Συμβαίνει τώρα!

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Έβαλε λίγο αέρα σήμερα...


Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σημερα επρεπε να γραψεις , " εγω για αλλου ξεκινησα ..."
:laugh:
Νεα Μακρη?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Του παει πολυ το μπλε...
Εσύ το έγραψες για τη μηχανή αλλά έγω είχα λόγους να το πάρω προσωπικά! :roflmao:


Είσαι απόγονος του turakusu?! Ή απο τη μεριά της γυναίκας του?!

Ξέρω 'γω, πάντως με τη πρεσβυωπία όταν δε φοράω τα γυαλιά γίνομαι σχιστομάτης για να δω!

Πλάκα-πλάκα, πολύ ωραίο το World Rally και κάνει πολύ ωραίο συνδυασμό με το WR250R....

Το βλέπω να φεύγει και το σκούτερ....
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στην επόμενη γενιά Τ7 που θα ξυπνήσει η Yam στο 2024 και αντί για χρωματιστές χάντρες/οθόνες θα έχει tubeless στο "τουριστικό" της να το συζητήσουμε πάλι.
 
Reactions: kaf

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στην επόμενη γενιά Τ7 που θα ξυπνήσει η Yam στο 2024 και αντί για χρωματιστές χάντρες/οθόνες θα έχει tubeless στο "τουριστικό" της να το συζητήσουμε πάλι.
Μα εσύ μετά απο XR θα σκεφτόσουνα tenere? Αφού δεν ψήνεσαι μάνα μου για travel χώματα δεν σου κάνουν τέτοια μηχανάκια. Ειδικά αυτό το μοτέρ θα σου φανεί πολύ λίγο.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μα εσύ μετά απο XR θα σκεφτόσουνα tenere? Αφού δεν ψήνεσαι μάνα μου για travel χώματα δεν σου κάνουν τέτοια μηχανάκια. Ειδικά αυτό το μοτέρ θα σου φανεί πολύ λίγο.
Το μοτέρ του Τ7 επειδή τραβάει "πάντα και παντού" είναι μιά χαρά για ταξιδιωτική χρήση και το απλό μοντέλο έχει πολύ ωραία αίσθηση στο δρόμο (φαντάζομαι και το μεγάλο έτσι θα είναι), χαμηλή κατανάλωση, άνετη θέση και το μεγάλο ντεπόζιτο το κάνει θεωρητικά καλή επιλογή.

"Λίγο" είναι το μοτέρ του 950 στην Εθνική, λίγο όταν πρέπει να προσπεράσεις σε επαρχιακό, λίγα είναι και τα φρένα του, λίγα τα φώτα ακόμα και όταν δουλεύουν οι λάμπες αλλά τι τα θες, κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις με κάθε μηχανάκι.

Γενικότερα έχει και "πιο πολύ" κινητήρα από το XR, πιο εύκολο στην διαχείριση και εξίσου διασκεδαστικό η αγορά, έχει καλύτερης ποιότητας αναρτήσεις, πιο γραμμικά φρένα, εξίσου καλά ηλεκτρονικά. Συζητώντας το "τι μπορεί να πάρει την θέση του 950 με καλύτερες επιδόσεις στους περισσότερους τομείς" τώρα, το Τ7 δεν είναι παράταιρη σκέψη.

Το έχουμε ξαναμανασυζητήσει, το τι γράφει η ταμπέλα και το τι μπορεί να κάνει ένα μηχανάκι με επιτυχία είναι διαφορετικά πράγματα. Άντε πείσε τον καφροκοντράκια και τον πλατειοκαφεδόβιο ότι το XR ταξιδεύει καλύτερα από GSA, δεν θα σε πιστέψει κανείς και τι να εξηγήσεις και σε ποιόν, απλά θα κουνάς το κεφάλι στις μλκιες που θα σου λένε "δεν γίνεται αυτό αφού...".
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το μοτέρ του Τ7 επειδή τραβάει "πάντα και παντού" είναι μιά χαρά για ταξιδιωτική χρήση και το απλό μοντέλο έχει πολύ ωραία αίσθηση στο δρόμο (φαντάζομαι και το μεγάλο έτσι θα είναι), χαμηλή κατανάλωση, άνετη θέση και το μεγάλο ντεπόζιτο το κάνει θεωρητικά καλή επιλογή.

