνη και παλαιότεροι αυτοκινητιστικοί έβγαζαν προβλήματα με τα ελλατήρια σφράγισης του εκάστοτε θαλάμου. Είναι πολύ καλοί για μικρά UAV πολιτικά και στρατιωτικά.
Τα οποία προβλήματα στα ελατήρια, (ελάχιστα παρουσίασαν τέτοιο πρόβλημα, εκτός από αυτά που τους έβγαλαν τα μάτια, που ήταν η συντριπτική πλειοψηφία) πολλαπλασιάζονταν από «μηχανικούς» τζιμάνια!!!
Πήγαινες το Mazda σου για αλλαγή λαδιών και σέρβις γενικότερα, και σου έλεγε πχ ο μαστορατζας Θεός και παντογνώστης, «τι απλά ορυκτέλαια μας λένε οι μαλακες οι Ιάπωνες!!! Σε αυτό το λουλούδι κινητηρα θα βάλουμε φουλ συνθετικά........»!!!!!!
Το κλασικό δηλαδή, δεν ξέρουν αυτοί που το έφτιαξαν, ΕΓΩ ξέρω!!!
Και άλλα πολλά τέτοια......

Έχασαν την αξιοπιστία τους στα μάτια των καταναλωτών, δεν έκανε τις πωλήσεις που αναμενόταν και μπήκε στο χρονοντούλαπο της μηχανολογικης ιστορίας!
Ο wankel ήταν (και είναι αν θέλετε) κορυφαίος κινητήρας!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Για το σασί του rx8 δεν λέτε όμως, αλήθεια κοβόταν από κόπωση;
Ξεκάθαρα όχι.
Το RX-8 ήταν και είναι απίστευτο αμάξι απλά το "έφαγε" το κάπως άστοχο marketing που οδήγησε πολλούς άσχετους να το αγοράσουν και η κρίση στα καύσιμα/οικονομία/περιβάλλον, κ.τ.λ.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Έχασαν την αξιοπιστία τους στα μάτια των καταναλωτών, δεν έκανε τις πωλήσεις που αναμενόταν και μπήκε στο χρονοντούλαπο της μηχανολογικης ιστορίας!
Ο wankel ήταν (και είναι αν θέλετε) κορυφαίος κινητήρας!!!
Δεν εχασε την αξιοπιστια του στα ματια των καταναλωτων. Ειναι σχεδιαστικα αναξιοπιστος μιας και τα προβληματα που εχει ειναι σχεδον αδυνατον να λυθουν. Αλλα θεματα οπως η καταναλωση λαδιου και η υπερβολικη καταναλωση βενζινης, επισης πολυ σημαντικα θεματα τα οποια δεν υπαρχει τροπος να γλιτωσεις εκτος αν κανεις εκτεταμενες αλλαγες στο design του κινητηρα. Αν γινει αυτο, πλεον μαλλον δεν μιλαμε για wankel αλλα για κατι που μοιαζει με αυτον. Οι κινητηρες αυτοι πεθαναν επειδη απλα τα προβληματα που ελυναν ηταν πολυ λιγοτερο σημαντικα απο τα προβληματα που εφερναν.

Σε μια 1 προς 1 συγκριση, ενας εξελιγμενος 2χρονος εμβολοφορος κινητηρας εχει σχεδον ολα τα πλεονεκτηματα του wankel χωρις κανενα απο τα μειονεκτηματα του.
 
Top Bottom