"Λίγο" είναι το μοτέρ του 950 στην Εθνική, λίγο όταν πρέπει να προσπεράσεις σε επαρχιακό, λίγα είναι και τα φρένα του, λίγα τα φώτα ακόμα και όταν δουλεύουν οι λάμπες αλλά τι τα θες, κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις με κάθε μηχανάκι.

Γενικότερα έχει και "πιο πολύ" κινητήρα από το XR, πιο εύκολο στην διαχείριση και εξίσου διασκεδαστικό η αγορά, έχει καλύτερης ποιότητας αναρτήσεις, πιο γραμμικά φρένα, εξίσου καλά ηλεκτρονικά. Συζητώντας το "τι μπορεί να πάρει την θέση του 950 με καλύτερες επιδόσεις στους περισσότερους τομείς" τώρα, το Τ7 δεν είναι παράταιρη σκέψη.

Το έχουμε ξαναμανασυζητήσει, το τι γράφει η ταμπέλα και το τι μπορεί να κάνει ένα μηχανάκι με επιτυχία είναι διαφορετικά πράγματα. Άντε πείσε τον καφροκοντράκια και τον πλατειοκαφεδόβιο ότι το XR ταξιδεύει καλύτερα από GSA, δεν θα σε πιστέψει κανείς και τι να εξηγήσεις και σε ποιόν, απλά θα κουνάς το κεφάλι στις μλκιες που θα σου λένε "δεν γίνεται αυτό αφού...".
Εγώ πάντως το μοτέρ του T7 σε σχέση με τον ανταγωνισμό αυτή τη στιγμή το βρίσκω λίγο. Και σε αίσθηση δεν μου αρέσει. Μου θυμίζει Africa 1000 (και αυτό καλό δεν είναι)
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγώ πάντως το μοτέρ του T7 σε σχέση με τον ανταγωνισμό αυτή τη στιγμή το βρίσκω λίγο. Και σε αίσθηση δεν μου αρέσει. Μου θυμίζει Africa 1000 (και αυτό καλό δεν είναι)
Εξαρτάται πως το βλέπουμε το πράγμα.

Για φάση "βόλτα ξεΤάβλωμα" το μοτέρ του είναι "λίγο" σε σύγκριση με ίδιων χρημάτων όπως του Tuareg660 και του Vstrom; Μένει πολύ πίσω στο δρόμο. στην βόλτα του μάνιακ τώρα το περίμεναν στις διασταυρώσεις και τους "καταπίεσε" η συνύπαρξη;
Για φάση "βόλτα για ντους στον Καταρράκτη, πέρασμα από Μπάρο να δω αν άνοιξε, φαγητό, καφέ, όλο με την λιγότερη δυνατή ΕΟ" είναι πάλι λίγο; Μήπως τα άλλα με "περισσότερο" μοτέρ ενοχλούν κάπου αλλού;

Επειδή όλα αυτά είναι και υποκειμενικά (μου αρέσει ο ήχος, οι κραδασμοί, το δούλεμα γενικότερα της μιάς και όχι της άλλης πχ) δεν υπάρχει σωστή και λάθος απάντηση και ο κάθε ένας θα βρει την δική του σωστή λύση κάπου.

Και η ΑΤ1100 έχει "παλιομοδίτικο" δούλεμα και όχι το σύγχρονο του 890/bmw900 αλλά κακό ακριβώς δεν το λες (με αστερίσκο στο αν οι κραδασμοί της σε μιά μέρα 12-14 ωρών φανούν κουραστικοί στο τέλος).

Καθόλου τυχαίο παράδειγμα, στα νέας κοπής ADV μηχανάκια βρίσκει το παπούτσι μου στα πίσω μαρσπιέ, στις εξατμίσεις, στα κεντρικά σταντ. Ναι ΟΚ, φοράω 47+ αλλά που να πάρει ρε τύποι, ADV μηχανάκια για νάνους και ασιάτισες με δεμένα πόδια δεν είναι και τόσο περιπετειώδη.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εξαρτάται πως το βλέπουμε το πράγμα.

Για φάση "βόλτα ξεΤάβλωμα" το μοτέρ του είναι "λίγο" σε σύγκριση με ίδιων χρημάτων όπως του Tuareg660 και του Vstrom; Μένει πολύ πίσω στο δρόμο. στην βόλτα του μάνιακ τώρα το περίμεναν στις διασταυρώσεις και τους "καταπίεσε" η συνύπαρξη;
Για φάση "βόλτα για ντους στον Καταρράκτη, πέρασμα από Μπάρο να δω αν άνοιξε, φαγητό, καφέ, όλο με την λιγότερη δυνατή ΕΟ" είναι πάλι λίγο; Μήπως τα άλλα με "περισσότερο" μοτέρ ενοχλούν κάπου αλλού;

Επειδή όλα αυτά είναι και υποκειμενικά (μου αρέσει ο ήχος, οι κραδασμοί, το δούλεμα γενικότερα της μιάς και όχι της άλλης πχ) δεν υπάρχει σωστή και λάθος απάντηση και ο κάθε ένας θα βρει την δική του σωστή λύση κάπου.

Και η ΑΤ1100 έχει "παλιομοδίτικο" δούλεμα και όχι το σύγχρονο του 890/bmw900 αλλά κακό ακριβώς δεν το λες (με αστερίσκο στο αν οι κραδασμοί της σε μιά μέρα 12-14 ωρών φανούν κουραστικοί στο τέλος).

Καθόλου τυχαίο παράδειγμα, στα νέας κοπής ADV μηχανάκια βρίσκει το παπούτσι μου στα πίσω μαρσπιέ, στις εξατμίσεις, στα κεντρικά σταντ. Ναι ΟΚ, φοράω 47+ αλλά που να πάρει ρε τύποι, ADV μηχανάκια για νάνους και ασιάτισες με δεμένα πόδια δεν είναι και τόσο περιπετειώδη.
Πρόσεξε,είπα africa 1000 όχι 1100. Τράβαγε,τα χιλιόμετρα ανέβαιναν αλλά δεν καταλαβαίνες πολλά. Υπερβολικά ηλεκτρικο και γραμμικό δούλεμα. Κάτι αντίστοιχο σε αίσθηση μου άφησε το tenere. Να στο πω χοντρά χοντρά σε vstrom 800 ενθουσιάστηκα από το τράβηγμα. Σε tuareg δεν είχε πάλι τόσο ροπή αλλά ένιωθες τη δυναμη το τράβηγμα. Στο tenere μου φάνηκε πιο διεκπαιρεωτικο σαν αίσθηση. Έκανε το 800 το δικό μου να φαίνεται ktm σε χαρακτήρα!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Από 65 πόσα φτάνουν ρόδα δεν περιμένεις πολλά. Την ίδια παρατήρηση έκανα σε φίλο με CBF600, του λέω "τι έχει χαλασμένο αυτό" και μου λέει είναι 600άρι, απλά. Ο οποίος είναι σίγουρα πιο γρήγορος οδηγός από εμένα με το "ψόφιο" 600 του, οπότε τι να πεις...

Σε έναν άλλο κόσμο θα ψώνιζα το Τ7 για μιά σεζόν, την Άφρικα για την επόμενη, το 890/901 (ή ότι βγει φέτος τέλος πάντων 990-991) και μετά ένα ουμφ 1200RPT και πάει λέγοντας όσο μπορώ να καβαλάω γιατί όλα μου αρέσουν (όχι "για πάντα")
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Από 65 πόσα φτάνουν ρόδα δεν περιμένεις πολλά. Την ίδια παρατήρηση έκανα σε φίλο με CBF600, του λέω "τι έχει χαλασμένο αυτό" και μου λέει είναι 600άρι, απλά. Ο οποίος είναι σίγουρα πιο γρήγορος οδηγός από εμένα με το "ψόφιο" 600 του, οπότε τι να πεις...

Σε έναν άλλο κόσμο θα ψώνιζα το Τ7 για μιά σεζόν, την Άφρικα για την επόμενη, το 890/901 (ή ότι βγει φέτος τέλος πάντων 990-991) και μετά ένα ουμφ 1200RPT και πάει λέγοντας όσο μπορώ να καβαλάω γιατί όλα μου αρέσουν (όχι "για πάντα")
Αμα βρεις το portal για αυτό τον κόσμο βάλτο σε ένα gpx σε παρακαλώ! :hh:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τι είστε εσείς ρε....

...και ότι είχα πείσει τον εαυτό μου να το αγοράσει.
ναι πολύ ήθελες να μην ξοδέψεις 13-14 χιλιαρικα, απο το λαιμό σε πιάσαμε!:roflmao:
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Τι είστε εσείς ρε....

...και ότι είχα πείσει τον εαυτό μου να το αγοράσει.
σε μια τυχαία συνάντηση το είχε ενα παλικάρι με λαστιχο metzeler mc360 mid-hard και ήταν πανέμορφο!
 
Top Bottom